Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Трикоз С. В. 
Корекційно-розвивальна спрямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей / С. В. Трикоз // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 14-16. - укp.

Сформульовано завдання курсу "Я і Україна". Звернено увагу на особливості структури нової програми курсу для спеціальної школи. Акцентовано на корекційних завданнях навчання: розвиток чуттєвого сприймання, опанування визначенням ознак об'єктів і предметів; розвиток у школярів вміння узагальнювати; системне застосування різноманітних вправ та інших. Представлено зміст тем навчального курсу, вказано на їх корекційну спрямованість під час вивчення у підготовчому - І, ІІ - ІІІ та ІV - V класах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Якобчук Є. 
Методичні рекомендації до планування з уроків з курсу "Основи здоров'я" у 1 класі загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей / Є. Якобчук // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 31-34. - укp.

Розкрито різні групи факторів, які зумовили впровадження у початковій школі курсу "Основи здоров'я". Зазначено, що зміст курсу складається з двох частин: основи валеології та основи безпеки життєдіяльності. Названо розділи програми, які вивчаються у I - III класах. Визначено мету та завдання курсу. Висвітлено фактори, які необхідно врахувати в процесі реалізації програми. Акцентовано на педагогічних принципах викладення матеріалу та використанні різноманітних видів практичної та ігрової діяльності. Показано пропедевтичну роль курсу для предметів наступної ланки навчання. Запропоновано орієнтовне календарно-тематичне планування уроків для I класу з розділів "Людина і здоров'я" та "Основи безпеки життєдіяльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сак Т. В. 
Навчальний курс "Я і Україна" у школі інтенсивної педагогічної корекції / Т. В. Сак // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 2-5. - укp.

Вказано, що вивчення освітньої галузі "Людина і світ" здійснюється через навчальний предмет "Я і Україна", який складається з предметів: "Ознайомлення з навколишнім" та "Природознавство". Розкрито мету та завдання суспільствознавчого, природознавчого та корекційно-розвивального змісту галузі. Висвітлено мету, призначення та завдання предмету "Навколишній світ" (підготовчий - 2 класи). Охарактеризовано зміст суспільствознавчого та природознавчого матеріалу. Аргументовано стрижневу значимість корекційно-розвивальної змістової лінії предмету. Визначено особливості завдань, структурування, змістового наповнення та корекційно-розвивальної змістової лінії предмету "Природознавство" (III - IV класи).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Б,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Золотоверх В. В. 
Нові підходи до розробки змісту навчальних програм для початкової ланки допоміжної школи / В. В. Золотоверх // Дефектологія. - 2007. - № 4. - С. 12-16. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Охарактеризовано програми курсу "Українська мова", навчальної програми з читання, математики, інтегрованого курсу "Я і Україна", образотворчого мистецтва, музики, трудового навчання, фізичної культури для підготовчого, I класу, та II, III, IV класів допоміжної школи. Висвітлено інтегрований курс "Основи здоров'я", змістовою основою навчальної програми якого є Державний стандарт початкової освіти розумово відсталих дітей. Представлено програму "Русский язык (чтение)" для шкіл з навчанням мовами національних меншин. У нових програмах уперше зроблено спробу визначити різні рівні навчальних вимог з урахуванням особливостей викладання предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрющенко Н. П. 
Поєднання гри та навчання на уроках української мови в 1 класі спеціальної школи / Н. П. Андрющенко // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 41-42. - укp.

Розкрито проблеми мовного розвитку учнів спеціальної школи. Розглянуто роль дидактичної гри у процесі коригування розвитку дітей. Визначено умови використання ігор на уроках української мови: ігрове завдання має за змістом збігатися з навчальним; зміст гри має бути посильним для дитини та інші. Наведено приклади застосування ігор, зокрема "Відгадай за звуком" та "Хто говорить ?". Виділено елементи, присутність хоча б одного з яких у навчальній діяльності, дає підстави характеризувати її як гру: очікування несподіванки, елементи загадки, руху та змагання. Наголошено, що дидактичною гра є за умови нерозривного зв'язку пізнавального елементу і елементу зацікавленності. Названо психологічні механізми забезпечення засвоєння навчального матеріалу: внутрішню мотивацію діяльності; розкутість пізнавальних дій учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Ш143.21-221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Золотоверх В. В. 
Удосконалення змісту освіти розумово відсталих дітей на основі аналізу попереднього досвіду навчання / В. В. Золотоверх // Дефектологія. - 2007. - № 3. - С. 54-56. - укp.

Проаналізовано результати дослідження, проведеного лабораторією олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України за напрямом "Науково-методичне забезпечення реалізації змісту початкової освіти дітей з порушеннями інтелекту" на період 2005 - 2008 рр. Науково обгрунтовано основні принципи організації їх навчання. Розроблено програми з усіх навчальних предметів для підготовчого та І - IV класів на засадах індивідуального та диференційованого підходу до визначення змісту навчання, вимог і рівнів засвоєння знань, фізичного розвитку, стану здоров'я емоційного стану особистості. У навчальних програмах визначено загальний для всіх учнів обсяг знань, умінь і навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Ч435.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського