Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.253.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Запевалин А. А. 
Интеграция научных знаний академического НИИ в образовательный процесс с помощью компьютерных технологий / А. А. Запевалин // Экология моря. - Севастополь, 2000. - Вып. 50. - С. 95-98. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена роль академического НИИ в образовательном процессе. Предложена оригинальная классификация компьютерных технологий по их содействию уменьшению "дистанции" между носителем и соискателем знаний. Описаны практические подходы к интеграции научных знаний академического НИИ в образовательный процесс на основе компьютерных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*822.1р(4Укр),025 + З970.826 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж66348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алексеев А. Н. 
Компьютер в учебном процессе высшей школы : Учеб. пособие для студ., асп., преподавателей и слушателей фак. повышения квалификации по разработке и использованию програм. обеспечения / А. Н. Алексеев, Н. И. Волков. - Сумы : Довкілля, 2002. - 380 c. - Библиогр.: с.374 - рус.

Изложены методические рекомендации по применению компьютерной техники в учебном процессе, рассмотрены возможности изменения традиционных подходов к учебно-методической работе преподавателя. С учетом уровня базовой компьютерной подготовки преподавателя приведены рекомендации по работе на компьютере с типовым набором стандартных приложений, созданию новых или изменению пользовательских функций существующих программных средств. На основе общих принципов программирования рассмотрены учебные программы от использования макросов для модернизации существующих приложений до создания графоориентированных программ и программ дистанционного обучения на базе Internet-технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11я73 + З970я73

Шифр НБУВ: ВС36691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скорін Ю. І. 
Впровадження у навчальний процес комп'ютерних засобів навчання / Ю. І. Скорін, А. А. Тарасов // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 41. - С. 17-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто підходи щодо поліпшення якості та підвищення наочності навчального процесу та запропоновано варіант використання комп'ютерних засобів, а саме електронного конспекту лекцій у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3р(4УКР)3-366 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ящун Т. В. 
Оцінка якості навчально-пізнавальної діяльності в системі "студент - комп'ютер" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.04 / Т. В. Ящун; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. - Х., 2000. - 20 c. - укp.

Систему "студент - комп'ютер" розглянуто як інтелектуальну ергатичну систему, на якість якої впливають групи характеристик студента та комп'ютера як засобу навчання. Оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер" зроблено на основі двох багатофакторних кваліметричних моделей: регресивної та логічної. Багатофакторну регресивну модель побудовано на основі методу групового урахування аргументів, логічну - на базі нечіткої логіки. За результатами регресивної та логічної моделей розроблено відповідні методи оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер". Перевірка вірогідності розроблених методів свідчить про доцільність їх використання для розв'язування ряду ергономічних та педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прадівлянний М. Г. 
Формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М. Г. Прадівлянний; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій (СІТ). Розкрито сутність поняття іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей. Обгрунтовано шляхи формування комунікативної мовленнєвої компетентності. Доведено доцільність використання засобів СІТ з метою формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес вищих немовних навчальних закладів для підготовки фахівців з поглибленим професійно спрямованим вивченням іноземної мови. Експериментально перевірено доцільність організації навчального процесу за допомогою засобів сучасних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пиголенко І. В. 
Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ") : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. В. Пиголенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп'ютерних та інтернет-технологій за умов становлення інформаційного суспільства. Зазначений актуальний процес є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді за умов становлення інформаційного суспільства. Досліджено зміни ціннісних орієнтацій під впливом інтернет-технологій як новий соціальний феномен, базуючись на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито зміст категорій "інформація", "комунікація" та "знання" та їх значення у ствердженні інформаційного суспільства. З'ясовано вплив новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти. Обгрунтовано висновок щодо її провідної ролі у творенні та розвитку особистості, формуванні професіоналів і майбутньої інтелектуальної еліти, яка є головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологізацію соціальних функцій мережі Інтернет і досліджено фактори, що впливають на активність використання даної мережі студентською молоддю. Значну увагу приділено аналізу результатів соціологічних досліджень щодо цінності вищої освіти у житті сучасної молоді. Виявлено особливості використання інтернет-технологій у період навчання у ВНЗ та їх вплив на трансформацію ціннісних орієнтацій студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ю252:Ч30 + Ю251.05:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали III наук.-практ. конф., 18 - 20 жовт. 2011 р., Львів / ред.: Д. В. Федасюк, Л. Д. Озірковський, Т. В. Чайківський; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 168 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розробки та застосування інтерактивних, комп'ютерних та інфокомунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Розкрито принципи та прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань. Запропоновано методологію створення інноваційних технологій навчання. Розглянуто вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів і можливості їх реалізації у середовищі Adobe Captivate. Описано віртуальний тренажер для розробки структурно-алгоритмічних моделей надійності відновлюваних електромеханічних систем. Обгрунтовано підходи до розрахунку інтегральної оцінки якісного наповнення електронного каталогу бібліотеки. Охарактеризовано методи інформаційно-математичного моделювання навчального процесу. Запропоновано алгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Секрет І. В. 
Впровадження та розвиток електронного навчання у вищій освіті Румунії / І. В. Секрет // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 52-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особливості впровадження електронного навчання у системі вищої освіти Румунії. Проблему розглянуто у сукупності політичних і соціальних передумов розвитку електронного навчання. Вивчено форми його реалізації та відношення до електронного навчання румунських викладачів і студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РУМ) + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Носов П. С. 
Застосування адаптивних функцій для впливу на модель знань студента / П. С. Носов, В. М. Тонконогий, О. Є. Яковенко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2006. - Вип. 1. - С. 118-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано схему використання функцій адаптивності підсистемою контролю для формування моделі знань студента. Розглянуто алгоритми роботи автоматизованої повчальної системи у процесі рішення проблемних ситуацій студентом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Павлиш В. М. 
Застосування комп'ютерних навчальних систем для підвищення рівня самостійної роботи студентів / В. М. Павлиш, Т. О. Ушакова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 196-201. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру та зміст основних підсистем комп'ютерної навчальної системи для організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисциплін науково-природничого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Костикова М. В. 
Использование системы Moodle при дистанционной организации самостоятельной работы студентов / М. В. Костикова, И. В. Скрипина // Системи оброб. інформації. - 2010. - Вип. 7. - С. 117-120. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрены практические вопросы электронного обучения, для которого базовым инструментом выбрана система дистанционного обучением (СДО) Moodle. Обобщен опыт преподавателей кафедры информатики Харьковского национального автомобильно-дорожного университета по использованию СДО Moodle при организации самостоятельной работы студентов. Материал систематизирован и подан в доступной форме; рассчитан на учителей, преподавателей, методистов и технических специалистов, занимающихся внедрением электронных технологий в различные формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кісь Я. П. 
Інтелектуально-інформаційна система розроблення навчального плану у ВНЗ / Я. П. Кісь, М. Коваленко, І. Яртим // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 715. - С. 162-171. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано методику збору, аналізу та опрацювання інформації на прикладі предметної області ВНЗ. Розроблено схеми функціонування алгоритму та методи опрацювання даних у заданій предметній області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Антоненко О. В. 
Інтенсифікація процесу навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей за рахунок впровадження в навчальний процес сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Антоненко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 36-40. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему інтенсифікації процесу навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, умови підвищення якості навчання за рахунок поєднання сучасних методів навчання та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Описано розроблене комп'ютерне інтегроване середовища підтримки навчальних дисциплін, яке розкриває потенційні можливості використання комп'ютерно-орієнтованої методики навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Головко С. Г. 
Особливості розроблення та використання засобів комп'ютерної підтримки у підготовці майбутніх правників / С. Г. Головко // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право. - 2010. - № 4. - С. 129-133. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості використання засобів комп'ютерної підтримки у системи підготовки студентів юридичного факультету. Проаналізовано дидактичні функції сучасних електронних засобів навчального призначення та їх можливості в удосконаленні навчального процесу з правознавчих дисциплін у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3:З97 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пищухина О. А. 
Подход к формированию обратной связи в интеллектуальных обучающих системах в сфере высшего технического образования / О. А. Пищухина, А. Ю. Клочок // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2011. - № 2. - С. 107-110. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предложен подход к формированию обратной связи процесса обучения с использованием интеллектуальных компьютерных систем, особенностью которого является поэтапный контроль процесса обучения, определение места возникновения ошибок, в отдельных случаях - распознавание причин их возникновения и формирование рекомендаций по их устранению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Федяев О. И. 
Проектирование виртуальной кафедры университета на основе многомодельного агентно-ориентированного подхода / О. И. Федяев, Т. Е. Жабская // Искусств. интеллект. - 2010. - № 3. - С. 679-686. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Решена задача преобразования концептуальных моделей, полученных на стадии анализа по методологии Gaia, в физические модели при реализации многоагентной системы (МАС) в инструментальной среде JACK. На основании составленной семантики визуальных моделей среды JACK разработана методика трансформации абстрактных моделей Gaia в физические концепты среды JACK, обеспечивающая качественное прохождение всех этапов разработки МАС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + З970.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чередниченко О. Ю. 
Модель квалиметрической оценки качества ресурсов в высшем учебном заведении / О. Ю. Чередниченко, М. А. Тимченко, И. В. Лютенко // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 215-220. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Предложена информационная технология оценки качества ресурсов высшего учебного заведения на основе принципов теоретической квалиметрии, состоящая из двух этапов: разработка методики оценки качества и ее применение. Предложен вариант проведения декомпозиции ресурсного обеспечения с выделением типовых элементов. Рассмотрен подход к определению важности показателей качества на основе метода собственного вектора. Разработаны модели использования и архитектура программного обеспечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Самаруха В. И. 
Использование информационных технологий для учета компетенций студентов в ВУЗах (на примере Байкальского государственного университета экономики и права) / В. И. Самаруха, Л. В. Гуляева // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 3. - С. 234-239. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Показан опыт разработки и применения информационных технологий, которые используются в учебном и научном процессах Байкальского государственного университета экономики и права для формирования общекультурных и профессиональных компетенций студентов в бизнес-инкубаторах университета, встроенных в структуру межрегионального Технопарка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч484(4РОС-4ІРК-21)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Костикова М. В. 
О некоторых аспектах деятельности тьютора в системе дистанционного образования / М. В. Костикова, И. В. Скрипина // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 72-75. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены основные виды работ тьютора и некоторые проблемы, связанные с его профессиональной деятельностью. Отмечена роль преподавателя в дистанционном образовании. Обобщен опыт преподавателей кафедры информатики Харьковского национального автомобильно-дорожного университета по использованию СДО Moodle.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Альянс наук: вчений - вченому : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 берез. 2012 р., Київ : у 6 т. Т. 4. Педагогіка і психологія вищої школи. - Д. : Вид. Біла К.О., 2012. - 134 c. - укp. - рус.

Висвітлено психолого-педагогічні підходи до формування загальнокультурних компетенцій студентів сучасної вищої школи. Розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів початкових класів до застосування різноманітних форм контролю навчальної діяльності учнів. Увагу приділено біоетичній та еколого-етичній підготовці майбутніх фахівців у системі вищої професійної осіти. Окреслено шляхи впровадження персональних веб-орієнтованих навчальних середовищ в університетську освіту. Акцентовано на проблемі готовності викладачів до використання інформаційних технологій (ІТ) навчаня у ВНЗ. Висвітлено досвід використання ІТ у процесі методичної підготовки майбутніх учителів-біологів, в організації вивчення курсу фізики, мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я431 + Ч481.253.11 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353878/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського