Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч441.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Огієнко О. І. 
Андрагогічний підхід у неперервній освіті дорослих : метод. рек. / О. І. Огієнко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 39 c. - Бібліогр.: с. 38. - укp.

Висвітлено проблеми здійснення неперервної освіти в контексті самореалізації дорослої людини з урахуванням її вікових особливостей. Проаналізовано етапи становлення андрагогіки як науки, можливості застосування андрагогічного підходу у навчанні дорослої людини. Описано андрагогічні принципи та моделі навчання.

Освещены проблемы осуществления непрерывного образования в контексте самореализации взрослого человека с учетом его возрастных особенностей. Проанализированы этапы становления андрагогики как науки, возможности применения андрагогического подхода в обучении взрослого человека. Описаны андрагогические принципы и модели обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207р

Шифр НБУВ: Р110133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цимбал І. І. 
Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих / І. І. Цимбал // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 4-8. - укp.

Розкрито погляди науковців, які досліджували проблему неперервної освіти (НПО) дорослих у різні часи, на призначення андрагогіки та організацію на її основі системи освіти педагогів. Обгрунтовано зростання ролі НПО у сучасний час за умов зростання інформативності суспільства та покращання якості освіти. Розглянуто проблему "НПО" та андрагогіки в історичному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мудра О. М. 
Технології інтенсивного навчання дорослих у системі неперервної гуманітарної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Мудра; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено технологію інтенсивної підготовки дорослих, складовими якої є: мета, цілі, завдання, основні компоненти структури інтенсивного навчання, принципи, етапи та педагогічні умови проведення інтенсивної діяльності. Визначено та конкретизовано компоненти (мотиваційний, змістовий, діяльнісний, контрольний) структури інтенсивного навчання дорослих, основні підходи до корекції помилок і критерії оцінювання рівня профільної підготовки дорослих, принципи, форми та методи роботи із дорослими та принципи відбору матеріалу для їх інтенсивної підготовки, педагогічні умови підвищення ефективності інтенсивної підготовки дорослих, критерії, показники та рівні їх готовності до проведення прогнозованої діяльності. Визначено сутність, зміст та особливості інтенсивного процесу навчання дорослих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гордієнко М. Г. 
Визначення професійної компетентності дорослої людини у контексті неперервної професійної підготовки / М. Г. Гордієнко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Теоретично проаналізовано поняття "професійна компетентність" у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. Надано авторське визначення поняття професійної компетентності дорослої людини. Зазначено, що формування професійної компетентності може задовольнити професійні, соціальні й особистісні потреби дорослої людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207 + Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марченко О. В. 
Індивідуалізація і соціалізація у системі неперервної освіти: історико-педагогічний аспект / О. В. Марченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 65-70. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлено аналіз теорії та практики неперервної освіти з II половини XIX ст. і до наших днів в аспекті співвідношення індивідуалізації та соціалізації у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4/8) + Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Красько Т. В. 
Система неперервної освіти та її роль у розвитку дорослої людини / Т. В. Красько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано проблему неперервної освіти як фактора розвитку дорослої людини. Висвітлено мету, задачі, принципи, функції та структуру системи неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зінченко С. В. 
Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 16-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. Акцентовано увагу на психологічній спрямованості безперервної освіти, психологічних закономірностях навчання дорослих, проаналізовано освіту дорослих як складову безперервної освіти, чинники, які впливають на ставлення дорослих до освіти. Розкрито форми спільної навчальної діяльності та роль самоосвіти в освіті дорослих.

Рассмотрены особенности обучения взрослых в системе непрерывного образования. Акцентируется внимание на психологической направленности непрерывного образования, психологических закономерностях обучения взрослых, анализирует образование взрослых как неотъемлемую составляющую непрерывного образования, факторы, которые влияют на отношение взрослых к образованию. Раскрыты формы совместной учебной деятельности и роль самообразования в образовании взрослых.

In article the author examines features of training of adults in system of continuous education. Accents attention to a psychological orientation of continuous education, psychological laws of training of adults, analyzes education of adults as іntegral making continuous educations, factors which influence the attitude of adults to education. Also opens forms of joint educational activity and a role of self-education in education of adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч441.207

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сігаєва Л. 
Неперервна освіта для ціложиттєвого розвитку особистості людини: історико-педагогічний аспект / Л. Сігаєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 146-158. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто передумови функціонування освіти дорослих у контексті неперервного навчання, яке сприяє підвищенню компетенції дорослої людини. Наведено концепцію неперервної освіти та висвітлено форми організації навчання. Сформульовано визначення неперервного навчання та неперервної освіти. Розкрито історико-педагогічний аспект становлення неперервної освіти, охарактеризовано спроби створення періодизації у її розвитку та показано еволюцію цього поняття. Зроблено висновок, що саме розвиток освіти дорослих призвів до значних змін у сучасній освіті, позитивно вплинув на розвиток формальної, традиційної освіти, сприяв появі нових форм і видів навчання людей у різному віці.

Рассмотрены предпосылки функционирования образования взрослых в контексте непрерывного обучения, которое содействует повышению компетентности взрослого человека. Приведена концепция непрерывного образования и освещены формы организации обучения. Сформулировано определение непрерывного обучения и непрерывного образования. Раскрыт историко-педагогический аспект становления непрерывного образования, охарактеризованы попытки создания периодизации в его развитии и показана эволюция этого понятия. Сделан вывод о том, что именно развитие образования взрослых привело к значительным изменениям в современном образовании, позитивно повлияло на развитие формального, традиционного образования, и способствовало появлению новых форм и видов обучения людей в разном возрасте.

In the paper the author considers the adults education in the context оf continuous learning for making possible the personal development, defines the terms of continuous learning and continuous education. To the author's mind the development of adults education leads to essential changes in the modern education system, in formal and traditional education and creation of new kinds of education for people in different age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андрющенко Т. К. 
Пріоритетні тенденції забезпечення освіти дорослих / Т. К. Андрющенко // Пед. вісн.. - 2011. - № 2. - С. 11-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації неперервної освіти дорослих, які визначаються потребами, мотивами та професійними проблемами дорослих, сутністю реалізації їх "Я-концепції". Окреслено та конкретизовано завдання на кожному із чотирьох етапів професійного розвитку педагогів у контексті їх професійної діяльності. Визначено загальні вимоги до освіти дорослих. Доцільним, на думку автора, є актуальність систематичної освіти впродовж життя як для професійного зростання, так і для пристосування до життя, ефективності подальшого розвитку системи післядипломної освіти. Наголошено на доцільності врахування комплексу індивідуальних вимог і підходів, змістовності і збалансованості її форм, що є необхідним для прогнозування стратегії розвитку системи освіти для дорослих та проведення дослідження тенденцій її розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мартіросян О. І. 
Неперервна освіта як чинник професійного зростання дорослих / О. І. Мартіросян // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

На підставі аналізу наукових джерел з педагогіки, філософії, андрагогіки, соціології визначено неперервну освіту дорослих як важливу ланку для гармонійного розвитку дорослої людини в соціокультурній спільноті. Зауважено, що неперервна освіта забезпечує самореалізацію і професійну досконалість кожної людини. Підкреслено, що актуальність навчання і освіти дорослих полягає у тому, що вона формує в людині духовно-етичні цінності та пропагандує здоровий спосіб життя, вибудовує активну позицію для життєвої адаптації дорослих в інформаційному суспільстві.

На основании анализа научных источников по педагогике, философии, андрагогики, социологии определено непрерывное образование взрослых как важное звено для гармоничного развития взрослого человека в социокультурной общности. Замечено, что непрерывное образование обеспечивает самореализацию и профессиональную совершенство каждого человека. Подчеркнуто, что актуальность обучения и образования взрослых состоит в том, что она формирует в человеке духовно-нравственные ценности и пропагандирует здоровый образ жизни, выстраивает активную позицию для жизненной адаптации взрослых в информационном обществе.

Based on the analysis of scientific literature on pedagogy, philosophy, andragogy, sociology, a continuous adult education as an important link for the harmonious development of adult human socio-cultural community. Noticed that provides continuing education and professional self-realization perfection of each person. Emphasized that the importance of adult learning and education is tov that it forms in the human spiritual and moral values ​​and promotes a healthy lifestyle, builds a proactive stance to adapt adult life in the information society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Богів Е. І. 
Теоретичні підходи до освіти дорослих у системі неперервної освіти Німеччини / Е. І. Богів // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 216 -221 . - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні підходи, що обгрунтовують становлення й розвиток освіти дорослих як складової неперервної освіти Німеччини. Виокремлено такі підходи як історично-теоретичний, соціальна інтеграція через робочі товариства, культурні та соціалізуючо-теоретичні підходи до освіти дорослих, наукові теорії освітніх концепцій та практично-іманентні теоретичні підходи.

Представлено анализ теоретических подходов, обосновывающих становление и развитие образования взрослых как составной непрерывного образования Германии. Выделено такие подходы как исторически теоретический, социальная интеграция через рабочие общества, культурные и социализирующую-теоретические подходы к образованию взрослых, научные теории образовательных концепций и практически имманентные теоретические подходы.

Presented analysis of theoretical approaches, justifying the establishment and development of adult education as part of continuing education in Germany. Allocated such approaches as historically theoretical, social integration through the working of society, culture and socialization-theoretical approaches to adult learning, scientific theory and practical educational concepts inherent theoretical approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бабенко О. 
Андрагогіка: неперервна професійно-педагогічна підготовка / О. Бабенко, Н. Нікітіна // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 8 (ч. 2). - С. 139-146. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показано можливість і необхідність реалізації андрагогічного підходу у неперервній професійно-педагогічній підготовці; розкрито потенціал основних положень освіти дорослих у концепції неперервної освіти. Актуалізується питання щодо послідовності, наступності й неперервності освіти як основних детермінант успішного розвитку кожного суспільства. Визначені основні підходи до андрагогіки та її основні завдання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського