Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432.241.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Круглик О. П. 
Особливості розуміння художніх оповідань слабочуючими учнями 5-7 класів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. П. Круглик; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено резервні педагогічні можливості з підвищення у слабочуючих дітей рівня розуміння художніх оповідань. Виявлено педагогічні чинники, що безпосередньо визначають рівень розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань, які полягають у двох взаємозалежних структурних складових, зокрема: конструкції та художньої складової тексту художнього оповідання та рівня адекватності його відтворення. Одержано нові дані про особливості розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Виокремлено шість рівнів розуміння. Експериментально доведено пряму залежність рівня розуміння художнього оповідання від його структури, яка відображена у встановленій типології творів. З'ясовано, що у структурі художнього оповідання доцільно враховувати додаткову "основну" (або "перехідну") структуру тексту. Запропоновано навчальні технології підвищення рівня розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зборовська Н. 
Білінгвальний підхід у навчанні як один із сучасних напрямів мовної освіти нечуючих / Н. Зборовська // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 41-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто теоретичний аспект проблематики білінгвального підходу у навчанні дітей з вадами слуху: жестової мови (ЖМ) та словесної мови, визначено стан дослідження цієї проблематики у вітчизняній сурдопедагогіці. Відзначено тенденцію до використання мімічного, усного, мішаного методів навчання дітейз вадами слуху. Висвітлено досвід білінгвального навчання в зарубіжних країнах, застосування якого є актуальним для впровадження в Україні, де традиційним є застосування "усного методу", що є засобом комунікації педагогів та учнів. Конкретизовано недоліки цього методу та відзначено позитивний досвід удосконалення полілінгвальної підготовки дітей з вадами слуху у формуванні лінгвістичної компетентності словесної та жестової мов. Узагальнено вимоги та цілі білінгвального підходу до навчання дітей з вадами слуху. Наголошено на актуальності двомовного навчання як базового компоненту мовної освіти таких дітей в контексті світової тенденції до інтеграції в економічній, культурній, політичній сферах.

Рассмотрен теоретический аспект проблематики билингвального подхода в обучении глухих детей: жестового языка (ЖМ) и словесной речи. Определено состояние исследования данной проблематики в отечественной сурдопедагогике. Отмечена тенденция к использованию мимического, устного, смешанного методов обучения глухих детей. Освещен опыт билингвального обучения в зарубежных странах, применение которого является актуальным для внедрения в Украине, где традиционным является применение "устного метода", который является средством коммуникации педагогов и учащихся. Конкретизированы недостатки данного метода. Обобщены требования и цели билингвального подхода к обучению глухих детей. Подчеркнута актуальность двуязычного обучения как базового компонента языкового образования глухих в контексте мировой тенденции к интеграции в экономической, культурной, политической сферах.

The article explores the theoretical aspects of Уbilingualism and bilingual approach in the process of teaching children with hearing impairment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3 + Ш189.9-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кульбіда Т. 
Орієнтована модель опанування української дактилології / Т. Кульбіда // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано заняття з метою опанування технікою дактилювання та читання з дактилювальною рукою глухонімими дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сушко Т. І. 
Використання графічних символів у навчанні мовленню глухих дітей / Т. І. Сушко // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 71-79. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Проаналізовано проблеми розвитку мовлення глухих дітей. Обгрунтовано необхідність з перших днів навчання у підготовчому класі розпочинати розвиток мовлення та вправляння в становленні зорового споглядання за допомогою знакових символів. Окреслено функції знаково-символічної діяльності та її роль у формування пізнавальної активності дітей, а отже й мовлення. Доведено високу ефективність використання знаків у становленні особистості і подальшому оволодінню нею мовлення. Викладено методику використання знаків на уроках з розвитку мовлення. Презентовано авторські проекти підручника та зошита з розвитку мовлення для глухих дітей.

Проанализированы проблемы развития речи глухих детей. Обоснована необходимость с первых дней обучения в подготовительном классе начинать развитие речи и упражнения в становлении зрительного созерцания с помощью знаковых символов. Определены функции знаково-символической деятельности и ее роль в формировании познавательной активности детей, а следовательно и речи. Доказана высокая эффективность использования знаков в становлении личности и дальнейшем овладению ею речи. Изложена методика использования знаков на уроках по развитию речи. Представлены авторские проекты учебника и тетради по развитию речи для глухих детей.

The problems of language development of deaf children are analyzed. The necessity to begin the development of speech and to exercise in the formation of the visual contemplation with the help of iconic symbols from the first days of classes is grounded Functions of sign-symbolic activity and its role in the formation of cognitive activity in children, and therefore of speech are defined. High efficiency of use of signs in the development of the individual and further mastery of speech is proved. The technique of the use of signs on the lessons of development of speech is given. The draft of a textbook and a workbook for deaf children on language development is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського