Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (61)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.514$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Літопис Коломийського педагогічного коледжу Прикарпатського університету імені Василя Стефаника / підгот.: В. І. Ковтун, Д. Д. Курчій; Коломий. пед. коледж Прикарп. ун-ту ім. В.Стефаника. - Снятин : ПрутПринт, 2000. - 56 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.513(4УКР) + Ч479.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козак Н. В. 
Особливості професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН / Н. В. Козак; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т. : Астон, 1998. - 110 c. - укp.

Висвітлюються етапи розвитку професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН (друга половина XVIII-XX ст.). Розглядаються основні аспекти сучасної системи педагогічної освіти, зміст, форми, методи організації навчального процесу, перспективи використання досвіду Німеччини у вищих навчальних закладах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4НІМ) + Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Система педагогічної освіти та педагогічні інновації : Результати аналіт. дослідж. / ред.: П. Згага. - Полтава; К. : ПОІППО, 2003. - 102 c. - (Прогр. підтримки вироблення стратегії реформування освіти: [Проект ПР ООН, МФ "Відродження"]). - Бібліогр.: с. 81-84. - укp.

Розглянуто питання педагогічної освіти та процесу реформування системи освіти в Україні. Охарактеризовано вчителів як суб'єктів даного реформування. Розкрито роль вищої та післядипломної педагогічної освіти у розвитку професійної компетенції вчителя. Наведено структурну модель підготовки вчителів до творчої діяльності, розглянуто особливості їх підготовки до роботи з дітьми з певними вадами.

Рассмотрены проблемы педагогического образования и процесса реформирования системы образования в Украине. Охарактеризованы учителя как суб'єкты реформирования системы образования в стране. Раскрыта роль высшего и последипломного педагогического образования в развитии профессиональной компетенции учителя. Приведена структурная модель подготовки учителей к творческой деятельности, рассмотрены особенности их подготовки к работе с детьми с определенными недостатками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)7 + Ч489.514(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Попова В. Л. 
Роль педагогічних курсів у відродженні національних культурно-освітніх традицій на Харківщині (початок ХХ ст.) / В. Л. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 84-86. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних джерел щодо роботи педагогічних курсів на Харківщині на початку ХХ ст. простежено динаміку розгортання діяльності курсів на території краю. Висвітлено значення курсів у збагаченні змісту підготовки вчителів початкової школи здобутками вітчизняної педагогіки та української національної культури.

На основе анализа историко-педагогической литературы, архивных источников, характеризующих работу педагогических курсов начала ХХ ст. на Харьковщине, прослежена динамика развития курсов на территории края. Показано значение курсов в обогащении содержания подготовки учителей начальной школы достижениями отечественной педагогики и украинской национальной культуры.

In the article according analysis of historical and pedagogical literature and archive sources defined the work of pedagogical courses in Kharkiv in the beginning of ХХ century the dynamics of development of courses traced on the territory. The meaning of courses in extension of the matter of teacher's training of primary school showed in achievement of native pedagogic and Ukrainian national culture.


Ключ. слова: педагогічні курси, українська національна культура, зміст підготовки вчителів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)775г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мартинюк А. П. 
Дидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. П. Мартинюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 23 c. - укp.

На підставі результатів вивчення наукової літератури проаналізовано та визначено суть понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічної підготовки". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічної підготовки. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для української та англійської мов. Зазначені моделі наведено з використанням дидактичної технології організації навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічної підготовки студентів. Визначено зміст процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту даної підготовки студентів педагогічних коледжів. Доведено, що зазначене структурування є ефективним за умов логічно обгрунтованої цілісної, неперервної дидактичної технології, яка передбачає єдність навчальної мети, дидактичного завдання та дидактичних умов, які сприяють засвоєнню та реалізації змісту філологічної підготовки особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Ш.р21(4УКР)15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів педагогічних училищ та коледжів до використання інноваційних технологій в дошкільних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. А. Машкіна; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Проаналізовано й узагальнено основні напрямки сучасних вітчизняних і зарубіжних наукових досліджень щодо формування підготовленості студентів до використання інноваційних педагогічних технологій. Підготовку студентів до інноваційної діяльності визначено як складову частину цілісного процесу підготовки випускників до професійної діяльності. Розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій, розроблено їх класифікацію на основі базових характеристик новизни стосовно дошкільної освіти. Проаналізовано стан готовності майбутніх фахівців до інноваційної педагогічної діяльності, обгрунтовано необхідність моделі підготовки студентів педагогічних училищ і коледжів до використання інноваційних технологій у дошкільних закладах, висвітлено її суть, пріоритетні чинники функціонування. Розкрито основні напрямки та шляхи реалізації поінформованості, грамотності, культури, позиції студентів щодо застосування інноваційних педагогічних технологій, забезпечених спеціальною теоретичною та практичною підготовкою, позааудиторною діяльністю, науково-дослідною роботою. Розроблено програму та методичний посібник з підготовки фахівців до використання інноваційних педагогічних технологій у дошкільних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бежанова Н. Л. 
Розвиток готовності вчителів у післядипломній педагогічній освіті до формування оцінювальних умінь молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Л. Бежанова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено педагогічні умови розвитку готовності педагогів за умов післядипломної освіти до формування оцінювальних умінь у молодших школярів. Визначено суть категорії "оцінювальні уміння у молодших школярів" та обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки педагогів до роботи з метою формування зазначених якостей в учнів. Визначено суть і описано зміст основних компонентів даної готовності вчителя. Розроблено й експериментально апробовано систему критеріїв і показників оцінки рівнів розвитку цієї професійно-особистісної якості. Запропоновано ефективні методи розвитку готовності до формування оцінювальних умінь у молодших школярів у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч479.514(4УКР)78 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дусь Н. А. 
Формування культури педагогічного спілкування у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Дусь; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання формування у майбутніх учителів початкових класів культури педагогічного спілкування у навчально-виховному процесі гуманітарно-педагогічного коледжу. Розкрито сутність поняття культури педагогічного спілкування майбутнього вчителя початкових класів як складової професійної компетентності, виділено його основні компоненти. У контексті компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців розроблено комплексну методику формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкових класів у період їх підготовки у гуманітарно-педагогічному коледжі. Визначено критерії, показники та рівні сформованості у майбутніх учителів початкової школи даної якості, обгрунтовано основні шляхи та педагогічні умови їх комунікативної підготовки. Обгрунтовано доцільність організації навчальної діяльності на підставі використання компетентнісного підходу з метою поліпшення ефективності процесу формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кіяшко О. О. 
Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Кіяшко; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2001. - 20 c. - укp.

Розглянуто питання підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації з урахуванням вимог сучасної соціокультурної ситуації розвитку України, досягнень теорії і методики професійної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження та критерії ефективності інноваційних педагогічних технологій підготовки фахівців-професіоналів та управлінців низової ланки. Проблеми проаналізовано, зважаючи на сучасні підходи до розгляду понять "інновація", "педагогічна технологія". Підготовку молодших спеціалістів розглянуто в контексті культури суспільства та культури особистості. Розроблено й апробовано практично модель управління впровадженням інноваційних педагогічних технологій, систему критеріїв оцінки інноваційності технологічних прийомів, форм і методів підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах України І - ІІ рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР) + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смірнова В. О. 
Інтегрований підхід до структурування змісту правових знань у професійно-педагогічному коледжі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Смірнова; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано структуру змісту правових знань для студентів професійно-педагогічного коледжу як основу для їх інтеграції, організаційно-медичні умови реалізації інтегрованого підходу до структурування змісту даних знань у процесі професійної підготовки у даному коледжі (інтеграцію змісту теоретичних знань, знань про способи діяльності, знань, які регулюють правову поведінку за технологіями реалізації інтегрованих знань за умов, наближених до реальних професійних ситуацій; використання інтерактивних форм і методів навчання правових дисциплін; формування у майбутніх фахівців мотивації учіння). Визначено критерії ефективності реалізації інтегрованого підходу до структурування змісту правових знань за умов професійно-педагогічного коледжу. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації даного підходу до структурування правових знань для професійної підготовки майбутніх фахівців за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Х8р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сидор І. П. 
Організаційно-педагогічні умови дозвіллєвої діяльності студентів у педагогічних коледжах Великої Британії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. П. Сидор; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади дозвіллєвої діяльності студентів педагогічних коледжів Великої Британії. Проаналізовано стан вивчення даної проблеми, визначено основні етапи становлення та розвитку сфери дозвілля у Великій Британії. Висвітлено теорії та концепції дозвіллєвої діяльності. Визначено принципи, напрями, функції, технології й організаційно-педагогічні умови дозвіллєвої діяльності студентів у педагогічних коледжах Великої Британії. Розкрито роль і місце менеджера дозвілля в організації дозвіллєвої діяльності студентів ВНЗ Великої Британії. Проведено аналіз системи професійної підготовки фахівців сфери дозвілля, а також порівняльно-педагогічне дослідження дозвіллєвої діяльності студентів ВНЗ Великої Британії й України, обгрунтовано шляхи реалізації позитивних здобутків британського досвіду організації дозвіллєвої діяльності студентської молоді у ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.385.8 + Ч479.514(4ВЕЛ)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горобець Д. В. 
Організаційно-педагогічні умови управління розвитком педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.06 / Д. В. Горобець; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено сучасний стан вирішення проблеми, визначено теоретико-методологічні засади сутності управління розвитком педагогічного коледжу, обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов управління розвитком педагогічного коледжу, розроблено та впроваджено у процес управління факторно-критеріальну модель оцінки управління розвитком педколеджу. Встановлено, що ефективність управління розвитком педагогічного коледжу залежить від сукупності організаційно-педагогічних умов, зокрема, опори планування, організації й аналізу функціонування педколеджу на ідеї стратегічного менеджменту, доповнення лінійно-функціональної структури управління матричною структурою, зорієнтованості педагогічного колективу на спільну командну діяльність закладу освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.41 + Ч479.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Отич О. М. 
Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів засобами мистецтва : монографія / О. М. Отич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2011. - 248 c. - Бібліогр.: 64 назв - укp.

На підставі обгрунтування аксіологічних, естетичних і етичних засад розвитку творчої індивідуальності майбутніх педагогів професійного навчання засобами мистецтва та здійснення педагогічної діагностики сучасного стану використання його у професійній підготовці студентів професійно-педагогічних навчальних закладів визначено педагогічні умови та розроблено технологію розвитку їх творчої індивідуальності засобами мистецтва. Розкрито зміст спецкурсу "Педагогіка мистецтва" та варіативного спецпрактикуму "Творчі педагогічно-мистецькі майстерні", доведено їх позитивний вплив на формування якостей творчої індивідуальності у майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(4УКР) р31-3 + Ч479.514(4УКР)7 + Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юринець О. О. 
Формування педагогічної відповідальності у студентів педколеджу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Юринець; Клас. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено структурно-функціональну модель й обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування педагогічної відповідальності майбутніх учителів початкових класів у педколеджі, якими є збагачення професійної підготовки студентів морально-етичним змістом; спрямованість педагогічної практики на формування педагогічної відповідальності; створення розвивального рефлексивного середовища професійної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано визначення категорії педагогічної відповідальності вчителя початкових класів як складного, інтегрованого феномену, системотвірної професійної якості, результату його професійної підготовки. Уточнено категорійно-понятійний апарат теорії педагогічної відповідальності. Розкрито сутність понять "відповідальність особистості", "професійна відповідальність", "педагогічна відповідальність", "відповідальне ставлення", "відповідальна поведінка". Встановлено критерії та показники педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкових класів. Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі на підставі використання активних форм і методів навчання: тренінгу, вирішення моральних дилем. Уточнено науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру педагогічної відповідальності вчителя початкових класів. Обгрунтовано умови та принципи створення розвивального рефлексивного середовища їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.17 + Ч479.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жерепа О. П. 
Вимоги до професійної підготовки вчителя в Корсунь-Шевченківському педагогічному училищі ім. Т. Г. Шевченка на продуктивних ідеях творчої спадщини В. О. Сухомлинського / О. П. Жерепа, О. О. Свириденко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 31-34. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надано узагальнений досвід роботи В. О. Сухомлинського щодо професійної підготовки вчителя та розроблено практичні вимоги на матеріалі та діяльності Корсунь-Шевченківського педагогічного училища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч479.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Романчишин О. М. 
Готовність студентів педагогічних коледжів до фізкультурно-оздоровчої роботи / О. М. Романчишин // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 3. - С. 16-22. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Визначено структуру і компоненти готовності студентів педагогічних коледжів до фізкультурно-оздоровчої роботи. Готовність до фізкультурно-оздоровчої роботи інтегрує в собі такі структурні компоненти: ціннісно-мотиваційний (мотивація до здорового способу життя), когнітивний (знання, уміння, навички), діяльнісно-кондиційний (фізична підготовка і підготовленість), функціональний (фізичний і функціональний розвиток, рівень здоров'я).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч479.516

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лупенко-Ковтун С. М. 
Діалогічна взаємодія як основа формування педагогічної комунікації у студента педагогічного коледжу / С. М. Лупенко-Ковтун // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 47-49. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх спеціалістів як складову частину їх професійної компетентності. Підкреслено потребу впровадження інтерактивних технологій у практику роботи ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч471.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Денисенко Н. Г. 
Науково-дослідницька робота студентів педагогічного коледжу як один зі стратегічних напрямів фахової підготовки майбутнього вчителя фізичної культури / Н. Г. Денисенко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2009. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З'ясовано ставлення майбутніх учителів фізичної культури до науково-дослідницької роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч479.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Луцик І. Г. 
Управління іншомовною діяльністю студентів педагогічних коледжів на основі застосування інтерактивних методів навчання / І. Г. Луцик // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 67-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему застосування інтерактивних методів у педагогічному управлінні іншомовною діяльністю майбутніх фахівців, розглянуто конкретні форми реалізації цих методів у навчальному процесі у педагогічному коледжі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.24 + Ч479.514(4УКР)711 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Літовка О. П. 
Формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі як актуальна проблема сучасних науково-педагогічних досліджень / О. П. Літовка // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 112-116. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Охарактеризовано сучасний стан наукового обгрунтування змісту поняття "професійна позиція" майбутніх учителів як системи ставлень вчителя до учнів, до себе, до колег, що визначає його поведінку, стиль життя та діяльності. Обгрунтовано необхідність створення педагогічних умов формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в педагогічному коледжі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського