Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.288.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Морська Л. І. 
Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп'ютерного педагогічного тесту : монографія / Л. І. Морська. - Т. : Астон, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 154-159. - укp.

Висвітлено історію розвитку тестування, місце тестового контролю у системі сутності понять якість навчання - контроль - оцінювання. Запропоновано класифікацію видів тестів, з'ясовано специфіку комп'ютерного тестування (КТ). Визначено передумови використання сучасних інформаційних технологій у процесі педагогічного тестування. Наведено методики розробки та застосування комп'ютерного тесту, визначення надійності тестів. Особливу увагу приділено вимогам до програмного забезпечення у процесі проведення КТ.

Освещены история развития тестирования, место тестового контроля в системе понятий "качество обучения - контроль - оценивание". Предложена классификация видов тестов, согласована специфика компьютерного тестирования (КТ). Определены предпосылки применения современных информационных технологий при педагогическом тестировании. Приведены методики разработки и использования компьютерного теста, определения надежности тестов. Особое внимание уделено требованиям к программному обеспечению при проведении КТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яшанов С. М. 
Комп`ютерне тестування : навч.-метод. посіб. / С. М. Яшанов, І. М. Смекалін. - К. : НПУ, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 77-84. - укp.

Викладено основи комп'ютерного тестування, розглянуто основні класи комп'ютерних тестів та напрямки сучасних технологій їх проектування. Описано методику створення тестових завдань за допомогою інструментальної тестової оболонки SunRav TestOfficePro.

Изложены основы компьютерного тестирования, рассмотрены основные классы компьютерных тестов и направления современных технологий их проектирования. Описана методика создания тестовых задач с помощью инструментальной тестовой оболочки SunRav TestOfficePro.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1я73

Шифр НБУВ: ВА714424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Любчак В. О. 
Аналіз оцінних функцій у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології / В. О. Любчак, С. О. Петров, Б. О. Кузіков // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 148-153. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано порівняльний алгоритм вибору оптимальної в інформаційному розумінні оціночної функції для розв'язання задачі фазифікації під час тестового контролю знань та їх машинної оцінки в межах синтезу системи керування дистанційним навчанням, розробленим у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Довбиш А. С. 
Оптимізація параметрів плану навчання системи підтримки прийняття рішень / А. С. Довбиш, В. А. Тронь // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 154-162. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології розглянуто оптимізацію рецепторного поля зображень і формування ієрархічної структури вхідних образів, що дозволило підвищити у режимі екзамену системи підтримки прийняття рішень достовірність та оперативність розпізнавання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чекурін В.  
Модель функціонування інформаційно-аналітичної системи багаторівневого моніторингу якості освіти / В. Чекурін, С. Острей, О. Острей // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. - 2007. - Вип. 6. - С. 66-76. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вивчено можливість використання інформаційних технологій для автоматизації процесів моніторингу якості освіти на рівнях окремого учня/студента, класу/групи, потоку, навчального закладу, регіону, держави, а також оцінювання результативності роботи викладацьких колективів і органів управління освітою. Розглянуто деякі підходи до створення інформаційно-аналітичної системи для багаторівневого моніторингу якості освіти, обговорено її структуру та парадигму функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федорук П. І. 
Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань / П. І. Федорук // Искусств. интеллект. - 2008. - № 3. - С. 380-387. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких задач оптимізації навчального процесу - оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій, моніторингу і т.д. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії тестування, на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, дво- та трипараметричної моделі Бірнбаума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Белоус Н. В. 
Дифференциальное оценивание знаний при дистанционном тестировании / Н. В. Белоус, И. В. Куцевич // Искусств. интеллект. - 2008. - № 4. - С. 504-514. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Исследованы основные подходы к созданию тестов, приведена классификация форм тестовых заданий. Предложены принципы построения дифференциальной модели процесса тестирования, поддерживающей индивидуальность оценивания заданий разных форм, а также приведена технология оценивания вероятности угадывания правильных ответов для каждой из форм тестовых заданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федорук П. І. 
Модель адаптивного тестування з нечіткою логікою / П. І. Федорук, С. М. Масловський // Мат. машини і системи. - 2009. - № 1. - С. 131-137. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто адаптивну модель тестування, що використовує апарат нечіткої логіки. Запропоновано опис нечітких характеристик тестових завдань і функцій визначення рівня підготовки за 12-бальною шкалою. На основі даного опису побудовано алгоритм тестування з можливістю гнучкого настроювання викладачем-експертом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Глибовець А. М. 
Побудова підсистеми тестування у програмній системі підтримки мобільного навчання / А. М. Глибовець, Я. М. Міщенко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп'ют. науки. - 2007. - Т. 73. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено особливості програмної реалізації підсистеми тестування системи підтримки мобільного навчання (m-1earning); описано деякі практичні пропозиції розроблення застосувань для системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Комп.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гадецька З. М. 
Побудова інструментальних програмних систем автоматизації тестування знань в гібридних інтелектуальних середовищах на основі агентних технологій : автореф. дис... канд. техн. наук / З. М. Гадецька; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2008. - 18 c. - укp.

Створено програмні засоби контролю рівня знань користувача гібридної інтелектуальної системи (ГІС) на базі агентних технологій, що забезпечують синтез тестових питань і визначення рівня сприйнятих знань. Досліджено інформаційні процеси передачі (сприйняття) знань, розглянуто методи тестування успішності навчання як діалоговий процес. Розроблено елементи теорії декларативно-процедурної дихотомії знань у діалоговому процесі. Синтезовано структуру діалогової бази знань у термінах взаємодії двох програмних агентів, що реалізують даний діалоговий процес. Встановлено адекватність тестів типам еротематичних питань (мета яких - здобуття нового знання), побудовано логічну модель тестування знань на базі теорії діалогу та розроблено алгоритми й програми синтезу тестів. Проведено симуляцію діалогу тьютор - слухач програмними агентами. Розроблено архітектуру мультиагентної ГІС із використанням концепції діяльності інтелектуальних агентів, що симулюють процес сприйняття та контролю знань. Створено комплекс програмних засобів, які можуть виконувати функції інтелектуального тьютора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Освітні вимірювання в інформаційному суспільстві : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 29 трав. 2010 р., Київ / ред.: В. П. Сергієнко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т інф-ки. - К., 2010. - 134 c. - укp. - рус.

Проаналізовано роль електронних бібліотек у сучасному освітньому просторі України. Висвітлено концепцію діалогу культур у контексті сучасної системи освіти. Розглянуто питання використання інформаційних технологій для підвищення інформаційної компетентності майбутніх педагогів у професійній діяльності, застосування web-технологій для контролю і оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ. Наведено результати моніторингу впливу науково-дослідної роботи студентів на якість їх підготовки у ВНЗ. Визначено роль і місце зовнішнього незалежного оцінювання у становленні національної системи моніторингу якості освіти. Розкрито психологічні засади реалізації моніторингу освітніх досягнень студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 я431(0) + Ч311.253 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ярощук Л. Г. 
Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти : навч. посіб. / Л. Г. Ярощук; МОН України. - К. : Слово, 2010. - 297 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади, методи конструювання та використання педагогічних тестів. Розглянуто питання теорії педагогічних вимірювань. Висвітлено історію становлення та розвитку тестування, а також роль міжнаціонального тестування. Систематизовано основні принципи, правила складання тестових завдань. Увагу приділено обробці результатів тестування, особливостям застосування комп'ютерних технологій у тестуванні, національній системі зовнішнього незалежного оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 я7 + Ч311.288.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Колгатін О. Г. 
Педагогічна діагностика та інформаційно-комунікаційні технології : монографія / О. Г. Колгатін; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 324 c. - укp.

Розкрито методологічні основи проектування системи педагогічної діагностики (ПД) у вищих педагогічних навчальних закладах за умов інтенсифікації застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто зміст поняття ПД, її складові та функції. Висвітлено сутність діагностичної діяльності (ДД). Особливу увагу приділено етичним аспектам ДД. Описано закономірності проектування системи ПД, наведено вимоги до проектувальної діяльності у контексті забезпечення діагностичної системи, що будується, та самого процесу проектування.

Раскрыты методологические основы проектирования системы педагогической диагностики (ПД) в высших педагогических учебных заведениях в условиях интенсификации применения информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрены содержание понятия ПД, ее составляющие и функции. Освещена сущность диагностической деятельности (ДД). Особое внимание уделено этичным аспектам ДД. Описаны закономерности проектирования системы ПД, приведены требования к проектированной деятельности в контексте обеспечения строящейся диагностической системы и самого процесса проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч311.288.1 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бахрушин В. Е. 
Автоматизация определения результатов тестирования / В. Е. Бахрушин, С. В. Журавель, М. А. Игнахина // Управляющие системы и машины. - 2010. - № 2. - С. 10-12, 21. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены алгоритмы автоматизированного определения результатов тестирования, основанные на использовании обучающих выборок. Их применение дает возможность уменьшить субъективизм при построении шкалы оценок и повысить качество оценивания.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тертышная Т. И. 
Автоматизированная система контроля знаний / Т. И. Тертышная, Е. В. Колесникова, В. Д. Гогунский // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2001. - Вип. 1. - С. 125-128. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Представлена автоматизированная система для контроля и оценки знаний, а также для формирования баз данных результатов тестирования. Выполнен и подан в виде графических зависимостей анализ эффективности использования АСКЗ при внедрении в процесс учебы.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Данченко А. Л. 
Автоматический поиск траектории обучения на семантических графах учебных материалов / А. Л. Данченко, Е. И. Быбко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 4/7. - С. 37-43. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Определены требования к организации знаний компьютеризированных обучающих систем. Разработана семантическая модель знаний обучающей системы. Разработаны методы автоматического поиска траектории обучения на семантических графах обучающих материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сикоза О. М. 
Анализ функционирования системы с индивидуальной траекторией обучения / О. М. Сикоза, О. Ю. Редега, Н. А. Яремчук // Механіка гіроскоп. систем. - 2010. - Вип. 21. - С. 94-102. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проведено аналіз функціонування системи з використанням індивідуальної траєкторії навчання, в якій прогнозування оцінок на виході структурних одиниць дидактичного матеріалу проводиться за початковими або поточними оцінками в вербальній шкалі і нечітким відношенням "вхід - вихід" або матрицею переходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж66608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бортновский С. В. 
Использование метода фазовых портретов для диагностики уровня обученности / С. В. Бортновский, Л. В. Пустовалов, Е. В. Лариков // Управляющие системы и машины. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Дан анализ возможности изучать движение сложной обучающей системы, состоящей из двух участников - обучающей системы и обучаемого при помощи метода фазовых портретов. Результат анализа - построение фазовых портретов деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гнатієнко Г. М. 
Математичне та програмне забезпечення задач обробки експертної інформації при проведенні іспитів / Г. М. Гнатієнко, В. Є. Снитюк // Искусств. интеллект. - 2010. - № 3. - С. 638-647. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано математичне та програмне забезпечення автоматизованого проведення іспитів, а також передумови експертного оцінювання. Проаналізовано ефективність процесу оцінювання та основні аспекти структуризації предметної області. Розглянуто типи запитань, які можна використовувати під час проведення іспитів. Наведено можливості системи підтримки проведення іспитів. Описано архітектуру автоматизованої системи підтримки складання іспитів. Система проходить тестування у кількох організаціях і найближчим часом робоча версія системи буде готова до промислової експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Морозова О. И. 
Методы нечеткого управления в адаптивной системе оценивания качества обучения / О. И. Морозова // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2011. - № 2. - С. 89-95. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Предложены новые методы нечеткого управления в адаптивной системе оценивания качества обучения. Использование данных методов позволит улучшить процесс получения знаний студентами во время обучения. Разработка такого вида системы открывает новые возможности в повышении эффективности обучающих процессов. В системе управления обучением в точной мере невозможно для каждого обучаемого подобрать процесс обучения. Таким образом, присутствует нечеткость в процессе управления. В связи с этим, предлагается использовать нечеткий контроллер в управлении обучением. Рассмотрен новый метод проверки знаний в системе управления обучением студента на основе использования онтологического теста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського