Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бєжанова Н. Л. 
Педагогічні умови розвитку готовності вчителів у післядипломній освіті до формування оцінювальних умінь у молодших школярів / Н. Л. Бєжанова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні умови, реалізація яких сприяє успішності розвитку готовності вчителів початкових класів до формування оцінювальних умінь у молодших школярів у післядипломній педагогічній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ануфрієва О. Л. 
Оцінка якості початкової освіти на основі кваліметричного підходу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. Л. Ануфрієва; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто проблему оцінювання рівня особистісного розвитку молодших школярів як результату якості навчально-виховного процесу в початковій школі. Обгрунтовано можливість використання кваліметричного підходу до вимірювання результатів діяльності учнів і педагогів. У процесі дослідження універсального кваліметричного підходу доведено можливість його використання для розробки моделей оцінки рівня навчання молодших школярів, їх творчого, морального та фізичного розвитку. Розкрито сутність методики комплексної оцінки якості початкової освіти, здійснено її експериментальну перевірку. Наведено рекомендації щодо використання даної методики з метою забезпечення наступності освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сардига О. 
Типи та види педагогічної оцінки в історії початкової школи України (20-ті - 30-ті роки XX століття) / О. Сардига // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виявлено особливості принципів, видів, типів і форм педагогічного оцінювання, що були властиві для початкової школи в Україні у 20 - 30-ті рр. XX ст. Акцентовано увагу на певній розгалуженості контрольно-оціночного компонента навчально-виховного процесу. Констатовано, що перевірка знань учнів завжди була, є і буде важливою складовою навчального процесу.

Выявлены особенности принципов, видов, типов и форм педагогической оценки, свойственным начальной школе в Украине в 20 - 30-е гг. XX ст. Акцентировано внимание на определенной дифференциации контрольно-оценочного компонента учебно-воспитательного процесса. Констатирован факт, что проверка знаний всегда была, есть и будет важной составляющей учебного процесса.

The article deals with the features of principles, kinds, types and forms of the pedagogical estimation, peculiar to an elementary school in Ukraine in 20 - 30th years of XX century. The attention is stressed on the certain differentiation of a estimated component of teaching and educational process. The fact is ascertained, that examination always was, is and will be the important component of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полякова О. 
Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова // Рідна шк.. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто розвиток оцінювальної діяльності вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу. Досліджено взаємопов’язані етапи процесу розвитку оцінювальної компетенції. Визначено загальні тенденції й специфіку оцінювальної діяльності. Підкреслено роль готовності вчителя до інноваційних змін у педагогічній діяльності та впровадження у шкільну практику нові методи і форми оцінювання. Проаналізовано можливості використання в процесі навчання таких форм оцінювання навчальних досягнень школярів, як вербальне оцінювання, портфоліо, рейтингова система. Акцентовано на правилах складання завдань тесту як інструменті оцінювання успішності оволодіння певними навчальними дисциплінами або їх розділами.

Рассмотрено развитие оценочной деятельности учителя начальных классов на основе компетентностного подхода. Исследовано взаимосвязанные этапы процесса развития оценочной компетенции. Определены общие тенденции и специфика оценочной деятельности. Подчеркнута роль готовности учителя к инновационным изменениям в педагогической деятельности и внедрения в школьную практику новые методы и формы оценивания. Проанализированы возможности использования в процессе обучения таких форм оценивания учебных достижений школьников, как вербальное оценивание, портфолио, рейтинговая система. Акцентировано на правилах составления заданий теста как инструменте оценки успешности овладения определенными учебными дисциплинами или их разделами.

The development of evaluation activity of primary school teachers on the basis of the competence approach. Investigated interrelated stages of the development process evaluation of competence. Defined general trends and specificity evaluation. Emphasized the role of teacher readiness to innovative changes in teaching activities and introduction into school practice new methods and forms of assessment. Analyzed the possibility of using such forms of learning evaluation of educational achievements of pupils, as a verbal assessment, portfolio rating system. Emphasized rules of drafting test questions, as a tool for evaluating the success of mastering certain academic disciplines or partitions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борисенко І. 
Функції оцінювання навчальних досягнень учнів початкових шкіл Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / І. Борисенко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 35-40. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано функції оцінювання навчальних досягнень молодших школярів Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Зроблено порівняльний аналіз імплементації функцій у початкових школах Англії, Уельсу, Шотландії та Північної Ірландії у контексті особистісно зорієнтованої парадигми сучасної освіти. Зазначено, що оцінювання є одним із ключових інструментів покращання якості освіти у початковій школі Сполученого Королівства та Північної Ірландії.

Проанализированы функции оценивания учебных достижений младших школьников Соединенного Королевства Великобритании и Северной Ирландии. Сделан сравнительный анализ имплементации функций в начальных школах Англии, Уэльса, Шотландии и Северной Ирландии в контексте личностно ориентированной парадигмы современного образования. Указано, что оценка является одним из ключевых инструментов улучшения качества образования в начальной школе Великобритании и Северной Ирландии.

Analyzed the function evaluation of educational achievements of younger schoolboys the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. A comparative analysis of the implementation of the functions in primary schools in England, Wales, Scotland and Northern Ireland in the context of person-oriented paradigm of modern education. Indicated that the score is one of the key tools for improving the quality of education in primary schools of Great Britain and Northern Ireland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.28 + Ч424(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського