Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левченко О. О. 
Культура творчої особистості / О. О. Левченко; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1999. - 116 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Досліджено актуальні проблеми культури творчого розвитку особистості за умов соціально-економічної трансформації суспільства. Проаналізовано основні соціально-психологічні та педагогічні фактори впливу на розвиток культури творчої особистості. Наведено приклади деяких новітніх педагогічних технологій виховання культури творчої особистості як найвищої культури суспільства перехідного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Саенко Г. В. 
Личность и творчество в условиях структурной трансформации общества : Некоторые аспекты менеджмента в образовании / Г. В. Саенко, О. А. Левченко, А. А. Кияшко; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 148 c. - Библиогр.: 93 назв. - рус.

Рассматриваются некоторые аспекты менеджмента в образовании (социальный, психологический, педагогический). Особое внимание уделено вопросам выявления новых форм управления социальными процессами и творческого развития личности в период трансформации социальной среды, новаций в реально сложившейся социально-экономической ситуации крупного промышленного центра Украины. Анализируются научно-методические основы организации педагогической деятельности в системе среднего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0 + Ч311.220 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Навчальна продуктивна (творча) діяльність у різних ланках системи освіти : Зб. наук. повідомл. Ч. 2 / ред.: В. І. Гусєв; Бердян. держ. пед. ін-т ім. П.Д.Осипенко. - К.; Бердянськ, 1998. - 144 c. - у.

Розглядаються психолого-педагогічні аспекти організації творчого процесу навчання з фізики в сучасній школі, методологічні проблеми підвищення продуктивності вивчення механіки в середній загальноосвітній школі, а також проблеми розвитку професійного мислення і процесу визначення рівня професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Досліджуються можливості розвитку мислення школярів у навчальному пізнанні фізики на основі логічного підходу і нові технології навчання фізики як засобу розвитку їх творчих здібностей. Дано опис рефлексивного управління засвоєння нового матеріалу під час навчання фізики на основі модульної технології. Висвітлюються питання формування стратегії комбінаторних дій в творчості учнів у школі, а також підвищення їх організаторської обдарованості тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 я43 + В3 р(4Укр)21 я431(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Навчальна продуктивна (творча) діяльність у різних ланках системи освіти : Зб. наук. повідомл. Ч. 1 / ред.: В. І. Гусєв; Ін-т змісту та методів навчання. - К.; Бердянськ, 1998. - 108 c. - у.

Розглядаються навчальна діяльність в контексті проблеми творчого потенціалу, а також питання структурування і моделювання систем фізико-математичних понять. Висвітлюються засоби організації продуктивної навчальної діяльності в різних ланках системи освіти. Представлені теоретичні і опорно-графічні способи розбору текстових математичних задач. Пропонуються гуманітаризація математичної освіти як один з факторів для формування творчого потенціалу студентів та нестандартні геометричні задачі для активізації пошуково-розумової діяльності учнів. Обгрунтовується необхідність розв'язування задач різними способами для розвитку творчого мислення студентів, а також формування у них професійних якостей при вивченні комп'ютерних технологій. Як засіб організації продуктивної діяльності аналізуються навчальні інформаційні моделі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Любовецька І. Й. 
Проблема здібностей та обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології / І. Й. Любовецька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 222-227. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Лысенкова Т. М. 
Роль эмоциональных факторов и игровой деятельности в творческом обучении / Т. М. Лысенкова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 116-118. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано роль емоційних факторів, які виявляються у спеціально створених емоціогенних ситуаціях і творчому навчанні. Доведено, що найбільш повно дані фактори реалізуються в ігровій діяльності. Відзначено, що гра як форма культури характеризується предметністю, всезагальністю та морально-духовною спрямованістю. З'ясовано сутність гри в людинотворчій діяльності. Підкреслено, що сучасне суспільство має компенсувати втрату ігрового елемента культури свідомою організацією ігрових форм діяльності для різних вікових груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724-52 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левченко О. А. 
Творчество и креатотерапия / О. А. Левченко, К. В. Деревянко, А. Е. Левченко. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 1998. - 307 c. - Библиогр.: 95 назв. - рус.

В монографии с позиций историзма анализируются понятия творчества и креатотерапии, обобщаются результаты теоретических исследований по философии, психологии и педагогике творчества. Используется опыт собственных исследований авторов в практической психологии и педагогике. Оценены возможности использования творчества в целях психопрофилактики и психокоррекции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю812,0 + Ч311.220 + Р645.093.3-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Паламарчук В. Ф. 
Як виростити інтелектуала : Посіб. для вчителів і керівників шк. / В. Ф. Паламарчук; ред.: Б. Є. Будний; Ін-т педагогіки АПН України. - Т. : Навч. кн. - БогДан, 2000. - 151 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Розглянуто методологію, програму, методику інтелектуального розвитку учнів. Особливу увагу приділено технології формування інтелектуальних умінь учнів, зокрема, тактичних способів інтелектуальної праці, а також методиці навчання стратегічних методів пізнання (методу моделювання, системно-структурного підходу, методу інтенсифікації розумової праці).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. - К.; Запоріжжя, 2002. - 338 с. - укp.

Розкрито сутність нової парадигми професійної та вищої освіти. Висвітлено актуальні питання розвитку творчої особистості та наслідки науково-дослідної роботи з питань удосконалення вузівського педагогічного процесу. Проаналізовано роль інститутів післядипломної педагогічної освіти у запобіганні "інноваційному формалізму". Викладено основи вдосконалення викладання педагогічних дисциплін за умов перебудови вищої школи. Визначено критерії та показники сформованості прогностичних умінь керівника. Досліджено соціально-педагогічні умови формування професійно-комунікативних умінь учителів в Україні XVII - XVIII ст. Розглянуто основні напрями просвітницької діяльності вчених Слобідської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220я43

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Горальський А.  
Теорія творчості / А. Горальський. - Л. : Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. - 144 c. - укp.

Висвітлено питання природи творчості людини, творення та здійснення ідеї, пізнання творчості, синтетичного інтуїціонізму, мудрості, феномену творчості, логіки дії, інтуїції, евристики. Розглянуто метод конструювання евристичних методів, педагогіку творчості як засіб формування еліти, а також успішність, відповідальність.

Освещены вопросы природы творчества человека, созидания и осуществления идеи, познавания творчества, синтетического интуиционизма, мудрости, феномена творчества, логики действия, интуиции, эвристики эвристики. Рассмотрены метод конструирования эвристических методов, педагогика творчества как средство формирования элит, самообразование, успешность, ответственность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 28 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 417 с. - укp.

Висвітлено напрямки діяльності системи післядипломної педагогічної освіти щодо розвитку творчої особистості педагога. Проведено системний аналіз соціально-педагогічних факторів підготовки менеджерів освіти. Розглянуто психологічні особливості управлінської діяльності керівників ВНЗ як фактор гуманізації системи вищої освіти, проблему підготовки учителя початкових класів до управлінської діяльності. Розкрито сутність формування ціннісного ставлення до навчальної діяльності учнів молодших класів, філософські, психологічні та педагогічні аспекти. Описано організаційну структуру позашкільного навчального закладу. Викладено теоретико-методологічні основи диференціації та інтеграції у педагогічному процесі ВНЗ.

Освещены направления деятельности системы последипломного педагогического образования по развитию творческой личности педагога. Приведен системный анализ социально-педагогических факторов подготовки менеджеров образования. Рассмотрены психологические особенности управленческой деятельности руководителей ВУЗ как фактор гуманизации системы высшего образования, проблема подготовки учителя начальных классов к управленческой деятельности. Раскрыты сущность формирования ценностного отношения к учебной деятельности учеников младших классов, философские, психологические и педагогические аспекты. Описана организационная структура внешкольного учебного заведения. Изложены теоретико-методологические основы дифференциации и интеграции в педагогическом процессе ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр) + Ч311.220я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Максимчук Н. П. 
Психологія дитячої обдарованості : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. П. Максимчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Медобори (ПП Мошак М.І.), 2003. - 122 c. - Бібліогр.: с. 121-122. - укp.

Висвітлено психологічні особливості обдарованості, а також проблеми обдарованих дітей та їх батьків. Охарактеризовано основні принципові розробки програм для даних дітей, розглянуто особливості вияву та розвитку творчих здібностей особистості в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

Освещены педагогические особенности одаренности, а также проблемы одаренных детей и их родителей. Охарактеризованы основные принципиальные разработки программ для данных детей, рассмотрены особенности выявления и развития творческих способностей личности в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я73 + Ч311.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Максименко С. Д. 
Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей і молоді, виховання у них патріотизму й громадянської позиції у процесі навчання та виховання : Навч. посіб. / С. Д. Максименко, В. Ф. Москаленко, В. І. Берзінь, Р. Т. Бевз, О. В. Бичко; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Купріянова, 2004. - 192 c. - укp.

Розглянуто концептуальні питання гігієнічного забезпечення організації навчального процесу у сучасній школі. Проаналізовано психологічні особливості детермінації етнічної свідомості в юнацькомі віці. Запропоновано екопсихологічну модель розвитку творчого потенціалу особистості дитини. Наведено психологічні рекомендації щодо формування адекватної самооцінки розумово-пізнавальних здібностей у молодших школярів.

Рассмотрены концептуальные вопросы гигиенического обеспечения организации учебного процесса в современной школе. Проанализированы психологические особенности детерминации этнического сознания в юношеском возрасте. Предложена экопсихологическая модель развития творческого потенциала личности ребенка. Приведены психологические рекомендации по формированию адекватной самооценки умственно-познавательных способностей у младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я7 + Ч314 я7 + Ч311.220 я7 + Ч311.352 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Антонова О. Є. 
Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c. - Бібліогр.: с. 431-456. - укp.

Розглянуто існуючі теоретико-методичні підходи щодо вивчення проблеми обдарованості особистості, розкрито зміст базових понять досліджуваного питання. Проаналізовано філософсько-педагогічні системи Давнього світу, виховні теорії Середньовіччя та епохи Відродження щодо визначення творчого потенціалу людини. Висвітлено погляди видатного чеського педагога Я.А.Коменського на природу людських здібностей, наведено огляд праць провідних діячів Нового часу (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеція, Д.Дідро, Й.Г.Песталоцці, Г.Сковороди) присвячених вивченню феномену обдарованості особистості, викладено різні концепції виховання талановитих дітей. Розглянуто сучасні підходи щодо визначення сутності обдарованості, охарактеризовано її найвідоміші моделі. Висвітлено досвід розвинених країн світу в організації навчання та виховання обдарованих дітей (на прикладі США, Великобританії, Франції, Японії, Німеччини, Ізраїлю, Російської Федерації). Обгрунтовано шляхи розв'язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління в Україні за сучасних умов.

Рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к изучению проблемы одаренности личности, раскрыто содержание базовых понятий данного исследования. Проанализированы философско-педагогические системы Древнего мира, воспитательные теории Средневековья и эпохи Возрождения, посвященные изучению творческого потенциала человека. Освещены взгляды выдающегося чешского педагога Я.А.Коменского относительно природы человеческих способностей, приведен обзор трудов известных деятелей Нового времени (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеция, Д.Дидро, Й.Г.Песталоцци, Г.Сковороды), посвященных изучению феномена одаренности личности, изложены различные концепции воспитания талантливых детей. Рассмотрены современные подходы к определению сущности одаренности, охарактеризованы ее наиболее известные модели. Освещен опыт развитых стран мира по организации обучения и воспитания одаренных детей (на примере США, Великобритании, Франции, Япониии, Германии, Израиля, Российской Федерации). Обоснованы пути решения проблемы выявления и развития творческих способностей подрастающего поколения в Украине в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 34 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 423 с. - укp.

Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів, творчої самореалізації особистості, підготовки учителів початкових класів до керівництва самостійною роботою учнів. Викладено методику діагностики особистісно-орієнтованої педагогічної діяльності. Проаналізовано роль професійного етапу навчального модуля у формуванні професійної компетентності учителів іноземних мов. Розкрито сутність і зміст вокально-музичного виховання студентів педагогічних коледжів. Описано методи вдосконалення та активізації навчання. Висвітлено соціально-психологічні особливості самовизначення сучасної української молоді, специфічні особливості ціннісних орієнтацій підлітків.

Рассмотрены вопросы жизненной компетентности младших школьников, творческой самореализации личности, подготовки учителей начальных классов к руководству самостоятельной работой учеников. Изложена методика диагностики личностно-ориентированной педагогической деятельности. Проанализирована роль профессионального этапа учебного модуля в формировании профессиональной компетентности учителей иностранных языков. Раскрыты сущность и содержание вокально-музыкального воспитания студентов педагогических колледжей. Представлены методы усовершенствования и активизации обучения. Освещены социально-психологические особенности самоопределения современной украинской молодежи, специфические особенности ценностных ориентаций подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 35 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 405 с. - укp.

Розглянуто питання адаптації ВНЗ України до європейського освітнього середовища, трансформації інтеграції наукових знань у навчальних дисциплінах. Викладено загальнонаукові підходи до визначення професійної компетентності педагога, а також компетентнісний підхід до організації науково-методичної роботи в школі. Проаналізовано педагогічне значення політизації у формуванні особистості студента, роль вокально-музичного виховання у професійній підготовці студентів педагогічних коледжів. Висвітлено аспекти розвитку педагогічного потенціалу педагога. Розкрито вплив соціально-економічних факторів на модернізацію освіти в напрямку профілізації загальноосвітньої середньої школи.

Рассмотрены вопросы адаптации ВУЗ Украины в европейскую образовательную среду, трансформации интеграции научных знаний в учебных дисциплинах. Изложены общенаучные подходы к определению профессиональной компетентности педагога, а также компетентностный подход к организации научно-методической работы в школе. Проанализированы педагогическое значение политизации в формировании личности студента, роль вокально-музыкального воспитания в профессиональной подготовке студентов педагогических колледжей. Освещены аспекты развития педагогического потенциала педагога. Изучено влияние социально-экономических факторов на модернизацию образования в направлении профилизации общеобразовательной средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми психології творчості та обдарованості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2006. - 196 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, вип. 1). - укp.

Розглянуто питання діагностики творчого потенціалу дітей, реалізації творчого потенціалу в художньо-графічній діяльності молодших школярів, а також прояву творчого потенціалу підлітків у процесі проектування стратегій подолання несприятливих ситуацій. Проаналізовано психологічні особливості розв'язування молодшими школярами конструктивних задач. Наведено психологічну характеристику прогнозування розв'язку творчих математичних задач, висвітлено гіпотези розв'язання нових математичних задач.

Рассмотрены вопросы диагностики творческого потенциала детей, реализации творческого потенциала в художественно-графической деятельности младших школьников, а также проявления творческого потенциала подростков в процессе проектирования стратегий преодоления неблагоприятных ситуаций. Проанализированы психологические особенности решения младшими школьниками конструктивных задач. Приведена психологическая характеристика прогнозирования решения творческих математических задач, освещены гипотезы решения новых математических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945я43 + Ю937.24я43 + Ч311.220я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Устименко С. Ф. 
Психологічна детермінація креативної поведінки : моногр. / С. Ф. Устименко, Н. М. Токарева, А. І. Воронін, Л. Б. Маліцька, О. Л. Пінська; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 176 c. - Бібліогр.: с. 173. - укp.

Розкрито сутність поняття креативності, описано детермінанти прояву креативності особистості у навчальній і педагогічній діяльності. Особливу увагу приділено динаміці креативності, зокрема, учнів старшого шкільного віку у системі цілеспрямованого педагогічного стимулювання, а також віковій динаміці розвитку креативності. Викладено теоретичні та практичні аспекти психологічної детермінації креативної поведінки особистості. Висвітлено особливості комунікативного програмування креативних моделей поведінки особистості.

Раскрыта сущность понятия креативности, описаны детерминанты проявления креативности личности в учебной и педагогической деятельности. Особое внимание уделено динамике креативности, в частности, учеников старшего школьного возраста в системе целенаправленного педагогического стимулирования, а также возрастной динамике развития креативности. Изложены теоретические и практические аспекты психологической детерминации креативного поведения личности. Освещены особенности коммуникативного программирования креативных моделей поведения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю984.51 + Ч311.220 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Моляко В. О. 
Творча діяльність в ускладнених умовах : Наук.-метод. посіб. / В. О. Моляко, Н. А. Ваганова, Ю. А. Гулько, Е. В. Кіричевська, А. Б. Коваленко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 308 c. - укp.

Розкрито психологічні особливості творчої діяльності за складних і екстремальних умов. Розглянуто закономірності творчої поведінки людини під час навчання, професійної діяльності, а також в ускладнених і критичних ситуаціях. Охарактеризовано процес розуміння й особливості переробки старшими дошкільниками нової інформації. Наведено методику дослідження прояву стратегічних тенденцій розуміння за ускладнених умов і методичні засоби стимулювання процесу розв'язування учнями творчих задач. Висвітлено культурологічні та психологічні проблеми українського підприємництва.

Раскрыты психологические особенности творческой деятельности в сложных и экстремальных условиях. Рассмотрены закономерности творческого поведения человека при обучении, профессиональной деятельности, а также в усложненных и критических ситуациях. Охарактеризованы процесс понимания и особенности переработки старшими дошкольниками новой информации. Приведены методика исследования проявления стратегиальных тенденций понимания в усложненных условиях и методические средства стимулирования процесса решения учениками творческих задач. Освещены культурологические и психологические проблемы украинского предпринимательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.5 + Ю935.131 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Антонова О. Є. 
Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів : моногр. / О. Є. Антонова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 472 c. - Бібліогр.: с. 442-471. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення проблеми обдарованості особистості, зокрема педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з даної проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання та виховання обдарованих дітей і молоді у найрозвиненіших країнах світу. Визначено основні тенденції, підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обгрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів.

Освещены теоретико-методологические основы изучения проблемы одаренности личности, в частности педагогической одаренности будущего учителя. Проанализирована философская, историческая, психологическая и педагогическая литература по данной проблеме, осуществлен сравнительный анализ реализации проблемы обучения и воспитания одаренных детей и молодежи в наиболее развитых странах мира. Определены основные тенденции, подходы, формы и методы целенаправленной работы с одаренной личностью. Теоретически обоснована модель педагогической одаренности, предложена методика обучения педагогических одаренных студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Я489.511.203 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693591 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського