Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.358$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Бастун Н.  
Право розумово відсталих підлітків та молоді на особисте життя : Посіб. / Н. Бастун, С. Лукомська; Благод. фонд "Паростки". - К. : В.Главник, 2004. - 40 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано міжнародну та національну нормативно-правову базу щодо захисту прав розумово відсталих людей на особисте життя, наведено результати моніторингу стану дотримання їх прав на особисте життя. Висвітлено особливості психосексуального розвитку розумово відсталих дітей та підлітків.

Проанализированы международная и национальная нормативно-правовая база по защите прав умственно отсталых лиц на личную жизнь, приведены результаты мониторинга состояния соблюдения их прав на личную жизнь. Освещены особенности психосексуального развития умственно отсталых детей и подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х911.42 + Х809(4УКР)342 + Ю948.25 + С5*423.3 + Ч435.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р103441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бастун Н.  
Сексуальне виховання підлітків та молоді зі зниженим інтелектом / Н. Бастун, С. Лукомська; М-во України у справах сім'ї, молоді та спорту. Держ. соц. служба для сім'ї, дітей та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2007. - 80 c. - Бібліогр.: с. 78-79. - укp.

Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід сексуального виховання підлітків і молоді зі зниженим інтелектом. Розглянуто основні етапи психосексуального розвитку та статеворольової поведінки у нормі та у разі інтелектуальної недостатності. Проаналізовано базові принципи організації сексуального виховання у різних країнах. Розкрито особливості такого виховання підлітків і молоді зі зниженим інтелектом на базі соціально-психологічних центрів для дітей та молоді з функціональними обмеженнями та в інтернатах. Показано роль педагогів і батьків у сексуальному вихованні підлітків зі зниженим інтелектом. Розроблено програму сексуального виховання "Шлях до тебе" для підлітків і молоді з легкою розумовою відсталістю.

Освещен отечественный и зарубежный опыт сексуального воспитания подростков и молодежи со сниженным интеллектом. Рассмотрены основные этапы психосексуального развития и полового ролевого поведения в норме и при интеллектуальной недостаточности. Проанализированы базовые принципы организации сексуального воспитания в разных странах. Раскрыты особенности сексуального воспитания подростков и молодежи со сниженным интеллектом на базе социально-психологических центров для детей и молодежи с функциональными ограничениями и в интернатах. Показана роль педагогов и родителей в сексуальном воспитании подростков со сниженным интеллектом. Разработана программа сексуального воспитания "Путь к тебе" для подростков и молодежи с легкой умственной отсталостью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.358 я7 + Р120.45 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Левицький В. Е. 
Особливості статево-рольового виховання учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. Е. Левицький; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано структурні компоненти (когнітивний, емоційний, поведінковий) статево-рольової вихованості учнів допоміжної школи з метою реалізації їх педагогічного забезпечення у навчально-виховній роботі допоміжних закладів. Встановлено показники, критерії та рівні сформованості досліджуваної якості в учнів молодших класів з вадами інтелекту. Проведено порівняльне вивчення статево-рольового виховання учнів загальноосвітніх і спеціальних шкіл та одержано нові дані про особливості становлення даного процесу в розумово відсталих дітей. Розроблено систему впливу на статево-рольову вихованість молодших школярів з порушеним інтелектом на підставі визначення сутності, компонентів і складових формування гендерного світогляду з урахуванням специфіки виховного процесу в допоміжній школі, сучасних підходів і напрямків вітчизняної спеціальної та гендерної педагогіки. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих засобів педагогічного впливу за умови їх правильного використання та дотримання вимог щодо змісту методичних прийомів і організації проведення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левицький В. Е. 
Статево-рольове виховання представників різної статі з порушеним інтелектом молодшого шкільного віку в допоміжній школі інтернатного типу / В. Е. Левицький // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 92-98. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі теоретико-експериментальних досліджень визначено, що статево-рольова вихованість включає в себе когнітивний (знання), мотиваційний (ставлення) та поведінковий (статево-рольова поведінка) компоненти. В свою чергу когнітивнй компонент було розподілено на сформованість поняття "стать", знань в площині статево-рольової ідентифікації, статево-рольових взірців та знань про моделі адекватної статево-рольової поведінки, та гендерні ролі дорослих.

В результате теоретико-экспериментальных исследований определено, что поло-ролевая воспитанность включает в себя когнитивный (знания), мотивационный (отношение) и поведенческий (поло-ролевое поведение) компоненты. В свою очередь когнитивный компонент был расформирован на сформированость понятия "пол", знаний поло-ролевой идентификации, поло-ролевых образцов (примеров) и знаний о моделе адекватного поле-ролевого поведения, и гендерной роли взрослых.

This article contains the results of theoretical and experimental investigation of the problem of sexual and role-playing upbringing of mentally handicapped junior children. In the process of investigation it has been determined that sexual and role- plying upbringing includes cognitive (knowledge), emotional (attitude) and behavior (sexual and role-playing behavior) components. Cognitive component in its turn was subdivided into: formation of the notion лsex», ideas, knowledge the sphere of sexual and role-playing identification; formation of sexual and role-playing samples, ideas and formation of knowledge about gender parts of adults. The possibility to subdivide the phenomenon of sexual and role-playing breding into structural components was taken as a basis in studying the level of sexual and role-playing breeding of children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського