Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Логачевська С. П. 
Диференціація у звичайному класі : Посіб. для вчителя / С. П. Логачевська; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Заповіт, 1998. - 335 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 218. - укp.

Розкрито суть диференційованого навчання у звичайних класах, де перебувають діти з різними здібностями і рівнем підготовки. Розкрито зміст і методику роботи вчителя. Широко представлені фрагменти уроків і роздільні завдання до найскладніших тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + В1 р(4УКР)20-36 + Ш141.4-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коберник Г. І. 
Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика / Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 232 c. - укp.

Розглянуто дидактичні основи індивідуалізації та диференціації навчання, охарактеризовано особливості здійснення індивідуально-диференційованого підходу в початкових класах, розкрито типологічні риси молодших школярів, проаналізовано результати тривалого педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності впливу диференційованого навчання на формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів.

Рассмотрены дидактические основы индивидуализации и дифференциации обучения, охарактеризированы особенности осуществления индивидуально-дифференцированного подхода в начальных классах, раскрыты типологические характеристики младших школьников, проанализированы результаты продолжительного педагогического эксперимента, проведенного с целью проверки эффективности влияния дифференцированного обучения на формирование учебно-познавательной активности учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.204 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Порус Б. Н. 
Особистісна орієнтація шкільного освітнього процесу. Персонологічний контекст : Навч.-довід. посіб. для працівників освіти / Б. Н. Порус; Упр. освіти і науки Луган. обл. держ. адмін. - Луганськ : Знання, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 158-160. - укp.

Розкрито сутність освітнього процесу та розглянуто його основні орієнтації (соціальну та особистісну). Проаналізовано персонологічні аспекти педагогічної спадщини К.Д.Ушинського, показано можливості її використання в сучасній школі. Визначено сутність понять "особистісна орієнтація освітнього процесу" та "особистісно орієнтований освітній процес" у контексті ідей основних теорій і філософсько-психологічних концепцій особистості (психоаналітичних теорій З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Е.Еріксона, теорій научіння Б.Скіннера, А.Бандура, теорій гуманістичного напряму Е.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, соціально-історичних концепцій особистості Л.С.Виготського, О.М.Леонтьєва, С.Л.Рубінштейна). Розглянуто інваріантні характеристики особистісно орієнтованої практики шкільної освіти.

Раскрыта сущность образовательного процесса и рассмотрены его оснвные ориентации (социальная и личностная). Проанализированы персонологические аспекты педагогического наследия К.Д.Ушинского, показаны возможности его использования в современной школе. Определена сущность понятий "личностная ориентация образовательного процесса" и "личностно ориентированный образовательный процесс" в контексте идей основных теорий и философско-психологических концепций личности (психоаналитических теорий З.Фрейда, К.Юнга, А.Адлера, Э.Эриксона, теорий обучения Б.Скиннера, А.Бандура, теорий гуманистического направления Э.Фромма, А.Маслоу, К.Роджерса, социально-исторических концепций личности Л.С.Выготского, О.М.Леонтьева, С.Л.Рубинштейна. Рассмотрены инвариантные характеристики личностно ориентированной практики школьного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-953.6 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сущенко Т. І. 
Позашкільна педагогіка і становлення особистості / Т. І. Сущенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність особистісно орієнтованого підходу до організації педагогічного процесу виховання активної взаємодії дитини з навколишнім середовищем. Розкрито зміст найважливіших категорій позашкільної педагогіки у контексті тенденцій суспільного розвитку та досягнень педагогічної науки. За результатами проведених теоретико-методологічних досліджень визначено принципові завдання педагогів позашкільних навчальних закладів у впровадженні особистісно-орієнтованого педагогічного процесу гармонійного розвитку дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.387

Рубрики:


      
Категорія:    
5.

Білецька І. О. 
Методи і засоби особистісно орієнтованого виховання : навч.-метод. посіб. / І. О. Білецька, О. М. Коберник. - Умань : СПД Жовтий, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: с. 127-134. - укp.

Розглянуто сучасні наукові підходи щодо тлумачення сутності методів і засобів виховання та розробки їх класифікації. Наведено загальну характеристику традиційних методів виховання, визначено їх ефективність і проаналізовано особливості застосування. Обгрунтовано метод розв'язання моральних задач як інноваційну модель особистісно зорієнтованого виховного процесу. Висвітлено питання організації та розкрито виховний потенціал фізично-оздоровчої, навчально-пізнавальної, предметно-перетворювальної, соціально-комунікативної й оцінно-орієнтаційної діяльності учнів загальноосвітнього навчального закладу.

Рассмотрены современные научные подходы к толкованию сущности методов и средств воспитания, а также разработки их классификации. Дана общая характеристика традиционных методов воспитания, проанализированы особенности применения и определена их эффективность. Обоснован метод решения моральных задач как инновационная модель личностно ориентированного воспитательного процесса. Освещены вопросы организации и раскрыт воспитательный потенциал физическо-оздоровительной, учебно-познавательной, предметно-преобразующей, социально-коммуникативной и оценочно-ориентационной деятельности учащихся общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фасоля А. М. 
Особистісно зорієнтоване навчання: сутність, основи. технології : курс лекцій / А. М. Фасоля, О. В. Гаврилюк; Ін-т педагогіки АПН України, Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Юлат, 2008. - 131 c. - Бібліогр.: с. 131. - укp.

Висвітлено сутність, теоретичні, психологічні та дидактичні засади, технології особистісно зорієнтованого навчання. Розкрито особливості роботи з художнім текстом на особистісно зорієнтованому уроці. Подано зразки уроків, навчальний план і програму курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Освещены сущность, теоретические, психологические и дидактические основы, технологии личностно ориентированного обучения. Раскрыты особенности работы с художественным текстом на личностно ориентированном уроке. Даны образцы уроков, учебный план и программа курсов повышения квалификации педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 я7 + Ю984.030.2-7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нечволод Л. І. 
Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. І. Нечволод; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 20 c. - укp.

На підставі результатів аналізу теоретичних джерел уточнено місце робочих зошитів як засобу індивідуалізації процесу навчання, функції зошитів, а також розроблено класифікацію завдань стосовно робочих зошитів з друкованою основою (РЗДО) відповідно до рівнів навченості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішності використання РЗДО в індивідуальному процесі навчання, які забезпечують позитивні зміни в характері мотивації навчання, сприяють підвищенню якості знань, формуванню загальноінтелектуальних умінь, розвитку пізнавальної активності та самостійності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Іванова О. Ю. 
Педагогічні умови забезпечення якості освіти старшокласників ліцею в особистісно орієнтованій системі навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Ю. Іванова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальні дослідження педагогічних умов забезпечення якості освіти старшокласників ліцею за умов особистісно орієнтованої системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку ефективності якості освіти за даних умов (забезпечення ціннісних орієнтирів, урахування часового ресурсу, здійснення моделювання навчального простору, становлення професіоналізму вчителя). На основі дитиноцентристського підходу розроблено модель випускника ліцею, елементами якої є вимоги до освіченості випускника ліцею, його загальнокультурної підготовки, розвитку найважливіших властивостей особистості, що забезпечують позитивну "Я-концепцію". Розкрито суть понять "особистісно орієнтована система навчання", "якість освіти", "показники якості оцінки знань випускників." Розвинуто засоби активізації учнів та їх підготовки до самореалізації за нових соціально-економічних умов. Досліджено функції та особливості професійного розвитку особистості вчителя за умов особистісно орієнтованої системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.21 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Обух О. С. 
Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Обух; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Удосконалено методику навчання учнів V - VI класів на уроках трудового навчання, яка передбачає врахування особистісних якостей школяра. Визначено педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів і експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено й обгрунтовано домінувальні індивідуальні особливості школярів, які проявляються у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Розроблено рівні засвоєння навчального матеріалу школярами загальноосвітніх шкіл. Запропоновано комплекс засобів диференційованого навчання для реалізації індивідуального підходу до учнів, який містить завдання різного рівня складності, дидактичні ігри, комп'ютерне забезпечення додатковою інформацією, картки-завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ціось Н. В. 
Проблема індивідуального підходу у процесі навчання молодших школярів у вітчизняній педагогіці (кінець XIX - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Ціось; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 20 c. - укp.

Вперше системно відтворено історію формування індивідуального підходу у навчанні молодших школярів в Україні до початку XX ст. Визначено соціокультурні передумови та головні тенденції розвитку даного методу в теорії та практиці навчання молодших школярів у кінці XIX - на початку XX ст. Проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів щодо реалізації індивідуального підходу в початковій школі з урахуванням світового досвіду вирішення даної проблеми. Висвітлено історію розвитку принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній практиці. До наукового обігу введено маловідомі та невідомі раніше архівні матеріали, а також факти та теоретичні концепції про розвиток індивідуального підходу до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.221 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вожегова Т. В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст. : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Вожегова; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дубровська Л. О. 
Розвиток принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. О. Дубровська; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 22 c. - укp.

На підставі узагальнення теоретико-практичної спадщини відомих представників вітчизняної педагогічної думки, історико-педагогічної літератури, матеріалів законодавчого характеру та педагогічної періодики встановлено витоки, динаміку розвитку теорії та практики індивідуального підходу в історії вітчизняної педагогіки. Висвітлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів в обгрунтування принципу індивідуального підходу. Визначено напрями творчого використання здобутків прогресивної педагогіки для реального проникнення особистісно-орієнтованої педагогіки у шкільну практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лупаренко С. Є. 
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки : автореф. дис... канд. пед. наук / С. Є. Лупаренко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність пізнавальної активності молодших школярів, розглянуто сучасні засоби розвитку даної якості. З'ясовано, що характерними особливостями розвитку учнів у даний віковий період є емоційно-образне мислення, мимовільні пам'ять та увага, зацікавленість, потреба активних дій. Визначено специфіку вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності школярів, якими є ритмічна організація та художньо-образне навчання, метод активно-практичних проектів, диференційовані вправи для дітей з різними типами темпераментів й експериментально визначено ефективність технологій їх використання в сучасній школі. Уточнено показники та критерії сформованості пізнавальної активності молодших школярів. Експериментально доведено доцільність й обгрунтовано умови ефективного застосування вальдорфських засобів розвитку даної якості в учнів молодшої школи. Розроблено навчально-методичні матеріали для вчителів початкової школи, студентів і викладачів педагогічних ВНЗ щодо використання вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.221 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пушкарьова Т. Е. 
Дидактичні умови організації особистісно орієнтованої навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. Е. Пушкарьова; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови організації навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників. Проаналізовано досліджувану проблему, розкрито суть і зміст поняття "особистісно орієнтована навчально-пізнавальна діяльність шестирічних першокласників". Удосконалено організацію навчально-виховного процесу початкової школи. Розроблено технологію проведення особистісно орієнтованого уроку в першому класі. Вдосконалено методи й організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Упатова І. П. 
Диференційований контроль навчальних досягнень учнів основної школи : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І. П. Упатова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність диференційованого контролю як компонента загальнодидактичної системи навчального процесу, яка забезпечує його ефективність для різних груп учнів шляхом організації пізнавальної діяльності школярів за умови врахування їх індивідуальних відмінностей, прийомів і методів навчання, розробки та впровадження спеціальних навчальних завдань для кожної з визначених типологічних груп. Доведено, що дані завдання дають змогу формувати найбільш раціональні прийоми розумових дій, узагальнювати та систематизувати знання, здійснювати самодіагностику складності навчального матеріалу, визначати рівень навчальних досягнень учнів, здійснювати корекцію їх знань, стимулювати інтерес до навчального матеріалу, організовувати само- та взаємоперевірку, само- та взаємооцінку, самоускладнення завдань, що пов'язане з рівнем сформованості адекватної самооцінки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію використання різнорівневих завдань робочих зошитів з друкованою основою та під час організації контрольно-узагальнювальних уроків-ігор. Виявлено, що умовами успішного використання різнорівневих завдань у робочих зошитах з друкованою основою та на контрольно-узагальнювальних уроках-іграх є дотримання педагогічного такту, раціональна організація роботи учня на заняттях, підвищення працездатності за рахунок усунення прогалин у знаннях учнів і виховання впевненості у своїх силах, самостійний вибір учнями навчальних завдань певного рівня складності, поступовість вирішення учнями завдань репродуктивного, реконструктивного, творчого рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.223.7 + Ч421.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Моїсеєв С. О. 
Особистісно орієнтоване фізичне виховання старшокласників загальноосвітньої школи : монографія / С. О. Моїсеєв. - Херсон : РІПО, 2009. - 153 c. - укp.

Висвітлено проблему особистісної орієнтації системи фізичного виховання (ФВ) старшокласників. Розкрито сутність і значення особистісно орієнтованого підходу (ООП) до ФВ юнаків і дівчат у сучасній школі, показано цільові орієнтири особистісно орієнтованої системи ФВ. Визначено організаційно-педагогічні умови реалізації ООП у ФВ старшокласників.

Освещены проблемы личностно ориентированной ориентации системы физического воспитания (ФВ) старшеклассников. Раскрыты сущность и значение личностно ориентированного подхода (ЛОП) к ФВ юношей и девушек в современной школе, показаны целевые ориентиры личностно ориентированной системы ФВ. Определены организационно-педагогические условия реализации ЛОП в ФВ старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузьменко В. В. 
Особистісно орієнтований підхід до навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : навч. посіб. / В. В. Кузьменко. - Херсон, 2009. - 160 c. - Бібліогр.: с. 115-125. - укp.

Розглянуто нові можливості навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи з позиції особистісно орієнтованого підходу. Акцентовано увагу на доборі форм і методів навчання з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей школярів та їх суб'єктного досвіду, створенні відповідних умов для їх ефективного навчання.

Рассмотрены новые возможности обучения учеников вечерней общеобразовательной школы с позиции личностно ориентированного подхода. Акцентировано внимание на отборе форм и методов обучения с учетом индивидуально-типологических особенностей школьников и их субъектного опыта, создании соответствующих условий для их эффективного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 я73 + Ч421.61 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Конкіна О. Ю. 
Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Ю. Конкіна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 21 c. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження, визначено сутність, ознаки та структуру особистісно орієнтованої технології навчання. Виявлено особливості сучасного процесу навчання учнів початкової школи, обгрунтовано механізм розробки технології навчання шляхом поетапного опрацювання її компонентів і зв'язків між ними, здійснено їх змістове наповнення. Визначено напрям розробки особистісно орієнтованих технологій навчання в контексті цього дослідження, зокрема, спрямованість на формування комунікативної й інформаційної компетентностей. Розроблено та втілено в практику школи особистісно орієнтовану комп'ютеризовану технологію й інформаційно-комунікаційну технологію навчання учнів початкової школи. Обгрунтовано та реалізовано інтеграцію особистісно орієнтованого та технологічного підходів до навчання. Експериментально перевірено створені особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи та підтверджено їх ефективність у досягненні поставленої мети - сформованість комунікативної й інформаційної компетентностей учнів початкової школи й особистісне спрямування процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кучерявый А. Г. 
Педагогика: личностно-развивающие аспекты : учеб. пособие / А. Г. Кучерявый; МОНМС Украины. - Донецк : ДонНУ, 2012. - 430 c. - рус.

Раскрыты теоретические основы педагогической науки. Расширены представления о содержании образования и закономерностях обучения. Предложены новая классификация педагогических методов, таксономия стратегических целей урока и другие дидактические инновации. Охарактеризованы объяснительно-иллюстративный, проблемный и модульно-развивающий типы обучения. В личностном аспекте рассмотрены структура и содержание национального воспитания, модели гражданской и валеологической культур, системы профессиональной ориентации, трудового, экологического и семейного воспитания. Разработана технология оперативного применения психолого-педагогических знаний в педагогической практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 я73 + Ч421.2 я73 + Ч311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Єремєєва В. М. 
Педагогічна технологія підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів : монографія / В. М. Єремєєва; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 242 c. - Бібліогр.: 304 назв - укp.

Проаналізовано особливості становлення та розвитку проблеми індивідуалізації в історичному аспекті. Розкрито сутність й основні категорії індивідуалізації, показано можливості її використання у навчально-виховному процесі. Запропоновано технологію підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів, наведено результат її впровадження в процес вивчення предметів педагогічного циклу та визначено шляхи застосування даної технології у загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740412 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського