Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.692$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Атаманчук Ю. М. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету : навч. посіб. / Ю. М. Атаманчук. - Черкаси : [Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького], 2008. - 155 c. - Бібліогр.: с. 141-155. - укp.

Розкрито сутність понять самостійності й активності як інтегральних характеристик майбутнього менеджера підприємницької діяльності. Визначено особливості, принципи, організаційно-педагогічні умови та розроблено методику забезпечення самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі університету. Проаналізовано результати експериментального дослідження сучасного стану організації самостійної роботи студентів ВНЗ України, проведеного за спеціально розробленою програмою. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих організаційно-педагогічних умов і методики забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності.

Раскрыта сущность понятий самостоятельности и активности как интегральных качеств будущего менеджера предпринимательской деятельности. Определены особенности, принципы, организационно-педагогические условия и разработана методика обеспечения самостоятельной работы студентов в информационно-педагогической среде университета. Проанализированы результаты экспериментального исследования современного состояния организации самостоятельной работы студентов ВУЗ Украины, проведенного по специально разработанной программе. Экспериментально подтверждена эффективность данных организационно-педагогических условий и методики обеспечения самостоятельной работы будущих менеджеров предпринимательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 р я73 + Ч481.692 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулик Є. 
Дидактична характеристика процесу самоосвіти / Є. Кулик // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто одне з найважливіших завдань ВНЗ - навчання студентів умінню саморозвиватися в процесі освіти. Уточнено поняття "самоосвіта". Визначено складові самоосвітньої діяльності, які відрізняють її від інших видів пізнавальної діяльності. Підкреслено роль особистості у самоосвіті. Представлено результати дослідження ставлення студентів до пізнання, проаналізовано мотиви, які зумовлюють зміну ставлення студентів до навчання. Висвітлено чотири групи спонукальних сил (мотивів). Порівняно мотиви ставлення до пізнання учнів і студентів. Вказано на зв'язок самоосвіти і навчання. Акцентовано увагу на професійному інтересі як провідному стимулі самоосвіти, який збагачується широким соціальним звучанням. Визначено основну рушійну силу розвитку самоосвітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.692

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Bilavych G. 
Modern fiction as factor of students' reading culture development / G. Bilavych, I. Rozman // Advanced education : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 6. - С. 101-105. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Nowadays there is an urgent need for the formation of students' reading culture in a modern university. It is necessary to enhance theeducational value of a book in students, who are losing their interest in reading. Fiction is gradually becoming less popular among youth (as compared to cinema and music, it ranks third). This was confirmed by the results of the research conducted in 2012 and in 2016 at the Pedagogical Institute of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University (PNU) and Pedagogical Faculty of Mukachevo State University (MSU). 78 students (majoring in Primary Education) and 30 students (majoring in Social Pedagogy) at PNU and 96 students at MSU were involved in the research. Most of the students were females. Applying such methods as questionnaires, conversations, interviewing and observations, we studied the place of fiction in the system of students' inquiries, its role in education, as well as students' knowledge of educational fiction. The whole complex of the methods used ensured the reliability of the research results and confirmed that students' reading culture is an integral part of the job profile diagram of a qualified teacher/educator. The level of students' reading culture may be enhanced in the case of implementing a specially organised system of teacher education. This system should enable students to acquire an awareness of the works by modern writers; introduce popular fiction books into students' extracurricular activity. In our opinion, student involvement in literary societies and research centres of modern literature may facilitate the formation of literary interests among future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.692.672

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського