Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.375.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | | | |
1. |
Аматьєва О. П. Дидактична гра як засіб формування експресії мовлення у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Аматьєва, О. Єфремова // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Досліджено важливу проблему дошкільної освіти - формування експресії мови як засобу спілкування. Запропоновано методичну систему, що включає серію спеціально розроблених дидактичних ігор і вправ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Луцан Н. І. Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 93-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Описано особливості ігрової діяльності дитини. Охарактеризовано та класифіковано вербальні ігри, які використовуються на етапі дошкільного дитинства. Констатовано, що вербальні ігри є складовою провідної діяльності дітей дошкільного віку. Описаны особенности игровой деятельности ребенка. Рассмотрены и классифицированы вербальные игры, которые используются на этапе дошкольного детства. Констатировано, что вербальные игры являются важной составляющей деятельности детей дошкольного возраста. The article deals with the features of game activity of the child. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. Verbal games which are used at a stage of the preschool childhood are considered and classified. It is ascertained, that verbal games are the important making activity of children of preschool age. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Богуш А. М. Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми. Представлена характеристика словесных игр, направленных на решение речевых задач. Определено понятие "словесная игра", в котором реализовано важный методологический принцип единства языка, мышления и речи. Охарактеризованы и классифицированы словесные игры, раскрыты их структурные компоненты и формы организации. Сделан вывод о целесообразности использования словесных игр в практической работе дошкольных учебных заведений по развитию речи и художественной литературы как игрового метода; как самостоятельной игры-занятия, проводимого под руководством педагога; как приема на занятиях по другим разделам программы. The characteristic of word games aimed at solving verbal problems. Defined the concept of "word game" in which realized an important methodological principle of the unity of language, thought and speech. Characterized and classified word games, the disclosure of their structural components and forms of organization. The conclusion about the feasibility of using word games in the practical work of preschool education on the development of speech and literature as playing technique, how to self-playingexercises, conducted under the guidance of a teacher, as a method in the classroom for other sections of the program. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Рібцун Ю. Ігри з кольором як засіб корекції ФФНМ у дітей середнього дошкільного віку / Ю. Рібцун // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 13-17. - укp.Розкрито структуру (10 складових) корекційної роботи у середній логопедичній групі для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ), яка обумовлена формуванням слухо-вимовних функцій та операцій у нормальному онтогенезі. Акцентовано увагу на ознайомленні дітей середнього дошкільного віку з кольорами та відтінками. Запропоновано дидактичні ігри, які може індивідуально проводити педагог (за умови, якщо дитина вимовляє всі звуки): кольорові піжмурки, у країні кольорів, барвистий маскарад. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч411.375.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Форостюк Т. Наступність і перспективність у використанні гри як засобу формування інтересу дитини до навчальної діяльності / Т. Форостюк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 251-254. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Проаналізовано проблему наступності дошкільної та початкової ланок. Доведено ефективність застосування гри в навчальній діяльності. Проанализирована проблема преемственности дошкольного и начального звена. Доказана эффективность применения игры в учебной деятельности. The article reveals the problem of succession and primary school. The effect of using the play in the educational process is established. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4 + Ч421.252.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Бенера В. Про впровадження інтелектуальних мовленнєвих ігор у сучасну практику дошкільної освіти / В. Бенера // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розкрито види інтелектуальних мовленнєвих ігор для старших дошкільників, визначено педагогічні умови їх використання в сучасному освітньому закладі. Раскрыты виды интеллектуальных языковых игр для старших дошкольников, определены педагогические условия их использования в современном учебном заведении. The article reveals the kinds of intellectual speech games for the children of elder preschool age, the pedagogical conditions for their usage in a modern education institution are created. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4 + Ч411.334
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. / А. М. Богуш, Н. І. Луцан. - 3-тє вид., допов. - Київ : Слово, 2014. - 302, [1] c. - Бібліогр.: с. 193-199 - укp.Розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано і класифіковано різні види ігор: дидактичні словесні, вербальні; а також мовленнєві, ігрові ситуації і вправи. Подано опис різних видів ігор, вправ, мовленнєвих ситуацій. Розглянуто спецкурс для студентів "Мовленнєво-ігрова діяльність дітей у дошкільних закладах". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4 я73 + Ч411.382 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА784036 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|