Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.261$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Астахова Е. В. 
Методика организации и проведения семинарских занятий по предметам гуманитарного цикла / Е. В. Астахова; Харьк. гуманит. ин-т "Нар. укр. акад.". - Х., 2000. - 52 c. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены методика и оригинальные формы проведения занятий по предметам гуманитарного цикла, начиная от индивидуальной работы со студентами и заканчивая их самостоятельной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р30 + Ч481.261

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бабенко К. П. 
Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ" / К. П. Бабенко // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 1. - С. 64-69. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено три методичні аспекти підготовки та проведення в групах магістрів семінарського заняття за програмою дисципліни "Педагогіка вищої школи". Акцентовано увагу на підходах до використання навчальних технологій в освіті та порівняльній характеристиці навчальних технологій. Розкрито методичні проблеми навчальних технологій за диференційованого, модульного та дистанційного навчання.

Освещены три методических аспекта подготовки и проведения в группах магистров семинарского занятия по программе дисциплины "Педагогика высшей школы". Акцентировано внимание на подходах к использованию технологий обучения в образовании и сравнительной характеристике учебных технологий. Раскрыты методические проблемы учебных технологий, возникающие при дифференцированном, модульном и дистанционном обучении.

In the article the author analyses psychological and method aspects of preparing and conducting a seminar "Modern Technologies of Instruction in a Higher Educational Institution" which is a part of the programme of the "Pedagogy of the Higher School" discipline.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч481.261

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Серьожникова Р. К. 
Семінарське заняття як інтегральна форма організації самостійної навчальної діяльності студентів / Р. К. Серьожникова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 108-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості семінарського заняття та його функції в організації самостійної навчальної діяльності студентів.

Рассмотрены особенности семинарского занятия и его функции в организации самостоятельной учебной деятельности студентов.

This article analyzes the peculiarities of a seminar class and it's function in the organisation of the independent study activity of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.261

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тарасіч Ю. Г. 
Організація семінарських занять студентів засобами ІКПС / Ю. Г. Тарасіч, Є. О. Співаковська // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 17. - С. 131-141. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Будь-яке навчання відбувається у деякому освітньому середовищі, що забезпечує навчальний процес, створює простір взаємодії студента та викладача. Саме таким середовищем і є інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище (ІКПС). Використання засобів ІКПС на семінарських заняттях дозволяє уникати одноманітності їх проведення, підвищувати зацікавленість студентів у навчальному процесі, активізовувати їх діяльність. Семінарське заняття, сприяє оволодінню фундаментальними знаннями, допомагає розвивати логічне мислення, формувати переконання, відстоювати власні думки, аргументувати їх на основі наукових фактів. Відповідно до зростання розуміння викладачами необхідності впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та електронних засобів навчального призначення у навчальний процес, а також звикання студентів до відповідного подання інформації, підвищується якість освітніх послуг, а отже і якість знань. Постійний моніторинг стану ІКПС вищих навчальних закладів дозволяє оцінити не лише кількісні та якісні показники впровадження новітніх технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу, а й визначити пріоритетні напрями їх розвитку. Загальна оцінка одержаних результатів дослідження свідчить про збільшення рівня використання ІКТ, а отже, у деякому розумінні, і покращання якості освіти у відповідності вимогам стрімкого процесу інформатизації суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.261 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Миценко Д. В. 
Оцінювання навчальних досягнень студентів під час семінарських занять / Д. В. Миценко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 3/4. - С. 68-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виокремлено засоби підвищення якості проведення семінарських занять, ключовими з яких названо контекстне та "змагальне" навчання. Розглянуто перспективи комп’ютерного контролю, визначено його функції. Описано деякі аспекти застосування програми "Hot Potatoes 6", з допомогою якої можна створювати інтерактивні тренувально-контрольні завдання у форматі HTML для модульного об’єктно-орієнтованого навчаючого середовища "Moodle". Наведено приклад практичного розрахунку оцінки за вивчення дисципліни протягом семестру. Зроблено порівняльну характеристику традиційної педагогіки та програмованого навчання. Репрезентовано структурні елементи цього навчання, зокрема теоретичний, інформаційний, корегувальний блоки.

Выделены средства повышения качества проведения семинарских занятий, ключевыми из которых названо контекстное и "соревновательное" обучение. Рассмотрены перспективы компьютерного контроля, определены его функции. Описаны некоторые аспекты применения программы "Hot Potatoes 6", с помощью которой можно создавать интерактивные тренировочно-контрольные задания в формате HTML для модульного объектно-ориентированного обучающей среды "Moodle". Приведен пример практического расчета оценки изучение дисциплины в течение семестра. Сделана сравнительная характеристика традиционной педагогики и программируемым обучением. Представлены структурные элементы этого учения, в частности теоретический, информационный, корректирующий блоки.

The article reveals the content of the comprehensive evaluation of educational achievements of students during the seminars. Emphasizes the importance and effectiveness of using contextual approach to the organization of seminars.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.261 + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського