Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Римик Р.  
Професійно-прикладна фізична підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів радіотехнічного профілю / Р. Римик; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 100 c. - Бібліогр.: с. 96-99. - укp.

Наведено рекомендації щодо професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) за профілем радіотехніка та майбутнім фахівцям, діяльність яких пов'язана з гіподинамією. Розглянуто ППФП як соціально-економічну проблему. Висвітлено особливості професійної діяльності фахівців, що працюють за даним профілем. Викладено авторську програму ППФП учнів ПТНЗ. Запропоновано критерій оцінки фізичних розвитку та стану, професійно-прикладних якісних показників учнів ПТНЗ.

Приведены рекомендации по профессионально-прикладной физической подготовке (ППФП) учеников профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ) по профилю радиотехника и будущим специалистам, деятельность которых связана с гиподинамией. Рассмотрена ППФП как социально-экономическая проблема. Освещены особенности профессиональной деятельности специалистов, работающих по данной специальности. Изложена авторская программа ППФП учеников ПТУЗ. Предложен критерий оценки физических развития и состояния, профессионально-прикладных качественных показателей учащихся ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354 я7 + Ч511.143 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Левицька Л. В. 
Розвиток саногенних почуттів в учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Левицька; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблеми розвитку саногенних почуттів в учнів ПТНЗ. Розкрито поняття патогенних емоцій і саногенних почуттів. Виявлено основні чинники та методологічні засади їх розвитку. Експериментально вивчено ступінь прояву патогенних емоцій і саногенних почуттів в учнів. Розроблено й експериментально перевірено програму розвитку саногенних почуттів учнів ПТНЗ, яка сприяє покращенню стану їх здоров'я, самопочуття й успішності навчальної діяльності. Обгрунтовано методичні рекомендації суб'єктам освітнього процесу з розвитку саногенних почуттів в учнів ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21 + Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єжова О. О. 
Формування ціннісного ставлення до здоров'я учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія / О. О. Єжова; Ін-т пробл. виховання Нац. акад. пед. наук України. - Суми : МакДен, 2011. - 410 c. - Бібліогр.: с. 373-410. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні проблеми та методичні засади формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Здійснено психолого-педагогічний та історичний аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до здоров'я. Окреслено шляхи підвищення дієвості педагогічної діяльності, спрямованої на збереження та зміцнення здоров'я вихованців, в ПТНЗ. Розкрито технологічні особливості процесу формування цінісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ, змістово-технологічні аспекти оволодіння учнями спецкурсом "Здоровий спосіб життя". Теоретично обгрунтовано та розроблено педагогічну систему формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ, експериментально перевірено умови її ефективної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чернявська О. А. 
Проблема реалізації компетентнісного підходу у процесі фізичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. А. Чернявська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 5, ч. 2. - С. 140-142. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано стан сучасної професійно-техничної освіти. Визначено фактори, які негативно впливають на забезпечення будівельної галузі кваліфікованими працівниками. Відображено зміни у поглядах і підходах до підготовки робітників високої кваліфікації. Розглянуто компетентнісно-орієнтований підхід до формування змісту професійно-технічної освіти, його значення, сутність і чинники впровадження у систему освіти. Встановлено необхідність впровадження у процес фізичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів компетентнісного підходу як чинника модернізації освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єжова О. О. 
Проектування педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. О. Єжова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 135-141. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проектування педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ. Акцентовано увагу на педагогічних умовах, системна реалізація яких сприятиме підвищенню рівнів сформованості ціннісного ставлення до здоров’я в учнів.

Освещены теоретические аспекты проектирования педагогической системы ценностного отношения к здоровью в учащихся профессионально-технических учебных заведений. Акцентировано внимание на педагогических условиях, системная реализация которых будет способствовать повышению уровней формирования ценностного отношения к здоровью у учащихся.

The article analyzes theoretical aspects of designing pedagogical system of the attitude to health value formation in vocational educational establishments. An attention to the educational condition is payed, if the system might increase the levels offormation attitudes to health in students of vocational educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козерук Ю. В. 
Визначення показників рухової підготовленості учениць професійно-технічних навчальних закладів / Ю. В. Козерук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 166-171. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Засоби фізичної культури завжди сприяли в підготовці людини до трудової діяльності та пристосуванні до соціального середовища. Але традиційний підхід до використання засобів і методів фізичної культури в навчально-виховному процесі ПТНЗ не завжди достатній для підвищення функціональних можливостей організму, розвитку фізичних якостей, підвищення працездатності, оздоровлення організму, формування рухових умінь і навичок. Завдання роботи - проаналізувати показники загальної підготовленості учениць ПТНЗ; визначити особливості нервової системи, які впливатимуть на професійні рухи; провести спостереження за процесом роботи перукарів та швачок і визначити критерій, за яким можливо було б визначити рівень розвитку професійної підготовленості та розробити методику експрес-оцінки. Дані показників загальної фізичної підготовленості учениць ПТНЗ надають підставу стверджувати, що більшість показників за державними тестами й нормативними оцінками фізичної підготовленості населення України є незадовільними та відповідають 1 - 2 балам, за незначним винятком - 3 балам. Результати проведених спостережень надали можливість для здійснення розробки й експериментальної апробації експрес-методики оцінки рівня розвитку професійних навичок учениць ПТНЗ як засобу контролю на початку педагогічного експерименту та в майбутньому аналізувати й зіставляти дані, одержані в кінці експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Духовний Л. 
Нестандартне багатокомплектне гімнастичне устаткування - необхідність професійної спрямованості навчального процесу фізичного виховання у профтехучилищах України / Л. Духовний // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 165-172. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено досвід упровадження розроблених автором та його колегами тренажерів, пристосувань і багатокомплексного нестандартного гімнастичного устаткування (БНУ) сучасного типу. Розглянуто різні методики побудови занять з фізичної культури та обгрунтовано потребу учнів ПТУ у такому обладнанні, що допоможе їм швидше освоїти нові елементи, оволодіти складними технічними прийомами, сприятиме підвищенню свідомості навчання і тренування, створить умови для підвищення моторної щільності навчальних і тренувальних занять, надасть викладачу можливість планомірно регулювати фізичні навантаження учнів.

Освещен опыт введения разработанных автором и его коллегами тренажеров, приспособлений и многокомплексного нестандартного гимнастического оборудования (МНГО) современного типа. Рассмотрены различные методики построения занятий по физической культуре и обоснована нужда учащихся ПТУ в таком оборудовании, которое поможет им быстрее освоить новые элементы, овладеть сложными техническими приемами, будет содействовать повышению сознания обучения и тренирования, создаст условия для повышения моторной плотности учебных и тренировочных занятий, даст преподавателю возможность планомерно регулировать физические нагрузки учеников.

The analysis of the vocational school studentsТ physical development level according to medical and physical tests after an annual training course on a non-standard multifunctional gymnastic equipment is conducted. The later proved the necessity of its introduction into the training of educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354 + Ч511.5 + Ч511.95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лапаєнко С. 
Основи безпеки життєдіяльності та здорового способу життя у розвитку професійної культури майбутніх робітників / С. Лапаєнко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 100-105. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто результати констатувального етапу експериментальної роботи, визначено основні вимоги до змісту та методики формування основ безпеки життєдіяльності та здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано авторський навчальний курс з зазначеної проблематики.

Рассмотрены результаты констатирующего этапа экспериментальной работы, определены основные требования к содержанию и методике формирования основ безопасности жизнедеятельности и здорового образа жизни учеников профессионально-технических учебных заведений. Предложен авторский учебный курс по указанной проблематике.

The article deals with the results of an ascertaining stage of experimental work are considered, the basic requirements to the maintenance and a technique of formation of bases of safety of ability to live and a healthy way of life of pupils of professional educational institutions. The author's training course from the specified problematic is submitted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кудикіна Н. В. 
Моделювання здоров'язбережувального освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу / Н. В. Кудикіна // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 42-48. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено основні підходи до моделювання процесу створення здоров'язбережувального освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу. Охарактеризовано його модель як цілісний педагогічний конструкт, функції якого реалізуються за вектором "мета - результат". Вміщено модель створення освітнього здоров'язбережувального середовища, яка охоплює компоненти: цільовий, аксеологічно-мотиваційний, суб'єктів створення середовища, класифікації освітніх середовищ, змістово-методичний, діагностувальний та результативний. Відзначено, що здоров'я учня професійно-технічного навчального закладу - структурно складне явище, яке розглядається через взаємодіючі та взаємозалежні складові: фізичне, соціальне, психічне, духовне здоров'я особистості.

Освещены основные подходы к моделированию процесса создания здоровьесохраняющей образовательной среды профессионально-технического учебного заведения. Охарактеризована его модель как целостный педагогический конструкт, функции которого реализуются вектором "цель - результат". Помещена модель создания образовательной здоровьесохраняющей среды, охватывающей компоненты: целевой, аксеологично-мотивационный, субъектов создания среды, классификации образовательных сред, содержательно-методический, диагностирующий и результативный. Отмечено, что здоровье ученика профессионально-технического учебного заведения - структурно сложное явление, которое рассматривается через взаимодействующие и взаимосвязанные составляющие: физическое, социальное, психическое, духовное здоровье личности.

When covering the main approaches to modeling the process of creating an educational environment health keep vocational school. Described his model as a holistic pedagogical construct, whose functions are implemented vector Уgoal is to result". Put the model to create an educational environment health keep covering components: target, akseologichny-motivation, the subjects of an environment classification of educational media, content and Methodology, diagnose, and relatively effective. It is noted that the health of the student vocational school - structurally complex phenomenon that is seen through interacting and interdependent components: the physical, social, mental and spiritual health of the individual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Керницька Т. 
Центр превентивного виховання учнівської молоді / Т. Керницька // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 32-34. - укp.

Висвітлено діяльність Центру превентивного виховання учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів м.Кривий Ріг, який об'єднав зусилля різних соціальних інстанцій міста у виконанні діагностично-прогностичної, корекційно-реабілітаційної, освітньо-консультаційної, організаційно-методичної та інтерактивно-просвітницької функції. Розглянуто мету, основні завдання та напрями Програми Центру "Час жити", розрахованої на п'ять років (2006 - 2011 рр.), основні принципи роботи з учнями в процесі її реалізації. Акцентовано увагу на системних змінах, що передбачаються внаслідок виконання Програми, які забезпечать впровадження в практику роботи ПТНЗ здоров'язберігальних, здоров'яформувальних і здоров'язміцнювальних освітніх технологій, створення освітнього середовища, що сприяє збереженню та зміцненню здоров'я учнівської молоді, формування в підростаючого покоління позитивної мотивації щодо здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шимановський М. 
Інтерактивний діалог у залученні учнів ПТНЗ до здорового способу життя / М. Шимановський // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано проблему розповсюдження інфекції ВІЛ/СНІД серед учнів ПТНЗ і висвітлено інтерактивну методику профілактичного заходу "Громадський діалог", яка за допомогою презентації програми PowerPoint дозволяє оптимізувати навчально-виховний процес профілактики ВІЛ/СНІД (захід проводиться в рамках Меморандуму МОН України та Німецького товариства технічного співробітництва ГМБХ, що передбачає технічну підтримку покращення профілактики ВІЛ/СНІД у системі ПТО). Зазначено, що за останніми дослідженнями, саме молодь ПТУ є найбільш уразливою до інфікування ВІЛ-інфекцією. Виділено правила ведення діалогу з учнями. Сформульовано мету заходу (актуалізувати опорні знання учнів про ВІЛ/СНІД, навчити вмінню запобігати зараженню, виховувати терпимість та розуміння щодо носіїв ВІЛ/СНІД, надати можливість висловлюватися з актуальних проблем). Зазначено, що директори навчальних закладів занепокоєні тим, що останнім часом ЗМІ практично нічого про СНІД не повідомляють, тому сучасна школа повинна посилити профілактичну роботу. Підсумовано, що найбільш важливим у контексті проведення заходу є ставлення учнів ПТНЗ до своїх ВІЛ-інфікованих однолітків, які можуть вчитися з ними в одному класі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5 + Р128.944

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Духовний Л. 
Здоров'язберігаючі технології на заняттях фізичного виховання / Л. Духовний // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 1. - С. 37-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність впровадження у навчально-виховний процес елементів формування навичок здорового способу життя. Запропоновано методики використання відповідних засобів у навчальних закладах України з метою підготовки кваліфікованих спеціалістів. Сформульовано основні принципи організації оздоровчого навчально-виховного та навчально-виробничого режиму на основі фізіолого-гігієнічних умов розумової і фізичної діяльності підлітків. Зазначено, що у процесі викладання дисципліни "Фізичне виховання" велику роль відіграють інформаційні картки-завдання, завдяки яким можна за допомогою заданого алгоритму вправ і навантажень програмувати урок фізкультури із застосуванням нових педагогічних технологій.

Обоснована необходимость внедрения в учебно-воспитательный процесс элементов формирования навыков здорового образа жизни. Предложены методики использования соответствующих средств в учебных заведениях Украины с целью подготовки квалифицированных специалистов. Сформулированы основные принципы организации оздоровительного учебно-воспитательного и учебно-производственного режима на основе физиолого-гигиенических условий умственной и физической деятельности подростков. Отмечено, что в процессе преподавания дисциплины "Физическое воспитание" большую роль играют информационные карточки-задания, благодаря которым можно с помощью заданного алгоритма упражнений и нагрузок программировать урок физкультуры с применением новых педагогических технологий.

The necessity of introducing in the educational process elements of promoting a healthy lifestyle. The techniques of the use of appropriate educational institutions of Ukraine with the aim of training qualified specialists. The basic principles of educational recreational and educational-industrial regime based on the physiological-hygienic conditions of mental and physical activity of adolescents. It is noted that an important role in teaching the subject "Physical education" play an important role,the job card information by which you can use a given algorithm, and loads of exercise programming tutorial exercises with the use of new teaching technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Павлов Ю. О. 
Компетентнісний підхід до виховання здорового способу життя учнів / Ю. О. Павлов // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 4. - С. 49-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми формування здорового способу життя учнів ПТНЗ, основними категоріями якого є: рівень, якість та спосіб життя. Наголошено на тому, що одним із основних виховних завдань є забезпечення профілактичної роботи щодо запобігання наркоманії, алкоголізму, ВІЛ-інфекцій, зміни в системі мотивів учнівської молоді щодо вибору дозвілля. Стверджено про необхідність пошуку нових форм організації профілактичної роботи, зокрема, розробки ефективних методів масових обстежень, гігієнічного навчання та виховання. Визначено наступні особистісні компетенції в формуванні здорового способу життя: гармонічне поєднання особистісного та професійного саморозвитку, адекватне сприйняття соціальних і професійних проблем, володіння відповідним рівнем правової культури, сформованість позитивних сенсожиттєвих орієнтацій, толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих, володіння принципами здорового способу життя тощо.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты проблемы формирования здорового образа жизни учащихся ПТУ, основными категориями которого являются: уровень жизни, качество жизни, образ жизни. Отмечено, что одной из основных воспитательных задач является обеспечение профилактической работы по предотвращению наркомании, алкоголизма, ВИЧ-инфекции, изменения в системе мотивов учащейся молодежи относительно выбора досуга. Утверждается необходимость поиска новых форм организации профилактической работы, в том числе разработки эффективных методов массовых обследований, гигиенического обучения и воспитания. Определены следующие личностные компетенции в формировании здорового образа жизни учащихся: гармоничное сочетание личностного и профессионального саморазвития, адекватное восприятие социальных и профессиональных проблем, владение соответствующим уровнем правовой культуры, сформированность положительных смысложизненных ориентаций, толерантное отношение к ВИЧ-инфицированным, владение принципами здорового образа жизни и т.п.

The article deals with theoretical and practical aspects of a healthy lifestyle of the future specialists in vocational and technical schools. Attention is drawn to the fact that one of the main educational objectives in the creation of an appropriatepreventive work with the prevention of HIV-infection required the formation on the youth of the personal competencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Коваль В. 
Особливості організації фізичного виховання в професійно-технічних училищах / В. Коваль // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 155-158. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання майбутніх кваліфікованих робітників, які навчаються у професійно-технічних училищах. Визначено мету, завдання, стратегічні напрямки й особливості організації фізичного виховання в ПТУ з урахуванням його професійного спрямування.

Рассмотрен вопрос физического воспитания будущих квалифицированных работников, которые обучаются в профессиональных училищах. Определены цель, задачи, стратегическое направление и особенности организации физического воспитания в ПТУ с учетом его профессиональной направленности.

The question of physical education of future skilled employees that study in professional schools is considered. An aim, tasks, strategic direction and features of organization of physical education, is certain in vocational schools taking into account his professional orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єжова О. О. 
Теоретичні і методичні засади формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О. О. Єжова; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2013. - 38 c. - укp.

Вирішено наукову проблему формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), що виявляється в обгрунтуванні теоретичних засад процесу формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнівської молоді та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ. Визначено сутність і зміст поняття "здоров'яспрямована діяльність" як сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні й зміцненні здоров'я учнів шляхом формування в них ціннісного ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших. Обгрунтовано концепцію формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ; педагогічну систему формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ. Розроблено структурну модель педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ. Охарактеризовано критерії, показники й рівні ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ (високий, середній, базовий та низький, які визначаються на базі інтегральної оцінки). Визначено педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лук'янова Ю. С. 
Формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання здоров'язберігаючих технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. С. Лук'янова; МОНМС України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх інженерів-педагогів до використання здоров'язберігаючих технологій (ЗЗТ) у професійній діяльності. Розкрито суть готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання ЗЗТ (інтегроване, стійке утворення особистості, яке характеризує її підготовленість до здійснення збереження здоров'я учнів у процесі навчання - запобігання виникнення факторів ризику здоров'я учня, забезпечення адекватного відновлення його сил, стимулювання вихованця до діяльності творчого характеру, до формування мотивації досягнень успіхів у навчанні) і структурні складники (ціннісно-мотиваційний, когнітивний, процесуальний) даної готовності. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови оволодіння студентами ЗЗТ: засвоєння майбутніми інженерами-педагогами теоретичних основ різних видів ЗЗТ, організація навчально-виховного процесу, спрямованого на опанування студентом способів реалізації ЗЗТ у процесі власної діяльності. Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Засека М. В. 
Встановлення індивідуальної норми розвитку соматотипу та особливостей його побудови в учнів професійно-технічних училищ / М. В. Засека, В. А. Друзь // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 5. - С. 90-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі аналізу літературних джерел надано характеристику конституційних особливостей дітей. Розглянуто підходи до застосування оцінки індивідуальної норми розвитку. Це надає змогу забезпечити донозологічну діагностику, а також розв'язувати проблеми професійної орієнтації та професійної здатності до різноманітних видів трудової та спортивної діяльності. Разом з тим, спеціалісти у галузі фізичного виховання та спорту практично не надають рекомендацій щодо покращання фізичного виховання у професійно-технічних училищах на основі урахування індивідуальних морфологічних особливостей учнів. Аналіз літературних джерел вказує на недостатню увагу фахівців до використання антропометричних даних для донозологічної діагностики, прогнозу схильності до окремих видів рухової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Слатвінська О. 
Впровадження інноваційних педагогічних технологій в программах здоров’яспрямовуючої діяльності педагогів ПТНЗ / О. Слатвінська // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність інноваційних педагогічних технологій, можливостей їх застосування в програмах зі сприяння здоров’ю учнів ПТНЗ. Підсумовано: турбуватися професійно означає бути готовим педагогічними методами і відповідно до сучасних медикобіологічних уявлень про ріст і розвиток організму та вплив факторів довкілля на здоров’я людини правильно організувати, здійснювати та контролювати формування ціннісного ставлення до здоров’я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5 + Ч461,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Межибецька І. В. 
Гігієнічні основи збереження здоров'я учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери послуг : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / І. В. Межибецька; Харків. нац. мед. ун-т. - Харків, 2014. - 24 c. - укp.

Поглиблено уявлення про характер умов навчання в закладах ПТНЗ та адаптацію до них сучасних підлітків. Досліджено медико-соціальні аспекти професійного самовизначення підлітків, їх психофізіологічні та особистісні властивості, підкреслено соціально-гігієнічну основу для збереження здоров'я під час навчання та виробничої діяльності учнів ПТНЗ. Удосконалено визначення чинників ризику навчально-виробничого середовища за умов ПТНЗ. Розроблено алгоритм визначення впливу чинників ризику на здоров'я підлітків у процесі засвоєння професійної сфери послуг. Запропоновано методику суб'єктивного оцінювання підлітками чинників ризику навчально-виробничого середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колесник І. 
Школа сприяння здоров'ю / І. Колесник // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 1. - С. 36-38. - укp.

Розкрито питання забезпечення оздоровчо-освітнього процесу в навчальному закладі, виховання свідомого ставлення молоді до власного здоров'я та здоров'я інших людей, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів. Розглянуто систему виховної роботи Центру ПТО № 2, яка спрямована на підвищення ефективності запобігання правопорушенням, бездоглядності та іншим негативним проявам в учнівському середовищі.

Раскрыты вопросы обеспечения оздоровительно-образовательного процесса в учебном заведении, воспитания сознательного отношения молодежи к собственному здоровью и здоровью других людей, формирования основ здорового образа жизни, сохранения и укрепления физического и психического здоровья учащихся. Представлена система воспитательной работы Центра ПТО № 2, которая направлена на повышение эффективности предупреждения правонарушений, безнадзорности и других негативных проявлений в ученической среде.

Opened provide recreational and educational process in the school and raise the conscious attitude of young people to their own health and the health of others, laying the foundations of a healthy way of life, the preservation and promotion of physical and mental health of students. The system of educational work of the Center PTO number 2, which is aimed at improving the efficiency in the prevention of crime, homelessness and other negative phenomena in the student environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського