Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.355.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Гаврилюк С. М. 
Театр для дітей : навч. посіб. для студ. ВНЗ / С. М. Гаврилюк; МОН України. - 2-ге вид., доповн. - Умань : Сочінський, 2011. - 167 c. - Бібліогр.: 27 назв - укp.

Розкрито вплив театралізованої діяльності на художньо-творчий розвиток особистості. Наведено програму навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" і показано його педагогічну ефективність. Доведено, що театралізована діяльність є комплексним, доступним і високоефективним засобом виховання та розвитку дітей за умов навчально-виховного комплексу. Увагу приділено проблемам формування творчих здібностей вихованців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ338 р(4УКР)3 + Ч411.355.25 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макаренко Л. В. 
Театр і театралізована діяльність у сучасному дошкільному закладі освіти : монографія / Л. В. Макаренко; МОНМС України, Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ландон-XXI, 2011. - 210 c. - Бібліогр.: 205 назв - укp.

Проаналізовано проблему формування театральної діяльності у дітей старшого дошкільного віку. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел підтверджено необхідність і своєчасність наукового інтересу до проблеми формування театралізованої діяльності у дітей старшого дошкільного віку. Уточнено характеристику поняття "готовність до театралізованої діяльності". Подано програмно-методичне забезпечення ознайомлення з театром.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Гаврилюк; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні підходи до художнього розвитку особистості. Здійснено аналіз історико-педагогічного досвіду використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості. З'ясовано особливості організації та педагогічну ефективність театралізованої діяльності дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад". Розроблено експериментальну модель художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років засобами театралізованої діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу даного закладу. Одержано позитивні результати апробації експериментальної моделі художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу, які засвідчили її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ч421.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" : монографія / С. М. Гаврилюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Сочінський, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: с. 138-157. - укp.

Розглянуто художній розвиток особистості як проблему психолого-педагогічних досліджень. Розкрито історико-педагогічний досвід використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості, показано особливості та визначено принципи організації театралізованої діяльності дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного процесу. Визначено структурні компоненти й організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу. Увагу приділено теоретичному обгрунтуванню та реалізації експериментальної моделі художнього розвитку дітей даної вікової категорії, проаналізовано результати дослідницько-експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.355.25 + Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федій О. А. 
Лялькотерапія у професійній діяльності педагога / О. А. Федій // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних дослідників до застосування лялькотерапії як новітньої інтеграційної психолого-педагогічної технології. Наведено теоретико-практичний аспект використання лялькотерапії у світлі особистісно орієнтованої педагогіки. Висвітлено основні напрями та принципи використання ляльки у корекційно-виховній роботі педагога з дітьми різних категорій в освітньому закладі з навчальною, діагностуючою та коригувальною метою.

Рассмотрены современные подходы отечественных и зарубежных исследователей к применению куклотерапии как новейшей интеграционной психолого-педагогической технологии. Представлен теоретико-практический аспект использования куклотерапии в свете личностноориентированной педагогики. Освещены основные направления и принципы использования куклы в коррекционно-воспитательной работе педагога с детьми разных категорий в учебном заведении с обучающей, диагностирующей и корригирующей целью.

This article tells about contemporary approaches of home and foreign researches to use of Puppet Therapy as the newest integrative psychological and pedagogical technique. Author represents theoretical and practical aspect of Puppet Therapy from the standpoint of personality-oriented pedagogic. The main directions of Puppet Therapy use in teacher's work are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ю984.546-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дроб'язко О. В. 
Театральний водограй / О. В. Дроб'язко // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу "Теремок" м. Червонозаводського Лохвицького району на Полтавщині з розвитку творчих здібностей дошкільників шляхом залучення їх до участі у театральній діяльності. Наведено приклад планування гурткової роботи у групах дошкільників різного віку, опис методів виготовлення різного виду атрибутів для настільного театру та можливі способи їх застосування у ігровій діяльності дошкільників.

Освещен опыт работы педагогического коллектива дошкольного учебного заведения "Теремок" г. Червонозаводского Лохвицкого района Полтавской области по развитию творческих способностей дошкольников путем привлечения их к участию в театральной деятельности. Приведен пример планирования работы кружков в группах дошкольников разного возраста, описание методов изготовления разнообразных атрибутов для настольного театра и возможные способы их применения в игровой деятельности дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Луганська Л. М. 
Компетентнісні засади підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів до театралізованої діяльності / Л. М. Луганська // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 88-95. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Визначено основні компетентності, якими повинен володіти педагог дошкільного навчального закладу для здійснення ефективного керівництва театралізованою діяльністю дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник О. М. 
Театрально-освітній простір дошкільного навчального закладу як передумова формування емоційної сприйнятливості дітей дошкільного віку / О. М. Олійник // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 42-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що реформування національної освіти, зокрема її дошкільної ланки, характеризується підвищенням якості освіти. Проаналізовано роль театрально-освітнього простору як засобу розвитку емоційної сприйнятливості дітей дошкільного віку. Розроблено практичні рекомендації щодо організації театралізованої діяльності в ДНЗ.

Отмечено, что реформирование национального образования, в частности его дошкольного звена, характеризуется повышением качества образования. Проанализирована роль театрально-образовательного пространства как средства развития эмоциональной восприимчивости детей дошкольного возраста. Разработаны практические рекомендации по вопросу организации театрализованной деятельности в ДУЗ.

In the article a role is characterized theatrically educational space in forming of emotional sensitiveness of children of preschool age, practical recommendations are given in relation to organization of educational space in preschool educational establishment for realization of theatrical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Макаренко Л. В. 
Організація театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі : навч.-метод. посіб. для студентів напряму підгот. Дошкільна освіта / Л. В. Макаренко. - Бердянськ : Ткачук О.В., 2014. - 254 c. - Бібліогр.: с. 232-239 - укp.

Викладено історичний аспект театрального мистецтва. Подано інформацію про український фольклорний театр. Детально розглянуто історію розвитку світового драматичного театру. Висвітлено актуальні проблеми естетичного виховання дітей засобами театрального мистецтва в сучасній педагогічній теорії. Увагу приділено організації театралізованої діяльності в практиці сучасних дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності: теорія і практика : монографія / С. М. Гаврилюк; Уманський державний педагогічний інститут імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2023. - 159 c. - Бібліогр.: с. 111-122 - укp.

Розкрито концептуальні засади художнього розвитку дітей 5 -7-ми років. На основі аналізу театралізованої діяльності визначено компоненти, показники і охарактеризовано рівні художнього розвитку дітей; запропоновано методику використання театралізованої діяльності як засобу художнього розвитку дітей 5 -7-ми років в педагогічному процесі навчально-виховного комплексу “Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітній навчальний заклад”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868528 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського