Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.61$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кузьменко В. В. 
Особистісно орієнтований підхід до навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : навч. посіб. / В. В. Кузьменко. - Херсон, 2009. - 160 c. - Бібліогр.: с. 115-125. - укp.

Розглянуто нові можливості навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи з позиції особистісно орієнтованого підходу. Акцентовано увагу на доборі форм і методів навчання з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей школярів та їх суб'єктного досвіду, створенні відповідних умов для їх ефективного навчання.

Рассмотрены новые возможности обучения учеников вечерней общеобразовательной школы с позиции личностно ориентированного подхода. Акцентировано внимание на отборе форм и методов обучения с учетом индивидуально-типологических особенностей школьников и их субъектного опыта, создании соответствующих условий для их эффективного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 я73 + Ч421.61 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Столяр В. А. 
Організація педагогічного процесу у вечірніх загальноосвітніх школах України (1943 - 1991 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. А. Столяр; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

Узагальнено внесок педагогів 1943 - 1991 рр. у розвиток педагогічного процесу вечірньої загальноосвітньої школи. Визначено критерії, на основі яких виокремлено та охарактеризовано етапи організації педагогічного процесу вечірніх загальноосвітніх шкіл зазначеного періоду. Проаналізовано суспільно-політичні та культурно-освітні чинники, що вплинули на вдосконалення педагогічного процесу. Досліджено еволюцію змісту, методів, форм та засобів освітньої діяльності вечірніх шкіл в Україні (1943 - 1991 pp.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Столяр В. А. 
Джерельна база дослідження організації педагогічного процесу у вечірніх загальноосвітніх школах України (1943 - 1991 рр.) / В. А. Столяр // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 683-687. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено джерельну базу дослідження проблеми організації педагогічного процесу вечірньої загальноосвітньої школи України (1943 - 1991 рр.), яка представлена документами і матеріалами державних архівів; даними статистики; опублікованими державними документами; матеріалами тогочасної педагогічної періодичної періодики («Биология в школе», «Вечерняя средняя школа», «Воспитание школьника», «География в школе», «Иностранный язык в школе», «Литература в школе», «Математика в школе», «Народное образование», «Преподавание истории в школе», «Радянська освіта», «Радянська школа», «Русский язык в школе», «Советская педагогика», «Физика в школе», «Физическая культура в школе», «Химия в школе» та ін.). Найбільш повно проаналізовано документи фондів (ф.1, ф.2, ф.166; ф.582; ф.2605; ф.5111) Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України. Охарактеризовано роль джерел, їх інформативні можливості, що дозволить гнучкіше підходити до висвітлення окремих проблем дослідження.

Определена источниковая база исследования проблемы организации педагогического процесса вечерней общеобразовательной школы Украины, которая представлена документами и материалами государственных архивов; данным статистики; опубликованными государственными документами; материалами тогдашней педагогической периодики («Биология в школе», «Вечерняя средняя школа», «Воспитание школьника», «География в школе», «Иностранный язык в школе», «Литература в школе», «Математика в школе», «Иностранный язык в школе», Народное образование», «Преподавание истории в школе», «Радянська освіта», «Радянська школа», «Русский язык в школе», «Советская педагогика», «Физика в школе», «Физическая культура в школе», «Химия в школе» та ін.). Наиболее полно проанализированы документы фондов (ф. 1, ф. 2, ф. 166; ф. 582; ф. 2605; ф. 5111) Центрального государственного архива высших органов власти и управления Украины. Охарактеризована роль источников, их информативные возможности, что позволит гибко подходить к освещению отдельных проблем исследования.

The source base of the research of the problem of organization of pedagogical process at the evening general educational school of Ukraine (1943-1991), which is represented by the documents and materials from the state achieves; materials of those days pedagogical periodicals has been determined in the article («Biology at School», «Evening Secondary School»,«Teaching of Pupil», «Geography at School», «Foreign Language at School», «Literature at School», «Mathematics at School», «Peopleʼs Education», «Teaching of History at School», «Soviet Education», «Soviet School», «Russian Language at School», «Soviet Pedagogics», «Physics at School», «Physical Culture at School», «Chemistry at School» and others.). The documents of the funds (f.1, f.2, f.166, f.582, f.2605, f.5111) of the Central State archives of higher organs of power and management of Ukraine have been fully analyzed. The role of the sources, their informative means, that allow to clear out some problems of the research in the more flexible way, have been characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського