Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.514$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Єсьман І. В. 
Педагогічна освіта батьків у 50-70-х роках XX століття в Україні : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Єсьман; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано вплив соціальних і політичних трансформацій на розвиток основних положень педагогічної освіти. Розкрито основні ідеї та педагогічні підходи до педагогічної освіти та досвід її реалізації у практичній дiяльнocтi школи, сім'ї, громадських організацій. Визначено шляхи, методи та прийоми педагогічної освіти батьків у вітчизняній педагогіці 1950 - 1970 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кочерга О. М. 
Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін / О. М. Кочерга // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 262-268. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито актуальність проблеми підготовки студентів до роботи з батьками учнів як однієї з важливих складових професійної діяльності вчителя початкових класів, здійснено аналіз системи підготовки студентів педагогічного коледжу з означеного напрямку. Автором використані теоретичні розробки та практичний досвід видатного педагога В. О. Сухомлинського, який особливу увагу приділяв проблемі єдності у роботі школи та сім’ї та їх впливу на розвиток особистості дитини.

Раскрыта актуальность проблемы подготовки студентов к работе с родителями учащихся как одной из важных составляющих профессиональной деятельности учителя начальных классов, проанализирована система подготовки студентов педагогического колледжа в данном направлении. Автор использует теоретический и практический опыт выдающегося педагога В. А. Сухомлинского, который значительное внимание приделял проблеме единства в деятельности школы и семьи и их влияние на развитие личности ребенка.

The author of the article reveals the topicality of the problem of training of students to work with parents of pupils as one of the important components of the professional activity of teacher of primary school, the author analyses the systems of training of students of pedagogical college in this direction. The author draws on the theoretical developments and practical experience of outstanding teacher of Vasil Sukhomlynsky, who considered the problem of unity in the work of school and family and their impact on the development of child’s personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч479.518.3 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жаровцева Т. Г. 
Антиієрархічна модель формування професійної готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сутність та основні підходи до реалізації антиієрархічної моделі формування готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями.

Проанализированы сущность и основные подходы к реализации антииерархичной модели формирования готовности студентов к работе с неблагополучными семьями.

It is analysed the essence and some basic approaches to realization of the anti-hierarchical model of developing students' readiness for work with troubled families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шпагіна І. О. 
Роль вчителя у попередженні насильства у сім'ї учнів / І. О. Шпагіна // Наша шк.. - 2007. - № 6. - С. 35-38. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто дії вчителя, спрямовані на захист дитини від насильства в сім'ї. Виділено основні форми насильства щодо дитини, а саме: фізичне, психологічне, сексуальне й економічне. Наведено основні національні документи, що протидіють негативним проявам стосовно дитини з боку батьків. Законодавчі акти свідчать про особливу роль вчителя у випадку виявлення насильства в сім'ї дитини. Розглянуто основні вимоги до вчителя щодо запобігання насильства над дитиною та шляхи її захисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644*333.73 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко Т. В. 
Учитель і сім'я: технологія співробітництва / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2. - С. 57-64. - укp.

Раскрыта сущность инновационных педагогических технологий работы учителя с семьями учащихся, рассмотрены стратегия, тактика, принципы и основные модели ее организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кравченко Т. В. 
Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників і особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності. Показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку. Узагальнено різні погляди на сутність батьківської компетентності щодо виховної діяльності: мотиваційної, когнітивної та діяльнісної. Особливу увагу приділено різноманітним практикам психолого-педагогічного супроводу батьків: педагогічній, соціальній і діагностичній моделям. Відзначено, що реалізація програми психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності дозволяє вирішувати суперечності в бажаннях батьків допомогти своїй дитині оптимально професійно визначитися.

Рассмотрена проблема профессионального самоопределения старшеклассников и особенности влияния родителей на этот процесс. Раскрыта сущность родительской компетентности. Показаны возможности психолого-педагогического сопровождения для ее формирования и развития как средства повышения эффективности профессионального самоопределения детей старшего школьного возраста. Обобщены взгляды на сущность родительской компетентности по воспитательной деятельности: мотивационной, когнитивной и деятельностной. Особое внимание уделено разнообразным практикам психолого-педагогического сопровождения родителей: педагогической, социальной и диагностической модели. Отмечено, что реализация программы психолого-педагогического сопровождения формирования родительской компетентности позволяет разрешить противоречия в желаниях родителей помочь своему ребенку оптимально профессионально определиться.

The problem of professional self youngsters and especially parental influence on this process. The essence of parental competence, shows the potential psychological and pedagogical support for its formation and development as a means to enhance professional self children under school age. Summarizes views on the essence of parental competence in educational activities: motivational, cognitive and activity. Particular attention is given to a variety of psychological and pedagogical practices by parents: educational, social, and diagnostic model. It was noted that the program of psychological and pedagogical support the formation of parental competence will solve the contradiction between the desire of parents to help their child best professional to determine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Терновець О. М. 
Аналіз структури діяльності соціального педагога з профілактики соціального сирітства в освітньому закладі / О. М. Терновець // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 11-19. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Вивчено сучасний стан профілактичної роботи соціального сирітства за умов загальноосвітньої школи. У межах дослідження надано визначення понять "профілактика" і "соціально-педагогічна профілактика соціального сирітства в загальноосвітній школі". Проаналізовано суть і зміст соціально-педагогічної профілактики соціального сирітства як виду соціально-педагогічної діяльності школи через характеристику його основних компонентів - об'єкта, суб'єкта, мети, завдань, принципів, функцій, змісту, технологій (форм, методів, етапів), результату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Довженко Т. 
Соціокультурні витоки ідеї організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 98-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто і конкретизовано соціокультурні витоки ідеї організації педагогічної просвіти батьків. Висвітлено науково-педагогічну базу дослідження та географію розробки проблем освітнього вдосконалення батьків. Виявлено, що батьківська просвіта організаційно була єдиним комплексом простого розумового та світоглядного виховання майбутніх батьків. Проаналізовано педагогічне середовище просвіти батьків та особливості його функціонування в системі соціальних відносин. Досліджено, що виховання грунтувалося на патріархальному способі сімейних відносин з незаперечним авторитетом батька. Батьківська просвіта була зосереджена на вимогах виконання зовнішніх обрядів – посту, свят, причастя. Звернено увагу на наявність незначного державного контролю за характером та змістом родинного виховання.

Рассмотрены и конкретизированы социокультурные истоки идеи организации педагогического просвещения родителей. Освещена научно-педагогическая база исследования и география разработки проблем образовательного совершенствования родителей. Выявлено, что родительское просвещение организационно представляло собой единый комплекс простого умственного и мировоззренческого воспитания будущих родителей. Проанализированы педагогическая среда просвещения родителей и особенности его функционирования в системе социальных отношений. Исследовано, что воспитание основывалось на патриархальном способе семейных отношений с непререкаемым авторитетом отца. Родительское просвещение было сосредоточено на требованиях выполнения внешних обрядов - поста, праздников, причастия. Обращено внимание на наличие незначительного государственного контроля за характером и содержанием семейного воспитания.

Considered and elaborated are the socio-cultural origins of the idea of teacher education parents. Elucidated is the dissertation research and teaching base of research and development problems of geography education improve parents. It is found that parental education organization was a single set of simple intellectual and ideological education of expectant parents. Analyzed is the pedagogical environment education of parents and especially its function in the system of social relations. Investigated is that education based on a patriarchal way of family relationships with well respected father. Indicated is that parental education focuses on the demands of external rituals - fasting, holy communion. Attention is paid to the presence of a minor state control over the nature and content of family education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нагай Л. 
Партнерство закладу освіти і батьків як передумова розвитку особистості та успішного навчання / Л. Нагай // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 124-130. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Акцентовано увагу на важливій складовій навчально-виховного процесу в школі - організації повноцінної взаємодії педагогів і батьків. Розглянуто практику роботи педагогічного колективу НВК № 3 м. Дніпродзержинськ з батьківською громадськістю, що базується на методиці контактної взаємодії. Викладено принципи взаємодії класних керівників з батьками. Схематично подано функції і зміст спільної діяльності батьків і педагогів (освітньої, виховної, аналітичної, діагностичної, стимулювальної, оцінної), а також форми роботи педагогів з батьками. Модель психолого-педагогічного супроводу батьківської громадськості в навчальному закладі зображено у вигляді схеми. Надано рекомендації для класних керівників, творчих вчителів та небайдужих батьків з метою виховання високорозвиненої особистості.

Акцентировано внимание на важной составляющей учебно-воспитательного процесса в школе – организации полноценного взаимодействия педагогов и родителей. Рассмотрена практика работы педагогического коллектива УВК № 3 г. Днепродзержинск с родительской общественностью, которая базируется на методике контактного взаимодействия. Изложены принципы взаимодействия классных руководителей с родителями. Схематически представлены функции и содержание совместной деятельности родителей и педагогов (образовательной, воспитательной, аналитической, диагностической, стимулирующей, оценочной), а также формы работы педагогов с родителями. Модель психолого-педагогического сопровождения родительской общественности в учебном заведении изображена в виде схемы. Даны рекомендации для классных руководителей, творческих учителей и небезразличных родителей с целью воспитания высокоразвитой личности.

Organizing full-scale cooperation of teachers and parents is today one of the most prominent problems for educational institutions. Fruitful cooperation of a teacher and family for common purpose is a guarantee of success in hard-fought work of upbringing younger generation. Such cooperation realizes permanently and it is an indispensable component of educational work of the institution. Practical aspects of the institution k with parents' community are demonstrated in the article. Directions of the work are marked, some recommendations are given to form-masters, creative teachers, and engaged parents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мезенцева Л. М. 
Соціально-педагогічна робота з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. М. Мезенцева; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та новий підхід до практичного розв'язання наукової проблеми соціально-педагогічної роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Уточнено сутність понять "опікунська сім'я" та "соціально-педагогічна робота з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі". Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні соціально-педагогічної роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Розроблено та експериментально перевірено ефективність моделі соціально-педагогічної роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі, яка включає складники: концептуальний, процесуально-формувальний, критеріально-оцінний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грижак М. В. 
Діагностика батьківсько-дитячих відносин як умова надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї / М. В. Грижак // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 58-64. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розкрито проблеми діагностики батьківсько-дитячих стосунків як передумови надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї. Охарактеризовано методики для вивчення батьківсько-дитячих відносин, мікроклімату сім’ї, сформованості особистісних якостей дітей із неповних сімей, а також стану надання такої допомоги сучасній неповній сім’ї.

Раскрыты проблемы диагностики родительско-детских отношений как предпосылки предоставления просветительской консультативной помощи неполной семье. Охарактеризованы методики для изучения родительско-детских отношений, микроклимата семьи, сформированности личностных качеств детей из неполных семей, а также состояния предоставления такой помощи современной неполной семье.

The problems of diagnostics of paternal-child’s relations as pre-conditions of rendering of educational consultative help to incomplete family are highlighted in the article. The methods of studying of paternal-child’s relations, microclimate of family, formed personal qualities of children from incomplete families, and also state of rendering of such help to modern incomplete family are characterized in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хомишак О. Б. 
Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу / О. Б. Хомишак // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20. - С. 31-34. - укp.

Проаналізовано проблему підготовки студентів-філологів до співпраці з батьками в освітньому закладі, досліджено її актуальність у сучасній українській педагогічній науці та охарактеризовано ступінь вивченості науковцями. Запропоновано введення курсу «Батьківська педагогіка», розроблено його програму для ВНЗ педагогічного профілю, висвітлено його зміст для удосконалення навчально-виховної роботи майбутніх педагогів. Визначено основні цілі та завдання нової навчальної дисципліни, надано методичні рекомендації щодо підготовки студентів-філологів до співпраці з батьками, доведено необхідність вивчення запропонованої дисципліни у ВНЗ.

Проанализирована проблема подготовки студентов-филологов к сотрудничеству с родителями в образовательном учреждении, исследована ее актуальность в современной украинской педагогической науке.

The article analyzes the problem of students-philologists’ training in cooperation with parents in educational establishment, examines its actuality in modern Ukrainian pedagogy and presents the level of its research by scientists. The author offers introduction to the course “Parents’ pedagogy”, works out his program for pedagogical universities, highlights its content to improve teaching and educational work of future teachers, the main goals and


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кіян О. 
Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 47-52. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З метою плекання нової генерації українців проаналізовано сутність понять «громадянськість», «громадянин» і «громадянство», пов’язаних з вихованням громадянськості в учнів. Запропоновано шляхи формування громадянськості в учнів молодшого шкільного віку в процесі цілеспрямованої взаємодії сім’ї та школи. Розглянуто підходи та наведено принципи виховання особистості, яка за умов соціалізації набувала б патріотичних почуттів і соціальної відповідальності. Зазначено, що для формування громадянської свідомості ключове значення має співвідношення індивідуально та колективно орієнтованих цінностей.

С целью взращивания новой генерации украинцев проанализирована сущность понятий «гражданственность», «гражданин» и «гражданство», связанных с воспитанием гражданственности у учеников. Предложены пути формирования гражданственности в учащихся младшего школьного возраста в процессе целенаправленного взаимодействия семьи и школы. Рассмотрены подходы и приведены принципы воспитания личности, которая в условиях социализации приобретала бы патриотические чувства и социальную ответственность. Указано, что для формирования гражданского сознания ключевое значение имеет соотношение индивидуально и коллективно ориентированных ценностей.

The article is dedicated to the problem of civil education of pupils of junior teens. The ways of decision of this problem in the process of cooperation of parents and teachers and different approaches and principles of upbringing personality, which acquire the proper features and qualities of citizen in conditions of socialization, are suggested in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рак С. 
Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак // Рідна шк.. - 2014. - № 6. - С. 58-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Акцентовано увагу на формуванні комунікативної компетентності учнів, яка охоплює когнітивні, виконавчі та емоційні компоненти і є основним мірилом соціалізації особистості. Розглянуто роль і значення соціально-психологічного тренінгу в навчальному процесі як складової корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи психолога. Визначено поняття комунікативної компетенції, виокремлено головні цілі, прийоми та завдання соціально-психологічного тренінгу в системі освіти. Охарактеризовано види тренінгів за критеріями спрямованості дії та змінами, що відбуваються під час занять: навичкові, психотерапевтичні, соціально-психологічні, бізнес-тренінги. Висвітлено роботу соціально-психологічної служби гімназії з проведення тренінгових занять для вчителів та батьків з метою розвитку їх комунікативної компетентності.

Акцентировано внимание на формировании коммуникативной компетентности учащихся, которая охватывает когнитивные, исполнительные и эмоциональные компоненты и является основным мерилом социализации личности. Рассмотрены роль и значение социально-психологического тренинга в учебном процессе как составляющей коррекционно-восстановительной и развивающей работы психолога. Определено понятие коммуникативной компетенции, выделены главные цели, приемы и задачи социально-психологического тренинга в системе образования. Охарактеризованы виды тренингов по критериям направленности действия и изменениям, происходящим во время занятий: навыковые, психотерапевтические, социально-психологические, бизнес-тренинги. Освещена работа социально-психологической службы гимназии по проведению тренинговых занятий для учителей и родителей с целью развития их коммуникативной компетентности.

The article considers the role and place of the social and psychological training in the educational process. Here is defined the meaning communicative competence, picked out the main aims of social and psychological training, the methods of social and psychological trainings, the place of training in the system of education. The trainings are characterized according to the criterions of direction the actions and changes happening during the class.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ворник М. М. 
Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. / М. М. Ворник // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відображено зміст і методичні аспекти вдосконалення знань та умінь студентів при викладанні спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Потреба розроблення спецкурсу виникла через необхідність поглиблення знань студентів з основ соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями, а також професійного застосування у практиці роботи учителя початкових класів; активізації знань студентів з проблематики сучасних сімей, соціалізації молодших школярів з асоціальних сімей за нових соціокультурних умов; оволодіння формами та методами корекції внутрішньосімейних стосунків, підвищення виховних можливостей сімей такого типу, покращання їх функціонування у сучасному суспільстві.

Отображено содержание и методические аспекты совершенствования знаний и умений студентов при введении спецкурса "Основы социально-педагогической работы с асоциальными семьями" в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Потребность разработки спецкурса возникла из-за необходимости расширения знаний студентов в сфере социально-педагогической работы с асоциальными семьями, а также их профессионального использования в практике работы учителя начальных классов; активизации знаний студентов в проблематике современных семей, социализации младших школьников из асоциальных семей в новых социокультурных условиях; овладения формами и методами коррекции внутрисемейных отношений, повышения воспитательных возможностей семей такого типа, улучшения их функционирования в современном обществе.

The content and methodical aspects of improving student’s knowledge and skills, while special course «The Base of socially-pedagogical work with asocial families» studying in the process of primary school future teacher’s training are reflected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Довженко Т. О. 
Висвітлення проблеми підготовки майбутніх учителів до педагогічної просвіти батьків у сучасних наукових джерелах / Т. О. Довженко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 218-223. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Довженко Т. О. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації педагогічної просвіти батьків (1919 - 1991 рр.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Довженко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 40 c. - укp.

Надано цілісний ретроспективний аналіз теорії та практики підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації педагогічної просвіти батьків із урахуванням суспільно-політичних, ідеологічних та педагогічних детермінант. Простежено генезу ідеї педагогічної просвіти батьків у зарубіжній та вітчизняній системах освіти та виховання. З'ясовано історико-культурні та соціально-педагогічні передумови становлення та розвитку проблеми підготовки майбутніх учителів, зокрема початкової школи, до організації педагогічної просвіти батьків. Обгрунтовано етапи та провідні тенденції підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації педагогічної просвіти батьків упродовж 1919 - 1991 рр. Узагальнено зміст і форми такої підготовки з огляду на визначені етапи (набуття відповідних знань для корекції сімейного виховання в процесі вивчення психолого-педагогічних та загальноосвітніх дисциплін; оволодіння методикою організації виховної роботи з сім'єю на лекціях, семінарах, лабораторно-практичних заняттях, факультативах; формування організаторських, комунікативних, конструктивних умінь, навичок кооперації з батьками учнів та місцевою громадою під час проходження політехнічної, політосвітньої та педагогічної практики). Окреслено перспективи реалізації педагогічно цінного досвіду в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації педагогічної просвіти батьків досліджуваного періоду за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514 р + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Світлична А. 
Працюємо з батьками першокласників / А. Світлична // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 2. - С. 86-90. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто роботу з батьками учнів першого класу, які навчаються в малокомплектній школі. Надано практичні поради батькам, шляхи створення згуртованої тріади "батьки - діти - школа".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. / Т. М. Бабко, О. В. Банах, А. В. Вознюк, Г. А. Коломоєць, Л. Г. Кудрик, О. М. Мельник. - Київ : Освіта, 2020. - 207 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто питання педагогіки партнерства: від взаємодії до конструктивної співпраці. Охарактеризовано особливості партнерства в дії, педагогіку партнерства у новій українській школі: напрями змін в управлінській діяльності. Викладено аспекти просвіти батьків: методи позитивного виховання і налагодження ефективного співробітництва з дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852661 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського