Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (84)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Довідник з педагогіки та психології : Навч. посіб. для викл., аспірантів та студ. пед. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 216 c. - укp.

Розкрито основні поняття психологічної та педагогічної науки. Особливу увагу приділено розгляду психологічних і педагогічних термінів, які зустрічаються в підручниках з психології та педагогіки, у сучасних роботах з педагогіки, психології, філософії та соціології. Наведено стислі відомості про науковий доробок психологів та педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я2 + Ч311.215 я2 + Ю9 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ржецкий Н. Н. 
Лекции по педагогике: фундаментальные основы / Н. Н. Ржецкий. - К. : ЧП "ДАН", 2001. - 40 c. - рус.

Описан процесс формирования качеств личности учащихся в аспекте адаптации к учебно-воспитательной среде. Рассмотрены пути создания учебных и воспитательных ситуаций. Предложена исходная система педагогических аксиом в качестве основы организации практической работы. Освещена структура процесса самообразования и даны практические рекомендации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Середа Л. П. 
На допомогу авторам навчальної літератури : Навч. посіб. для викл. вищ. навч. закл. / Л. П. Середа, В. С. Павленко; ред.: В. С. Павленко. - К. : Вища шк., 2001. - 78 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Викладено психолого-педагогічні рекомендації, правила та положення щодо створення підручників, методичних вказівок для студентів вищих навчальних закладів. Наведено вимоги стосовно добору та структурування матеріалу навчальних видань. Проаналізовано характерні помилки (методологічні, термінологічні, стилістичні), що мають місце у навчальній літературі для вищих навчальних закладів переважно природничого та технічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Статінова Н. П. 
Основи психології та педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти / Н. П. Статінова, Г. П. Сень; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 318 c. - укp.

Викладено основи психолого-педагогічного знання, шляхи та фактори використання їх потенціалу в реалізації життєвих стратегій та вирішенні актуальних життєвих проблем. Детально проаналізовано сучасний етап розвитку психології та педагогіки, сенсорно-перцептивного устрою людини, організації її емоційно-мотиваційної сфери, проблеми особистості та групи. Розкрито основні напрямки процесів навчання та виховання: принципи, правила, тенденції, форми та методи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лозниця В. С. 
Основи психології та педагогіки : Навч. посіб. / В. С. Лозниця; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 288 c. - укp.

Висвітлено механізми психічних явищ і поведінки людини, психічні стани, пізнавальні процеси, властивості особистості, вікові особливості розвитку психіки. Розглянуто основи виховання та дидактики, завдання та структуру освіти, організацію вищої школи в Україні та університетських систем у розвинутих країнах світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Палеха Ю. І. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб. / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 156 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Розглянуто предмет психології, її місце у системі наук, а також школи, напрями та основні концепції у психології. Проаналізовано психологію діяльності та пізнавальних процесів (відчуття та сприймання, пам'ять, уяву, мислення), особистості (здібності, темперамент, характер, почуття та емоції), міжособистісних відносин, спілкування. Визначено складові частини виховного процесу - патріотичне, економічне, екологічне, моральне, естетичне, фізичне, а також місце і роль викладача у процесі виховання учнівської та студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романовский А. Г. 
Основы психологии и педагогики : Конспект лекций для студ. всех спец. заоч. формы обуч. Ч. 1 / А. Г. Романовский, З. А. Черванева, В. Е. Михайличенко, О. А. Игнатюк, Л. В. Шалимова, М. Ю. Довгопол, А. А. Лаврентьева, С. Б. Ставицкий; Харьк. гос. политехн. ун-т. - Х., 2000. - 100 c. - Библиогр.: 39 назв. - укp.

Проанализированы психические процессы: ощущение, восприятие, внимание, память, мышление и воображение. Значительное внимание уделено эмоционально-волевой сфере регуляции познавательной деятельности и поведению человека, психологии личности, темпераменту и характеру, задаткам и способностям, а также психологии общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гичан И. С. 
Основы психологии и педагогики : Конспект лекций / И. С. Гичан; Киев. междунар. ун-т гражд. авиации. - К., 1998. - 107 c. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассматриваются предмет, основные понятия и методы психологии и психологической практики. Освещаются исторические аспекты становления и развития научной психологии, ее различные направления (гештальтпсихология, бихевиоризм, гуманистическая, когнитивная психология). Описываются познавательные психические процессы, особенности мыслительной деятельности человека, психология его деятельности, темперамент, характер личности, факторы ее развития. Особое внимание уделено эмоционально-чувственной сфере человека, структуре и этапам развития коллектива, организации учебной деятельности, а также вопросам психолого-педагогического содержания процесса обучения студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бондарчук Е. И. 
Основы психологии и педагогики : Курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 1999. - 163 c. - рус.

Наведено основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхню характеристику. Особливу увагу приділено психології особистості, розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки, розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я7-2 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондарчук Е. И. 
Основы психологии и педагогики : Курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., перераб. и доп. - К., 2001. - 168 c. - рус.

Наведено основні психологічні та педагогічні поняття і категорії, а також їх характеристику. Значну увагу приділено психології особистості. Розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Розглянуто питання дидактики та теорії виховання з урахуванням вимог до освіти на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бех І. Д. 
Особистісно зорієнтоване виховання : Наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 204 c. - Бібліогр.: 78 назв. - укp.

Робота присвячена розробці теоретико-методичних проблем особистісно зорієнтованого виховання, яке втілює демократичні, гуманістичні положення щодо формування і розвитку підростаючої особистості. Розкривається наукова сутність цього процесу. Уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки: виховання в особистісному вимірі, наукове розуміння становлення особистості як основа ефективного виховання, особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі. Подаються психолого-педагогічні засади створення інноваційних виховних технологій і розв'язання соціально-моральних задач, спрямованих на духовне зростання людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коротяев Б. И. 
Педагогика : Учеб. курс для студ. юрид. ф-тів / Б. И. Коротяев, В. Н. Патлачук; Славян. ин-т науч.-пед. и производств. инфраструктуры. - К. : Освіт. компанія "Інтелект", 1999. - 172 c. - укp.

Последовательно изложено толкование понятийного аппарата педагогики как науки, ее основных составляющих - воспитания, обучения, образования, а также рассмотрены их цели. Проанализирована сущность языка теории управления системой образования, его состав; закономерности, принципы, технология процессов воспитания и обучения. Охарактеризованы ключевые положения теории воспитания коллектива, предложены практические рекомендации по использованию полученных знаний в процессе управления системой образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яблонко В. Я. 
Психолого-педагогічні основи формування особистості : Навч. посіб. / В. Я. Яблонко; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. Миколаїв. навч.-наук. центр. - Миколаїв : Тетра, 2000. - 352 c. - Бібліогр.: 128 назв. - укp.

Розглянуто важливі психолого-педагогічні проблеми формування особистості у процесі навчання і виховання. Значну увагу приділено теоретико-методологічному аналізу основних концепцій психології та типології особистості вітчизняних і зарубіжних психологів. Обгрунтовано необхідність розробки комплексної методології викладання предметів психолого-педагогічного циклу: загальної психології, психології особистості, психодіагностики, педагогіки, педагогічної та вікової психології з урахуванням концептуальних поглядів вітчизняних (С.Л.Рубінштейна, К.К.Платонова, О.В.Петровського, Р.С.Нємова, Б.С.Братуся) і зарубіжних (З.Фрейда, К.Юнга, Е.Берна, А.Адлера, А.Маслоу, Р.Ассаджолі та ін.) вчених. Узагальнено експериментальні дослідження у галузі формування творчих здібностей учнів, розкриття закономірностей і шляхів оптимізації адаптації студентів у вузі. Зроблено психологічний і порівняльний аналіз основних концепцій навчання, а також розкрито психологічний зміст процесу професійного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.7 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лозниця В. С. 
Психологія і педагогіка: основні положення : Навч.посіб. / В. С. Лозниця. - К. : ЕксОб, 2000. - 304 c. - укp.

Розглянуто механізми психологічних явищ і поведінки людини, структуру діяльності, формування особистості тощо. Значну увагу приділено психічним станам і пізнавальним процесам, методам практичної психології, зв'язку між психологією та педагогікою, історичним аспектам розвитку освіти в Україні та історичним формам навчання. Вперше розроблено систему наочних схем з метою кращого засвоєння складних понять, а також проаналізовано придатність історичних форм навчання для сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дмитренко Г. А. 
Стратегический менеджмент в системе образования : Учеб. пособие / Г. А. Дмитренко; Межрегион. Акад. упр. персоналом. - К., 1999. - 176 c. - Библиогр.: 49 назв. - рус.

Розкрито концепцію цільового управління освітою за останніми результатами. Розглянуто інструментарій реалізації даної концепції, що базується на кваліметричних вимірюваннях ступеня гармонійності розвитку учнів і дає змогу оцінити рівень результатів діяльності учнів, педагогів, керівників, у т.ч. персоналу державних органів управління освітою. Наведено результати експериментального застосування кваліметричного інструментарію на прикладі початкової школи. Визначено гіпотетичну можливість його використання з метою мотивації педагогічного та управлінського персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215 + Ч34(4УКР) кя73 + У9(4УКР)49:Ч30/49 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Карась Е. В. 
Телекоммуникации для дистанционного обучения: новые возможности для преподавателей / Е. В. Карась, В. В. Колос, С. П. Кудрявцева // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 2. - С. 81-88. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто нові можливості використання інформаційних та комунікаційних технологій для викладачів. Особливу увагу приділено питанню створення власних мультимедіальних дистанційних курсів на основі технології проектування та розробки гнучких дистанційних курсів, створеної та запровадженої у Міжнародному науково-учбовому центрі інформаційних технологій та систем ЮНЕСКО/МПІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Паламарчук В. Ф. 
Як виростити інтелектуала? : Посіб. для вчителів / В. Ф. Паламарчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Знання, 1999. - 112 c. - укp.

Пропонуються спеціальна програма розвитку учнів для основної та старшої школи, відповідна методика цілісного, системного формування інтелектуально-творчої особистості на основі узагальнення прогресивного досвіду кращих шкіл України. Розглядаються проблеми інтелектуальної "ціни" навчання, висвітлюється програма і методика інтелектуального розвитку учнів у цілісному процесі діяльності гімназій, ліцеїв, коледжів, а також технології інтелектуальної праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215 + Ч421.220 + Ю984.030.2-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми сучасного підручника середньої і вищої школи : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. С. Білецький, В. В. Оліфоренко; Донец. філ. центру гуманіт. освіти НАН України, Донец. від-ня Наук. т-ва ім. Шевченка. - Донецьк : Сх. вид. дім, 2003. - 158 с. - укp.

Висвітлено проблеми укладання підручника з електромагнітної екології для ВНЗ, перспективи українських підручників з іноземних мов. Розглянуто питання застосування феноменологічного методу опису технологічних процесів у навчальній літературі. Проаналізовано роль підручника з гуманітарних дисциплін в оновленні змісту навчально-виховного процесу в школі.

Освещены проблемы составления учебника по электромагнитной экологии для ВУЗ, перспективы украинских учебников по иностранным языкам. Рассмотрены вопросы применения феноменологического метода описания технологических процессов в учебной литературе. Проанализирована роль учебника по гуманитарным дисциплинам в обновлении содержания учебно-воспитательного процесса в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нечепоренко Л. С. 
Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка : Навч. посіб. / Л. С. Нечепоренко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х. : "Основа", 2001. - 237 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розкрито зміст онтопедагогіки та інвайронментальної педагогіки. Висвітлено єдність онтопедагогіки з інвайронментальною педагогікою. Розглянуто психологічну культуру особи як умову правильного вибору в житті. Проаналізовано мовленнєву діяльність особи як шлях до інтеграції та збереження рівня порозуміння. Акцентовано увагу на питаннях краси та здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогіка : Навч. посіб. / ред.: З. Н. Курлянд; упоряд.: І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 356 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Розкрито предмет і завдання педагогіки, методи педагогічних досліджень, головні закономірності розвитку, вікові та індивідуальні особливості розвитку дитини. Розглянуто загальні положення теорії навчання: дидактичні основи процесу навчання, закономірності, принципи, методи та засоби навчання, види і форми його організації згідно з концепцією національного виховання. Особливу увагу приділено моральному вихованню та самовихованню, патріотичному вихованню та особливостям формування культури міжнаціональних відносин, роботі з обдарованими дітьми та "важкими" підлітками. Висвітлено основні напрямки роботи класного керівника, проаналізовано його провідну роль у розвитку дитячого самоврядування. Розкрито теоретичні засади управління загальною середньою освітою в Україні. Досліджено питання педагогічної культури стародавньої Греції та Риму, освіти та виховання в епоху середньовіччя та Відродження, педагогічних поглядів просвітян Нового часу. Акцентовано увагу на питаннях розвитку української педагогічної думки з часів Київської Русі до середини 1930-х рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614031 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського