Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 216
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левченко О. О. 
Культура творчої особистості / О. О. Левченко; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1999. - 116 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Досліджено актуальні проблеми культури творчого розвитку особистості за умов соціально-економічної трансформації суспільства. Проаналізовано основні соціально-психологічні та педагогічні фактори впливу на розвиток культури творчої особистості. Наведено приклади деяких новітніх педагогічних технологій виховання культури творчої особистості як найвищої культури суспільства перехідного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Саенко Г. В. 
Личность и творчество в условиях структурной трансформации общества : Некоторые аспекты менеджмента в образовании / Г. В. Саенко, О. А. Левченко, А. А. Кияшко; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 148 c. - Библиогр.: 93 назв. - рус.

Рассматриваются некоторые аспекты менеджмента в образовании (социальный, психологический, педагогический). Особое внимание уделено вопросам выявления новых форм управления социальными процессами и творческого развития личности в период трансформации социальной среды, новаций в реально сложившейся социально-экономической ситуации крупного промышленного центра Украины. Анализируются научно-методические основы организации педагогической деятельности в системе среднего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0 + Ч311.220 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Навчальна продуктивна (творча) діяльність у різних ланках системи освіти : Зб. наук. повідомл. Ч. 2 / ред.: В. І. Гусєв; Бердян. держ. пед. ін-т ім. П.Д.Осипенко. - К.; Бердянськ, 1998. - 144 c. - у.

Розглядаються психолого-педагогічні аспекти організації творчого процесу навчання з фізики в сучасній школі, методологічні проблеми підвищення продуктивності вивчення механіки в середній загальноосвітній школі, а також проблеми розвитку професійного мислення і процесу визначення рівня професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Досліджуються можливості розвитку мислення школярів у навчальному пізнанні фізики на основі логічного підходу і нові технології навчання фізики як засобу розвитку їх творчих здібностей. Дано опис рефлексивного управління засвоєння нового матеріалу під час навчання фізики на основі модульної технології. Висвітлюються питання формування стратегії комбінаторних дій в творчості учнів у школі, а також підвищення їх організаторської обдарованості тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 я43 + В3 р(4Укр)21 я431(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Навчальна продуктивна (творча) діяльність у різних ланках системи освіти : Зб. наук. повідомл. Ч. 1 / ред.: В. І. Гусєв; Ін-т змісту та методів навчання. - К.; Бердянськ, 1998. - 108 c. - у.

Розглядаються навчальна діяльність в контексті проблеми творчого потенціалу, а також питання структурування і моделювання систем фізико-математичних понять. Висвітлюються засоби організації продуктивної навчальної діяльності в різних ланках системи освіти. Представлені теоретичні і опорно-графічні способи розбору текстових математичних задач. Пропонуються гуманітаризація математичної освіти як один з факторів для формування творчого потенціалу студентів та нестандартні геометричні задачі для активізації пошуково-розумової діяльності учнів. Обгрунтовується необхідність розв'язування задач різними способами для розвитку творчого мислення студентів, а також формування у них професійних якостей при вивченні комп'ютерних технологій. Як засіб організації продуктивної діяльності аналізуються навчальні інформаційні моделі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Плиско В. И. 
Освоение профессионально-прикладных навыков в условиях смоделированных ситуаций / В. И. Плиско // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 23. - С. 41-48. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Висунуто тезу про те, що реконструкція моделей ситуаційної обстановки в навчальному процесі, їх накопичення сприяє значному підвищенню ефективності опанування необхідними навичками щодо дій в екстремальних ситуаціях.


Ключ. слова: навыки, напряженность, эффективность, анализ, методика, моделирование
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Любовецька І. Й. 
Проблема здібностей та обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології / І. Й. Любовецька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 222-227. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Бочарова С. П. 
Проблеми розвитку професійної пам'яті в умовах інновацій навчання / С. П. Бочарова, О. В. Землянська, І. В. Бандурка // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 34-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуальность исследования профессиональной памяти определяется значением, которое современная психология придает задачам формирования и развития внутренних регуляторов профессиональной деятельности и общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ю941.1-512

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лысенкова Т. М. 
Роль эмоциональных факторов и игровой деятельности в творческом обучении / Т. М. Лысенкова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 116-118. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано роль емоційних факторів, які виявляються у спеціально створених емоціогенних ситуаціях і творчому навчанні. Доведено, що найбільш повно дані фактори реалізуються в ігровій діяльності. Відзначено, що гра як форма культури характеризується предметністю, всезагальністю та морально-духовною спрямованістю. З'ясовано сутність гри в людинотворчій діяльності. Підкреслено, що сучасне суспільство має компенсувати втрату ігрового елемента культури свідомою організацією ігрових форм діяльності для різних вікових груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.40-724-52 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тодосійчук В. Л. 
Системність - об'єктивна необхідність у навчанні / В. Л. Тодосійчук // Зб. наук. пр. Вінниц. держ. аграр. ун-ту. - 2001. - Вип. 9. - С. 227-231. - укp.

Розглянуто питання систематизації та узагальнення знань під час вивчення навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Левченко О. А. 
Творчество и креатотерапия / О. А. Левченко, К. В. Деревянко, А. Е. Левченко. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 1998. - 307 c. - Библиогр.: 95 назв. - рус.

В монографии с позиций историзма анализируются понятия творчества и креатотерапии, обобщаются результаты теоретических исследований по философии, психологии и педагогике творчества. Используется опыт собственных исследований авторов в практической психологии и педагогике. Оценены возможности использования творчества в целях психопрофилактики и психокоррекции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю812,0 + Ч311.220 + Р645.093.3-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чебыкин А. Я. 
Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Науч.-метод. пособие / А. Я. Чебыкин; Южноукр. гос. пед. ун-т им. К.Д.Ушинского. - О. : АстроПринт, 1999. - 157 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Затрагиваются теоретические подходы к решению проблемы эмоциональной регуляции учебной деятельности. Раскрываются сложившиеся подходы к изучению особенностей эмоционального обеспечения в различных отечественных и зарубежных теориях обучения, описываются психологические механизмы и условия эмоциональной регуляции учебной деятельности. Предложены некоторые методические подходы к решению данной проблемы на уровне учебно-исследовательской деятельности студентов по выделению, систематизации и рассмотрению особенностей определения специфических эмоций учащихся. Проведены психологический анализ и описание конкретных методов эмоциональной регуляции в плане их систематизации и характеристики на уровне саморегуляции состояния учителя и эмоциональной регуляции учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ю984.030.2-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Паламарчук В. Ф. 
Як виростити інтелектуала : Посіб. для вчителів і керівників шк. / В. Ф. Паламарчук; ред.: Б. Є. Будний; Ін-т педагогіки АПН України. - Т. : Навч. кн. - БогДан, 2000. - 151 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Розглянуто методологію, програму, методику інтелектуального розвитку учнів. Особливу увагу приділено технології формування інтелектуальних умінь учнів, зокрема, тактичних способів інтелектуальної праці, а також методиці навчання стратегічних методів пізнання (методу моделювання, системно-структурного підходу, методу інтенсифікації розумової праці).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 32 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2004. - 480 с. - укp.

Висвітлено концептуальні основи парадигми виховної ролі освіти за умов децентралізації її управління, гуманізації педагогічної діяльності вчителів. Описано функції освітніх цінностей у процесі гармонізації відносин особистості та суспільства. Проаналізовано взаємозв'язок правової і педагогічної культур у формуванні особистості. Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито вплив морально-естетичного виховання на розвиток життєвої компетентності вчителів. Визначено особливості розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті суспільних трансформацій.

Освещены концептуальные основы парадигмы воспитательной роли образования в условиях децентрализации его управления, гуманизации педагогической деятельности учителей. Раскрыты функции образовательных ценностей в процессе гармонизации отношений личности и общества. Проанализирована взаимосвязь правовой и педагогической культур в формировании личности. Рассмотрены вопросы формирования жизненной компетентности младших школьников в общеобразовательных учебных заведениях. Изучено влияние морально-эстетического воспитания на развитие жизненной компетентности учителей. Определены особенности развития системы высшего образования в Украине в контексте общественных трансформаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. - К.; Запоріжжя, 2002. - 338 с. - укp.

Розкрито сутність нової парадигми професійної та вищої освіти. Висвітлено актуальні питання розвитку творчої особистості та наслідки науково-дослідної роботи з питань удосконалення вузівського педагогічного процесу. Проаналізовано роль інститутів післядипломної педагогічної освіти у запобіганні "інноваційному формалізму". Викладено основи вдосконалення викладання педагогічних дисциплін за умов перебудови вищої школи. Визначено критерії та показники сформованості прогностичних умінь керівника. Досліджено соціально-педагогічні умови формування професійно-комунікативних умінь учителів в Україні XVII - XVIII ст. Розглянуто основні напрями просвітницької діяльності вчених Слобідської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220я43

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сопнєва Н. Б. 
Сутність і види мотивів навчальної діяльності / Н. Б. Сопнєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 32-35. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено сутність мотивів навчальної діяльності, наведено їх класифікацію.


Ключ. слова: мотив, навчальна діяльність, класифікація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч311.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коротяев Б. И. 
Восхождение / Б. И. Коротяев, В. С. Курило, А. А. Чаусов; Укр. инж.-пед. акад., Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко (Науч.-исслед. центр "Высш. образование региона", Восточноукр. нац. ун-т. - Луганск : Альма-матер, 2003. - 205 c. - Библиогр.: с. 200-205 - рус.

Раскрыта педагогическая идея самостоятельного восхождения учащихся и студентов на вершины реализации своих индивидуальных способностей и возможностей. Рассмотрено восхождение как преодоление личностью внешних и внутренних барьеров на пути самореализации и формирования, побудительной силой которых являются ее нравственные и духовные истоки и начала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Горальський А.  
Теорія творчості / А. Горальський. - Л. : Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. - 144 c. - укp.

Висвітлено питання природи творчості людини, творення та здійснення ідеї, пізнання творчості, синтетичного інтуїціонізму, мудрості, феномену творчості, логіки дії, інтуїції, евристики. Розглянуто метод конструювання евристичних методів, педагогіку творчості як засіб формування еліти, а також успішність, відповідальність.

Освещены вопросы природы творчества человека, созидания и осуществления идеи, познавания творчества, синтетического интуиционизма, мудрости, феномена творчества, логики действия, интуиции, эвристики эвристики. Рассмотрены метод конструирования эвристических методов, педагогика творчества как средство формирования элит, самообразование, успешность, ответственность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кокун О. М. 
Оптимізація адаптаційних можливостей учнів та студентів : Метод. рек. / О. М. Кокун; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Міленіум, 2004. - 53 c. - Бібліогр.: с. 42-44. - укp.

Викладено загальні принципи, методичне забезпечення та зміст послідовних етапів оптимізації адаптаційних можливостей учнів і студентів, які здійснюються з метою психофізіологічного забезпечення їх навчання. Наведено шкалу самооцінки рівня тривожності Спілбергера - Ханіна, а також опитувальник Вассермана - Бойко для учнів і студентів.

Изложены основные принципы, методическое обеспечение и содержание последовательных этапов оптимизации возможностей учеников и студентов, осуществляющихся с целью психофизиологического обеспечения их обучения. Приведены шкала самооценки уровня тревожности Спилбергера - Ханина, а также опросник Вассермана - Бойко для учеников и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 р3 + Ю940.3-7 р3 + Ч311.22 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 28 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 417 с. - укp.

Висвітлено напрямки діяльності системи післядипломної педагогічної освіти щодо розвитку творчої особистості педагога. Проведено системний аналіз соціально-педагогічних факторів підготовки менеджерів освіти. Розглянуто психологічні особливості управлінської діяльності керівників ВНЗ як фактор гуманізації системи вищої освіти, проблему підготовки учителя початкових класів до управлінської діяльності. Розкрито сутність формування ціннісного ставлення до навчальної діяльності учнів молодших класів, філософські, психологічні та педагогічні аспекти. Описано організаційну структуру позашкільного навчального закладу. Викладено теоретико-методологічні основи диференціації та інтеграції у педагогічному процесі ВНЗ.

Освещены направления деятельности системы последипломного педагогического образования по развитию творческой личности педагога. Приведен системный анализ социально-педагогических факторов подготовки менеджеров образования. Рассмотрены психологические особенности управленческой деятельности руководителей ВУЗ как фактор гуманизации системы высшего образования, проблема подготовки учителя начальных классов к управленческой деятельности. Раскрыты сущность формирования ценностного отношения к учебной деятельности учеников младших классов, философские, психологические и педагогические аспекты. Описана организационная структура внешкольного учебного заведения. Изложены теоретико-методологические основы дифференциации и интеграции в педагогическом процессе ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр) + Ч311.220я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Максимчук Н. П. 
Психологія дитячої обдарованості : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. П. Максимчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Медобори (ПП Мошак М.І.), 2003. - 122 c. - Бібліогр.: с. 121-122. - укp.

Висвітлено психологічні особливості обдарованості, а також проблеми обдарованих дітей та їх батьків. Охарактеризовано основні принципові розробки програм для даних дітей, розглянуто особливості вияву та розвитку творчих здібностей особистості в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

Освещены педагогические особенности одаренности, а также проблемы одаренных детей и их родителей. Охарактеризованы основные принципиальные разработки программ для данных детей, рассмотрены особенности выявления и развития творческих способностей личности в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я73 + Ч311.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646398 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського