Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч441.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Огієнко О. І. 
Андрагогічний підхід у неперервній освіті дорослих : метод. рек. / О. І. Огієнко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 39 c. - Бібліогр.: с. 38. - укp.

Висвітлено проблеми здійснення неперервної освіти в контексті самореалізації дорослої людини з урахуванням її вікових особливостей. Проаналізовано етапи становлення андрагогіки як науки, можливості застосування андрагогічного підходу у навчанні дорослої людини. Описано андрагогічні принципи та моделі навчання.

Освещены проблемы осуществления непрерывного образования в контексте самореализации взрослого человека с учетом его возрастных особенностей. Проанализированы этапы становления андрагогики как науки, возможности применения андрагогического подхода в обучении взрослого человека. Описаны андрагогические принципы и модели обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207р

Шифр НБУВ: Р110133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аніщенко В. М. 
Відкрите професійне навчання кваліфікованих робітників на виробництві : метод. рек. / В. М. Аніщенко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : Наук. світ, 2007. - 49 c. - Бібліогр.: с. 35-37. - укp.

Розкрито особливості організації відкритого професійного навчання кваліфікованих робітників на базі модульної технології Міжнародної Організації Праці. Висвітлено методику відкритого модульного навчання, організацію ресурсної бази для його забезпечення.

Раскрыты особенности организации открытого профессионального обучения квалифицированных работников на основе модульной технологии Международной Организации Труда. Освещены методика открытого модульного обучения, организация ресурсной базы для его обеспечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.5р + Ч441.290р

Шифр НБУВ: ВА700983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цимбал І. І. 
Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих / І. І. Цимбал // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 4-8. - укp.

Розкрито погляди науковців, які досліджували проблему неперервної освіти (НПО) дорослих у різні часи, на призначення андрагогіки та організацію на її основі системи освіти педагогів. Обгрунтовано зростання ролі НПО у сучасний час за умов зростання інформативності суспільства та покращання якості освіти. Розглянуто проблему "НПО" та андрагогіки в історичному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воротникова І. П. 
Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес і підготовки вчителя до використання інформаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ткачова Т. М. 
Наукові підходи до професійної підготовки педагогів, що займаються вихованням / Т. М. Ткачова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до розуміння феномену виховання. Визначено принципи андрагогіки на думку різних авторів, надано поняття "інформаційна освіта". З урахуванням основних положень андрагогіки наведено позиції роботи зі спеціалістами та учнівською молоддю. Сформовані принципи навчання дорослих складають теоретичну базу навчання спеціалістів із виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вознюк Л. В. 
Технологія підготовки курсових проектів у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. В. Вознюк // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми проектної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти (ПДПО). Звернено увагу на один із шляхів оновлення змісту роботи ПДПО - запровадження проектної діяльності як однієї з продуктивних технологій андрагогіки. Використано досвід роботи Дніпропетровського обласного інституту ПДПО. Розроблено технологію підготовки курсових проектів для слухачів курсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.286

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Набока Л. Я. 
Професійна підготовка методистів до інноваційної освітньої діяльності: андрагогічний підхід / Л. Я. Набока // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність інноваційної функції методиста та андрагогічні засади забезпечення ефективного управління інноваційною освітньою діяльністю вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч311.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богомолова І. В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Богомолова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зель І. О. 
Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Зель; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи в психолого-педагогічній літературі до сутності поняття "андрагогічна компетентність" та подано його нове визначення відповідно до проведеного дослідження. Розкрито необхідність формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів. Обгрунтовано модель процесу формування андрагогічної компетентності, засоби її реалізації, сформульовано критерії сформованості андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів за умов сучасного навчально-виховного процесу. Розроблено методичні рекомендації відповідно до авторської моделі, які доцільно застосовувати під час викладання психолого-педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.22 + Ч489.511.203 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тархан Л. З. 
Андрагогические особенности формирования профессиональной компетентности инженера-педагога / Л. З. Тархан // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 144-154. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Визначено шляхи оптимізації організації освітнього процесу майбутнього інженера-педагога на основі можливостей компетентнісного підходу з урахуванням особливостей андрагогіки.

Раскрыты пути оптимизации организации образовательного процесса будущего инженера-педагога на основе возможностей компетентностного подхода с учётом особенностей андрагогики.

Considered ways of optimization of organization of educational process of future engineer-teacher are considered on the basis of possibilities of competence of approach taking into account the features of andragogyky. Optimization of approaches is grounded to the students in the process of teaching on principles of teaching of adults. 45 engineer-teacher, competence approach, andragogyka, teaching quality, trade education, grown man.


Ключ. слова: інженер-педагог, компетентнісний підхід, андрагогіка, якість навчання, професійна освіта, доросла людина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.26 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дорошенко Н. І. 
Андрагогічна модель графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі: передумови та підходи реалізації / Н. І. Дорошенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 90-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладені умови і підходи реалізації андрагогічної моделі графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі з позицій андрагогіки.

Изложены условия и подходы реализации андрагогической модели графической подготовки квалифицированнгых рабочих машиностроения с позиций андрагогики.

Is terms and approaches of realization of andragogicheskoy model of graphic preparation of the kvalifitsirovanngih working of mashinostroeniya from positions of andragogiki are outlined.


Ключ. слова: андрагогіка, графічна підготовка, кваліфікований робітник
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ж11 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бідюк Н. М. 
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. М. Бідюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 200-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Увагу приділено розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Встановлено, що теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.

Рассмотрена проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Внимание уделено рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперированного обучения. Установлено, что теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.

The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologiesof cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.


Ключ. слова: інтерактивні технології навчання, професійна підготовка американських безробітних, проектна технологія, ігрова технологія, кейс-навчання, технології кооперованого навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 + Ч444(7СПО)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сисоєва С. О. 
Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посіб. для викладачів системи форм., неформ. та інформ. освіти дорослих / С. О. Сисоєва; Нац. акад. пед. наук України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 320 c. - Бібліогр.: с. 318-320. - укp.

Розглянуто поняття інтерактивності, основні поняття педагогіки, які мають значення для навчання дорослої людини, сутність та дефініції андрагогіки. Наведено андрагогічну модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини, вимоги до педагога-андрагога. Проаналізовано критерії ефективності застосування інтерактивних технологій у навчанні дорослих, розглянуто активні форми та методи навчання як елементи інтерактивних технологій, які оптимально вписуються в андрагогічну модель навчання. Розкрито проблеми використання кейс-методу у навчанні державних службовців. Подано порівняльний аналіз навчальних можливостей найбільш поширених систем дистанційного навчання, які можуть бути використані в освіті дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 р30

Шифр НБУВ: ВА739925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кудінова І. П. 
Організація навчання в інформаційно-консультаційній діяльності : навч. посіб. / І. П. Кудінова. - К.; [Ніжин], 2010. - 208 c. - Бібліогр.: 80 назв. - укp.

Висвітлено питання організації навчання в системі інформаційно-консультаційної діяльності. Розглянуто особливості навчання дорослого населення, методи навчання, проблеми зворотного зв'язку у навчанні. Увагу приділено використанню сучасних інформаційних технологій, зокрема програми Power Point, в організації навчання в системі інформаційно-консультаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р30 я73 + Ч441.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2010. - 20 c. - укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лук'янова Л. Б. 
Провідні особливості навчання дорослих / Л. Б. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 72-80. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито роль освіти дорослих як провідної умови розвитку сучасної особистості. Висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної і андрагогічної. Визначено роль суб'єктів навчання в кожній моделі, охарактеризовано основні відмінності моделей.

Раскрыта роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности. Рассмотрена общепризнанная целесообразность необходимости обучаться на протяжении всей жизни. Освещены особенности образовательных моделей - педагогической и андрагогической. Определена роль субъектов обучения в каждой модели, охарактеризованы наиболее значимые отличия моделей.

Reveals the role of adult education as the leading condition for the development of modern identity, and sees it as a widely recognized need for a feasibility study on lifelong learning; highlights features educational models - teaching and andragogic; determine the role of teaching the subjects in each model and characterize the most significant differences between models of twelve.


Ключ. слова: андрагогіка, освіта дорослих, андрагогічна виховна модель, педагогічна освітня модель
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зінченко С. В. 
Психологічні особливості неформальної освіти дорослих / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 154-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості неформальної освіти дорослих, комплекс функцій, які забезпечують цілісність цього виду діяльності. Розкрито категорії цієї форми освіти, деякі психологічні особливості.

Рассмотрены особенности неформального образования взрослых, комплекс функций, которые обеспечивают целостность этого вида деятельности. Раскрыты категории этой формы образования, некоторые психологические особенности.

Is examines the features of nonformal education of adults, complex of functions, which provide integrity of this type of activity. But also exposes setting of this form of education, some psychological features.


Ключ. слова: неформальна освіта дорослих, творчість, психологічні особливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гончаренко C. У. 
Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів / C. У. Гончаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 66-71. - укp.

Розглянуто проблему дидактичної системи освіти дорослих, яка повинна враховувати особливості навчання дорослих: наявність внутрішньої мотивації до навчання. Визначено самостійність як уміння організовувати процес розв'язання задачі та постійне прагнення людини будувати свою професійну діяльність на основі нової інформації як спосіб самовираження і саморозвитку.

Рассмотрена проблема дидактической системы образования взрослых, которая должна учитывать особенности учения взрослых: наличие внутреннего побуждения к учению. Определена самостоятельность как умение организовать процесс решения задачи и управлять им в соответствии с этой задачей, стремление человека строить свою профессиональную деятельность на основе новой информации как способ его самовыражения и саморазвития.

The problem didactic adult education, which should take into account the peculiarities of teaching adults: the presence of internal motivation to learning, helping himself to set himself the task, build a plan of its decision and implement it; independence as the ability to organize problem-solving process and manage it in accordance with this objective ; permanent human desire to build their careers on the basis of new information as a way to self-expression and self-development.


Ключ. слова: освіта дорослих, професійна діяльність, дидактична система
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мудра О. М. 
Технології інтенсивного навчання дорослих у системі неперервної гуманітарної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Мудра; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено технологію інтенсивної підготовки дорослих, складовими якої є: мета, цілі, завдання, основні компоненти структури інтенсивного навчання, принципи, етапи та педагогічні умови проведення інтенсивної діяльності. Визначено та конкретизовано компоненти (мотиваційний, змістовий, діяльнісний, контрольний) структури інтенсивного навчання дорослих, основні підходи до корекції помилок і критерії оцінювання рівня профільної підготовки дорослих, принципи, форми та методи роботи із дорослими та принципи відбору матеріалу для їх інтенсивної підготовки, педагогічні умови підвищення ефективності інтенсивної підготовки дорослих, критерії, показники та рівні їх готовності до проведення прогнозованої діяльності. Визначено сутність, зміст та особливості інтенсивного процесу навчання дорослих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лапшина Е. В. 
Андрагогические условия в образовании пожилых людей как фактор реализации их активной жизненной позиции / Е. В. Лапшина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 33-37. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Раскрыты андрагогические условия включения пожилого человека в социокультурный контекст современности посредством участия в организованных формах образования. Обобщены результаты цикла занятий с пожилыми людьми по проблемам их активной адаптации к современной жизни. Выявлены условия, способствующие эффективности этого процесса (учет жизненной позиции, исходной мотивации образования, поддержание стремления к самореализации в современном социуме).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського