Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч441.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Богомолова І. В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Богомолова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковальчук В. 
Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дорослих / В. Ковальчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 36-39. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто організацію навчального процесу дорослих на засадах особистісно орієнтованого навчання, яке дає змогу змінити підходи до професійної підготовки, усталені стереотипи, зорієнтує навчання на потреби учня. Зосереджено увагу на особливостях дорослих учнів, що впливає на процес їх учіння, та вимагає застосування сучасних методик особистісно орієнтованого навчання. На основі принципів природного навчання уваги, пошуку інформації, опрацювання висновків та перевірки, узагальнено вимоги до побудови чотирьох етапів уроку: зв'язки, пізнавальної вправи, емпіричної вправи, практичного застосування. Охарактеризовано призначення кожного заходу в межах плану заняття. Проінформовано про апробацію такого підходу в рамках міжнародного проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єремчук М. О. 
Особистісно-розвивальне навчання та інтенсивні психолого-дидактичні технології / М. О. Єремчук // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 54-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено теоретичні та практичні положення психолого-дидактичних особливостей розвивального та інтенсивного навчання дорослих. Розглянуто й охарактеризовано застосування принципів, методів, форм і засобів особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів у процесі апробації розробленої психолого-дидактичної моделі інтенсивного навчання. У ході дослідження підтверджено думку про те, що використання діяльнісного та особистісного підходів позитивно впливають на умови процесу інтенсивного навчання та підвищують його результативність.

Изложены теоретические и практические положения психолого-дидактических особенностей развивающего и интенсивного обучения взрослых. Рассмотрено и охарактеризовано применение принципов, методов, форм и средств личностно-ориентированного и деятельностного подходов в процессе апробации разработанной психолого-дидактической модели интенсивного обучения. В ходе исследования подтверждена мысль о том, что использование деятельностного и личностного подходов положительно влияют на условия процесса интенсивной учебы и повышают его результативность.

The article demonstrates some psychological features of developing and intensive education, peculiarities of the personal and active approaches which are the leading ones in the given educational technologies. It also discloses some aspects of using the given approaches during approbation of the developed psychodidactic intensive model of training adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколенко Л. 
Індивідуально-особистісний підхід до навчання дорослих у системі післядипломної освіти / Л. Ніколенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 183-189. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто необхідність переходу післядипломної освіти з авторитарно-репродуктивної системи на особистісно-зорієнтовану, індивідуально-особистісну, гуманно-культурологічну, де основною цінністю стає сама особистість педагога. Висвітлено принципи навчання дорослих (гуманізму, цілісності, суб'єктивності, демократизму, самореалізації, проблемно-ситуативної організації спільної діяльності у процесі навчання та принцип розквіту морально-вольової духовної сфери особистості). Визначено провідні функції методів навчання, основними серед яких є спонукальна, освітня, розвивально-дослідницька. Охарактеризовано вимоги, які ставляться до технологій навчання дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського