Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Молчанюк О. В. 
Особливості проблемно-модульної технології навчання в середньому спеціальному навчальному закладі / О. В. Молчанюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 5. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито специфічні особливості та розглянуто структурні компоненти проблемно-модульної технології навчання. Обгрунтовано доцільність застосування даної технології в середньому спеціальному навчальному закладі.


Ключ. слова: навчання, технологія, навчальний заклад
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кристопчук Т. 
Кредитно-модульна система навчання в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 50-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної підготовки землевпорядників у контексті упровадження кредитно-модульної системи організації учбового процесу. Визначено перспективи використання інформаційних технологій як інноваційного варіанта забезпечення підвищення якості учбового процесу в аграрному коледжі.

Рассмотрены особенности профессиональной подготовки землеустроителей в контексте внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Определены перспективы использования информационных технологий как инновационного варианта обеспечения повышения качества учебного процесса в аграрном колледже.

The peculiarities of planners' professional training in the context of the credit-module system of educational process organization introduction are considered. The prospects of the information technologies usage as an innovative variant of educational process upgrading in an agrarian college are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гузик Р. 
Реалізація принципів і завдань Болонського процесу (Досвід Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії) / Р. Гузик, Л. Діхтярь // Вища шк.. - 2008. - № 8. - С. 12-28. - укp.

Висвітлено досвід роботи Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії щодо запровадження нового прогресивного шляху одержання знань, формування умінь і навичок через упровадження в навчальний процес модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, яка практично відповідає сучасній європейській кредитно-трансферній акумулюючій системі (ECTS). Розглянуто нормативну базу впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП), його мету та основні завдання. Наведено основні терміни, поняття та їх визначення, які застосовуються в КМСОНП. Зосереджено увагу на індивідуальному навчальному плані студента, який формується на підставі переліку змістових модулів, що визначаються на основі освітньо-професійної програми і структурно-логічної схеми підготовки фахівців. Розкрито сутність нормативних і вибіркових залікових кредитів, що можуть поєднуватися у певні навчальні дисципліни. Охарактеризовано рейтингове оцінювання навчальної діяльності студентів, за яким у коледжі здійснюється призначення стипендії. Запропоновано зразки навчальної та навчально-облікової документації для реалізації КМСОНП. Визначено позитивні аспекти впровадження КМСОНП в коледжі, зокрема можливість адаптації ідей ECTS до системи вищої освіти у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації.

Освещен опыт работы Хорольского агропромышленного колледжа Полтавской государственной аграрной академии по выбору нового прогрессивного пути получения знаний, формирования умений и навыков через внедрение в учебный процесс модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса, которая практически отвечает современной европейской кредитно-трансферной аккумулирующей системе (ESTS). Рассмотрены нормативная база внедрения в учебный процесс кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП), ее цель и основные задачи. Приведены основные термины, понятия и их определения, которые применяются в КМСОУП. Сосредоточено внимание на индивидуальном учебном плане студента, формирующегося из перечня содержательных модулей, которые определяются образовательно-профессиональными программами и структурно-логическими схемами подготовки специалистов. Раскрыта суть нормативных и избирательных зачетных кредитов, которые могут объединяться в определенные учебные дисциплины. Охарактеризована рейтинговая оценка учебной деятельности студентов, по которой в колледже осуществляется назначение стипендий. Предложены образцы учебной и учебно-учетной документации для реализации КМСОУП. Определены позитивные аспекты внедрения КМСОУП в колледже, в частности возможность адаптации идей ECTS к системе высшего образования в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации.

The experience of work according to the credit-module system of teaching and rating assessment of knowledge at the Khorol agroindustrial college of the Poltava state agrarian academy is being described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч471.290 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осадча Л. 
Кредитні технології формування творчого фахівця в технічному коледжі НУВГП / Л. Осадча // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 29-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто вплив кредитних технологій на навчальну діяльність студентів і педагогів, використання та реалізацію теоретичних знань в нових видах практичних занять. На прикладі впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) в технічному коледжі НУВГП, м. Рівне, висвітлено основні аспекти її впровадження, переваги в порівнянні з традиційним навчально-виховним процесом. Доведено ефективність впровадження КМСОНП на активізацію участі студентів у науково-дослідній, проектно-конструкторській діяльності; досягненні оптимальної технології організації лабораторних, практичних і семінарських занять, занять у формі ділових ігор. Звернено увагу на вплив КМСОНП на якість викладання, якість контролю за рівнем засвоєння знань, умінь, навичок студентами і на рейтингове оцінювання успішності студентів.

Рассмотрено влияние кредитных технологий на учебную деятельность студентов и педагогов, использование и реализацию теоретических знаний в новых видах практических занятий. На примере внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП) в техническом колледже НУВГП, г. Ровно освещены основные аспекты ее внедрения, и преимущества по сравнению с традиционным учебно-воспитательным процессом. Доказана эффективность внедрения КМСОУП на активизации участия студентов в научно-исследовательской, проектно-конструкторской деятельности; достижении оптимальной технологии организации лабораторных, практических и семинарских занятий, занятий в форме деловых игр. Обращено внимание на влияние КМСОУП на качество преподавания, качество контроля усвоения знаний, умений, навыков студентами и на рейтинговое оценивание успеваемости студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наконечна С. М. 
Дистанційне навчання як засіб формування системи інформатичних компетентностей студентів коледжів / С. М. Наконечна // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано поняття дистанційного навчання (ДН), розглянуто особливості ДН у коледжах. Проаналізовано літературу щодо поняття ДН, використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання інформатики в коледжах. Проаналізовано літературу щодо методики навчання інформатики та створення відповідної методичної системи навчання з використанням комп'ютерної техніки в коледжах. Розглянуто поняття інформатичних компетентностей студентів коледжу під час ДН. Розглянуто систему інформатичних компетентностей студентів коледжу, яка скланадається з соціальних, телекомунікаційних і технологічних компетентностей. Надано характеристику кожній складовій системи інформатичних компетентностей студентів коледжу. Запропоновано модель формування інформатичних компетентностей студентів коледжу під час ДН. В моделі охарактеризовано мету, поставлену у досліджені, методологічні підходи, використання яких допоможе досягти поставленої мети, складові інформатичних компетентностей, рівні формування сформованості інформатичних компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + Ч23р20-29 + З970р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Герлянд Т. 
Професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на модульно-компетентнісній основі / Т. Герлянд // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Для здійснення ефективної особистісної самореалізації майбутнього кваліфікованого робітника система професійної (професійно-технічної) освіти мусить реагувати на зміни, шо відбуваються у сфері праці, економіці, структурі ринку професій, попиті на нові компетентності. Все це вимагає істотного підвищення ступеня гнучкості системи цієї освіти, створення принципово нових форм її взаємодії з ринком праці, роботодавцями (соціальними партнерами), для активної їх участі в її подальшому розвитку. Мета роботи - здійснити теоретико-методологічне обгрунтування системи професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на засадах модульно-компетентнісного підходу. Використано методи: теоретичний аналіз, вивчення нормативних документів, аналіз навчальних програм - для з'ясування стану розробленості проблеми та визначення напрямів дослідження; порівняння - з метою вивчення різних наукових поглядів на проблему; аналіз і синтез - для розроблення критеріїв і показників готовності майбутніх кваліфікованих робітників до здійснення професійної діяльності на модульній основі; систематизація та узагальнення - для формулювання висновків. Розкрито істотні характеристики модульно-компетентнісного навчання, охарактеризовано його особливості та основні аспекти, що створюють належні умови для формування ключових компетентностей та успішності навчання майбутніх кваліфікованих робітників, для розвитку їх творчої пізнавальної активності та самостійності за умов модульного оволодіння професійною діяльністю. Зроблено висновки, що у здійсненій професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників на модульно-компетентнісній основі відбувається комплексне засвоєння умінь і знань в межах формування конкретної компетентності особистості, яка забезпечує виконання певної трудової функції та відображає вимоги сучасного ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського