Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.288$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Методичні рекомендації до проведення підсумкового тестового контролю / уклад.: О. К. Пандорін, В. В. Федько; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 31 c. - Бібліогр.: с. 30. - укp.

Розглянуто особливості роботи комп'ютерної системи тестування знань "ХаркоКвест", яка дозволяє кільком сотням студентів одночасно складати іспит. Описано засоби підготовки тестів у цій системі, проведення поточного та підсумкового тестування, одержання звітів різної детальності.

Рассмотрены особенности работы компьютерной системы тестирования знаний "ХарькоКвест", позволяющей нескольким сотням студентов одновременно сдавать экзамен. Описаны средства подготовки тестов в этой системе, проведения текущего и итогового тестирования, получения отчетов разной детальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1р30

Шифр НБУВ: Р110361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кириленко Е. Г. 
Разработка тестовых заданий для компьютерного тестирования : Учеб. пособие / Е. Г. Кириленко. - Х. : Издат. центр "ХАИ", 2007. - 129 c. - Библиогр.: с. 124-126 - рус.

Изложена методика разработки и анализа качества теста и тестовых заданий с учетом требований компьютерного тестирования. Рассмотрены основные формы тестовых заданий и рекомендации по их применению, а также проанализированы их возможные дефекты. Изложены последовательность разработки компьютерных тестов, приведены методы оценивания и учета их результатов. Освещены особенности формирования матрицы результатов тестирования, расчета проходного балла в соответствии с методами Ангоффа, Эбеля, Хофсти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Осадчий В. В. 
On-line сертифікація навчання фахівців - провідна технологія сучасності / В. В. Осадчий, Г. О. Котова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблему сертифікації фахівців за допомогою Інтернету, плюси та мінуси такого підходу, запропоновано вимоги до програмного засобу, що функціонує у мережі Інтернет, для здійснення процесу сертифікації фахівців у різних галузях.

Рассмотрены проблема сертификация специалистов средствами Интернет, плюсы и минусы такого подхода, требования к программного средству, которое функционирует в сети Интернет, для проведения процесса сертификации специалистов в разных областях.

In the article is examined a problem certification of specialists by the tools Internet, pluses and minuses of such approach are examined, the requirements are offered to program to the tool which functions in the network Internet, for conducting of process of certification of specialists in different regions.


Ключ. слова: сертифікація, Інтернет, он-лайн центри сертифікації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Впровадження нових інформаційних технологій навчання : зб. наук.-метод. пр. наук.-метод. конф., 11 - 12 жовт., 2007 р., Харків / МОН України, Наук.-метод. центр вищ. освіти. - Х., 2007. - 128 c. - укp.

Розглянуто питання впровадження інформаційних технологій та інноваційних форм навчання у ВНЗ України, зокрема, тестування й інтерактивного програмного лабораторного комплексу для самостійної роботи. Досліджено досвід використання електронних засобів навчання та перевірки знань на кафедрі експертизних технологій та екологічної безпеки національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського "ХАІ". Розкрито психолого-педагогічний аспект використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Висвітлено перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні. Розроблено методику комплексного оцінювання якості електронних навчальних завдань. Проаналізовано особливості підготовки викладачів у Відкритому університеті Великої Британії. Запропоновано метод автентифікації користувачів системи дистанційного навчання на базі ценралізованого LDAP-сервера. Розглянуто інформаційно-технологічні аспекти дистаційної освіти у Національному гірничому університеті. Наведено відомості про сучасні автоматизовані системи інформаційного забезпечення навчального процесу у ВНЗ. Досліджено актуальні організаційно-технологічні проблеми ВНЗ як організації інформаційного типу. Описано факультетську систему управління якістю навчального процесу. Розкрито можливості використання інформаційних технологій для створення автоматизованої системи діловодства у деканаті. Розглянуто структуру й особливості VBA-EXCEL-програми автоматизованого обчислення щорічного навчального навантаження кафедри й університету.

Рассмотрены вопросы внедрения информационных технологий и инновационных форм обучения в ВУЗ Украины, в частности, тестирования и интерактивного программного лабораторного комплекса для самостоятельной работы. Исследован опыт использования электронных средств обучения и проверки знаний на кафедре экспертизных технологий и экологической безопасности национального аэрокосмического университета им. М.Е. Жуковского "ХАИ". Раскрыт психолого-педагогический аспект использования информационных технологий в учебном процессе. Освещены перспективы развития дистанционного обучения в Украине. Разработана методика комплексного оценивания качества электронных учебных заданий. Проанализированы особенности подготовки преподавателей в Открытом университете Великой Британии. Приведен метод автентификации пользователей системы дистанционного обучения в Национальном горном университете. Изложены сведения о современных автоматизированных системах информационного обеспечения учебного процесса в ВУЗ. Исследованы актуальные организационно-технологические проблемы ВУЗ как организации информационного типа. Описана факультетская система управления качеством учебного процесса. Раскрыты возможности использования информационных технологий для создания автоматизированной системы делопроизводства в деканате. Рассмотрены структура и особенности VBA-EXCEL-программы автоматизированного вычисления ежегодной учебной нагрузки кафедры и университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431 + Ч481.288.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маклакова Г. Г. 
Оптимизация процесса тестирования знаний методами комбинаторного планирования эксперимента / Г. Г. Маклакова // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 2. - С. 56-62. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы оптимизации компьютерной оценки знаний студентов, для чего использованы методы теории планирования эксперимента. Показана эффективность комбинаторных методов планирования. Описана система тестирования знаний на основе ортогональных латинских квадратов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федорук П. І. 
Технологія визначення оптимального часу тестування в адаптивних системах контролю знань / П. І. Федорук // Искусств. интеллект. - 2007. - № 3. - С. 295-301. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Описано технологію визначення оптимального часу тестування в адаптивних системах контролю знань, яка складається з декількох етапів: поділ групи, що проходить тестування, на три категорії; перевірка гіпотези про нормальний розподіл часу в кожній групі, використовуючи критерій Пірсона; проходження другої спроби тестування з визначеним оптимальним часом; визначення рангового кореляційного зв'язку між оцінками двох тестів. Використання даної технології дозволить об'єктивно оцінювати рівень знань студентів, що значною мірою залежить від індивідуальних особливостей і здібностей тих, хто навчається, та від правильної організації навчального процесу, індивідуалізації навчання, рівня наданого матеріалу, об'єктивності контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федорук П. И. 
Модели и методы диагностики знаний с использованием адаптивных тестов / П. И. Федорук // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 5. - С. 68-75. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Описаны основные модели и методы диагностики знаний с использованием адаптивных критериально-ориентированных тестов. Рассмотрены существующие шкалы оценок в диагностическом тестировании, позволяющие переменный характер измеряемой величины последовательно приблизить к объективным оценкам уровня знаний студентов. Представлен процесс объективной оценки значения параметра, характеризующий уровень знаний студентов, а также его значение в индивидуальной шкале.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зикратый С. В. 
Адаптивная система дистанционного диагностирования уровня знаний студентов / С. В. Зикратый, Л. А. Савюк // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 77-81. - Библиогр.: 6 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Коноваленко О. Є. 
Адаптивний автоматизований контроль знань / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи оброб. інформації. - 2007. - Вип. 3. - С. 150-152. - Библиогр.: 2 назв. - укp.

Зазначено, що планування й організація проведення контролю, визначення типів питань і відбір завдань для перевірки знань студентів, формування набору питань і завдань для опитування, визначення критеріїв оцінки виконання кожного завдання та контрольної роботи в цілому й інші проблеми складають основу автоматизованого комп'ютерного контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Титенко С. В. 
Генерація тестових завдань у системі дистанційного навчання на основі моделі формалізації дидактичного тексту / С. В. Титенко // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2009. - № 1. - С. 47-57. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто підхід до автоматизації побудови тестових завдань (ТЗ) на базі формалізації навчального тексту за допомогою понятійно-тезисної моделі (ПТМ). Надано методи генерації ТЗ на базі ПТМ, розглянуто структуру моделі, тесту, ТЗ та його шаблону. Запропонований підхід порівняно з іншими способами побудови ТЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бочаров Б. П. 
Использование адаптивной модели обучаемого в системе тестирования знаний / Б. П. Бочаров, М. Ю. Воеводина // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2008. - Вип. 1. - С. 68-70. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены алгоритмы создания и использования в системе тестирования знаний адаптивной модели обучаемого. Схемы обучения и контроля знаний, использующие адаптивную модель студента, позволяют увеличить качество и скорость тестирования знаний, выработать различные рекомендации по дальнейшему изучению учебного курса для каждого обучаемого. Эти модели и схемы являются важной частью теории, методов и программных средств человеко-машинной интерактивной системы поддержки принятия решений, предназначенной для рационального управления обучающими системами, ориентированной на работу в сети и имеющей доступ к большим объемам распределенных данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рижов О. А. 
Модель представлення знань на основі понять для комп'ютерних систем навчання / О. А. Рижов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2008. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто 4-рівневу формалізовану модель представлення знань предметної області (ПО), яка групується на поняттях професійної мови і включає рівні: 1-й - словник термінів професійної мови, який відображає поняття ПО, 2-й - тезаурус, побудований на основі семантичних відносин, 3-й - граф логічної структури ПО, 4-й - багатошарова семантична мережа. Розроблена модель призначена для представлення фармацевтичних і медичних знань у комп'ютерних навчальних системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Васілакін В. В. 
Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В. В. Васілакін, О. А. Рижов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2008. - № 2. - С. 65-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В результаті проведеного на кафедрі медичної і фармацевтичної інформатики і НТ ЗДМУ дослідження, де розглянуто апаратні і програмні моделі моніторингу навчальної діяльності студентів в розподіленому інформаційному середовищі, виділено програмний продукт NetOp School компанії Danware. Використання даної програмної моделі дозволило викладачеві здійснювати дистанційне консультування і моніторинг самостійної роботи студентів в межах студентського містечка CAMPUS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Романенко І. О. 
Розробка тестів з використанням засобів обчислювальної техніки / І. О. Романенко, В. Ф. Столбов, І. В. Рубан, В. Ф. Третяк // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2007. - Вип. 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з розробкою тестів з використанням засобів обчислювальної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коджа Т. І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Т. І. Коджа; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Оксамитна Л. П. 
Методи та засоби самоорганізації моделі знань в автоматизованих системах контролю знань та навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. П. Оксамитна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2003. - 18 c. - укp.

Створено адаптивні системи контролю знань та навчання з метою використання в технологіях автоматизованого й адаптивного навчання, що базуються на методах та засобах самоорганізації моделі знань особи, яка навчається, шляхом моделювання процесів інфомаційної взаємодії в предметній області навчання. Розроблено методи моделювання знань даних осіб з використанням методик, пов'язаних з вимірюванням рівня знань та простеженням за трансформуванням їх у процесі навчання. Для адаптації технології опитування чи навчання до рівня та розподілу знань осіб, що навчаються, в предметній області дисципліни побудовано метод самоорганізації моделі знань. Для одержання точної оцінки ефективності автоматизованої системи контролю знань і навчання (АСКЗН) з використанням модуля самоорганізації моделі знань розроблено математичну модель оптимізації часу опитування осіб, які навчаються, а також програмне забезпечення та структуру бази даних модуля самоорганізації моделі знань АСКЗН. Проведені дослідження дають змогу підвищувати ефективність навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ноздренков В. С. 
Моделі та засоби оцінювання знань за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. С. Ноздренков; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено інформаційну модель процесу автоматизованої оцінки знань, яка допомагає враховувати час, витрачений на виконання конкретного завдання. Відзначено, що використання математичного апарату теорії нечітких множин та нечіткої логіки дозволяє формалізувати евристичні методи викладача під час підсумкового оцінювання знань. Описано модель автоматизованої адаптації параметрів системи оцінки знань до вимог конкретного викладача за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології, а також модель коригування поточної оцінки знань з урахуванням часу, витраченого на виконання конкретного завдання, яка реалізована системою нечіткого логічного висновку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Штангей С. В. 
Моделі і інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / С. В. Штангей; Харків. Нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2009. - 19 c. - укp.

Вдосконалено існуючі моделі та інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання. Вперше розроблено теоретико-категоріальні деталізовані моделі наданих основних бізнес-прецедентів дистанційного навчання, які дозволяють врахувати точку зору викладача й особи, що навчається. Розроблено топологічні моделі подачі матеріалів, що вивчається, та тестових завдань. Узагальнено теоретико-множинні моделі основних бізнес-процесів дистанційного навчання. Розроблено інформаційні технології для автоматизації контролю знань, що реалізують процеси формування обсягу матеріалу, який слід вивчати під час дистанційного навчання, формування тестових завдань та оцінювання відповідей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пархоменко Н. О. 
Розробка оцінки якості навчального процесу в вищому навчальному закладі методом науково-технічного прогнозування : автореф. дис... канд. техн. наук / Н. О. Пархоменко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему забезпечення якості навчального процесу ВНЗ шляхом розробки механізму короткострокового прогнозування та створення інтелектуальної інформаційної технології вдосконалення навчального процесу. Розроблено новий формалізований метод і теоретичні положення стосовно процесу моніторингу та системного аналізу навчального процесу у ВНЗ. Запропоновано метод побудови прогностичних математичних моделей оцінки якості освіти у ВНЗ. Запропоновано спосіб структурування інформації та створення бази даних і бази знань щодо оцінки якості освіти у ВНЗ з використанням можливостей штучного інтелекту. Розроблено та реалізовано гнучку інтелектуальну технологію вдосконалення навчального процесу на базі методики, яка передбачає використання сучасних високоефективних комп'ютерних засобів і технологій штучного інтелекту, що дозволяє швидко реагувати на зміни у якості навчального процесу у ВНЗ. На базі розробленого методу, моделей, алгоритмів, методик та інтелектуальної технології вдосконалення навчального процесу створено програмні модулі обробки інформації та здійснено їх практичне впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мисник Л. Д. 
Методи та моделі управління тестовими технологіями у ВНЗ в умовах впровадження Болонського процесу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. Д. Мисник; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2010. - 20 c. - укp.

Розвинуто науково-методичні основи тестових технологій (ТТ) шляхом створення нових моделей і методів організації, планування та моніторингу тестування в процесах підготовки фахівців у ВНЗ України. Проаналізовано існуючі підходи щодо реалізації ТТ. Розроблено задачу створення теоретико-методичної основи для побудови систем управління ТТ. Сформульовано задачу оптимізації за формування в процесі тестування інформаційного ресурсу системи управління навчальним процесом. Проведено розробку структури інформаційного середовища та наведено граф-схеми реалізації компонентів технології в процесі підготовки тестових завдань. Запропоновано нові моделі та методи ТТ, які є цілісною системою реалізації дій з організації, підготовки, проведення тестування й орієнтовані на інформаційне забезпечення системи управління навчальним процесом. Наведено результати використання даних засобів управління тестуванням та тестування студентів. Впроваджено в ВНЗ України розроблені моделі, методи та засоби управління тестуванням і тестування студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369763 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського