Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (325)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.355.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Акчурина-Муфтиева Н. М. 
Развитие детского творческого конструирования из бумаги : Учеб. пособие / Н. М. Акчурина-Муфтиева. - Симф. : Крымучпедгиз, 2003. - 187 c. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Освещена методика руководства детским творческим конструированием из бумаги, раскрыты психологические и педагогические основы его формирования. Описаны специфика детского творчества, коллективные формы организации работы детей. Приведена классификация коллективных работ в художественном творчестве. Представлены методические рекомендации для работы с детьми над аппликацией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.5 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мартиненко О. В. 
Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку : навч. посіб. / О. В. Мартиненко; Берд. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 156 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Розкрито навчально-виховний аспект хореографічного мистецтва та доцільність його використання в системі дошкільної освіти. Розглянуто психофізіологічні особливості розвитку дітей 5 - 6-ти років і їх урахування в хореографічній діяльності, види, структура, методика організації та проведення хореографічних занять в дошкільному закладі. Висвітлено орієнтовний зміст хореографічної роботи з дітьми 5 - 6-ти років, вимоги до дитячого репертуару, зразки хореографічних занять.

Раскрыт учебно-воспитательный аспект хореографического искусства и целесообразность его использования в системе дошкольного образования. Рассмотрены психофизиологические особенности развития детей 5 - 6-ти лет и их учитывание в хореографической деятельности, виды, структура, методика организации и проведение хореографических занятий в дошкольном заведении. Освещены ориентировочное содержание хореографической работы с детьми 5 - 6-ти лет, требования к детскому репертуару, образцы хореографических занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.84 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Удіна О. М. 
Виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) : автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Удіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу виховання самостійності старших дошкільників в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації) у контексті особистісно-орієнтованого та індивідуально-диференційованого підходів. Запропоновано тактику педагогічного керівництва образотворчою діяльністю дітей з урахуванням вихідного рівня самостійності. Визначено зміст, структуру, критерії та рівні сформованості самостійності в образотворчій діяльності старших дошкільників. Розроблено й апробовано модель виховання даної особистісної якості, що дозволяє формувати взаємодію педагога з дошкільниками на базі ігрових вправ. Розкрито роль гри у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку. Створено та впроваджено індивідуальні програми для коригування рівневих компонентів самостійності дошкільників на базі ігрових вправ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єськова Т. Л. 
Виховання працелюбності дітей дошкільного віку на заняттях з ручної праці (1917 - 1941 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. Л. Єськова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено питання використання ручної праці з метою виховання працелюбності дошкільників у вітчизняній педагогічній системі 1917 - 1941 рр. Розглянуто джерела виховання працелюбності дітей: здобутки української народної педагогіки, ідеї прогресивних вітчизняних і зарубіжних педагогів щодо трудового виховання підростаючого покоління. Визначено етапи становлення та розвитку методики виховання працелюбності дошкільників на заняттях з ручної праці. Висвітлено досвід виховання працелюбності на заняттях з ручної праці у дошкільних закладах досліджуваного періоду. Проаналізовано основні підходи до організації занять, розглянуто методи, форми та засоби виховання працелюбності дошкільників. Обгрунтовано пріоритетні шляхи творчого використання прогресивних ідей виховання даної якості у дітей дошкільного віку за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.8 + Ч413(4УКР)61/62

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Макаренко С. І. 
Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Макаренко; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 21 c. - укp.

Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: блочно-тематична організація занять з образотворчої діяльності на підставі інтеграції, відповідність методів збагачення словника основним етапам організації образотворчої діяльності (цілеспрямоване сприймання - обговорення змісту малюнка - малювання - художній коментар у процесі зображення - словесна оцінка малюнка), емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове уведення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності й експериментальне перевірено їх оптимальність. Охарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.82 + Ч411.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сухорукова Г. В. 
Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі : підручник / Г. В. Сухорукова, О. О. Дронова, Н. М. Голота, Л. А. Янцур. - К. : Слово, 2010. - 373, [33] c. - укp.

Висвітлено актуальні питання теорії образотворчого мистецтва: види, жанри, засоби виразності, напрями. На засадах мистецького та особистісно-орієнтованого підходу розкрито варіативні технології різнобічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку у процесі опанування ними різних видів образотворчої діяльності. Підручник побудовано за модульним принципом, наведено запитання та завдання для модульного та тематичного контролю знань студентів.

Освещены актуальные вопросы теории изобразительного искусства: виды, жанры, средства выразительности, направления. На основании художественного и личностно-ориентированного подхода раскрыты вариативные технологии разностороннего развития детей раннего и дошкольного возраста в процессе освоения ими разных видов изобразительной деятельности. Учебник построен по модульному принципу, даны вопросы и задания для модульного и тематического контроля знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 я73 + Ч411.355.82 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Котляр В. П. 
Основи художнього виховання дітей : навч. посіб / В. П. Котляр; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 223 c. - укp.

Розкрито естетичні, психолого-педагогічні та методичні проблеми художнього виховання дітей. Охарактеризовано види, форми та жанри образотворчого мистецтва. Розглянуто педагогічні умови формування готовності дітей до образотворчої діяльності. Увагу приділено технічним прийомам аплікації, засобам виразності художнього конструювання, змісту та методиці проведення занять з творчого малювання.

Раскрыты эстетические, психолого-педагогические и методические проблемы художественного воспитания детей. Охарактеризованы виды, формы и жанры изобразительного искусства. Рассмотрены педагогические условия формирования готовности детей к изобразительной деятельности. Уделено внимание техническим приемам аппликации, средствам выразительности художественного конструирования, содержанию и методике проведения занятий по творческому рисованию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 я73 + Ч411.355.22 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бірюков М. Ю. 
Особливості композиції в малюнках дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / М. Ю. Бірюков // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виділено основні стадії розвитку дитячого малюнка, розглянуто процес сприймання простору в малюнках дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, надано методичні рекомендації щодо виконання завдань з тематичного малювання (композиції).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Щ154.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тименко В. П. 
Дошкільна дизайн-освіта: первинна діагностика обдарованості : метод. посіб. / В. П. Тименко, Л. Л. Єніна, Л. М. Савченко, Л. М. Миронова, В. В. Ємець. - К. : Інформ. системи, 2011. - 433 c. - Бібліогр.: с. 418-433 - укp.

Висвітлено особливості розвитку обдарованості дошкільників у театралізованій дизайн-діяльності. Розглянуто педагогічні умови ефективного розвитку обдарованості дошкільників у театралізованій дизайн-діяльності. Проаналізовано дизайн-абетку як засіб діагностики лінгвістичної здібності дослідників. Наведено діагностику математичної здібності дошкільників засобами дизайну. Охарактеризовано практичний досвід дизайн-освіти дитячого дошкільного закладу "Росинка" м. Бориспіль.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 я7 + Ч411.38 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Інжестойкова B. O. 
Колір як засіб створення художнього образу в дитячих малюнках / B. O. Інжестойкова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 72-75. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості образотворчої діяльності дітей дошкільного віку та описано методику виявлення розвитку у них чуття кольору. На підставі проведеного порівняльного аналізу показників рівнів сформованості художнього образу та розвитку чуття кольору зроблено висновок, що колір у дитячих малюнках є важливим емоційним та композиційним фактором для створення художнього образу.

Исследованы особенности изобразительной деятельности детей дошкольного возраста и описана методика выявления развития у них чувства цвета. На основании проведенного сравнительного анализа показателей уровней сформированности художественного образа и развития чувства цвета сделан вывод, что цвет в детских рисунках является важным эмоциональным и композиционным фактором для создания художественного образа.

The article raises the questions of using colors as an instrument of creating artistic characters in children's drawings.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кавиліна Г. К. 
Особливості малювання дітей дошкільного віку / Г. К. Кавиліна // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 75-77. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано особливості малювання на заняттях з образотворчої діяльності дітей різних вікових категорій. На думку багатьох дослідників дитячої творчості професійне вивчення дитячого малюнку відкриває шлях до розвивального спілкування з дитиною.

Рассмотрены и охарактеризованы особенности рисования на занятиях по изобразительной деятельности детей разных возрастных категорий. По мнению многих исследователей детского творчества профессиональное изучение детского рисунка открывает путь к развивающему общению с ребенком.

The article specifies some features of preschoolers' drawing at fine arts lessons which are to be considered in pedagogical process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Івершинь А. Г. 
Проблема сприйняття живописного твору дошкільниками / А. Г. Івершинь, Г. С. Ремега // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 63-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "сприйняття" та охарактеризовано його основні якості. У ході досліджень продемонстровано ефективність роботи на заняттях з дошкільниками з розвитку сприйняття художніх творів, що побудована на використанні елементів теорії вирішення винахідницьких завдань (ТВВЗ). Наведено приклади розроблених авторами завдань для розвитку творчої активності дошкільників.

Определена сущность понятия "восприятие" и охарактеризованы его основные качества. В ходе исследований продемонстрирована эффективность работы на занятиях с дошкольниками по развитию восприятия художественных произведений, которая построена на использовании элементов теории решения изобретательских заданий (ТРИЗ). Приведены примеры разработанных авторами заданий для развития творческой активности дошкольников.

The article deals with the issues of perceiving works of art by senior pupils, suggests some tasks for developing visual perception based on the methods "TRIZ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Івершинь А. Г. 
Розвиток емоційної сфери дошкільників у процесі образотворчої діяльності / А. Г. Івершинь, З. B. Колеснікова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування емоційної сфери, що включає в себе емоції, почуття, емоційні стани. Запропоновано методи регуляції учбової діяльності: посилення емоційності дидактичного матеріалу; коректування негативних ситуацій, що виникають у окремих дітей; відновлення функціональних станів дошкільників на заняттях. Наведено методику проведення серії занять із зображувальної діяльності для розширення уявлення дітей про різні емоції та способи їх вираження.

Рассмотрены теоретические аспекты проблемы формирования эмоциональной сферы, включающей в себя эмоции, чувства, эмоциональные состояния. Предложены методы регуляции учебной деятельности: усиление эмоциональности дидактичного материала; корректировка негативных ситуаций, которые возникают у отдельных детей; возобновление функциональных состояний дошкольников на занятиях. Приведена методика проведения серии занятий по изобразительной деятельности для расширения представления детей о разных эмоциях и способах их выражения.

The article presents some theoretical aspects of the problem of formation of emotional sphere including emotions, feelings, emotional conditions. The authors offer a series of tasks for activating emotional processes of preschoolers in graphic activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Удина Е. Н. 
Педагогические условия воспитания самостоятельности у дошкольников в изобразительной деятельности / Е. Н. Удина // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 192-196. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена проблема воспитания самостоятельности дошкольников в изобразительной деятельности. Раскрыты дидактические, организационные, материально-технические педагогические условия воспитания самостоятельности дошкольников в данном виде деятельности. Охарактеризовано содержание самостоятельности в изобразительной деятельности на различных ступенях развития детей. Обговорен вопрос личностно ориентированного взаимодействия педагога с детьми в процессе изобразительной деятельности.

Розглянуто проблему виховання самостійності дошкільників в образотворчій діяльності. Розкрито дидактичні, організаційні, матеріально-технічні педагогічні умови виховання самостійності дошкільників в даному виді діяльності. Охарактеризовано зміст самостійності в образотворчій діяльності на різних ступенях розвитку дітей. Обговорено питання особистісно орієнтованої взаємодії педагога з дітьми в процесі образотворчої діяльності.

It's consider the problem of self-education preschoolers in the fine arts activity. It's solved didactic, organizational and logistical conditions for teaching preschoolers self-education in the activity. It's characterized by the content self-sufficiency in the fine arts activity at different stages of child development. Discuss questions of person-centered teacher interaction with children in the process of fine arts activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Ч411.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Івершинь А. Г. 
Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн-діяльності / А. Г. Івершинь, К. Л. Бостан // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання формування художнього образу в дизайні за допомогою метафори. Розкрито сутність роботи з естетичного виховання дошкільників на прикладі занять дизайном. Виділено основні положення даного дослідження. Визначено сутність метафори, яка застосовується за формування художньої образності. Зазначено, що в період дошкільного дитинства метафора і метонімія краще всього виражені в 6 - 7 років, що пов'язано зі специфікою дитячого мислення. Зроблено висновок, що образно-чуттєве вираження мови дизайну є підсумком різного творчого досвіду, і чим багатший цей зоровий і розумовий досвід, тим продуктивніше творча діяльність дитини в цілому.

Рассмотрены вопросы формирования художественного образа в дизайне посредством метафоры. Раскрыта сущность работы по эстетическому воспитанию дошкольников на примере занятий дизайном. Выделены основные положения данного исследования. Определена сущность метафоры, которая применяется при формировании художественной образности. Указано, что в период дошкольного детства метафора и метонимия лучше всего выражены в возрасте 6 - 7 лет, что связано со спецификой детского мышления. Сделан вывод образно-чувственном выражении языка дизайна, что является итогом различного творческого опыта, и чем богаче этот зрительный и умственный опыт, тем продуктивнее творческая деятельность ребенка в целом.

The problems of forming an artistic image design by metaphor. The essence of the work on aesthetic education of preschool children in the sample study design. The basic position of the study. The essence of metaphor, which is used in the formation of artistic imagery. Indicated that during the preschool child metaphor and metonymy is best expressed in 6 - 7 years, which is associated with the specifics of the child's thinking. Concluded that the figurative sense expression design language is the culmination of many creative experience, and richer than this visual and mental experience, the more productive creative activity of the whole child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.355.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Резніченко Г. В. 
Художня графіка в дошкільному навчальному закладі / Г. В. Резніченко // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 29-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано потребу в поновленні концептуальної основи змісту перепідготовки вихователів та підвищення кваліфікації в галузі різних видів образотворчого та декоративного прикладного мистецтва. Зазначено, що серед численних засобів розвитку творчого потенціалу дитини надзвичайно велика роль належить художньо-графічній діяльності. Запропоновано методологічні підходи до організації художньо-естетичного виховання дітей в дошкільних навчальних закладах. Висвітлено напрями підвищення рівня професійної компетенції вихователів на заняттях з образотворчого мистецтва в Одеському обласному інституті удосконалення вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нікітчина С. 
Педагогічні умови формування в старших дошкільників художньої творчості засобами пейзажного жанру живопису / С. Нікітчина, Л. Білоусько, Н. Мусаєва // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23. - С. 151-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень з означеної проблеми. Розроблено адекватну концепцію, програму та педагогічну технологію і здійснено експериментальну апробацію, вивчено особливості стимулювання художньої творчості старших дошкільників в образотворчій діяльності. Окреслено основні педагогічні умови формування художньої творчості в дітей засобами мистецтва живопису (пейзажу).

Осуществлен анализ психолого-педагогических исследований по данной проблеме. Разработана концепция, программа и педагогическая технология и осуществлена экспериментальная апробация, изучены особенности стимулирования художественного творчества старших дошкольников в изобразительной деятельности. Выделены основные педагогические условия формирования художественного творчества у детей средствами искусства живописи (пейзажа).

The theoretical analysis psychological and pedagogical investigation in theme is implemented. Basic pedagogical ways a formation of the art work of the pre-school children of the means a painting (landscape) is lined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Баранова В. В. 
Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / В. В. Баранова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Визначено поняття "розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності", "мовленнєво-образотворча діяльність", "образотворчо-мовленнєва діяльність". Уточнено поняття "зв'язне мовлення". Виявлено показники, критерії та рівні розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Розроблено й експериментально апробовано модель і методику розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Баранова В. В. 
Стан розвитку зв'язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку / В. В. Баранова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто стан розвитку зв’язного мовлення та зображувальної діяльності дітей дошкільного віку у практиці дошкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинні програми з навчання і виховання дітей дошкільного віку. Зауважено про наявність суперечності між великими потенційними можливостями образотворчої діяльності для розвитку зв’язного мовлення дітей і відсутністю методологічного забезпечення зазначеної роботи. Висвітлено поняття «критерій» та типи показників і рівнів розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку.

Рассмотрено состояние развития связной речи и изобразительной деятельности детей дошкольного возраста в практике дошкольных учебных заведений. Проанализированы действующие программы по обучению и воспитанию детей дошкольного возраста. Отмечено наличие противоречия между большими потенциальными возможностями изобразительной деятельности для развития связной речи детей и отсутствием методологического обеспечения указанной работы. Освещены понятие «критерий» и типы показателей и уровней развития связной речи у детей дошкольного возраста.

The state of development of coherent speech and representational activities of preschool children in pre-school practice. Analyze current programs for training and education of preschool children. Noted the presence of conflict between great potential for the development of graphic activity connected speech of children and the lack of methodological support of this work. Highlighted the concept of «criterion» and noted the type of indicators and levels of development of connected speech in preschool children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Горбатова Е. В. 
Развитие изобразительного творчества старших дошкольников в условиях интеграции содержания дошкольного образования / Е. В. Горбатова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 36-39. - Библиогр.: с. 39 (7 назв.) - рус.

Указано на то, что в настоящее время особое значение приобретают проблемы раскрытия творческого потенциала каждого ребенка. Охарактеризирована специфика организации и проведения интегрированных занятий с детьми старшего дошкольного возраста, определено их влияние на развитие изобразительной деятельности воспитанников. Показано, что интегрированный подход позволяет оптимизировать художественное воспитание в детском саду, улучшить качественные характеристики создаваемых детьми образов, повысить креативность, инициативность, самостоятельность и ответственность каждого ребенка.

Зазначено, що в даний час особливого значення набувають проблеми розкриття творчого потенціалу кожної дитини. Охарактеризовано специфіку організації та проведення інтегрованих занять з дітьми старшого дошкільного віку, визначено їх вплив на розвиток образотворчої діяльності вихованців. Показано, що інтегрований підхід дозволяє оптимізувати художнє виховання в дитячому садку, покращити якісні характеристики створюваних дітьми образів, підвищити креативність, ініціативність, самостійність і відповідальність кожної дитини.

In the article specificity of the organization and carrying out of the integrated employment with children of the senior preschool age, their influence on development of graphic creativity of pupils is specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського