Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (59)Книжкові видання та компакт-диски (356)Журнали та продовжувані видання (93)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.351.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 345
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Киселев С. Н. 
Диагностические методы в профессиональной ориентации : Учеб. пособ. / С. Н. Киселев, В. В. Нискородов, А. Я. Лазаренко, Г. Я. Цибулько; Слав. гос. пед. ин-т. - Славянск, 1999. - 164 c. - Библиогр.: 41 назв. - рус.

Представлены сведения из теории и практики психологической, профессиональной и педагогической диагностики, а также о методах ведения профконсультационной работы со старшеклассниками. Рассмотрены вопросы методологии диагностики профессионально важных качеств человека, примеры методик, наиболее удобных для использования в школьной профориентационной работе. Исследованы проблемы использования диагностических данных в профконсультации и профотборе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Киселев С. Н. 
Диагностические методы в профессиональной ориентации : Учеб. пособие / С. Н. Киселев, В. В. Нискородов, Г. Я. Цыбулько; Славян. гос. пед. ин-т. - 2-е изд., перераб. и доп. - Славянск : Печат. двор, 2001. - 199 c. - Библиогр.: 45 назв. - рус.

Изложены краткие сведения из теории и практики психологической, профессиональной и педагогической диагностики. Рассмотрены вопросы методологии диагностики профессионально важных качеств человека. Приведены примеры методик, наиболее удобных для использования в школьной профориентационной работе. Освещены проблемы использования диагностических данных в профконсультации и профотборе. Описаны методы ведения профконсультационной работы со старшекласниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федоришин Б. О. 
Методика виявлення й оцінки загальних інтересів особистості учнів (ОДАНІ-2) : Метод. рек. / Б. О. Федоришин; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 24 c. - укp. - рус.

Викладена методика використовується для вивчення особистості старшокласників (стану і динаміки розвитку їх загальних інтересів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19с-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р83644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балл Г. О. 
Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-педагогічні основи) : Навч.- метод. посіб. / Г. О. Балл, Ю. З. Гільбух, М. М. Левтик, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, В. В. Рибалка, М. Л. Смульсон, Б. О. Федоришин; ред.: Г. О. Балл; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Наук. думка, 2000. - 188 c. - Бібліогр.: с.181-184. - укp.

На підставі теоретичних, історико-педагогічних та експериментальних досліджень висвітлено актуальні проблеми диференціації навчання, професійної орієнтації школярів та організації їх профільної допрофесійної підготовки. Детально проаналізовано особливості професійного самовизначення підлітків, переселених із зони радіоекологічного контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Опачко М. В. 
Теорія і практика профорієнтаційної діяльності педагога : (Навч.-метод. посіб.) / М. В. Опачко, В. В. Сагарда; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 2000. - 114 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Розглянуто основні питання теоретичної та практичної підготовленості студентів - майбутніх педагогів до профорієнтаційної діяльності. Окреслено реалізацію завдань і функцій профорієнтації у змісті професійної діяльності педагога. Запропоновано програму інтегрованого курсу перманентної підготовки студентів до профорієнтаційної роботи у школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Демиденко В. К. 
Здоровье и выбор профессии школьниками : Моногр. / В. К. Демиденко, А. П. Гречишкина, О. Д. Гречишкина; Бердян. гос. пед. ун-т. - Бердянск, 2005. - 200 c. - Библиогр.: 401 назв. - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы профессионального самоопределения школьников в новых условиях общественно-политического и экономического развития Украины. Основное внимание уделено медицинскому аспекту профориентации учащихся и его связи с психологическим и социальным аспектами при выборе школьниками будущей профессии. Обоснована необходимость более тесного сотрудничества классных руководителей, учителей, школьных врачей и психологов при проведении профориентационной работы в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Криклій А. С. 
Освіта і професійне навчання як чинники розвитку трудового потенціалу : Моногр. / А. С. Криклій. - К. : Репрографіка, 2005. - 472 c. - Бібліогр.: 357 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи формування трудового потенціалу. Проаналізовано соціально-економічну роль професійної орієнтації, підготовки та неперервного професійного навчання, закономірності, особливості їх розвитку та шляхи удосконалення за умов трансформаційної економіки. Викладено методику планування підготовки персоналу та наведено визначення соціально-економічної ефективності його неперервного професійного навчання. Представлено рекомендації щодо визначення та підвищення ефективності різних етапів (фаз) формування трудового потенціалу на рівні окремого виду економічної діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы формирования трудового потенциала. Проанализированы социально-экономическая роль профессиональной ориентации, подготовки и непрерывного профессионального обучения, закономерности, особенности их развития и пути усовершенствования в условиях трансформационной экономики. Изложена методика планирования подготовки персонала и представлено определение социально-экономической эффективности его непрерывного профессионального обучения. Приведены рекомендации относительно определения и повышения эффективности разных этапов (фаз) формирования трудового потенциала на уровне отдельного вида экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч481.203 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кравченко І. Ф. 
Професійне самовизначення старших підлітків у сфері обслуговування засобами професіографії / І. Ф. Кравченко. - Херсон : ХДПУ, 2002. - 76 c. - Бібліогр.: 113 назв. - укp.

Розкрито аспект професіографічної діяльності старших підлітків під час вибору професії сфер обслуговування, запропоновано методичне забезпечення такої діяльності у науково-дослідницькому колективі.

Раскрыт аспект профессиографической деятельности старших подростков во времы выбора профессии сфер обслуживания, предложено методическое обеспечение такой деятельности в научно-исследовательском коллективе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коропецька О. М. 
Профорієнтація та профпідбір : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Коропецька; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 234 c. - укp.

Розглянуто питання історії розвитку профорієнтації, основні теорії професійного самовизначення, напрями, етапи та методи профорієнтації як єдиної системи державних заходів, спрямованих на надання соціальної допомоги людині у її самовизначенні. Розкрито психологічні основи професійного самовизначення особистості. Наведено соціально-психологічний аналіз професійної діяльності.

Рассмотрены вопросы истории развития профориентации, основные теории профессионального самоопределения, направления, этапы и методы профориентации как единой системы государственных мероприятий, направленных на предоставление социальной помощи человеку в его самоопределении. Раскрыты психологические основы профессионального самоопределения. Приведен социально-психологический анализ профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Попова О. В. 
Формування професійної компетенції учнів педагогічних класів / О. В. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 87-91. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано способи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів педагогічних класів з метою формування у них професійно-педагогічної компетенції.

Проанализированы способы активизации учебно-познавательной деятельности учащихся педагогических классов с целью формирования у них профессионально-педагогической компетенции.

The paper is devoted to the analysis of ways of cognitive and learning activity fostering in pedagogical class learners with the aim of their professional pedagogical competence formation.


Ключ. слова: професійно-педагогічна компетенція, активізація навчально-педагогічної діяльності
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Балл Г. О. 
Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Наук.-метод. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ, В. І. Гордієнко, Д. Ф. Крюкова, Л. В. Никоненко, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, Е. О. Помиткін; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Т., 2002. - 388 c. - укp.

Розглянуто методологічні, методичні та технологічні питання побудови особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розробки концепції особистісно орієнтованої профільної, допрофесійної та професійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ, студентів вищих навчальних закладів освіти.

Рассмотрены методологические, методические и технологические вопросы построения личностно ориентированной подготовки ученической молодежи в системе непрерывного профессионального образования. Освещены психолого-педагогические аспекты разработки концепции личностно ориентированной профильной, допрофессиональной и профессиональной подготовки учеников общеобразовательных школ и профессионально-технических училищ, студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Барабаш Ю. Г. 
Психолого-педагогічні основи вибору професії : Навч. посіб. / Ю. Г. Барабаш, Р. О. Позінкевич. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2003. - 202 c. - Бібліогр.: с. 165-166. - укp.

Розглянуто засади профорієнтації учнівської молоді, зокрема, на її заключних етапах - профконсультації, профвідбору. Розкрито теоретико-методичні засади вибору професії з урахуванням індивідуальних рис особистості. Висвітлено особливості наукової організації праці старшокласника. Проаналізовано діяльність територіального центру (відділу) професійної орієнтації обласної служби зайнятості.

Рассмотрены основы профориентации ученической молодежи, в частности, на ее заключительных этапах - профконсультации, профотбора. Раскрыты теоретико-методологические основы выбора профессии с учетом индивидуальных черт личности. Освещены особенности научной организации труда старшеклассника. Проанализирована деятельность территориального центра (отдела) профессиональной ориентации областной службы занятости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я7 + Ю941.19 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Подоляк В. О. 
Формування в учнів системи наукових компетентностей в галузі сучасного виробництва. Теоретико-методичний аспект : Моногр. / В. О. Подоляк. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Вінниця : Книга-Вега, 2002. - 461 c. - Бібліогр.: 410 назв. - укp.

Висвітлено концепцію та модель системи формування в учнів наукових компетентностей у галузі сучасного виробництва на нових методологічних засадах. Відзначено, що концепція базується на принципі когерентності розвитку особистості - учня школи, системи наук і освіти, а також на урахуванні сучасної трансформації науково-технічного прогресу під час вирішення людиною соціальних, економічних та екологічних проблем. Розкрито новий зміст концепції, описано систему дидактичних принципів, форм та методів реалізації системи та алгоритму управління нею за умов реформування освіти в Україні.

Освещены концепция и модель системы формирования в учеников научных компетентностей в отрасли современного производства на новых методологических основах. Отмечено, что концепция базируется на принципе когерентности развития личности - ученика школы, системы наук и образования, а также на учете современной трансформации научно-технического прогресса при решении человеком социальных, экономических и экологических проблем. Раскрыто новое содержание концепции, описана система дидактических принципов, форм и методов реализации системы и алгоритма управления ею в условиях реформирования образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогічна профорієнтація учнів загальноосвітніх шкіл та механізм їх вибору на педагогічні спеціальності вищих навчальних закладів : Метод. рек. для вчителів шк., викл. пед. ін-тів та ун-тів, пед. ф-тів вищ. навч. закл. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 43 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Розглянуто завдання системи профорієнтації та відбору на вчительську професію. Проаналізовано історичний досвід підготовки майбутніх педагогів та описано специфіку проведення вступних випробувань. Висвітлено питання психолого-педагогічної діагностики особистості та профорієнтації на вчительську професію, їх мету та етапи, вимоги до абітурієнта як майбутнього вчителя.

Рассмотрены задания системы профориентации и отбора на учительскую профессию. Проанализирован исторический опыт подготовки будущих педагогов и описана специфика проведения вступительных испытаний. Освещены вопросы психолого-педагогической диагностики личности и профориентации на учительскую профессию, их цели и этапы, особенности абитуриента как будущего учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р101713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Массанов А. В. 
Психологическая готовность школьников к профессиональному самоопределению : Моногр. / А. В. Массанов; Юж. науч. центр АПН Украины. - О., 2004. - 100 c. - Библиогр.: с. 82-94 - рус.

Рассмотрена проблема подготовки школьников к сознательному выбору своей будущей профессиональной трудовой деятельности. Предложена структура психологической готовности личности к профессиональному самоопределению. Определены психологические условия развития данной готовности в старшем подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Муранова Н. П. 
Допрофесійна підготовка учнів авіакосмічного ліцею в системі "ліцей - ВНЗ" : Моногр. / Н. П. Муранова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 247 c. - Бібліогр.: с. 166-181. - укp.

Розглянуто історію становлення допрофесійної підготовки учнів, охарактеризовано її основні етапи, показано здобутки та недоліки кожного з них. Визначено базові принципи допрофесійної підготовки: поетапності, достатності, гнучкості, наступності, інформатизації, інтегративності, професійного відбору. Розкрито сутність і взаємозв'язок змістового, мотиваційного, процесуального, когнітивно-операційного компонентів допрофесійної підготовки. З урахуванням вітчизняного досвіду організації допрофесійної підготовки визначено основні напрямки реформування та розвитку освітянської галузі. На підставі застосування особистісно орієнтованого підходу розроблено технологію допрофесійної підготовки учнів у системі "ліцей - ВНЗ", визначено дидактичні умови її реалізації. Здійснено апробацію запропонованої технології допрофесійної підготовки учнів авіакосмічного ліцею, визначено її ефективність і перспективи подальшого використання. Викладено програми спецкурсів для загальноосвітніх навчальних закладів (X - XI класів).

Рассмотрена история становления допрофессиональной подготовки учащихся, охарактеризованы ее основные этапы, показаны достижения и недостатки каждого из них. Определены базовые принципы допрофессиональной подготовки: поэтапности, достаточности, гибкости, последовательности, информатизации, интегративности, профессионального отбора. Раскрыты сущность и взаимосвязь содержательного, мотивационного, процессуального, когнитивно-операционного компонентов допрофессиональной подготовки. С учетом отечественного опыта организации допрофессиональной подготовки определены основные направления реформирования и развития образовательной отрасли. На основе применения личностно ориентированного подхода разработана технология допрофессиональной подготовки учащихся в системе "лицей - ВУЗ", определены дидактические условия ее реализации. Осуществлена апробация новой технологии допрофессиональной подготовки учащихся авиакосмического лицея, показаны ее эффективность и перспективы дальнейшего использования. Приведены программы спецкурсов для общеобразовательных учебных заведений (X - XI класов).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + О5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Абашкіна Н. В. 
Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччині / Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ ім. М.Гоголя, 2006. - 91 c. - Бібліогр.: с. 91. - укp.

Висвітлено проблеми професійної орієнтації за умов об'єднаної Німеччини та інноваційних змін у сфері професійної діяльності. Розкрито значення правового регулювання у сфері професійної освіти, проаналізовано проблеми уніфікації професійних структур. Описано способи відбору майбутніх учнів для навчання на підприємстві та показано значення контролю успішності професійного навчання як стимулу вдосконалення обраної професії.

Освещены проблемы профессиональной ориентации в условиях объединенной Германии и инновационных изменений в сфере профессиональной деятельности. Раскрыто значение правового регулирования в сфере профессионального образования, проанализированы проблемы унификации профессиональных структур. Описаны способы отбора будущих учеников для обучения на предприятии и показано значение контроля успешности профессионального обучения как стимула усовершенствования выбранной профессии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч454(4НІМ) + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скиба М. Є. 
Теорія і практика професійно-орієнтаційної роботи з молоддю : навч. посіб. / М. Є. Скиба, О. М. Коханко. - Хмельниц. : ХНУ, 2007. - 322 c. - Бібліогр.: с. 317-320. - укp.

Розглянуто основні положення теорії професійно-орієнтаційної роботи з молоддю. Розкрито сутність, мету, завдання, закономірності та етапи розвитку професійної орієнтації. Проаналізовано методики визначення професійної спрямованості особистості, визначено чинники позитивного впливу на вибір професії. Досліджено трансформації соціально-економічної моделі суспільства та розвиток професійної освіти. Проаналізовано актуальні проблеми професійного самовизначення та соціально-професійної адаптації молоді, розглянуто мотиви вибору професії та їх взаємозв'язок. Висвітлено питання працевлаштування молодого фахівця. Викладено основи управління професійною орієнтацією молоді та його навчально-методичне забезпечення. Розроблено практичні завдання для проведення професійно-орієнтаційної роботи.

Рассмотрены основные положения теории профессионально-ориентационной работы с молодежью. Раскрыты сущность, цель, задания, закономерности и этапы развития профессиональной ориентации. Приведены методики определения профессиональной направленности личности, установлены факторы позитивного влияния на выбор профессии. Исследованы трансформации социально-экономической модели общества и развитие профессионального образования. Проанализированы актуальные проблемы профессионального самоопределения и социально-профессиональной адаптации молодежи, рассмотрены мотивы выбора профессии и их взаимосвязь. Освещены вопросы трудоустройства молодого специалиста. Разработаны основы управления профессиональной ориентацией молодежи и его учебно-методическое обеспечение, а также практические задания для проведения профессионально-ориентационной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я7 + Ю941.19-734 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мельник О. В. 
Зміст, форми та методи профконсультаційної роботи зі старшокласниками в процесі профільного навчання : наук.-метод. посіб. / О. В. Мельник; АПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Пед. думка, 2008. - 54 c. - Бібліогр.: с. 53-54. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні засади професійного самовизначення старшокласників. Описано форми та методи профконсультаційної роботи з учнівською молоддю, визначено особливості їх реалізації та запропоновано класифікації. Доведено необхідність використання особистісно орієнтованого підходу у процесі профконсультаційної роботи. Розроблено динамічно-функціональну модель професійного самовизначення старшокласника. Обгрунтовано рекомендації щодо проведення профорієнтаційних заходів, зокрема, таких, як усний журнал і зустріч старшокласників з молодими спеціалістами. Наведено методики визначення пізнавальних і професійних інтересів учнів і зразок оформлення щоденника вибору майбутньої професії.

Рассмотрены теоретико-методические основы профессионального саомоопределения старшеклассников. Описаны формы и методы профконсультационной работы с учащейся молодежью, раскрыты особенности их реализации и разработаны классификации. Доказана необходимость использования личностно ориентированного подхода в процессе профконсультационной работы. Разработана динамично-функциональная модель профессионального самоопределения старшеклассинка. Обоснованы рекомендации по проведению профориентационных мероприятий, в частности, таких, как, устный журнал и встреча страшеклассников с молодыми специалистами. Приведены методики определения познавательных и профессиональных интересов учащихся и образец оформления дневника выбора будущей профессии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Піддячий М. І. 
Підготовка старшокласників до професійної діяльності в умовах профільного навчання : монографія / М. І. Піддячий; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 271-286. - укp.

Розглянуто питання психолого-педагогічних досліджень у царині забезпечення доступу особистості. Наведено напрями вибудови профільної школи. Розкрито теоретичні засади трудового виховання школярів. Проаналізовано вплив соціокультурного оточення на професійний вибір старшокласників. Висвітлено педагогічні засади організації професіографічної діяльності школярів. Увагу приділено динаміці трудової підготовки старшокласників, їх художньо-естетичному вихованню за умов міжшкільних навчально-виробничих комбінатів.

Рассмотрены вопросы психолого-педегогических исследований в сфере обеспечения доступа к личности. Приведены направления отстройки профильной школы. Раскрыты теоретические основы трудового воспитания школьников. Проанализировано влияние социокультурного окружения на профессиональный выбор старшеклассников. Изложены педагогические основы организации профессиографической деятельности школьников. Внимание уделено динамике трудовой подготовки старшеклассников, их художественно-эстетическому воспитанию в условиях межшкольных учебно-производственных комбинатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709694 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського