Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432.94$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Крак Ю. В. 
Інформаційна технологія невербального спілкування людей з вадами слуху / Ю. В. Крак, Ю. Г. Кривонос, О. В. Бармак, А. С. Тернов // Искусств. интеллект. - 2008. - № 3. - С. 325-331. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано концепцію комплексної інформаційної технології невербального спілкування українською мовою жестів людей із вадами слуху як між собою, так і з іншими людьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 + Ш189.9=411.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кульбіда С. В. 
Вечірня спеціальна середня школа України для осіб з вадами слуху /становлення та розвиток/ : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / С. В. Кульбіда; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1999. - 22 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми становлення, розвитку та функціонування вечірніх спеціальних середніх шкіл для осіб з вадами слуху та класів, організованих при масових ВШ. Науково-теоретично обгрунтовано необхідність виникнення ВССШ, вивчений досвід вечірнього навчання, що склався; визначені й проаналізовані соціально-економічні та організаційно-педагогічні умови, які забезпечують більш високий рівень підготовки нечуючих юнаків та дівчат в умовах безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Литовченко С. В. 
Особливості навчання осіб з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Литовченко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Досліджено становлення та розвиток системи навчання студентів з порушенням слуху у вищих навчальних закладах (НЗ). Розглянуто передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії. Представлено загальну характеристку і розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів і студентів зі зниженим слухом. Розкрито зміст і структуру психолого-педагогічного супроводу студентів з порушеннями слуху, метою якого є надання їм відповідних послуг, формування спеціальних освітніх умов. Науково-теоретично обгрунтовано та визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лопатко Л. А. 
Особливості професійної підготовки нечуючих студентів у навчальних закладах I-II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. А. Лопатко; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К., 2011. - 22 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови оволодіння професією молодшого спеціаліста стоматологічного профілю за кваліфікацією "зубний технік" нечуючими. Охарактеризовано організацію та зміст, особливості діяльності закладу на прикладі базового медичного коледжу з професійної підготовки нечуючих студентів. З'ясовано параметри професійності, визначено умови й особливості ефективного опанування студентами коледжу професійних знань, умінь, навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кадемія М. 
Інтерактивні технології навчання дітей із вадами слуху в ПТНЗ / М. Кадемія, Л. Шевченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 116-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто використання ІКТ у професійній освіті дітей із проблемами слуху. На основі досвіду Вінницького міжрегіонального вищого професійного училища обгрунтовано доцільність використання таких компонентів і технологій: технології диференціації змісту навчання; технології, що підвищують співвідношення формалізованих і неформалізованих знань, використання дедуктивних та системно-структурних методів подано та викладу матеріалу; мультимедіа-технології, що реалізуються на основі спеціально структурованих баз даних, електронних посібників, адаптованого програмно-апаратного забезпечення та периферії; спеціалізовані мультимедіа-технології в живому контакті викладача й учня. Підсумовано, що використання ІКТ у освіті дітей із вадами слуху впливає на розвиток їх інтелектуального потенціалу, формування вмінь самостійно одержувати знання, здійснювати інформаційно-навчальну, дослідницьку діяльність.

The article deals with the problem of usage of informational-communicational technologies in professional education of deaf students as well as the problem of the formation of skills how to get knowledge and information independently, work them up andcreate conditions for longtime learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 + Ч432.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Пятничук Т. В. 
Особливості професійної реабілітації учнів ПТНЗ із вадами слуху / Т. В. Пятничук // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 3. - С. 25-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості навчально-виховного процесу та проходження виробничої практики учнями з вадами слуху з професій будівельного профілю, які пов'язані з психологічними та моральними установками даної категорії, низькою освітньою підготовкою та відсутністю в більшості випадків просторового мислення, абстрагування. Обгрунтовано підходи до формування змісту професійної освіти для них у ПТНЗ. Висвітлено досвід роботи професійно-технічного училища № 26 м. Київ з соціальними партнерами щодо проходження виробничої практики та працевлаштування випускників. На основі результатів експерименту з професійної реабілітації учнів ПТНЗ будівельного профілю рекомендовано його застосування в навчальних закладах системи професійно-технічної освіти.

Рассмотрены особенности учебно-воспитательного процесса и прохождения производственной практики учащимися с нарушениями слуха по профессиям строительного профиля, связанные с психологическими и моральными установками данной категории учеников, низкой образовательной подготовкой и отсутствием в большинстве случаев пространственного мышления, абстрагирования. Обоснованы подходы к формированию содержания профессионального образования для них в ПТУЗ. Освещен опыт работы профессионально-технического училища № 26 г. Киев с социальными партнерами по прохождению производственной практики и трудоустройству выпускников. На основе результатов эксперимента с профессиональной реабилитации учащихся ПТУЗ строительного профиля рекомендовано его применение в учебных заведениях системы профессионально-технического образования.

Based approaches to the formation of the content of vocational education for this category of students PTEE.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 + Н.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Древко І. 
Організація навчання студентів із вадами слуху у медичному коледжі / І. Древко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 100-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми організації навчання студентів з особливими потребами. Обгрунтовано важливість їх успішної адаптації. На прикладі підготовки фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика" конкретизовано педагогічні умови організації навчання з вадами слуху у вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94 + Р11(4УКР)286.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Озерчук А. П. 
Особенности организации учебно-воспитательного процесса студентов-первокурсников с нарушением слуха / А. П. Озерчук // Гуманіт. науки. - 2015. - № 1. - С. 104-109. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Раскрыты аспекты готовности студентов-первокурсников с нарушенным слухом к новой социальной среде, рассмотрены особенности социальной адаптации и организации учебно-воспитательного процесса в вузе. Представлены методические рекомендации проведения учебных занятий, а также выделены направления психолого-педагогического сопровождения со слабослышащими и глухими студентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського