Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.355.232$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Вільчковська А. Е. 
Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект) / А. Е. Вільчковська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто систему ритмічного виховання дітей дошкільного віку та учнів шкіл, яку розробив швейцарський педагог і композитор Е. Далькроз. Ця система передбачає поєднання музики та рухової експресії у дітей у процесі занять ритмічною гімнастикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.232 + Ч516.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ватаманюк Г. П. 
Формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Г. П. Ватаманюк; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано сутність і структуру поняття "комунікативні уміння старших дошкільників у музично-ігровій діяльності". Уточнено поняття "комунікативні уміння", "музично-ігрова діяльність". Виявлено критерії (когнітивно-ігровий, емоційно-виразний, довільно-комунікативний) і показники сформованості комунікативних умінь в ігровій діяльності (знання дітьми ігор, уміння їх пояснити, організувати і провести, творче відображення реальних і казкових ситуацій спілкування, використання формул мовленнєвого етикету у грі; використання вербальних, невербальних засобів спілкування та здатність їх розуміти; уміння будувати діалогічні єдності у спілкуванні, трилог, полілог у процесі організації гри, використовувати функціональні типи діалогу). Визначено педагогічні умови формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності (взаємозв'язок змісту комунікативної, музичної та ігрової діяльності; наявність музично-мовленнєвого супроводу ігрової діяльності; забезпечення рефлексивного характеру ігрової діяльності; занурення дітей в активну комунікативно-музично-ігрову діяльність). Охарактеризовано рівні сформованості комунікативних умінь старших дошкільників в ігровій діяльності (високий, достатній, задовільний, низький). Експериментальними даними підтверджено ефективність розробленої моделі та методики формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.232 + Ч411.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іваненко О. А. 
Творча самореалізація дошкільників у процесі музичних занять : навч.-метод. посіб. / О. А. Іваненко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Ліра-К, 2020. - 194 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні основи та розкрито методичні аспекти формування здатності до художньо-творчої самореалізації дітей 4 - 5 років в процесі музичних занять на інтегративних засадах. Запропроновано інший погляд на структуру музичних занять в дошкільних навчальних закладах та надано практичні рекомендації щодо застосування ефективних засобів в процесі художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.232 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859311 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського