Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.241.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткаченко В. В. 
Адаптивная физическая культура как средство психофизической реабилитации детей-инвалидов / В. В. Ткаченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 98-104. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто особливості розвитку особистості інваліда, особистісно-орієнтоване навчання, мотиваційні настанови особистості. Досліджено проблеми адаптації та соціальної реабілітації дітей-інвалідів, роль адаптивної фізичної культури в корекційно-розвивальному навчанні та вихованні.

Рассмотрены особенности развития личности инвалида, личностно-ориентированное обучение, мотивационные установки личности. Исследованы проблемы адаптации и социальной реабилитации детей-инвалидов, роль адаптивной физической культуры в коррекционно-развивающем обучении и воспитании.

Peculiarities of the disabled person's development, person-oriented education, motivational tasks a person are studied. Problems of disabled children's adaptation and social rehabilitation, the role of adaptive physical culture in corrective-developing education and teaching are also studied here.


Ключ. слова: дезадаптированные учащиеся, двигательная активность, аспекты и технологии реабилитации, коррекционно-развивающее обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шептицький Д. В. 
Результаты исследования уровня физического развития и физической подготовки умственно отсталых детей младшего и среднего школьного возраста / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 93-96. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розкрито проблему фізичної підготовки дітей молодшого та середнього шкільного віку з використанням ігрового методу.

Раскрыта проблема физической подготовки детей младшего и среднего школьного возраста с использованием игрового метода.

Clause is devoted to a problem of physical preparation of children of younger and average school age with use of a game method.


Ключ. слова: реабилитация, физическая подготовка, ребёнок, игра
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Римар О.  
Історичні аспекти організації та функціонування товариств для неповносправних в Україні / О. Римар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 96-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації та функціонування товариств для осіб з вадами розвитку, зокрема з вадами слуху та зору. Висвітлено їх внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху серед інвалідів в Україні.

Рассмотрены особенности зарождения и функционирования обществ для инвалидов, в частности обществ для глухих и слепых. Освещён их вклад в физкультурно-спортивное движение среди инвалидов в Украине.

The article reveals the peculiar of the Development and function of organizations of invalids in Ukraine.


Ключ. слова: фізкультурно-спортивний рух серед інвалідів, Українське товариство глухих, Українське товариство сліпих, діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Зб. наук. ст. з пробл. фіз. виховання і спорту та фіз. реабілітації неповносправ. Вип. 1 / ред.: Є. Болях; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Нац. ком. спорту інвалідів України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2003. - 165 с. - укp.

Розглянуто питання соціальної реабілітації та інтеграції інвалідів до параолімпійського спорту, оптимізації та проведення рекреаційних занять для школярів з порушенням зору. Проаналізовано роль мови у корекційно-педагогічному процесі фізичного виховання глухих дітей. Описано структуру змагальної діяльності спринтерів-підлітків з наслідками церебрального паралічу. Викладено нетрадиційний підхід до занять фізичним вихованням у вищих навчальних закладах з хворими на дитячий церебральний параліч. Наведено характеристику фізичного розвитку молодших школярів з затримкою психічного розвитку. Висвітлено тенденції формування програм параолімпійських ігор, програми спеціальних олімпіад.

Рассмотрены вопросы социальной реабилитации и интеграции инвалидов к параолимпийскому спорту, оптимизации и проведения рекреационных занятий для школьников с нарушением зрения. Проанализирована роль языка в коррекционно-педагогическом процессе физического воспитания глухих детей. Описана структура состязательной деятельности спринтеров с последствиями церебрального паралича. Изложен нетрадиционный подход к занятиям физическим воспитанием в высших учебных заведениях с больными на детский церебральный паралич. Приведена характеристика физического развития младших школьников с задержкой психического развития. Освещены тенденции формирования програм параолимпийских игр, программы специальных олимпиад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147.я54(4УКР) + Ч430.241.6я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кісельов А. Ф. 
Оздоровча і спортивна робота з неповноправними дітьми і дорослими в Миколаївській області / А. Ф. Кісельов, Ю. Є. Кулаков, Т. К. Жуковська, В. С. Черно, Л. Л. Татарова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 15. - С. 48-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено десятирічний досвід роботи центру ранньої медико-соціальної реабілітації дітей інвалідів, дитячих спеціалізованих шкіл та дитячо-юнацької школи Паралімпійського резерву обласного центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт". Розробка отриманих результатів здійснена за віком, статтю, соціальними групами і нозологією. Оцінено діяльність спеціалізованої спортивної дитячо-юнацької школи паралімпійського резерву в підготовці спортсменів інвалідів.

Изучен десятилетний опыт работы центра ранней медико-социальной реабилитации детей инвалидов, детских специализированных школ и детско-юношеской школы Паралимпийского резерва областного центра по физической культуре и спорту инвалидов "Инваспорт". Разработка полученных результатов осуществлена по возрасту, полу, социальными группами и нозологии. Оценена деятельность специализированной спортивной детско-юношеской школы паралимпийского резерва в подготовке спортсменов инвалидов.

The ten years' experience of the center of an early medical social aftertreatment of children of the invalids is studied. Children's specialized schools and children's youthful school of a redundancy of the regional center on physical culture and sports of the invalids. The outcomes on age, sex, social bunches and nosologies are obtained. Dan an assessment of specialized sporting youthful school of a redundancy in preparation of the sportsmen of the invalids.


Ключ. слова: спортивна робота, неповносправні діти та дорослі, Миколаївська область, дитячо-юнацька спортивна школа паралімпійського резерву
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11 + Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шевченко О.  
Особливості навчання вправ художньої гімнастики дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. Шевченко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Вказано, що вивчення форм і методів корекційного і реабілітаційного впливу художньої гімнастики на компенсацію відхилень фізичного і розумового розвитку дітей має багатоаспектний характер. Розвиток гімнастичних рухів повинен здійснюватися на основі використання спеціальних вправ з формування гнучкості, координації рухів, швидкості, швидкісно-силових якостей, силової витривалості й акробатичних рухів.

Отмечено, что изучение форм и методов коррекционного и реабилитационного влияния художественной гимнастики на компенсацию отклонений физического и умственного развития детей имеет многоаспектный характер. Развитие гимнастических движений должно осуществляться на основе использования специальных упражнений по формированию гибкости, координации движений, быстроты, скоростно-силовых качеств, силовой выносливости и акробатических движений.

On the basis of the all-round research of the main contingent of the girls of auxiliary school there was made a special choice for training calisthenics, musical and rhythmic exercises. Experimental work included complex stages of adaptational, active-formational and competitive direction.


Ключ. слова: особливості, потреби, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.87 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савельева Н.  
Пути оптимизации процесса физического воспитания детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями / Н. Савельева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 217-219. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано дані про позитивний вплив засобів фізичної культури на функціональний стан сенсорної системи (слухова), на рівень фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку з обмеженими можливостями.

Отражены данные о положительном влиянии средств физической культуры на функциональное состояние сенсорной системы (слуховой), на уровень физической подготовки детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями.

Information about positive influence of facilities physical culture on the functional state of the sensory system (auditory) is reflected in the article, on the level of physical preparedness children junior school age with the limited possibilities.


Ключ. слова: сенсорная система, физическая культура, физическая подготовленность.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.912.1 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чудна Р. В. 
Адаптивне фізичне виховання дітей з вадами розвитку : навч.-метод. посіб. / Р. В. Чудна. - К.; Донецьк : Норд-Прес, 2011. - 308 c. - Бібліогр.: 30 назв - укp.

Розкрито сутність адаптивного фізичного виховання (АФВ) дітей з вадами розвитку з урахуванням сучасних наукових уявлень про адаптацію в процесі онтогенезу. Охарактеризовано задачі, принципи та методики АФВ. Розглянуто особливості АФВ дітей за різних аномалій розвитку, зокрема, дихальної, серцево-судинної, кістково-хрящової, м'язової, нервової систем. Наведено алгоритми тактики в АФВ у разі дисморфій, природженої лобарної емфіземи, спондилометафізарної дисплазії, екзостозної хондроплазії, мікроцефалії, нейрофіброматозу, синдрому Вільямса, хвороби Крона. Увагу приділено протипоказанням і застереженням в АФВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рацул А. Б. 
Корекційна педагогіка : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. Б. Рацул, І. О. Шишова, О. А. Рацул. - Кіровоград : КОД, 2012. - 355 c. - укp.

Розкрито основні теоретичні засади корекційної педагогики, її сутність як науки. Висвітлено актуальні проблеми та завдання, принципи та методи, історію становлення та розвитку корекційної педагогіки. Розглянуто основні категорії дітей з особливими освітніми потребами (з порушеннями слуху, зору, мовлення, опороно-рухового апарату, інтелектуального розвитку, затримкою психічного розвитку, з раннім дитячим аутизмом, а також зі складними порушеннями розвитку), їх психологічні особливості, методики корекційної роботи з кожною категорією таких дітей. Значну увагу приділено порушенням поведінки, що зустрічаються у дошкільників, молодших школярів і підлітків. Наведено шляхи профілактики та корекції поведінкових відхилень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сулаєва Н.  
Мистецькі ігри в корекційній роботі з дітьми з обмеженими психічними й фізичними можливостями / Н. Сулаєва, Л. Федорович. - Вид. 2-ге, доповн. і переробл. - Кременчук : Християн. Зоря, 2010. - 164 c. - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.

Висвітлено результати дослідження теоретичних і методичних питань проблеми інтеграції дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку в соціальне середовище засобами мистецьких ігор, які довільно поєднують різні види мистецтв: музичне, драматичне, образотворче, хореографічне, та їх використання в корекційному процесі для розвитку особистісно-значимих якостей дитини.

Отражены результаты исследования теоретических и методических вопросов проблемы интеграции детей с особенностями психического и физического развития в социальную среду средствами художественных игр, которые произвольно совмещают разные виды искусств: музыкальное, драматичное, изобразительное, хореографическое, и их использование в корекцийном процессе для развития личностно значимых качеств ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шмалєй С. В. 
Детермінанти соціально-оздоровчого інтегрування молоді з особливими потребами / С. В. Шмалєй // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 191, ч. 3. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено характеристики інтеграційного потенціалу молоді з особливими потребами. Визначено рівень самооцінки здоров'я, психологічний профіль особистості, ступінь адаптованості, особливості якості життя. Виявлено чинники значущих обмежень соціальних функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 + Р11(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Єдинак Г. А. 
Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема / Г. А. Єдинак, Л. Л. Галаманжук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 4. - С. 35-38. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглянуто дані наукової літератури в аспекті залежності морфофункціональних і психофізіологічних показників дітей дошкільного віку від особливостей їх рухової асиметрії, що пов'язана з перевагою виконання рухових завдань правою чи лівою рукою. Виявлено певні розбіжності між право- та ліворукими дошкільниками в деяких указаних показниках. Визначено причини формування такої рухової асиметрії, необхідність її врахування в процесі навчальної діяльності дошкільників, у тому числі фізичної культури, а також незначну кількість відповідних досліджень і необхідність їх проведення, щоб оптимізувати процес фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, передусім для покращання психофізичного стану дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Калмикова М. О. 
Психолого-педагогічна допомога в розвитку соціального інтелекту в дітей зі схильністю до СДУГ / М. О. Калмикова, І. В. Алексєєва // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 145-150. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати теоретико-емпіричного обгрунтування перевірки результатів створеної корекційно-розвивальної програми "ГІПЕР - може стати СУПЕР", яка спрямована на розвиток соціалізації дітей зі схильністю до СДУГ старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Карабанова Н. С. 
Роль фізичного виховання в навчально-корекційному процесі дітей із церебральним паралічем / Н. С. Карабанова, А. Г. Карабанов // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2009. - № 4. - С. 30-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання щодо ефективності використання засобів фізичного виховання для корекції порушень у дітей із церебральним паралічем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дегтяренко Т. М. 
Наук.-метод. основи упр. системою корекційно-реабілітац. допомоги : монографія / Т. М. Дегтяренко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Кочубей Н.В., 2010. - 259 c. - Бібліогр.: с. 217-243 - укp.

Наведено результати методологічного аналізу проблеми управління корекційно-реабілітаційною допомогою особам з особливими потребами. Вперше визначено її теоретичні та науково-методичні засади. З метою обгрунтування наукового підходу до проблеми проаналізовано соціально-політичні, освітньо-економічні чинники та глобалізаційні тенденції управління корекційно-реабілітаційною допомогою особам з психофізичними порушеннями та/або з інвалідністю. Розглянуто питання взаємодії всіх галузей соціальної сфери на регіональному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.3 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Яшна О. П. 
Методика навчання адаптивній фізичній культурі в умовах центрів соціальної реабілітації : навч. посіб. / О. П. Яшна. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2013. - 213 c. - Бібліогр.: с. 137-165 - укp.

Розглянуто основні питання соціальної інтеграції дітей різних нозологічних груп засобами адаптивної фізичної культури за умов центрів соціальної реабілітації. Наведено характеристику дітей з вадами розвитку як суб'єктів навчання адаптивній фізичній культурі. Розкрито специфіку методів дослідження. Увагу приділено особливостям діяльності центрів соціальної та соціально-психологічної реабілітації. Викладено етапи навчання дітей адаптивній фізичній культурі за таких умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Єфименко М. М. 
Принципи кондуктивної педагогіки у корекційному фізичному вихованні дітей з порушенням опорно-рухового апарату / М. М. Єфименко // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи кондуктивної педагогіки Андраша Пете (Угорщина) в світі побудови сучасної системи корекційного фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (ОРА). Проаналізовано методичне надбання кондуктології і особистий досвід щодо рухової реабілітації дітей з порушеннями ОРА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Юрків Я. І. 
Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність і специфіку соціально-педагогічної роботи з дітьми-інвалідами. Визначено основні напрямки роботи соціального педагога з дітьми, які мають обмежені можливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Єфименко М. М. 
Методичні можливості психосоматики В. Райха при корекції рухових порушень у дітей / М. М. Єфименко // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методичні можливості окремих надбань психосоматики В. Райха та його послідовників щодо розробки вітчизняної системи корекційного фізичного виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Увагу приділено дослідженню взаємозв'язків тілесного та психічного, зокрема наявності "м'язових панцирів" та їх впливу на психічний розвиток дитини. У цьому плані першочерговою є проблема розслаблення (загальної психофізичної релаксації) дітей з порушеннями ОРА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 + Ю948.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бондаренко Р. М. 
Прогностична модель професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку / Р. М. Бондаренко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 13-20. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто низку вимог, що пред'являє до педагогів і психологів корекційно-освітніх установ соціальне середовище. Змодельовано вимоги до професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського