Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (67)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Папуча М. В. 
Особистість: розвиток, соціалізація, виховання / М. В. Папуча, Т. Д. Кричковська; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 148 c. - Бібліогр.: с. 144-145. - укp.

Розглянуто філософсько-психологічні проблеми розвитку особистості в освітньому просторі. Розкрито зміст поняття соціалізації, наведено соціально-психологічні механізми соціалізації особистості. Визначено непродуктивні та продуктивні типи особистості. Запропоновано схему взаємозв'язків психічних структур і їх проявів у житті особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч312.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Штефан Л. А. 
Соціально-педагогічна теорія та практика в Україні (20 - 90-ті рр. XX ст.) / Л. А. Штефан; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ТОВ "ТО Ексклюзив", 2002. - 263 c. - Бібліогр.: 867 назв. - укp.

Проаналізовано основні етапи становлення та розвитку соціально-педагогічної теорії та практики в Україні в 1920 - 1990-ті рр. Розкрито соціально-історичні та організаційно-педагогічні передумови виникнення соціальної педагогіки як самостійної галузі педагогічного знання. Висвітлено особливості змісту соціально-педагогічної діяльності з підлітками на різних етапах розвитку науки та шляхи впровадження конкретних ідей соціальної педагогіки за сучасних умов.

Проанализированы основные этапы становления и развития социально-педагогической теории и практики в Украине в 1920 - 1990-е гг. Раскрыты социально-исторические и организационно-педагогические предпосылки возникновения социальной педагогики как самостоятельной отрасли педагогического знания. Освещены особенности содержания социально-педагогической деятельности с подростками на различных этапах развития науки и пути внедрения конкретных идей социальной педагогики в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР) + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми девіантної поведінки: історія, теорія, практика : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 25 - 27 листоп. 2002 р. / Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, . - К. : Міленіум, 2002. - 424 c. - укp.

Висвітлено проблеми запобігання й корекції девіантної поведінки, історичні та теоретичні аспекти даної проблеми. Значну увагу приділено ролі недержавних організацій у вирішенні питань ресоціалізації дітей з девіантною поведінкою та профілактичній роботі з дітьми "групи соціального ризику". Наведено результати експериментальних дослідженнь проблем девіантної поведінки, превенції, а також психологічні аспекти проблем підготовки фахівців для роботи з девіантними підлітками.

Освещены проблемы предупреждения и коррекции девиантного поведения, исторические и теоретические аспекты данной проблемы. Значительное внимание уделено роли негосударственных организаций в решении вопросов ресоциализации детей с девиантным поведением и профилактической работе с детьми "группы социального риска". Приведены результаты экспериментальных исследований проблем девиантного поведения, превенции, а также психологические аспекты проблем подготовки специалистов для работы с девиантными подростками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620-81 я431(4УКР) + Ч421.334 я431 + Ч312.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ідея опіки дітей і молоді в історико-педагогічній науці : Зб. наук. пр. / ред.: І. Ф. Миронюк; Лаб. соц. педагогіки Ін-ту пробл. виховання АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. ін-т. Каф. історії педагогіки. Каф. соц. педагогіки. - Івано-Франківськ, 2005. - 340 c. - укp.

Розглянуто питання здійснення опіки дітей і молоді (ОДІМ) за умов трансформації суспільного устрою. Висвітлено питання ОДІМ в історії вітчизняної та світової культур за сучасних умов розвитку суспільства, визначено психолого-педагогічні засади її організації, а також різні аспекти роботи соціальних педагогів (працівників) в Україні та за рубежем. Проаналізовано досвід і проблеми підготовки даної категорії фахівців, наведено психолого-педагогічний підхід у профілактичній роботі щодо формування навичок здорового способу життя учнів.

Рассмотрены проблемы осуществления опеки детей и молодежи (ОДИМ) в условиях трансформации общественного строя. Освещены вопросы ОДИМ в истории отечественной и мировой культур, в современных условиях развития общества, определены психолого-педагогические основы ее организации, а также различные аспекты работы социальных педагогов (работников) в Украине и за рубежом. Проанализированы опыт и проблемы подготовки данной категории специалистов, приведен психолого-педагогический подход в профилактической работе по формированию навыков здорового способа жизни учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР) + С5*148:Ч30 я54 + Х839(4УКР)011.211 + Х839(4УКР)75 + Ю949.241 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якса Н. В. 
Історія соціальної педагогіки : Метод. посіб. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 156 c. - Бібліогр.: с. 149-154. - укp.

Розкрито процеси становлення, історичні особливості та специфіку соціальної педагогіки як наукової дисципліни та сфери практичної професійної діяльності. Висвітлено особливості виховання та навчання в Месопотамії, Давньому Єгипті, Давній Індії, Давній Греції, Візантії. Досліджено розвиток виховання у східних слов'ян та в Київській Русі, Російській імперії, а також сутність на основні напрямки реформування радянської системи освіти. Описано сучасну соціальну концепцію України, зокрема введення інституту соціальних педагогів.

Раскрыты процессы становления, исторические особенности и современная специфика социальной педагогики как научной дисциплины и сферы практической профессиональной деятельности. Освещены особенности воспитания и обучения в Месопотамии, Древнем Египет, Древней Индии, Древней Греции, Византии. Исследовано развитие воспитания у восточных славян и в Киевской Руси, Российской империи, а также сущность и основные направления реформирования советской системы образования. Описана современная социальная концепция Украины, в частности введение института социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3р3

Шифр НБУВ: ВА675735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пахомова О. М. 
Проблема соціального виховання засобами української народної педагогіки у науково-педагогічній літературі / О. М. Пахомова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 75-79. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано ступінь вивченості у науково-педагогічній літературі проблеми соціального виховання засобами української народної педагогіки; подано теоретичні засади поняття "соціальне виховання".

Проанализирована степень изученности в научно-педагогической литературе проблемы социального воспитания средствами украинской народной педагогики; даны теоретические основы понятия "социальное воспитание".

At article give analysis problem of the social upbringing means Ukrainian nationality pedagogic in science-pedagogical literature; give definitions notion Дsocial upbringing".


Ключ. слова: соціальне виховання, українська народна педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3 + Ч313.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карпенко О. Г. 
Соціально-педагогічна підтримка дітей в історичному контексті : Моногр. / О. Г. Карпенко, Т. В. Янченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 144-159. - укp.

Проаналізовано зміст та процесуальні аспекти соціально-педагогічної підтримки дітей в Україні в кінці XIX - на поч. XX ст. Розглянуто проблеми становлення та розвитку соціальних інститутів щодо захисту дітей, котрі опинилися у скрутній ситуації, а також взаємодії суспільства, земських громад, православної церкви та окремих осіб. Розкрито особливості їх діяльності, окреслено стратегічні напрямки та засоби її активізації в історичному аспекті.

Проанализированы содержание и процессуальные аспекты социально-педагогической поддержки детей в Украине в конце XIX - нач. XX вв. Рассмотрены проблемы становления и развития социальных институтов по защите детей, оказавшихся в тяжелой ситуации, а также взаимодействия общества, земских общин, православной церкви и отдельных людей. Раскрыты особенности их деятельности, очерчены стратегические направления и средства ее активизации в историческом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ч312.3(4УКР)53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Комар І. В. 
Опікунська діяльність релігійних організацій Української греко-католицької церкви у Галичині (кінець XIX - перша половина ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Комар; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

На підставі результатів вивчення широкої джерельної бази комплексно досліджено теорію та практику опікунства під керівництвом релігійних організацій Української греко-католицької церкви (УГКЦ) у Галичині наприкінці XIX - першій половині XX ст. Показано її особливості у аспекті суспільно-політичного та культурно-освітнього розвитку краю. Висвітлено напрями опікунсько-виховної діяльності чернечих чинів УГКЦ у Галичині. Виділено історичні етапи розвитку всіх греко-католицьких чернечих чинів від часу їх заснування до сучасності у контексті опікунської діяльності. Здійснено періодизацію даної діяльності греко-католицького чернецтва дослідженого періоду. Педагогічну теорію та практику розвинуто новими даними стосовно змісту, форми та напрямів опікунської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)5/6 + Э377.109(4УКР)-112.681

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мкртічян О. А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Мкртічян; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено та обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коваль В. О. 
Особливості валеологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. О. Коваль; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади, зміст, мету та завдання валеологічної підготовки майбутніх педагогів у контексті особистісно орієнтованої парадигми. Теоретично визначено й експериментально перевірено особливості ефективної організації процесу валеологічної підготовки майбутнього соціального педагога за умов професійної педагогічної освіти. Шляхом педагогічного експерименту доведено, що впровадження розробленої структурно-функціональної моделі валеологічної підготовки програми "Валеологічна діяльність соціального педагога" підвищує її рівень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Цибулько Л. Г. 
Соціальне виховання у вітчизняній педагогічній теорії та практиці 20 - 30-х років XX ст. : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Г. Цибулько; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

Виявлено специфіку та тенденції розвитку теорії та практики соціального виховання в Україні в 1920 - 1930 рр. На підставі аналізу соціологічних та соціально-педагогічних джерел уточнено зміст поняття соціального виховання, визначено його місце в системі соціалізації підростаючого покоління. Здійснено історіографічний аналіз проблеми, проаналізовано особливості та основні напрями розвитку теорії соціального виховання в досліджуваний період. Визначено нормативно-правові засади формування системи соціального виховання, узагальнено та систематизовано практичний досвід її реалізації в 1920 - 1930 рр. і визначено можливості його використання за сучасних умов. У науковий обіг введено невідомі раніше матеріали, що значно розширюють уявлення про історичний розвиток вітчизняної соціально-педагогічної теорії та практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч312.3(4УКР) + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Поліщук Ю. Й. 
Соціально-педагогічна діяльність сучасних громадських молодіжних об'єднань в Україні : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Ю. Й. Поліщук; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 42 c. - укp.

Розроблено концепцію соціально-педагогічної діяльності молодіжних об'єдань початку XXI ст. і доведено, що її сутність полягає у сприянні процесу соціаліазції та соціального виховання молоді. Здійснено історико-педагогічний аналіз діяльності спілок молоді у XIX - XX ст. Визначено особливості соціалізації та соціального виховання особистості в молодіжних організаціях початку XXI ст. Виявлено характер впливу соціально-педагогічної діяльності молодіжних об'єднань на формування духовності, особистісних якостей і властивостей, ціннісних орієнтацій та світогляду. Здійснено класифікацію спілок молоді на підставі таких критеріїв: пріоритетна спрямованість їх діяльності, віковий і національний склад, особливості світоглядних позицій. Визначено основні чинники, які впливають на становлення молодіжного об'єднання як соціально-педагогічної системи. Особливу увагу приділено застосуванню у діяльності молодіжних організацій соціально-педагогічних технологій. Розроблено комплекс заходів щодо покращання партнерської співпраці суб'єктів українського молодіжного руху та державних структур. Охарактеризовано особливості діяльності європейських молодіжних об'єднань. Обгрунтовано прогноз розвитку українського молодіжного руху в контексті загальноєвропейських соціально-педагогічних тенденцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР) + С5*148:Ч30 + С5*666*457.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сєваст'янова О. А. 
Соціально-педагогічні умови соціалізації студентської молоді у виховному процесі вищого навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Сєваст'янова; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

На підставі теоретичного аналізу наукової літератури визначено суть і специфіку виховного процесу у сучасному вищому навчальному закладі (ВНЗ), розкрито його специфіку й особливості, а також характерні риси. Висвітлено особливості сучасного студентства у контексті суб'єкт-суб'єктних виховних відносин. Соціально-педагогічними умовами, які забезпечують ефективність процесу соціалізації студентства, визначено гармонізацію використання педагогічних підходів у процесі виховної діяльності у ВНЗ; переорієнтацію на якісні характеристики організації даної діяльності. Як головний критерій визначення ефективності застосування наведених соціально-педагогічних умов запропоновано соціалізацію студентів, а як показник - суб'єктність особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч312.3 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Штефан Л. А. 
Становлення та розвиток соціальної педагогіки як науки в Україні (20 - 90-ті рр. ХХ ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. А. Штефан; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 43 c. - укp.

Відтворено еволюцію соціальної педагогіки як самостійної галузі наукового знання в Україні в 1920 - 1990-х рр. На підставі аналізу конкретно-історичних обставин та зв'язків соціальної педагогіки з іншими науками про людину визначено етапи розвитку цієї науки: 1920-ті - перша половина 1930-х рр. - інтенсивної розробки соціально-педагогічної теорії та практики; друга половина 1930-х - перша половина 1950-х рр. - нагромадження практичного досвіду соціальної роботи; друга половина 1950-х - перша половина 1980-х рр. - відродження соціальної педагогіки в системі наук про людину; друга половина 1980-х - 1990-ті рр. - розвитку соціальної педагогіки як системи. Розкрито суть соціальної педагогіки як науки, суспільно-політичні, соціально-економічні й організаційно-педагогічні передумови її зародження. Узагальнено зміст, провідні напрями, форми та методи соціально-педагогічної діяльності, що стосується роботи з дітьми різних категорій на кожному з етапів розвитку соціально-педагогічної теорії. Виявлено й охарактеризовано провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної науки в досліджуваний період. Визначено перспективи творчого використання прогресивних ідей соціально-педагогічної теорії та практики за сучасних умов України. Виявлено та угруповано прогностичні тенденції розвитку цієї науки в XXI ст. Введено до наукового обігу значну кількість невідомих і маловідомих архівних документів, окремих фактів та теоретичних положень, пов'язаних з еволюцією соціально-педагогічної теорії та практики в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Плугатор І. Б. 
Теорія і практика опіки дітей і молоді в Україні (1945 - 1990 рр.) : автореф. дис... канд. пед. наук / І. Б. Плугатор; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - укp.

Вперше узагальнено теоретичні засади та практичний досвід організації опіки дітей та молоді в Україні у 1945 - 1990 рр. Розкрито зміст поняття "опіка", проаналізовано різні підходи щодо класифікації її видів і форм. Визначено етапи та особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування. Охарактеризовано структуру та типи опікунсько-виховних закладів, розглянуто напрями їх реорганізації та систему управління. Проаналізовано науково-методичне забезпечення опікунсько-виховної роботи у досліджуваний період. Визначено шляхи реалізації опікунсько-виховних завдань у середніх школах, охарактеризовано види та форми опіки працюючої молоді. Визначено пріоритетні цілі та завдання опікунсько-виховної роботи у дитячих будинках та школах інтернатах. З урахуванням історичного досвіду організації опіки дітей та молоді в Україні розроблено рекомендації щодо удосконалення опікунсько-виховної роботи в загальноосвітніх школах та поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів до її реалізації за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)46 + Ч312.3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маштакова В. О. 
Розвиток соціального виховання на Слобожанщині (XIX - поч. XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. О. Маштакова; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено особливості демократизації соціального виховання в індустріальному суспільстві. Обгрунтовано в соціокультурному контексті та регіональному аспекті етапи становлення системи та демократизації регіонального соціального виховання Слобожанщини, зокрема: І етап - перша половина XIX ст. - становлення системи соціального виховання, системотвірним елементом якої стала система державної освіти та стимулювання державою громадської ініціативи в соціальному вихованні; ІІ етап - вдосконалення державної за характером системи соціального виховання через розвиток громадянської активності та виокремлення систем просвіти й опіки; ІІІ етап: кінець XIX ст. - початок XX ст. - трансформація системи соціального виховання Слобожанщини з державної за характером у громадську та зростання громадської відповідальності й приватної ініціативи в соціальному вихованні в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР5)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Заєць С. С. 
Соціальна адаптація знедолених дітей у притулках і сирітських будинках (друга половина XIX - початок XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / С. С. Заєць; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність соціальної адаптації - процесу, що забезпечує сприйняття та прийняття індивідом норм, цінностей, правил життя соціального середовища, підготовку до самостійної життєдіяльності та працевлаштування. Досліджено її соціальний і педагогічний аспекти стосовно дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. З'ясовано категорії дітей, які належать до соціальної групи знедолених. Простежено генезис становлення соціальних інститутів опікування знедоленими дітьми. Охарактеризовано мережу дитячих притулків і сирітських будинків, основні цілі їх діяльності, типи внутрішньої організації в даний період. Визначено зміст, форми та засоби соціальної адаптації знедолених дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)52 + С5*423.121*328.934

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Клішевич Н. А. 
Соціально-педагогічна робота з підлітками із делінквентною поведінкою (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. А. Клішевич; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано дефініції, які використовувалися в педагогічній науці у другій половині XX - на початку XXI ст. щодо підлітків, які не дотримувалися моральних і правових норм, уточнено поняття "делінквентна поведінка підлітків". Узагальнено соціальні, соціально-педагогічні й індивідуально-психологічні детермінанти делінквентної поведінки підлітків у даний період і виокремлено постійні та специфічні детермінанти такої поведінки. Визначено й охарактеризовано етапи розвитку соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою (актуалізації (1950 - 1970-ті рр.), інституціалізації (1980-ті - середина 1990-х рр.) та технологізації (середина 1990-х рр. - початок XXI ст.)). Встановлено та систематизовано напрями та форми соціально-педагогічної роботи з делінквентними підлітками в різних соціальних інститутах (середні загальноосвітні школи, школи-інтернати для дітей сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, школи соціальної реабілітації, центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, притулки для дітей, кримінальна міліція у справах дітей).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)63/64 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петришин Р. А. 
Соціально-педагогічна робота українських емігрантських жіночих організацій у Європі у міжвоєнний період (1918 - 1939 рр.) / Р. А. Петришин // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 125-128. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-педагогічну роботу українських жіночих емігрантських організацій у Європі у міжвоєнний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4)61 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корнієць О. М. 
Методи статистичного спостереження за профорієнтаційною діяльністю соціальних педагогів у персональному навчальному середовищі [Електронний ресурс] / О. М. Корнієць. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/777/577

Розглянуто застосування соціальних сервісів WEB 2.0 для створення персонального навчального Інтернет-середовища, яке використовується у профорієнтаційній роботі соціального педагога. Для того, щоб проводити ефективну профорієнтаційну роботу з використанням персонального навчального Інтернет-середовище, необхідно забезпечити зворотній зв'язок. Запропоновано організацію цього зв'язку засобами статистичного спостереження. Розглянуто типове рішення організації персонального навчального Інтернет-середовища з убудованими стандартними Інтернет-засобами статистичного спостереження й оброблення статистичних даних. Досліджено можливості використання сервісів збору й обробки статистичних даних на прикладі Google Analytics.

Рассмотрено применение социальных сервисов WEB 2.0 для создания персональной учебной Интернет-среды, которая используется для профориентационной роботы социального педагога. Для того, чтобы проводить эффективную профориентационную роботу, используя персональную учебную Интернет среду, необходимо обеспечить обратную связь. Предложена организация этой связи средствами статистического наблюдения. Рассмотрено типичное решение организации персональной учебной Интернет-среды со встроенными стандартными Интернет-средствами статистического наблюдения и обработки статистических данных. Исследованы возможности использования сервисов сбора и обработки статистических данных на примере Google Analytics.

The article deals with the application of social services WEB 2.0 for personal learning environment creation that is used for professional orientation work of social educator. The feedback is must be in personal learning environment for the effective professional orientation work. This feedback can be organized through statistical monitoring. The typical solution for organizing personal learning environment with built-in statistical surveys and statistical data processing is considered in the article. The possibilities of the statistical data collection and processing services on the example of Google Analytics are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.351.6

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського