Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.466$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Ничкало Н. Г. Проектування процесу професійного навчання у закладах профтехосвіти : монографія / Н. Г. Ничкало, І. А. Зязюн, С. У. Гончаренко, М. Є. Скиба, Л. Б. Лук'янова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К.; Хмельниц., 2010. - 335 c. - укp.Проаналізовано теоретико-методичні засади проектування професійного навчання у закладах профтехосвіти та на виробництві. Наведено науково-методичне забезпечення цього процесу. Увагу приділено фундаменталізації професійної освіти, використанню сучасних педагогічних технологій у ПТНЗ будівельного профілю, проектуванню змісту модульного професійного навчання персоналу на виробництві. Розкрито методологічні засади системи екологічної освіти. Проанализированы теоретико-методические основы проектирования профессионального обучения в заведениях профтехобразования и на производстве. Дано научно-методическое обеспечение этого процесса. Уделено внимание фундаментализации профессионального образования, использованию современных педагогических технологий в ПТУЗ строительного профиля, проектированию содержания модульного профессионального обучения персонала на производстве. Раскрыты методологические основы системы экологического образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА729680 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Волошина Л;Г;. Л;Г; Інтеграція змісту загальноосвітньої та професійної підготовки / Л;Г;. Л;Г; Волошина // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 1. - С. 21-24. - укp.Висвітлено досвід роботи профтехосвітян Дніпропетровської області з інтеграції та її практичні результати. Акцентовано увагу на Положенні про стажування викладачів загальноосвітніх дисциплін на підприємствах-замовниках та Програмі стажування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ч461.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Матвієнко О. М. Творчий потенціал педагогів професійної школи / О. М. Матвієнко, Н. Г. Власенко // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено досвід роботи навчально-методичного центру професійно-технічної освіти (ПТО) Сумщини. Визначено мету та пріоритетні напрями діяльності, розглянуто основні етапи роботи творчих груп центру щодо оновлення змісту ПТО: розробку й апробацію державних стандартів ПТО, впровадження їх у навчальний процес і моніторинг якості освіти. Значну увагу приділено напрямкам діяльності Сумського міжрегіонального тренінгового центру та регіонального навчально-практичного центру. Наведено програму на тему "Улаштування вертикального облицювання". Розроблено систему моніторингу якості професійної освіти, а саме: складові системи; критерії розробки інноваційних підходів; показники для проведення аналізу професійно-теоретичної підготовки у разі визначення навчальних досягнень учнів. Запропоновано приклади контрольних завдань I - IV рівня складності за темою "Столярні з'єднання, їх виготовлення". Розкрито завдання навчально-методичного центру ПТО щодо інформаційно-методичного супроводу модернізації ПТО на сучасному етапі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Єрашева Л. Навчаємо за інноваційними технологіями / Л. Єрашева // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 37-38. - укp.Висвітлено досвід роботи викладача спецтехнології професійно-технічного училища № 45 Кривого Рогу Дніпропетровщини в підготовці верстатників широкого профілю, операторів верстатів з ЧПК, токарів, фрезерувальників інноваційних технологій навчання, із застосуванням: методики проведення інтегрованих уроків, так званих уроків-практикумів; комп'ютерної контролюючої програми для проведення державної підсумкової атестації зі спецтехнології з професії "Токар, фрезерувальник"; методики оцінки рівня розвитку технічного мислення учнів за тестом Беннетта. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч461.466 + Ж.р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Костюченко М. Основні напрями підвищення кваліфікації педагогів профтехосвіти / М. Костюченко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 2. - С. 36-37. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто процес підготовки кваліфікованих робітників, який унеможливлюється без підвищення кваліфікації викладачів спеціальних і загальнотехнічних дисциплін, а також майстрів виробничого навчання. Відзначено, що післядипломна освіта педагогічних працівників ПТНЗ повинна відповідати вимогам міжнародних стандартів якості, задовольняти потреби всіх споживачів освітніх послуг - особистості, навчального професійного закладу, суспільства, держави. Результати підвищення кваліфікації повинні стимулювати у педагогічних працівників творчу пошуково-методичну діяльність, спрямовану на розуміння змін, що відбуваються в економічному та соціальному житті суспільства, створюють широке інформаційне поле, яке сприятиме формуванню в учнів інтегрованого знання про виробничі технології. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|