Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (29)Книжкові видання та компакт-диски (186)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 230
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тарасун В. В. 
Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. / В. В. Тарасун; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1998. - 104 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розкриваються причини труднощів у навчанні школярів молодшого шкільного віку з психічним та мовленнєвим недорозвитком. Визначаються шляхи й особливості формування у них початкових лінгвістичних і математичних знань, умінь та навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч437.92 + Ю948.25-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хохліна О. П. 
Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку / О. П. Хохліна; ред.: К. М. Лашко; Ін-т дефектології АПН України. - К. : Пед. думка, 2000. - 286 c. - Бібліогр.: 235 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади корекції розвитку дітей з розумовими вадами. Розкрито сутність корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі, з'ясовано її місце у системі загальної та спеціальної освіти. Визначено основні ланки педагогічного процесу, а також складові досягнення корекційної мети. Наведено структуру дефекту аномальних дітей усіх основних категорій (дітей з вадами слуху, зору, інтелекту, мовлення). Проаналізовано можливості формування в учнів з вадами розумового розвитку учбової діяльності відповідно до її структури, учбових дій та становлення у них теоретичних узагальнень. Значну увагу приділено особливостям формування в учнів з вадами інтелекту узагальненості, усвідомленості, самостійності, стійкості розумової діяльності та індивідуального способу діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266 + Ю948.4-355-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поташнюк І. М. 
Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку / І. М. Поташнюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 18. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати вивчення фізичної підготовки сучасної популяції учнів спецшкіл для дітей з затримкою психічного розвитку, отримані в ході дослідження розвитку основних рухових якостей.


Ключ. слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток, фізичне виховання, рухові якості, школярі, затримка психічного розвитку.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шептицький Д. В. 
Діагностичне дослідження готовності розумово відсталих дітей до участі у рухливих іграх / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 6. - С. 61-68. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наголошено, що для забезпечення нормального функціонування основних систем організму з аномаліями розвитку дітей і покращення їх реабілітації необхідно відновити дефіцит "моторного голоду" засобами активізації моторики.

Акцентировано, что для обеспечения нормального функционирования основных систем организма с аномалиями развития детей и улучшения их реабилитации необходимо восстановить дефицит "моторного голода" средствами активизации моторики.

It is necessary to restore a deficit "of motor famine" by agents of activation of a motility for security of normal operation of main systems of an organism of abnormal children and enriching of their after treatment.


Ключ. слова: діти, рухливі ігри, школа, діагностика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.261.6

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чудна Р.  
Метод анатомо-функціонального аналізу в фізичному вихованні і спорті дітей з вадами розвитку [Електронний ресурс] / Р. Чудна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

У результаті проведеного дослідження визначено необхідність розвивати систему медико-педагогічного контролю у фізичному вихованні й спорті дітей з порушеннями розвитку на основі методу анатомо-функціонального аналізу, що полягає в прогнозуванні за характером анатомічного дефекту характеру функціональних порушень за фізичних навантажень.

В результате проведенного исследования определена необходимость развивать систему медико-педагогического контроля в физическом воспитании и спорте детей с нарушениями развития на основе метода анатомо-функционального анализа, который заключается в прогнозировании по характеру анатомического дефекта, характера функциональных нарушений при физических нагрузках.

As a result of conducted studies it has been suggested to develop the medical-pedagogical control in adapted physical education and adaptive sport on the basis of anatomic-functional analysis method, which consists in the dysfunctional feature's prognostication according to anatomic defect of the character of functional disturbances under physical loads.


Ключ. слова: метод, порушення, прогнозування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шептицький Д. В. 
Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено роль учителя фізичного виховання в організації ігрової діяльності хворої дитини засобами творчої гри.

Определена роль учителя физического воспитания в организации игровой деятельности больного ребенка средствами творческой игры.

The role of the teacher of physical training in architecture of game activity больноого of the child by agents of the creative game is defined.


Ключ. слова: гра, дитина, вчитель, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шептицький Д. В. 
Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 65-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему розуміння необхідності нових підходів запровадження рухливих ігор в широкому спектрі реабілітаційної діяльності учнів з розумовими вадами.

Освещена проблема понимания необходимости новых подходов введения подвижных игр в широком спектре реабилитационной деятельности учеников с умственными недостатками.

Clause is devoted to a problem of understanding of necessity of new approaches of introduction of outdoor games in a wide spectrum of rehabilitation activity of pupils with intellectual lacks.


Ключ. слова: гра, дитина, підготовка, управління, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сак Т. В. 
Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції / Т. В. Сак. - К. : Актуальна освіта, 2005. - 246 c. - Бібліогр.: с. 235-246. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти людської діяльності та основні теорії її дослідження (О.М.Леонтьєва, С.Л.Рубінштейна, Б.Ф.Ломова). Наведено загальну характеристику та визначено структуру учбової діяльності, зокрема цілі, задачі, продукти та засоби її реалізації, а також змістову, операційну та мотиваційну складові. Розглянуто питання корекції учбової діяльності учнів з затримкою психічного розвитку, запропоновано психологічні механізми її управління та ефективні методи навчання. Показано специфіку пояснення навчального матеріалу та організації способу діяльності учнів на уроках у допоміжній школі. Представлено систему учбово-пізнавальних завдань, спрямованих на виконання різноманітних розумових і логічних дій, а також операцій, що сприяють засвоєнню нової інформації та основної ідеї. Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми управління учбовою діяльністю на матеріалі з природознавства школи інтенсивної педагогічної корекції.

Освещены психологические аспекты человеческой деятельности и основные теории ее исследования (О.М.Леонтьева, С.Л.Рубинштейна, Б.Ф.Ломова). Приведена общая характеристика и определена структура учебной деятельности, в частности цели, задачи, продукты и способы ее реализации, а также содержательная, операционная и мотивационная составляющие. Рассмотрены вопросы коррекции учебной деятельности учащихся с задержкой психического развития, предложены психолоические механизмы ее управления и эффективные методы обучения. Показана специфика изложения учебного материала и организации способа деятельности учащихся на уроках во вспомогательной школе. Представлена система учебно-познавательных заданий, направленных на выполнение различных умственных и логических действий, а также операций, способствующих усвоению новой информации и основной идеи. Приведены результаты теоретико-экспериментального исследования проблемы управления учебной деятельностью на материалах по природоведению школы интенсивной педагогической коррекции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Jasinski T.  
Participation of special schools students in Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the competition of the Polish Social-Sports Society "Sprawni - Razem" = Участь молоді спеціальних шкіл Куявсько-Поморського воєводства у змаганнях польського громадського спортивного об'єднання "Підготовлені - разом" / T. Jasinski, J. Glamowski // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 138-143. - Библиогр.: 10 назв. - пол.

Представлено діяльність спортивного об'єднання, його мету, досягнення та проблеми у контексті проголошення 2003 р. Європейським роком інвалідів, а також зважаючи на необхідність аналізу досвіду роботи з розумово відсталими дітьми.

Представлена деятельность спортивного объединения, его цели, достижения и проблемы. Причиной разработки данной темы было то, что 2003 год был провозглашен как Европейский год инвалидов и необходимостью проанализировать опыт работы с умственно неполноценными детьми.

The authors described the activity of "Sprawni - Razem" Society, its goals, achievements and problems. This issue has been precipitated by the announcement of the European Year of Disabled Persons in 2003 as well as authors' experience in the work with intellectually disabled adolescents.


Ключ. слова: intellectual disability, sports of disabled
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)7 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Таран Л. А. 
Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 86-92. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Встановлено, що у 5 - 8 класах обсяг підготовчих вправ у порівнянні з основними значно зменшується, підвищується роль спеціально-підготовчих, спрямованих на розвиток функціональних можливостей організму розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: учащиеся, вспомогательная школа, пространство, ориентация, двигательная память
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Таран Л. А. 
К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I) / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 94-98. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

За результатами дослідження визначено, що учні 5 - 8 класів допоміжної школи погано орієнтуються в просторі, така тенденція обумовлена недостатнім (а в деякої частини дітей відсутнім взагалі) розвитком рухових уявлень, які складають базу рухової пам'яті. Запропоновано використовувати на уроках фізкультури в допоміжній школі спеціальні рухові завдання, що сприяють корекції та розвитку рухової функції розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: умственно отсталые дети, вспомогательная школа, физическое воспитание, ориентация, движения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вавіна Л. С. 
Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом / Л. С. Вавіна; Ін-т дефектології АПН України. - К. : ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001. - 57 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Наведено результати дослідження актуальної проблеми сучасної дефектології - вивчення, навчання і підготовки до адаптації в суспільстві дітей зі складним дефектом, зокрема, зі значними порушеннями зору, які поєднуються з інтелектуальною недостатністю. Проаналізовано відомі факти про онтогенетичний розвиток даної категорії учнів, виявлено психофізичні особливості й досвід корекційного навчання. Висвітлено концептуальні підходи до визначення компенсаторно-корекційних функцій змісту їх мовної освіти, розкрито наукові засади його функціонування та реалізації мети, завдань, структурних компонентів змісту навчання української мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч435.241.6 + Ш141.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Капустин А. И. 
Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания : Науч.-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов / А. И. Капустин; Славян. гос. пед. ин-т. - 2-е изд. - Славянск : Печат. двор, 2001. - 66 c. - Библиогр.: с. 56-65 - рус.

С использованием различных вариантов обучения, на основе наглядно-образного и словесно-логического мышления (с изменением функций наглядности на разных этапах обучения) рассмотрен вопрос о формировании понятий и адекватных умственных действий. С учетом идей Л.С.Выготского, а также сформированных высших психических функций рассмотрены расшифровка и интерпретация материалов экспериментального обучения. Показаны особенности организации умственной деятельности, а также определены закономерности интеллектуального развития учащихся вспомогательной школы в условиях традиционного обучения. С использованием коррекционно-развивающих функций наглядности раскрыты концептуальные основы экспериментальной методики формирования понятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Грицюк В. І. 
Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Використання розроблених умов ігрової діяльності в корекційно-відновлювальному процесі допоміжної школи дозволило не тільки забезпечити активну участь дітей-олігофренів в рухливих іграх, диференціацію ігрових завдань у відповідності з типологічними й індивідуальними вадами розвитку, але і створити засоби психолого-педагогічного стимулювання, сформувати наступність і чітку систему запровадження гри в практичну діяльність.

Использование разработанных условий игровой деятельности в коррекционно-восстановительном процессе вспомогательной школы позволило не только обеспечить активное участие детей-олигофренов в подвижных играх, дифференциацию игровых задач в соответствии с типологическими и индивидуальными особенностями указанных учеников, но и создать средства психолого-педагогического стимулирования, сформировать преемственность и четкую систему внедрения игры в практическую деятельность.

Usages of designed conditions of game activity in correctional reduction process of auxiliary school has allowed not only to supply fissile participation of children in mobile games, differentiation of game problems pursuant to typological and specific features of the abnormal schoolboys, but also to create means of psychologic pedagogical stimulation, to form eligibility and legible system of an intrusion of the game in practical activity.


Ключ. слова: школяр, гра, емоції, розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Грицюк В. І. 
Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано уроки з ігровою направленістю в роботі з розумово відсталими дітьми. Створено моделі уроків зі спеціальною нервово-психологічною підготовкою молодших школярів. Надано методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор у допоміжній школі.

Проанализированы уроки с игровой направленностью в школах для умственно отсталых детей. Разработана модель уроков физической культуры со специальной психологической подготовкой младших школьников и рекомендации по использованию подвижных игр.

The analysis of a condition of a question of psychology and pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special motive of formations (educations) and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, урок, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Харченко Л.  
Обгрунтування вибору тестових випробувань для визначення рівня розвитку психомоторики у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / Л. Харченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 128-133. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі опитування фахівців, які працюють з дітьми з вадами розвитку, аналізу літературних джерел здійснено підбір тестових випробувань для визначення рівня розвитку психомоторики та психічних процесів у молодших школярів із легкою формою розумової відсталості.

На основе опроса специалистов, которые работают с детьми-олигофренами, анализа литературных источников подобраны тесты для определения уровня развития психомоторики и психических процессов у умственноотсталых детей младшего школьного возраста.

On the grounds of specialists questioning results, who work with schoolchildren with oligophrenia, and analyses of literature sources was made the selection of tests for definition of the development level of psychomotorics and psychic processes of slightly handicapped younger-school-aged children.


Ключ. слова: розумова відсталість, корекція, психомоторика, тести
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.284

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевченко О. В. 
Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи / О. В. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 9. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання фізичного розвитку дітей з вадами психофізичного розвитку в порівнянні з нормою. Обгрунтовано необхідність удосконалення фізичної та емоційної підготовки учнів допоміжної школи.

Рассмотрен вопрос физического развития детей с недостатками психофизического развития в сравнении с нормой. Обоснована необходимость совершенствования физической и эмоциональной подготовки учеников вспомогательной школы.

This work is devoted to the problem of physical development of anomalous children in comparison with the norm. It's obvious, that children of the auxiliary school need serious improvement of their physical, intellectual and emotional training.


Ключ. слова: фізичне виховання, молодші класи, учні
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коган О. В. 
Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури / О. В. Коган, В. В. Беспалько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 8. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему профілактики адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури та спорту.

Освещена проблема профилактики аддиктивного поведения и правонарушений у детей и подростков с нарушениями интеллекта средствами физической культуры.

The article is devoted to the problem to the problem of additive behaviour and delinquensies prophylaxix among children and teen-agers by means of physical training and sports.


Ключ. слова: профілактика, фізична культура, правопорушення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Грицюк В.  
Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей / В. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічного забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. Створено систему формування спеціальних мотиваційних утворень. Наведено методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор в допоміжній школі.

Проанализировано состояние психолого-педагогического обеспечения игровой деятельности умственно отсталых детей. Разработана система формирования специальных мотивационных образований и рекомендации по использованию подвижных игр.

Are protected the analysis of a status of a question of pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special of educations and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, психологічна готовність, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського