Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.355$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
| | | | |
1. |
Дем`янчук О. Н. Формування художньо-естетичних інтересів учнів спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції : моногр. / О. Н. Дем`янчук, І. Б. Кузава; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2007. - 84 c. - Бібліогр.: с. 80-83. - укp.Висвітлено особливості пізнавальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку та корекційні можливості формування у них інтересів. Описано методику роботи щодо формування художньо-естетичних інтересів учнів даної категорії на уроках музики. Освещены особенности познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития и коррекционные возможности формирования у них интересов. Описана методика работы по формированию художественно-эстетических интересов учеников данной категории на уроках музыки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА689338 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Дмитрієва І. В. Корекційна спрямованість естетичного виховання в старших класах допоміжної школи : монографія / І. В. Дмитрієва; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології. - Слов`янськ, 2008. - 373 c. - Бібліогр.: с. 321-340. - укp.Висвітлено теоретичні, методологічні та методичні положення щодо організації естетичного виховання розумово відсталих школярів, розкрито провідну роль мистецтва у даному процесі. Визначено критерії, показники та рівні еститечного розвитку учнів допоміжної школи різних вікових категорій, показано особливості прояву їх художньо-естетичних потреб. Розроблено й апробовано структурно-функціональну педагогічну модель системи естетичного виховання засобами мистецтва у VI - IX класах допоміжної школи й обгрунтовано педагогічні умови її ефективного впровадження. Проаналізовано досвід роботи допоміжних шкіл України щодо організції естетичного виховання учнів з вадами розумового розвитку. Освещены теоретические, методологические и методические положения по организации эстетического воспитания умственно отсталых учеников, показана основная роль исскусства в данном процессе. Определены критерии, показатели и уровни эстетического развития учащихся вспомогательной школы различных возрастных категорий, показаны особенности проявления их художественно-эстетических потребностей. Разработана и апробирована структурно-функциональная педагогическая модель системы эстетического воспитания посредством искусства в VI - IX классах вспомогательной школы и обоснованы педагогические условия ее эффективного внедрения. Проанализирован опыт работы вспомогательных школ Украины по организации эстетического воспитания учащихся с отклонениями в умственном развитии. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА710166 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Дмитрієва І. В. Корекція художнього сприймання розумово відсталих підлітків засобами образотворчого мистецтва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. В. Дмитрієва; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.Подано цілісну психологічну характеристику особливостей художнього сприймання учнями старших та середніх класів допоміжної школи творів живопису різних жанрів (зокрема, виявлено своєрідність емоційно-особистісного ставлення розумово відсталих підлітків до образотворчого мистецтва, визначено показники, критерії та рівні розвитку в них художнього сприймання). Зазначено найбільш вагомі у корекційному відношенні педагогічні умови активізації інтелектуальної діяльності та емоційної сфери розумово відсталих підлітків у процесі художньо-естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва та у позакласній роботі (поетапне формування художнього сприймання; використання спеціальних корекційних прийомів педагогічного управління пізнавальною діяльністю учнів). Удосконалено критерії відбору творів живопису для роботи з учнями 5 - 6-х класів допоміжної школи, а також теорію корекційної спрямованості навчально-виховного процесу допоміжної школи на основі особистісного підходу до розумово відсталих учнів, формування в них вищих психічних функцій, забезпечення єдності їх інтелектуального та емоційного розвитку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ю948.25 + Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319105 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Кашуба Л. В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. В. Кашуба; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.Досліджено актуальну психолого-педагогічну проблему розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з затримкою психічного розвитку (ЗПР) засобами образотворчого мистецтва. Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості зв'язного мовлення цих школярів, з урахуванням яких розроблено модель, програму та корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на використання образотворчих засобів. Відзначено, що розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з ЗПР засобами образотворчого мистецтва сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ч435.221 + Ш141.14-917.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364773 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Кузава І. Б. Формування художньо-естетичних інтересів у дітей із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.Розглянуто питання формування художньо-естетичних інтересів молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР) шляхом комплексної взаємодії різних видів мистецтв на уроках музики. Розкрито суть і визначено основні показники даного процесу. Встановлено головні структурні компоненти художньо-естетичних інтересів учнів із ЗПР (ставлення до мистецтва, наявність знань у галузі мистецтва, розуміння його творів, вміння виявляти елементарні зв'язки між художніми творами, участь у художній діяльності) та виявлено чотири рівні розвитку цих інтересів за такими критеріями: високий (стійкий інтерес), середній (допитливість), низький (зацікавленість) і нульовий (відсутність інтересу). Розроблено методику експериментального дослідження процесу формування художньо-естетичних інтересів на уроках естетичного напрямку в спеціальних школах інтенсивної педагогічної корекції. Доведено, що його ефективність досягається впровадженням у практику використання музики, літератури й живопису в комплексі та сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів даної категорії. Удосконалено трактування сутності поняття "художньо-естетичний інтерес", що визначається як вибіркова спрямованість особистості на пізнання мистецтва під впливом його емоційної привабливості і виявляється в емоційному прагненні до художньо-творчої діяльності та потребі естетичної насолоди. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА329353 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Дмитрієва І. В. Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / І. В. Дмитрієва; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 46 c. - укp.Досліджено проблему реалізації корекційних функцій естетичного виховання у допоміжній школі. Визначено теоретико-методичні засади естетичного виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку. Наведено результати вивчення й аналізу реального досвіду роботи з такого виховання у навчально-виховному процесі 53-х допоміжних шкіл різних регіонів України. Визначено показники, критерії та рівні особистісно-естетичного розвитку учнів молодших, середніх і старших класів допоміжної школи, показано його вікову динаміку та потенційні можливості. Розроблено й обгрунтовано механізм реалізації корекційних функцій естетичного виховання як спеціально спрямованої системи педагогічного керівництва особистісно-естетичним розвитком учнів і експериментально перевірено його ефективність у старших класах допоміжної школи. Опрацьовано програмно-методичне забезпечення корекційно-спрямованого процесу естетичного виховання учнів VI - IX класів на уроках факультативного курсу "Світ мистецтва". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА366589 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Дмитрієва І. Позакласна робота з естетичного виховання у допоміжних школах / І. Дмитрієва // Дефектологія. - 2008. - № 1. - С. 26-30. - укp.Проаналізовано досвід роботи 46-ти допоміжних шкіл з 14-ти областей України щодо естетичного виховання у позакласний час. Значну увагу приділено якісному рівню роботи в школах. З'ясовано недоліки у цій роботі, а саме: відсутність методичного забезпечення, незначна кількість учнів, які беруть активну участь у гуртковій роботі естетичного спрямування (близько 20 - 30 %) від загальної кількості учнів у кожній школі. Наголошено на необхідності вдосконалення корекційної спрямованості позакласної роботи з естетичного виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Дмитрієва І. В. Шляхи естетичного виховання розумово відсталих школярів / І. В. Дмитрієва // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито естетичний зміст корекційно-виховної роботи на уроках географії, природознавства, історії. Головну увагу зосереджено на значенні предметів естетичного циклу - музиці, образотворчому мистецтві, літературі. Виділено, зокрема, 9 прийомів впливу на розвиток емоційної сфери учнів творами образотворчого мистецтва: порівняння репродукцій однієї тематики, добір слів - синонімів, що визначають настрій персонажів тощо. Розглянуто використання в естетичному вихованні можливостей уроків з трудового навчання, соціально-побутового орієнтування, основ здоров'я та фізичної культури. Висвітлено напрями та форми естетичного виховання у позаурочній роботі та у сім'ї. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|