Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.462$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Якухно І. І. 
Науково-методичний потенціал освіти Житомирщини / І. І. Якухно, В. Ф. Денисенко; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Житомир. обл. від-ня Пед. тов-ва України. - Житомир : Полісся, 2013. - 278 c. - укp.

Узагальнено матеріали про історію створення районних і міських методичних кабінетів, основні етапи їх діяльності з забезпечення рівного доступу до якісної освіти шляхом загальної та професійної культури педагогів, створення умов для безперервної фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів. Акцентовано увагу на науково-методичному забезпеченні загальної середньої та дошкільної освіти, впровадженні досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду, інформаційному супроводі навчальних закладів і педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЖИТ) к22 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО32032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сорочан Д. В. 
Особливості маркетингового середовища методичного кабінету / Д. В. Сорочан // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2. - С. 242-245. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості маркетингового середовища методичного кабінету, уточнено його складові, запропоновано зміну функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Литвиненко Г. 
Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 75-78. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку районних (міських) методичних кабінетів і особливості їх функціонування за сучасних умоваяк науково-методичних установ. Розглянуто актуальні проблеми діяльності методичної служби України. Наголошено на тому, що одним із найактуальніших питань для методичних кабінетів залишається якісне кадрове забезпечення. Зазначено, що на часі структурні зміни у методичній службі, пов'язані з широкою комп'ютеризацією освітньої галузі, реалізацією державних програм щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, використанням у процесі науково-методичної роботи з педагогічними працівниками сучасних інноваційних технологій.

Освещен исторический аспект становления и развития районных (городских) методических кабинетов и особенности их функционирования в современных условиях как научно-методических учреждений. Рассмотрены актуальные проблемы деятельности методической службы Украины. Акцентировано внимание на том, что одним из наиболее актуальных вопросов для методических кабинетов остается качественное кадровое обеспечение. Отмечено, что назрели структурные изменения в методической службе, связанные с широкой компьютеризацией образовательной отрасли, реализацией государственных программ по внедрению информационно-коммуникационных технологий, использованием в процессе научно-методической работы с педагогическими работниками современных инновационных технологий.

Lighted up the historical aspect of the formation and development of the district (city) teaching rooms and features of their functioning in today as the scientific and methodological facilities. The actual problems of the methodical service of Ukraine. Focused on the fact that one of the most pressing issues for methodological quality cabinets is staffing. It is noted that there is a structural change in the methodological services related to the general computerization of the education industry, the implementation of state programs for the introduction of information and communication technology use in a scientific and methodical work of teaching staff with modern innovative technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Набока Л. 
Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної освітньої діяльності / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної підготовки методистів у контексті посилення соціальної ролі методичної служби за умов зміни освітньої парадигми та розширення інноваційного освітнього простору. Виокремлено типи науково-методичної діяльності. Проаналізовано принципи побудови моделі системи підвищення кваліфікації методичних кадрів. Досліджено алгоритм управління експериментальною та навчально-пошуковою роботою педагогів на рівні міста (району). Розроблено критерії оцінки рівня пошуково-творчої діяльності вчителя. Розглянуто орієнтовний перелік вимог до індивідуально розробленої (авторської) програми. Запропоновано методику експертного оцінювання творчого звіту вчителя з інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сідокур С. І. 
Удосконалення систем управлінської діяльності в організації навчально-виховної роботи / С. І. Сідокур, Ю. В. Рощак // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 51-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи методичного кабінету відділу освіти Полтавської райдержадміністрації щодо вдосконалення системи управлінської діяльності в організації навчально-виховної роботи у ЗНЗ, пов'язане з необхідністю її модернізації на інноваційній основі. Відзначено, що першочерговим завданням кожного керівника навчального закладу є визначення перспективи, прогнозування майбутнього ЗНЗ на найближчі 3 - 5 років, створення умов для впровадження нових ідей. Розкрито етапи плану реалізації науково-методичної роботи навчальних закладів Полтавщини. Розглянуто основні завдання діяльності, спрямовані на забезпечення науково-методичних потреб учителів, адміністрації шкіл а також структуру районного методичного кабінету.

Освещен опыт работы методического кабинета отдела образования Полтавской райгосадминистрации по совершенствованию системы управленческой деятельности в организации учебно-воспитательной работы в общеобразовательных учебных заведениях (ОУЗ), связанной с необходимостью ее модернизации на инновационной основе. Отмечено, что первоочередной задачей каждого руководителя учебного заведения является определение перспективы, прогнозирования будущего ОУЗ на ближайшие 3-5 лет, создание условий для внедрения новых идей. Раскрыты этапы плана реализации научно-методической работы учебных заведений Полтавщины. Рассмотрены основные задачи деятельности, направленные на обеспечение научно-методических потребностей учителей, администрации школ, а также структуру районного методического кабинета.

lighted experience methodical cabinet of the education department of the Poltava district administration to improve the system of management in the organization of educational work in secondary schools (BCL) that are associated with the need to modernize it for the basis of innovation. It is noted that the first priority of every leader is to define school prospects, forecasting future GPC for the next 3-5 years, the creation of conditions for the introduction of new ideas. Stages of the implementation plan put scientific and methodical work of educational institutions of Poltava. The main objectives of action to ensure that science and learning needs of teachers, school administrators and the structure of regional methodical cabinet.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.462 + Ч421.410

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яковина А. В. 
Формування готовності вчителів предметів природничого циклу до роботи з обдарованими учнями в системі діяльності районних методичних кабінетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Яковина; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування готовності вчителів предметів природничого циклу до роботи з обдарованими учнями у системі діяльності районних методичних кабінетів. Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення феномену обдарованості. Досліджено проблему готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями та технології формування даної готовності, яка передбачає інтегровано-синергетичну взаємодію теоретичної, практичної й особистісної складових. Розроблено методику формування такої готовності, показано її ефективність та необхідність запровадження в систему діяльності районних методичних кабінетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387405 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського