Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.215.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Філіппова Н. М. 
Модель курсу ESP для технічних вищих навчальних закладів (початковий етап) / Н. М. Філіппова // Пед. пробл. техн. і гуманіт. освіти. - Миколаїв, 2000. - Вип. 1. - С. 19-24. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано серію посібників COMPASS, яка складається з трьох частин: посібник для першого етапу навчання, посібник для студентів кораблебудівних спеціальностей і граматичний посібник. Основою комунікативних завдань є мета навчання, спрямована на життєві потреби, якій підпорядковані всі сторони навчання: співвідношення знань з уміннями і навичками, вибір прийомів навчання, спосіб подачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми підручника для вищої школи : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., м.Вінниця, 29 - 30 трав. 2001 р. Т. 1 / ред.: Б. І. Мокін; підгот.: Г. П. Котлярова; АПН України. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001 . - 224 c. - укp.

Висвітлено національну доктрину розвитку освіти України у ХХІ ст. Викладено теоретико-методологічне підгрунтя підготовки підручника для забезпечення особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі. Розкрито філософсько-методологічні засади системи підручників для вищої освіти ХХІ ст. Визначено перспективи використання інтегрованих природничих дисциплін у вищій школі. Наведено нові підходи до створення навчальних посібників для професійно-технічної підготовки спеціалістів за сучасних соціально-економічних умов розвитку країни. Розглянуто проблеми створення навчальних посібників для дистанційного навчання та педагогічне проектування у процесі розробки підручників для вищої школи. Наведено розроблену комплексну систему видання навчально-методичної літератури у вищому учбовому закладі. Проаналізовано проблеми написання підручників і навчальних посібників з економіки. Відображено актуальні питання удосконалення підручників з економічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1я431

Шифр НБУВ: В343974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми підручника для вищої школи : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., м.Вінниця, 29 - 30 трав. 2001 р. Т. 2 / ред.: Б. І. Мокін; підгот.: Г. П. Котлярова; АПН України. Вінниц. держ. техн. ун-т. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001. - 222 c. - укp.

Висвітлено основні методологічні проблеми підручника іноземної мови для вищої школи. Викладено загальну концепцію підручника з технічного перекладу. Відображено проблеми підготовки спеціалізованих підручників з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів. Визначено місце та роль підручника в навчанні іноземної мови у вузі. Показано шляхи застосування системного та комунікативного підходів до написання підручників з іноземної мови. Описано основні елементи підручника з ділової англійської мови для студентів-економістів заочної форми навчання. Наведено загальні вимоги до формування та вибору українських науково-технічних термінів та укладання фахових словників. Удосконалено інформаційне забезпечення навчального процесу з курсу загальної фізики у педагогічному вищому навчальному закладі. Розкрито основні підходи до реалізації принципів створення підручників. Наведено модель внутрішньої структури вузівського підручника зі спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1я431

Шифр НБУВ: В343974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гороховський О. І. 
Методичні аспекти створення навчальної літератури для дистанційного навчання : Метод. посіб. для авторів дистанц. курсів / О. І. Гороховський; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2004. - 121 c. - укp.

Розглянуто засади планування та розробки курсів для дистанційного навчання (ДН). Визначено характерні риси ДН, основні типи технологій, що використовуються у навчальних закладах нового типу. Проаналізовано етапи проектування навчальних курсів, розкрито зміст понять матеріалу заняття, тесту, інформаційного та композиційного дизайну. Описано види навчальної діяльності, особливості роботи з текстами.

Рассмотрены основы планирования и разработки курсов для дистанционного обучения (ДО). Определены характерные черты ДО, основные типы технологий, использующихся в учебных заведениях нового типа. Проанализированы этапы проектирования учебных курсов, раскрыто содержание понятий материала занятий, теста, информационного и композиционного дизайна. Описаны виды учебной деятельности, особенности работы с текстом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 р3 + Ч481.215.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якса Н. В. 
Основи педагогічних знань : навч. посіб. / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 349-358. - укp.

Розглянуто педагогіку як систему наук про виховання та навчання людини. Охарактеризовано структуру та особливості педагогічної діяльності, методи навчально-педагогічного дослідження та їх використання у роботі вчителя, проблеми педагогічної діагностики. Проаналізовано вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи та технології навчання, педагогічні інновації, форми організації навчальної діяльності учнів. Наведено методики оцінювання рівнів вихованості дітей.

Рассмотрена педагогика как система наук о воспитании и обучении человека. Охарактеризованы структура и особенности педагогической деятельности, методы учебно-педагогического исследования и их применения в работе учителя, проблемы педагогической диагностики. Проанализированы отечественные и зарубежные дидактические системы и технологии обучения, педагогические инновации, формы организации учебной деятельности учащихся. Приведены методики оценивания уровней воспитанности детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карпенко О. О. 
Удосконалення підручника як інтегруючого навчально-методичного комплексу в умовах формування вищої освіти в Україні / О. О. Карпенко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 19. - С. 123-131. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано загальні вимоги щодо змісту та форми підручника як головні критерії його адаптації до сучасного освітньо-інформаційного середовища з метою удосконалення. Підручник розглянуто як інтегруючий навчально-методичний комплекс.

Определены общие требования к содержанию и форме учебника как главные критерии его адаптации к современной образовательно-информационной среде с целью совершенствования. Учебник рассмотрен как интегрирующий учебно-методический комплекс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карпенко О. О. 
Трансформація навчальної книги в умовах інформатизації вищої освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 07.00.08 / О. О. Карпенко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Здійснено комплексне дослідження питань стосовно трансформації навчальної книги за умов інформатизації вищої освіти. Виявлено рівень теоретичної розробленості даної проблеми. Обгрунтовано загальну типологічну модель навчальної книги, що передбачає врахування ознак (змісту, форми, жанру, ролі у навчальному процесі, читацького та цільового призначень) і особливості її адаптації до галузі бібліотечно-інформаційної освіти. Установлено залежність трансформації ознак навчальної книги від впливу соціокультурних змін в освіті. Запропоновано класифікацію функцій підручника за умов інформатизації згідно ознак їх домінування. Визначено структурну композицію сучасного підручника як навчально-педагогічного комплексу, що інтегрує навчально-методичні матеріали. Розглянуто напрями вдосконалення навчальної книги в інформаційному середовищі вищої освіти за умов інформатизації завдяки визначенню критеріїв її адаптації за змістом і формою та моделі функціонування, використання та розвитку у зазначеному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тітаренко Н. Ю. 
Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Тітаренко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення "педагогічного проектування", "проективних умінь". Розроблено модель технології формування вмінь проектувати підручник у магістрантів, яку розглянуто на трьох рівнях конкретизації: інтерпретації інтегративно-синергетичної моделі педагогічної технології, змістової моделі формування вмінь магістрантів проектувати підручник; спецкурсу "Проектування підручника для вищої школи". Досліджено педагогічні умови ефективного формування проективних умінь у магістрантів. Удосконалено структуру організаційних, інформаційних, моделювання і діагностичних проективних умінь шляхом доповнення їх операційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч311 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Огурцов А. П. 
Як навчити студентів учитись : монографія / А. П. Огурцов, В. В. Заліщук; Дніпродзержин. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2009. - 325 c. - Бібліогр.: с. 317-319. - укp.

Розглянуто основні завдання Болонського процесу, визначено мотивацію та стимули поповнення та надбання знань, показано роль життєвого досвіду у даному процесі. Показано значення уміння публічно виступити як чинника професійного зростання. Обгрунтовано основні науково-методичні принципи навчання студентів, наведено рекомендації щодо організації їх самостійної роботи, зокрема, опрацювання навчальних і наукових текстів. Запропоновано способи самоконтролю та самоперевірки процесу засвоєння знань, виявлення помилок, розвитку професійного, творчого та критичного мислення. Висвітлено питання формування креативного потенціалу ВНЗ та інформаційної культури майбутніх фахівців, розкрито роль рейтингового контролю знань у заохоченні студентів до навчання, запропоновано методики розвитку уміння концентрувати увагу на виконанні навчального завдання та формулювання узагальнення, розглянуто способи та методи оволодіння новою інформацією. Наведено рекомендації щодо створення підручників, що сприяють підвищенню ефективності навчання.

Рассмотрены основные задачи Болонского процесса, определены мотивация и стимулы пополнения и приобретения знаний, раскрыта роль жизненного опыта в данном процессе. Показано значение умения публично выступить как фактора профессионального роста. Разработаны основные научно-методические принципы обучения студентов, даны рекомендации по организации их самостоятельной работы, в частности, обработки учебных и научных текстов. Рассмотрены способы самоконтроля и самопроверки процесса усвоения знаний, выявления ошибок, развития профессионального, творческого и критического мышления. Освещены вопросы формирования креативного потенциала ВУЗ и информационной культуры будущих специалистов, раскрыта роль рейтингового контроля знаний в стимулировании учебной деятельности студентов, даны методики развития умения концентрировать внимание на выполнении учебного задания и формулирования обобщения. Рассмотрены способы и методы овладения новой информацией. Разработаны рекомендации по созданию учебников для ВУЗ, способствующих повышению эффективности процесса обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зюзіна Т. О. 
Дидактичні принципи формування змісту підручників з культурології для вищої школи / Т. О. Зюзіна // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 51-56. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні принципи формування змісту підручників з культурології, представлено авторську класифікацію навчальної літератури для вищої школи, що презентує культурологічне знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іващенко О. А. 
Підручник як засіб підвищення ефективності навчання / О. А. Іващенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 39-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему створення ефективного підручника з іноземних мов для курсантів вищих навчальних закладів МНС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бабенко К. П. 
Призначення науково-методичних підручників і посібників в організації підготовки магістрів у закладах вищої освіти / К. П. Бабенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 58-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації навчання магістрів у закладах вищої освіти. Найсуттєвішими питаннями підготовки майбутніх фахівців є недостатня кількість якісної навчальної літератури, невміння магістрів орієнтуватися у типології підручників для вищої школи. Проблема вирішується шляхом аналізу існуючої навчальної літератури. Розгляд навчальних посібників і підручників активізує підготовку магістрів у закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Францева Н. Ю. 
Проблема менеджменту випуску вузівської навчальної літератури / Н. Ю. Францева // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 104-109. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено питання менеджменту випуску навчальної літератури для вищих навчальних закладів, розглянуто ситуацію на ринку навчальної книги, його проблеми, запропоновано заходи для вдосконалення системи менеджменту випуску даного типу літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Очеретяний А. 
Сутність політики у навчальній літературі для ВНЗ України / А. Очеретяний // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 84-95. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

На основі критичного аналізу трактування сутності поняття "політика" в навчальних посібниках розкрито сутність, структуру, деякі аспекти її змісту та функцій. Визначено методологічні підходи до генези політики: на психологічному рівні: інтеріоризація у свідомості суб'єкта гносеологічного, прогностичного образу об'єкта діяльності; на соціологічному - програмування та планування соціального прогресу. Простежено основні напрями дослідження категорії "ідея": як поняття, психічне та суспільне явище. В системі ідея - ціль - закон політика втілюється в реальну соціальну дійсність. Зроблено висновок, що політика - продукт духовної творчості людства, обумовлена їх потребами та рівнем інтелектуального розвитку. Підкреслено, що політиці іманентно властива детермінованість властивостями (потребами, духовним світом і моральними якостями) суб'єкта політики, політичні інститути є об'єктно-суб'єктними засобами її формування, політична діяльність - процесом реалізації політики.

На основе критического анализа трактования сущности понятия "политика" в учебных пособиях раскрыты сущность, структура, некоторые аспекты содержания и функций политики. Определены методологические подходы к исследованию этого феномена: на психологическом уровне - интериоризация в сознании субъекта гносеологического, прогностического образа объекта деятельности; на социологическом - программирование и планирование социального прогресса. Прослежены основные направления исследования категории "идея": как понятие, психическое и социальное явления. Отмечено, что в системе идея - цель - закон политика воплощается в реальную социальную действительность. Сделан вывод, что политика - продукт духовного творчества человечества, обусловленная потребностями и уровнем их интеллектуального развития. Подчеркнуто, что политике имманентно присуща детерминированность свойствами (потребностями, духовным миром и нравственными качествами) субъекта политики, политические институты являются объектно-субъектными средствами ее формирования, политическая деятельность - процесс реализации политики.

Modern notions of the essence of politics are being analyzed; system-logical connection between psychology and politics, the determination of the politics as the means of organizing public life by the psychology of the subject of politics are being revealed. The origin and the formation of politics, of its ontological character, contents and structure are being treated as the phenomenon determined by psychology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Роджерс К. 
Діалог з проблеми зла і злої поведінки / К. Роджерс, М. Ролло // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 1. - С. 123-136. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено діалоги-роздуми видатних американських психологів-гуманістів Карла Роджерса і Ролло Мея з проблем зла і злої поведінки із другого тому тритомної антології "Гуманістична психологія". У другому томі антології під назвою "Психологія і духовність (Світоглядні аспекти гуманістично зорієнтованих напрямів у сучасній західній психології)" розглянуто питання духовності й духовної кризи в їх сутнісному зв'язку з проблематикою психологічної науки та психологічної практики, передусім - з ідеями, здобутками гуманістичної течії у сучасній психології. Книга рекомендована Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ю91(7США)6-740

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шлыкова О. В. 
Сетевая инициатива как инновационная форма обучения студентов вузов культуры и искусств / О. В. Шлыкова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 7-я Междунар. конф. "Крым- 2000". - 2000. - 2. - С. 13-16. - рус.

Изложен опыт разработки электронного учебного пособия "Культура Интернет и Интернет в культуре", подготовленного для студентов факультета менеджмента и социально-информационных технологий Московского государственного университета культуры и искусств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344507/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гірняк Г. С. 
Психологічне проектування змісту і структури навчально-книжкових комплексів з гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. С. Гірняк; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано структурно-функціональну модель психологічно ефективного навчально-книжкового комплексу (НКК) як складного психодидактичного інструменту суб’єктів освітньої взаємодії. На новітніх концептуальних засадах модульно-розвивальної системи навчання окреслено основні періоди та етапи технології проектування зазначеного комплексу. Запропоновано та розкрито сутнісний зміст системи психологічних принципів і нормативних вимог до наукового проектування його компонентів, а також розмежовано параметри та критерії оцінювання останніх. Створено й апробовано психодіагностичну методику, котра дає змогу виявити рівень зреалізування студентами власного психологічного потенціалу (психічних процесів, станів, властивостей та тенденцій) унаслідок їх взаємодії з навчальною літературою. Доведено значно вищий розвитковий ресурс та психологічну ефективність застосування інноваційних НКК порівнянні з традиційними навчальними книгами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-513 + Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Смагін І. І. 
Практика підручникотворення зі шкільного курсу логіки в ХІХ столітті / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 79-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано процес творення підручників з логіки у ХІХ ст., визначено основні фактори впливу на зазначений процес. Досліджено критерії, які застосовувалися до підручників з логіки протягом ХІХ ст.; вивчено державну політику у сфері написання та поширення підручників з логіки. Зроблено висновок про те, що виокремлені автором зовнішні чинники, які суттєво впливали на процес підручникотворення з логіки у ХІХ ст., не втратили значення і в наш час.

Проанализирован процесс создания учебников по логике в ХІХ ст. и определены основные факторы влияния на этот процесс. Исследованы критерии, которые применялись к учебникам логики на протяжении ХІХ ст; изучена государственная политика в сфере написания и распространения учебников по логике. Сделан вывод о том, что выделенные автором внешние факторы, которые сущностно влияли на процесс создания учебников по логике в ХІХ ст., не потеряли значимости и в наше время.

The process of making logic textbooks in the 19th century is analysed and the main factors which influenced that process are defined. The criteria which were applied to logic textbooks in the 19th century are studied and the governmental policy in the sphere of making and circulation of logic textbooks is analysed. The conclusion is made that outside factors which essentially influenced the process of making logic textbooks in the 19th century are still present.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ю4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ємчик Л. 
Дидактичні підходи до структурування змісту підручника для професійної школи / Л. Ємчик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 6. - С. 104-110. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Уточнено поняття "підручник", його призначення та функції. Наведено рекомендації щодо укладання підручників: єдність змістовного та процесуального компонентів, врахування вікових особливостей цільової аудиторії та сприяння посиленню мотивації. Виявлено недоліки навчальних видань з фундаментальних дисциплін для медичних навчальних закладів. Обгрунтовано використання компетентнісного підходу для розробки підручників для студентів професійної школи. Визначено закономірності структурної побудови підручника та рубрикації основного тексту. Описано підручник з дисципліни "Медична та біологічна фізика" як такий, який розкриває інтегрований зміст дисципліни. Розкрито особливості відображення цілей навчання та механізм їх деталізації в підручнику. Відображено елементи міждисциплінарного взаємопроникнення в навчальних підручниках.

Уточнено понятие "учебник", его назначение и функции. Приведены рекомендации по комплектации учебников: единство содержательного и процессуального компонентов, учет возрастных особенностей целевой аудитории и содействие усилению мотивации. Выявлены недостатки учебных изданий по фундаментальным дисциплинам для медицинских учебных заведений. Обосновано использование компетентностного подхода для разработки учебников для студентов профессиональной школы. Определены закономерности структурного построения учебника и рубрикации основного текста. Описан учебник по дисциплине "Медицинская и биологическая физика" как раскрывающий интегрированное содержание дисциплины. Раскрыты особенности отражения целей обучения и механизм их детализации в учебнике. Отражены элементы междисциплинарного взаимопроникновения в учебных пособиях.

Clarified are the concept of "textbook", its purpose and function. Been made are the recommendations for signing books: the unity of substantial and procedural components, taking into account age-appropriate target audience and promote the strengthening of motivation. Detected are the disadvantages of academic publications on fundamental subjects for medical schools. Grounded is the application of the competency approach for the development of textbooks for students of vocational schools. Determined are the regularities of structural construction textbooks and categorize the main text. Described is a tutorial on the subject "Medical and Biological Physics" as one that reveals the integrated maintenance of discipline. Disclosed are the features of reflect the learning objectives and mechanism of detail in the textbook. Displayed is the items interdisciplinary interpenetration in educational textbooks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + В3 р(4УКР)2-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Салов В. О. 
Створення навчальної літератури для вищої школи : навч. посіб. / В. О. Салов, Ю. О. Шабанова, О. Н. Ільченко; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - Дніпропетровськ : НГУ, 2014. - 186 c. - Бібліогр.: с. 162 - укp.

Подано загальні вимоги до навчальної літератури. Розглянуто методичне забезпечення лекцій, семінарів, практичних і лабораторних занять, а також індивідуальних завдань. Охарактеризовано структуру підручників і навчальних посібників. Наведено відомості про попередній розгляд рукописів навчальної літератури та порядок надання грифів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792247 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського