Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (78)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.382.71$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Dlugosel'ska M.  
School track-and-field sporting clubs in Poland = Шкільні легкоатлетичні спортивні клуби в Польщі / M. Dlugosel'ska // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 19. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

Розглянуто проблематику у діяльності шкільних легкоатлетичних клубів. Показано стан розвитку спорту для дітей і молоді.

Представлена проблематика деятельности школьных легкоатлетических клубов. Освещено состояние развития спорта для детей и молодежи.

The work represents a problematics school track-and-field of clubs. Is presented states of development of sports for children and youth.


Ключ. слова: people working in School track-and-field clubs, motivation of a choice of work, formation, playing & sports, industrial reachings, expectations, bound with year conferences
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Демінський О. Ц. 
Педагогічні умови функціонування системи формування готовності допризовників до захисту Вітчизни засобами військово-козацької підготовки / О. Ц. Демінський // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 30-38. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкрито педагогічні умови функціонування системи формування готовності учнів до захисту Вітчизни засобами військово-козацької підготовки. Проаналізовано стан ресурсного забезпечення навчально-виховного процесу серед допризовників у сучасній школі. Запропоновано концептуально-програмні напрямки щодо організації кадрового забезпечення навчальних закладів викладачами-керівниками допризовної підготовки.

Раскрыты педагогические условия функционирования системы формирования готовности учащихся к защите Отечества средствами военно-казацкой подготовки. Проанализовано состояние ресурсного обеспечения учебно-воспитательного процесса среди допризывников в современной школе. Предложены концептуально-программные направления организации кадрового обеспечения учебных заведений преподавателями-руководителями допризывной подготовки.

This article is about the pedagogical conditions of the functioning of system of the forming readiness in youth undergrowing to the defend of Motherland with the help of means Military-Cossack's preparation. There done the analysis of condition resources securing of education process among pre-conscriptions in modern school The conceptually-programs directions are purposes for organizing and improving of commanding securing pre-conscription training teachers in education institutions.


Ключ. слова: педагогічні умови, система, Вітчизна, допризовна підготовка, лицарсько-патріотичне виховання, старшокласник, українське козацтво
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ц + Ц4,8(4УКР)915.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Плівачук К. В. 
Моральне виховання старшокласників засобами усної народної творчості у позаурочний час (на матеріалах спеціалізованих закладів) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К. В. Плівачук; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглядаються зміст, форми і методи морального виховання старшокласників, дається загальна характеристика принципів і методів морального виховання учнівської молоді в позаурочній роботі засобами фольклору, визначено рівні моральної вихованості старшокласників, подані методичні рекомендації класним керівникам, керівникам гуртків, головам методоб'єднань класних керівників щодо поліпшення ефективності морального виховання старшокласників засобами усної народної творчості в позаурочний час. Розроблено й впроваджено навчально-методичний комплекс, спрямований на формування морального обличчя старшокласника засобами усної народної творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ш3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткач Р. В. 
Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблем розвитку творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності. Показано, що її впровадження у навчально-виховну роботу школи сприяє підвищенню рівня розвитку творчої активності молодших школярів. Виявлено особливості розвитку обдарування підлітків у емоційно-інтуїтивній та інтелектуально-когнітивній сферах на підставі дослідження динаміки розвитку продуктивності образного, семантичного та символічного мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.54 + Ю983.612.01 + Ч421.382.71:Ш3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Галайдюк М. А. 
Підвищення фізичної підготовленості школярів 12 - 14 років, у позакласних формах занять в умовах радіоекологічного контролю : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / М. А. Галайдюк; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2000. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:451

Шифр НБУВ: РА309915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Юрченко З. В. 
Самостійна художньо-словесна творчість учнів як засіб розвитку літературних здібностей : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. В. Юрченко; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 19 c. - укp.

Вивчено проблеми психологічних особливостей самостійної художньо-словесної творчості учнів та її вплив на розвиток літературних здібностей у підлітковому та юнацькому віці. Доведено, що дитяча самостійна літературна творчість - художньо-естетична діяльність, що здійснюється у руслі вікової динаміки психічного розвитку особистості - важливий фактор літературного розвитку, формування художньо-естетичних смаків сучасних школярів. Теоретично встановлено та статистично підтверджено, що актуалізований психологічний потенціал цієї творчості оптимізує процес розвитку літературних здібностей учнів. Обгрунтовано доцільність і можливість використання художньо-словесного самовираження як засобу цього розвитку. Запропоновано систему методик для діагностики, формування та розвитку читацьких і літературно-творчих здібностей, апробовану в навчально-виховних закладах Івано-Франківської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.382.71:Ш5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оленіна Г. О. 
Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. О. Оленіна; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури за умов дозвілля. Визначено шляхи її вирішення. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки, а також впровадження соціально-педагогічної програми з формування даного інтересу підлітків, визначено її ефективність. Доведено важливість одержаних даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії та практики культурно-дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5 + Ш5(0) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сватьєв А. В. 
Соціально-педагогічні умови формування фізичного здоров'я підлітків у позашкільній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Сватьєв; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Наведено результати аналізу психолого-педагогічної, методичної літератури, даних медичної статистики, які свідчать про необхідність практичного вирішення проблеми формування фізичного здоров'я підлітків. Визначено один з найперспективніших напрямків організації занять з фізичної культури - індивідуальний підхід до планування фізичних навантажень, зважаючи на вікові та морфофункціональні особливостей підлітка. Розроблено експериментальну методику формування фізичного здоров'я хлопчиків віком 13 - 14 років у позаурочний час. З'ясовано етапи комплексної роботи з організації занять. Розглянуто домінуючі соціально-педагогічні умови формування фізичного здоров'я підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.382.71:451

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Черніговець Т. І. 
Формування дозвіллєвої культури молодших школярів засобами дитячого фольклору (на матеріалі Західного Полісся України) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. І. Черніговець; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Розкрито суть, зміст і структуру дитячої дозвіллєвої культури. Висвітлено еволюцію дитячого дозвілля і фольклору в Україні та Західному Поліссі, здійснено їх системний аналіз, розроблено термінологічний апарат стосовно визначення дефініції "дозвіллєва культура особистості". Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов та методики формування дозвіллєвої культури молодших школярів засобами дитячого фольклору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ш3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Біруля В. В. 
Формування у підлітків ціннісних орієнтацій засобами художньої літератури у позанавчальний час : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В. В. Біруля; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Досліджено проблеми формування ціннісних орієнтацій підлітків засобами художньої літератури у позанавчальний час. Проаналізовано концептуальні підходи до даного процесу в історичному та соціально-педагогічному аспектах. Розкрито зміст і характерні особливості формування ціннісних орієнтацій підлітків засобами художньої літератури. Обгрунтовано відповідну систему та виявлено оптимальні шляхи даного формування. Розроблено концепцію педагогічної підтримки дослідженого процесу. Визначено спрямованість змістового аспекту соціально-виховної роботи з урахуванням наступності розвитку соціально значущих якостей підлітків. Обгрунтовано зміст і структуру ціннісних орієнтацій. Запропоновано методики ефективного формування ціннісних орієнтацій підлітків засобами художньої літератури та наведено результати констатувального та формувального експериментів на різних етапах позанавчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ш6 + Ю983.723.2 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Біруля В. В. 
Формування у підлітків ціннісних орієнтацій засобами художньої літератури у позанавчальний час : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В. В. Біруля; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій підлітків у процесі опанування творів художньої літератури у позанавчальний час. Визначено місце та роль цінніснотворчої діяльності у структурі становлення особистості, проведено аналіз теорії та практики формування даного особистісного утворення в учнів старшої школи. Розкрито теоретичні передумови інтенсифікації цінніснотворчого виховання підлітків, підвищення ефективності їх соціалізації. Розроблено кваліметричний механізм діагностики сформованості в підлітків системи ціннісних орієнтацій. Проаналізовано досвід роботи навчально-виховних закладів різного спрямування в аспекті досліджуваної проблеми. Обгрунтовано наукові передумови формування ціннісних орієнтацій підлітків. Розроблено педагогічну систему формування ціннісної сфери дітей підліткового віку засобами художньої літератури у позанавчальний час, визначено комплекс умов її впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Васильчук А. Г. 
Гуртки з футболу в школі : навч. посіб. / А. Г. Васильчук; Федер. футболу України, Буков. держ. фін. акад. - Чернівці : Технодрук, 2009. - 232 c. - укp.

Розглянуто питання навчання школярів техніки і тактики футболу в гуртках загальноосвітніх шкіл (ЗОШ). Розкрито зміст навчальної програми у виховній роботі у ЗОШ, зокрема, в початкових, середніх та старших класах. Описано особливості планування роботи шкільних гуртків, інструкторсько-судівської підготовки, наведено правила гри у міні-футбол.

Рассмотрены вопросы обучения школьников технике и тактике футбола в кружках общеобразовательных школ (ООШ). Раскрыто содержание учебной программы в воспитательной работе в ООШ, в частности, в начальных, средних и старших классах. Описаны особенности планирования работы школьных кружков, инструкторско-судейской подготовки, приведены правила игры в мини-футбол.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ч51я73 + Ч515.784(4УКР)7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Моцак С. І. 
Методичні основи організації позаурочної роботи з історії в профільних класах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Моцак; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 19 c. - укp.

Вперше організацію позаурочної роботи учнів профільної школи з історії досліджено як особливу методичну проблему та засіб підвищення рівня предметної компетентності старшокласників. Визначено та теоретично обгрунтовано методичні умови організації позаурочної пізнавальної діяльності учнів з історії, серед яких: проведення вчителем спеціальної роботи з мотивації пізнавальної діяльності учнів на початку та під час позаурочних занять, систематична активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників за допомогою спеціальних прийомів, методів і технологій, максимальне врахування індивідуальних особливостей учнів та відповідна індивідуалізація навчання, відбір змісту позаурочної роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику організації позаурочної роботи з історії, використання якої в експериментальних класах сприяло позитивній динаміці формування та розвитку історичної компетентності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ч421.382.71:Т

Шифр НБУВ: РА381777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Малинівська Л. І. 
Формування відповідального ставлення до природи в учнів 5 - 9 класів сільської школи у процесі позакласної виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. І. Малинівська; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2011. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру відповідального ставлення до природи учнів. Визначено компоненти (потребово-мотиваційний, інформаційний і практичний). Згідно з визначеними критеріями та показниками вихованості відповідального ставлення до природи в учнів V - IX класів, виявлено чотири рівні сформованості (високий - відповідальний тип, достатній - зацікавлено-позитивний тип, середній - зацікавлено-прагматичний тип, низький - байдужий). Зазначено, що рівні відповідального ставлення до природи ієрархічно організовані, кожний з них є необхідним для наступного. Розроблено відповідану модель та методику, які експериментально перевірені. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес сільських ЗОШ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.382.71:Б1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кругленко І. О. 
Формування естетичних почуттів молодших школярів засобами дитячої літератури у процесі гурткової роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Кругленко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективної реалізації процесу формування естетичних почуттів учнів початкових класів засобами дитячої літератури у процесі гурткової роботи, серед яких: активізація емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів як основа літературного сприймання, залучення дітей до літературно-оцінної діяльності на основі варіативності оцінних позицій, формування в учнів естетично значущих поведінкових програм у контексті сценічно-ігрової інтерпретації літературних образів. Визначено критерії (потужність емоційного сприйняття учнями літературних образів, здатність молодших школярів до їх художньо-естетичної оцінки, характер творчої інтерпретації школярами літературних образів) сформованості естетичних почуттів до літературних образів на рівні її вияву (відчужено-індиферентний, вибірково-зацікавлений, творчо-інтерпретаційний рівні).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ш8

Шифр НБУВ: РА385067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сіроїжко С. А. 
Духовно орієнтований конструктор позакласної роботи з курсу "Християнська етика" / С. А. Сіроїжко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 66-73. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему недостатньої вивченості позакласної роботи з курсу "Християнська етика". Запропоновано духовно орієнтований конструктор позакласної роботи, що надає можливість реалізувати виховний потенціал змісту дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Э + Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тарасюк А. М. 
Особливості роботи хореографічного гуртка як засобу виховання та розвитку в школі / А. М. Тарасюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 74-76. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання виховної роботи в школі. Розкрито особливості виховання та розвитку дітей молодшого шкільного віку на заняттях у хореографічному гуртку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Ч421.382.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Оленіна Г. 
Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна // Рідна шк.. - 2006. - № 9. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено застосування в роботі з дітьми відео- та комп'ютерної техніки, яке має безпосередній вплив на їх навчальну та позанавчальну діяльність. Розроблено методику роботи, в якій передбачено тематичний добір спеціальної літератури, аудіовізуальної техніки та засобів для забезпечення підлітків необхідною літературною інформацією за допомогою сучасних технічних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р20-215 + Ч421.382.71:Ш5 + Ч421.215.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Савлучинська Л. Г. 
Досвід організації позакласної роботи з виховання екологічної культури учнів початкових класів на прикладі роботи гуртка Великодолинського шкільного лісництва "Паросток" / Л. Г. Савлучинська, В. А. Лончак // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 348-352. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На прикладі роботи гуртка Великодолинського шкільного лісництва "Паросток" теоретично обгрунтовано й апробовано методику виховання екологічної культури учнів початкових класів за умов позакласної роботи. Уточнено сутність понять "екологічне виховання", "екологічна культура школяра", "екологічна освіта". Виділено шість підсистем знань та інтелектуальних умінь екологічного змісту, які повинні бути сформовані в учнів початкових класів. Проаналізовано структуру, мету, завдання, форми і методи організації навчально-виховного процесу в шкільному лісництві "Паросток", провідним орієнтиром роботи якого є безпосереднє спілкування з природою, участь у природоохоронних акціях. Зроблено висновок щодо ефективності даної форми організації позакласної роботи.

На примере работы кружка Великодолинского школьного лесничества "Росток" теоретически обоснована и апробирована методика воспитания экологической культуры учащихся начальных классов во время проведения внеклассной работы. Уточнена сущность понятий "экологическое воспитание", "экологическая культура школьника", "экологическое образование". Выделены шесть подсистем знаний и интеллектуальных умений экологического содержания, которые должны быть сформированы в учащихся начальных классов. Проанализированы структура, цели, задачи, формы и методы организации учебно-воспитательного процесса в школьном лесничестве "Росток", ведущим ориентиром работы которого является непосредственное общение с природой, участие в природоохранных акциях. Сделан вывод об эффективности данной формы организации внеклассной работы.

The article presents theoretical bases of educating environmental culture of junior schoolchildren; describes experience of organizing extracurricular activities for education of environmental culture of primary school pupils at the example of the circle at Velikodolinsky's school forestry "Rostock".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.382.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кевлюк І. 
Розвиток творчих здібностей учнів через позаурочні форми навчання / І. Кевлюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 84-87. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації позакласної роботи щодо розвитку творчих здібностей учнів на прикладі гуртка юних журналістів. Визначено психологічні аспекти творчого процесу, особливості його організації. Подано рекомендації для ефективного розвитку творчих здібностей учнів. Відзначено основні риси творчої особистості.

Рассмотрены особенности организации внеклассной работы по развитию творческих способностей учащихся на примере кружка юных журналистов. Определены психологические аспекты творческого процесса, особенности его организации. Даны рекомендации для эффективного развития творческих способностей учащихся. Отмечены основные черты творческой личности.

The features of organizing extra-curricular activities to develop creative abilities of students as an example of the circle young journalists. Denotes the psychological aspects of the creative process, especially its organization. Recommendations forthe effective development of creative abilities of students. The principal features of creative personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382.71:Ч62 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського