Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Бондаровська В.  
Школа Рівних Можливостей : Навч.- метод. посіб. / В. Бондаровська, І. Братусь, М. Веселовська, Г. Гулевська-Черниш, О. Данилейко, Г. Дацюк, Л. Іванченко, О. Калашник, Т. Коваленко, М. Ковалко; ред.: Т. В. Ковалко; Міжнар. громад. орг. "Школа Рівних Можливостей". - К. : Укр. енциклопед. знання, 2001. - 192 c. - укp.

Висвітлено новітні підходи до освіти сучасної молоді як реального творця українського громадянського суспільства. Розглянуто діяльність і вміщено кодекс Школи Рівних Можливостей. Визначено основні напрями програми Школи. Викладено принципи побудови тренінгової сесії. Запропоновано абетку підприємництва та словник термінів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332-215 + С5*423.2 я7 + Ф75(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Женское образование и воспитание : Библиогр. указ. (1859 - 1865) / сост.: Е. В. Анищенко. - Нежин, 2003. - 24 c. - рус.

Систематизированы труды ученых, педагогов, журналистов, писателей, посвященные проблемам воспитания, образования и самореализации женщин в Российской империи и зарубежных странах, изданные в 1859 - 1865 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Рос)42я1 + Ч311.332я1 + Т3(2)5-297я1 + Э372-677.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р98130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлущенко Н. М. 
Традиційна стратегія соціалізації особистості дитини у вітчизняній теорії виховання: гендерний аспект / Н. М. Павлущенко, С. М. Кондратюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 126-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено аналіз наукової літератури з проблеми традиційної стратегії соціалізації особистості в сучасній педагогічній науці з акцентом на гендерному аспекті, що грунтується на двох основних підходах до виховання школярів: статево-рольовому та "безстатевому" вихованні, сформованому в радянські часи, який у гендерних дослідженнях одержав назву "теорія нівелювання статі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332 + Ч311.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Матусевич Т. В. 
Гендерно орієнтована освіта як чинник становлення особистості: філософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Т. В. Матусевич; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено та проаналізовано потенціал гендерно орієнтованої освіти (ГОО) як чинника становлення особистості, що дозволяє розглядати ГОО як важливий чинник деконструкції гендерних стереотипів в освітній системі та суспільстві, становлення особистості, вільної у виборі напрямів свого індивідуального та професійного розвитку. Показано закономірність актуалізації ідей ГОО в сучасному суспільстві шляхом встановлення комплексу культурних, історичних, соціальних, теоретико-педагогічних передумов, які перебуваючи в діалектичній взаємодії, забезпечують новий етап її теоретичного осмислення та практичного застосування. Встановлено, що аксіологічною основою ГОО є розуміння рівноправності та самоцінності (а не рівності, однаковості) представників обох статей, що співзвучно сучасному тлумаченню гендерної егалітарності. Встановлено, що реформування української системи освіти на демократичних засадах, враховуючи сучасні євроінтеграційні процеси, вимагає включення гендерного компоненту на всіх рівнях освітньої системи як чинника формування суспільства рівних можливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Денисенко Е. А. 
Актуальность гендерного подхода в развитии рекреационного потенциала Крыма / Е. А. Денисенко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 57-59. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Зауважено, що пріоритетним напрямом реформування системи освіти є введення гендерного підходу. Визначено сутність поняття «гендерна ідентичність». Досліджено необхідність підвищувати гендерну компетентність спеціалістів, що працюють в рекреаційній сфері, та роль опори на знання гендерних особливостей суб’єктів рекреації. Виокремлено набуття гендерної ідентичності як головне завдання гендерного підходу у навчальній і виховній роботі середньої і вищої школи. Висунуто думку, що рівень рекреаційного потенціалу залежить не лише від природних, історико-культурних, лікувально-мінеральних ресурсів, але, в першу чергу, від людських.

Отмечено, что приоритетным направлением реформирования системы образования является введение гендерного подхода. Определена сущность понятия «гендерная идентичность». Исследована необходимость повышения гендерной компетентности специалистов, работающих в рекреационной сфере, и роль опоры на знание гендерных особенностей субъектов рекреации. Выделено становление гендерной идентичности в качестве главной задачи гендерного подхода в учебной и воспитательной работе средней и высшей школы. Выдвинуто мнение, что уровень рекреационного потенциала зависит не только от природных, историко-культурных, лечебно-минеральных ресурсов, но в, первую очередь, от человеческих.

Noted that the priority of reforming the education system is the introduction of gender mainstreaming. Defined the essence of the concept of «gender identity». Investigated the need to improve the gender competence of professionals working in the recreational area and the role of knowledge-based gender-specific subjects’ recreation. Allocated entry gender identity as the main task of gender mainstreaming in the academic and educational work middle and high schools. Put forward the view that the level of recreational potential depends not only on the natural, historical, cultural, medical and mineral resources, but, primarily, from the human.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Генсіцька-Антонюк Н. О. 
Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Н. О. Генсіцька-Антонюк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 146-149. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано джерельну базу дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Виділено основні групи джерел дослідження зазначеної проблеми, що є фундаментом написання історико-педагогічної дисертації. Зважаючи на велику кількість опрацьованих джерел, охарактеризовано одну з виділених груп, що включає інтерпретаційні джерела, а саме: монографії, брошури, статті, присвячені досліджуваній темі або дотичні до неї. Джерела схарактеризовано за такими підгрупами: праці зарубіжних дослідників гендерної проблематики, праці, що розглядають філософсько-теоретичні засади культури й освіти та їхній вплив на гендерну складову освіти й виховання, праці з гендерної психології та праці з педагогіки.

Проанализированы источники исследования проблемы отображения гендерных особенностей личности в учебниках по математическим дисциплинам (конец ХХ – начало ХХІ в.). Выделены основные группы источников исследования указанной проблемы, являющиеся фундаментом написания диссертации по истории педагогики. Учитывая большое количество изученных источников, охарактеризована одна из выделенных групп, которая включает интерпретационные источники: монографии, брошюры, статьи, посвященные исследуемой теме. Представленные источники охарактеризованы по таким подгруппам: работы зарубежных исследователей по гендерной проблематике, работы, которые рассматривают философсько-теоретические принципы культуры и образования и их влияние на гендерную составляющую образования и воспитания, работы по гендерной психологии и работы по педагогике.

The research source base of the Problem of Reflexion of Personality Gender Peculiarities in the Textbooks of Mathematical Disciplines (End of the ХХ – Beginning of the ХХІ Century) has been analyzed in the article. The main groups of the research source base of the indicated problem which is the basis for writing historic-pedagogical dissertation have been singled out. Paying attention to the great number of studied sources, one of the singled groups has been characterized, that includes interpretative sources, namely: monographs, brochures, articles, devoted to the explored topic or which are tangential to it. The submitted sources are divided into such sub-groups: the works of foreign researchers on the problem of gender, the works examining philosophic and theoretical principles of culture and education and their impact on the gender component of education and training, works on the gender psychology and works on pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332 + В1 р г(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Yermoshenko A. M. 
Insuring progressive approach to gender equality in education: the Swedish approach = Забезпечення реалізації прогресивного підходу до гендерної рівності у сфері освіти: досвід Швеції / A. M. Yermoshenko // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 30/1. - С. 159-162. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Досліджено державну політику й урядові заходи Швеції щодо гендерної рівності у сфері освіти. Проаналізовано підходи до забезпечення гендерної рівності у сфері освіти на рівні шкільних і дошкільних закладів у Швеції. Досліджено підхід до забезпечення гендерної рівності у сфері освіти (шкільний і дошкільний рівень) у Швеції. На сьогодні шведський підхід до інтеграції гендерної рівності у системі освіти є одним із найбільш прогресивних у Європейському Союзі і охоплює всі рівні, починаючи від законодавчої бази до самих шкільних і дошкільних закладів, що реалізують зазначений підхід на практиці. Виділено основні характеристики комплексного підходу до гендерної рівності у сфері освіти в Швеції. Виявлено принципи та методи забезпечення гендерної рівності на рівні шкільних і дошкільних закладів, які можуть бути прийняті до розгляду під час реформування системи освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч311.332(4ШВЕ) + Ч311.332(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рівність, лідерство, спілкування в європейських прагненнях української молоді: гендерний дискурс : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 5 - 7 жовт. 2016 р., Тернопіль / ред.: В. П. Кравець; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2016. - 199 c. - укp.

Проаналізовано кращі практики діяльності Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ щодо імплементації гендерного підходу як системотвірної складової гуманізації освітньо-виховного простору в контексті європейської моделі паритетної демократії. Розкрито гендерні аспекти креативності особистості. Розглянуто гендерні стратегії реалізації соціальної та сімейної політики Німеччини. Досліджено особливості експлікації гендерних стереотипів в українському мас-медійному просторі. Увагу приділено питанням гендерної соціалізації дитини в сім'ї, гендерній інтерпретації самореалізації особистості в професії, гендерним особливостям сприйняття конфліктних ситуацій у юнацькому віці. Розкрито проблеми гендерної соціалізації студентської молоді з особливими освітніми потребами за умов ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.332 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809822 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського