Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ц621.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Білоус Б. Д. 
Армійські автомобілі. Основи руху, будова, характеристики : навч. посіб. / Б. Д. Білоус, П. П. Ткачук, Я. Ф. Андрусик, А. Б. Білоус, А. С. Бурковський, Н. Б. Білоус, В. В. Оніщенко, Б. Р. Бучківський, С. М. Комар, О. О. Шпак; Нац. ун-т "Львів. політехніка". Львів. ін-т Cухопут. військ ім. гетьмана П.Сагайдачного. - Л., 2007. - 536 c. - укp.

Проаналізовано основні етапи розвитку армійської автомобільної техніки. Визначено взаємодію колеса з твердою опорною поверхнею, особливості гальмування автомобілів на затяжних спусках, прямолінійний рух колісної машини по твердій плоскій опорній поверхні, а також криволінійний рух даної машини. Описано моделі деформівних тіл і механічних систем з розподіленими параметрами, внутрішнього тертя в елементах конструкції автомобіля, порядок складання диференціальних рівнянь руху механічної системи. Розглянуто питання моделювання спучування верхнього шару асфальтобетону. Наведено загальні відомості про будову автомобіля, зокрема, двигуна, електрообладнання, трансмісію, колеса, мости та підвіски, рульове керування, гальмівні та несучу системи.

Проанализированы основные этапы развития армейской автомобильной техники. Определены взаимодействие колеса с твердой опорной поверхностью, особенности торможения автомобилей на затяжных спусках, прямолинейное движение колесной машины по твердой плоской опорной поверхности, а также криволинейное движение данной машины. Описаны модели деформирующих тел и механических систем с распределёнными параметрами, внутреннего трения в элементах конструкции автомобиля, порядок составления дифференциальных уравнений движения механической системы. Рассмотрены вопросы моделирования спучивания верхнего слоя асфальтобетона. Приведены общие сведения о структуре автомобиля, в частности, двигателя, электрооборудования, трансмиссии, колёсах, мостах и подвесках, рулевом управлении, тормозных и несущей системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц62,8(4УКР) + Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грубель М. Г. 
Багатофакторне нормування витрат палива повнопривідних автомобілів / М. Г. Грубель // Системи озброєння і військ. техніка. - 2007. - Вип. 3. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто кількісну оцінку витрати палива залежно від типу і стану дороги, швидкості руху, завантаження автомобіля за допомогою методу дорожніх випробувань двох типових військових автомобілів на різних типах доріг та комп'ютерного моделювання руху автомобіля для даних типів доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-320.7 + Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мущинский Ю. М. 
Выбор гидротрансформатора для разработки гидродинамической трансмиссии военной машины / Ю. М. Мущинский, В. А. Смоляков, Ю. М. Гужва, А. А. Безлепкин, А. А. Андриенко, С. В. Стримовский // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 44. - С. 25-29. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Выбран гидротрансформатор для проектирования гидродинамической трансмиссии. Оценено соответствие выбранного гидротрансформатора двигателя, который будет установлен на военную машину.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Толок И. В. 
Построение информационной базы системы технического обслуживания и ремонта автомобильной техники / И. В. Толок // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2008. - Вип. 3. - С. 146-148. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Предложены структурно-функциональная схема информационного обеспечения информационной базы предприятия, методология построения информационной базы системы технического обслуживания и ремонта автомобильной техники для определения системы технического обслуживания и ремонта автомобильной техники на предприятиях Министерства Обороны Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Будяну Р. Г. 
Вдосконалення системи технічного обслуговування військових автомобілів на основі їх діагностування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Р. Г. Будяну; Нац. трансп. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено існуючі рівні показників експлуатаційної надійності чинного парку військових автомобілів (ВА), які з причин недостатніх матеріально-технічного забезпечення та розвитку виробничої бази та недосконалості системи технічного обслуговування (ТО), не відповідають нормативам. Обгрунтовано потребу вдосконалення цієї системи через запровадження додаткових діагностувань з раціональними періодичностями у циклах ТО. Вдосконалено методику та розроблено математичну модель для визначення раціональних періодичностей діагностувань. Наведено алгоритм і програму імітаційного моделювання озброєння та військової техніки (ОВТ) між сферами використання автомобілів і ремонто-обслуговчою базою. Вдосконалення системи ТО за рахунок уведення в технологічний процес ТО та ремонту додаткових діагностувань забезпечить підтримання належного рівня готовності існуючого парку ВА на період до переоснащення його перспективними зразками автомобільної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Форнальчик Є. Ю. 
Обгрунтування початкових параметрів до імітаційного моделювання системи технічного обслуговування і ремонту військової автомобільної техніки / Є. Ю. Форнальчик, Р. Г. Будяну // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2009. - Вип. 2. - С. 118-122. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У ході аналізу результатів попередніх досліджень встановлено числові характеристики та закономірності розподілів основних параметрів, які характеризують організаційно-технологічну взаємодію між сферою експлуатації військової автомобільної техніки (ВАТ) та її обслуговуванням і ремонтом. Запропоновано схему такої взаємодії та методичний підхід щодо визначення оптимальної періодичності діагностування ВАТ у циклах технічних обслуговувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-925

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чорний М. В. 
Обгрунтування пропозицій щодо визначення необхідного рівня захисту автомобілів багатоцільового призначення в залежності від характеру та місця їх використання / М. В. Чорний, О. М. Купріненко, В. А. Голуб // Системи озброєння і військ. техніка. - 2010. - Вип. 2. - С. 182-187. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На підставі результатів аналізу використання автомобілів багатоцільового призначення у воєнних конфліктах, миротворчих операціях обгрунтовано пропозиції щодо визначення необхідного рівня їх захисту. З урахуванням вимог уніфікації запропоновано номенклатуру броньованих автомобілів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-920.4 + Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Паращук Д. Л. 
Дослідження динаміки колісного екіпажу / Д. Л. Паращук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 746. - С. 168-171. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проведено моделювання колісного екіпажу засобами Matlab Simulink. Запропоновано нову математичну модель для дослідження рівнів вібрації чутливого елемента, що надає змогу проводити розрахунок і подальшу оптимізацію вібраційних процесів у конструкції машини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046-01 + Ц621.11-101

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гребеник А. Н. 
Состояние и перспективы повышения защищенности армейских автомобилей многоцелевого назначения / А. Н. Гребеник, С. А. Стукота // Артиллер. и стрелковое вооружение. - 2005. - № 2. - С. 37-43. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Розглянуто стан та перспективи підвищення захищеності армійських автомобілів багатоцільового призначення від уражаючої дії стрілецької зброї і осколків боєприпасів. Визначено основні напрямки підвищення захищеності перспективних армійських автомобілів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Боровых С. И. 
Анализ особенностей технического обслуживания и ремонта автомобильной техники воинской части в ходе ведения боевых действий в антитеррористической операции / С. И. Боровых, И. В. Терентьева // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2015. - Вип. 3. - С. 74-76. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проанализированы особенности использования подвижных ремонтных средств воскового звена по проведению технического обслуживания и текущего ремонта автомобильной техники воинских частей Вооруженных Сил Украины, принимающих участие в антитеррористической операции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ковтун А. В. 
Один із підходів до комплексного оцінювання надійності автомобільної техніки військової частини / А. В. Ковтун, В. О. Табуненко, І. О. Радченко // Вестн. ХНАДУ. - 2016. - Вып. 75. - С. 169-173. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто поняття надійності військової автомобільної техніки. Запропоновано як показник надійності військової автомобільної техніки використовувати узагальнений комплексний показник надійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-924

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Толок І. В. 
Складові методики визначення кількісного складу парку автомобільної техніки за групами експлуатації за розв'язанням "класичної" задачі Ерланга / І. В. Толок, С. В. Лєнков // Системи оброб. інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено основні положення методичного апарату раціоналізації кількісного складу парку рухомого складу автомобільної техніки частин і підрозділів Міністерства оборони і Збройних сил України за групами експлуатації. Показано процедуру визначення раціональної кількості автомобілів у групі експлуатації, на основі визначення характеристик n-канальної системи масового обслуговування. Сутність даного методичного апарату полягає у визначенні кількості автомобілів різного типу і призначення, при якій забезпечується задана вірогідність обслуговування транспортних заявок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крайник Л. В. 
Аналіз розвитку сучасних бойових колісних машин / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель, О. Д. Яльницький // Системи озброєння і військ. техніка. - 2017. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості створення та модернізації бойових колісних машин, враховуючи сучасні умови їх застосування. Проведено аналіз технічних характеристик існуючих зразків бойових колісних машин та на його основі визначено основні тенденції їх розвитку. Визначено, що підвищення можливостей БКМ, як правило, здійснюється за рахунок підвищення рухомості, вогневої потужності та бронезахисту. Це передбачає реалізацію принципу модульності при створенні корпусів, використанні нових матеріалів для забезпечення захищеності, різноманітності застосування бойових модулів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крайник Л. В. 
Проблема оновлення автопарку Збройних сил України та формування перспективного типажу військової автомобільної техніки в аспекті сучасних тенденцій / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Озброєння та військ. техніка. - 2018. - № 1. - С. 24-31. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан парку автомобілів та військової автомобільної техніки (ВАТ) Збройних сил (ЗС) України. З аналізу тенденцій розвитку ВАТ в арміях НАТО та необхідності оновлення застарілого парку автомобілів ЗС України сформовано перспективний типаж повнопривідної ВАТ та агрегатно уніфікованих бойових і спеціальних колісних машин з врахуванням потенціалу вітчизняного машинобудування та критичного імпорту агрегатів і вузлів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Hrubel M. 
Oscillation of a sprung part of vehicles with non-conservative specifications of shock absorbers = Коливання підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною характеристикою амортизаторів / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2018. - Вип. 2. - С. 132-136. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Розроблено методику дослідження впливу силових характеристик системи підресорювання бойових колісних машин на поперечні коливання підресореної частини, а від так - ефективність ведення вогню з ходу із стаціонарно встановленої стрілецької зброї. Проводячи аналіз системи підресорювання бойових колісних машин, хотілося б зазначити, що покращення силових характеристик системи підресорювання, підвищення стійкості її руху та зменшення впливу коливань на екіпаж в умовах сьогодення є актуальною задачею. Саме характеристика система підресорювання бойових колісних машин, служить для захисту екіпажу, вантажів та обладнання від надмірних перевантажень, що зумовлені їх рухом по шляху із нерівностями чи пересіченою місцевістю. Її параметри вибирають за допустимою інтенсивністю і характером коливань підресореної частини (кузова) та коліс, які виникають під час його руху по пересіченій місцевості. Для таких машин система підресорювання із лінійним або близьким до нього законом зміни відновної сили не надає належного захисту від значних перевантажень (зокрема миттєвих) екіпажу, а й призводить до їх значної втомлюваності під час тривалих перевезень в умовах пересіченої місцевості. Як показують експериментальні та окремі теоретичні дослідження силових характеристик системи підресорювання, пружна сила, яка діє на підресорену масу, повинна бути малою для незначних деформацій амортизаторів і стрімко зростати при значних. Показано, що величина розсіювання зумовлена вказаними коливаннями підресореної частини зростає, причому для випадку прогресивної силової характеристики пружних амортизаторів під час руху вздовж шляху із поодинокими нерівностями величина області розсіювання є більшою, ніж для регресивної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шишанов М. О. 
Методичні основи оцінки ремонтопридатності військової автомобільної техніки / М. О. Шишанов, А. О. Веретнов // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 2. - С. 50-55. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Запропоновано методику оцінки кількісних та якісних показників ремонтопридатності зразків військової автомобільної техніки, їх відповідність ТТЗ, показана за яких умов ремонтопридатності надається позитивна оцінка. Результати оцінки оперативних (часових) показників можуть надати можливість розробити організаційно-технічні заходи з удосконалення ремонтної технологічності конструкції зразка та нормативної документації з експлуатації та ремонту військової автомобільної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11-9 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Табуненко В. О. 
Метод визначення ефективності використання автомобільної техніки підрозділами Національної гвардії України при патрулюванні в умовах воєнного стану / В. О. Табуненко, О. П. Марценяк // Системи озброєння і військ. техніка. - 2019. - № 1. - С. 135-139. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Воєнний стан в країні характеризується застосуванням спеціального режиму у вигляді обмеження конституційної свободи громадян та введенням комендантської години. Обгрунтовано і запропоновано метод оцінки ефективності використання автомобільної техніки при патрулюванні підрозділами Національної гвардії України (НГУ) в умовах воєнного стану, який дозволяє визначити вплив окремих показників, та намітити шляхи забезпечення її високого рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11 + Ц35(4УКР)644 УКР555-68 "2014-..."

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Грубель М. Г. 
Теоретичні основи моделювання взаємодії пневматичної шини автомобіля з бездоріжжям / М. Г. Грубель // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2019. - Вип. 3. - С. 112-121. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Розглянуто формування математичних моделей взаємодії пневматичної шини автомобіля, при прямолінійному русі, з характерними типами опорних поверхонь, що деформуються: зв'язними (глина, суглинок), сипучими (пісок, супісок) та снігом. Виконаний порівняльний аналіз відомих досліджень щодо формування прохідності колісної військової автомобільної техніки (ВАТ) та актуальних результатів дорожніх випробувань і адекватності застосованих математичних моделей на опорних поверхнях дозволяє констатувати принципову відмінність у формуванні останніх в наукових школах Росії, США та інших країнах блоку НАТО. Для наукової школи США та інших країн НАТО характерним є більш прогностичний підхід із акцентом на оперативну оцінку прохідності місцевості і потенційної швидкості руху, а у науковій школі Росії натомість більш детально опрацьована террамеханіка взаємодії пневматичної шини з різними типами опорних поверхонь і відповідними емпіричними залежностями, як від параметрів опорної поверхні так і зразка ВАТ. Практично метою аналітичної оцінки взаємодії пневматичної шини з опорною поверхнею, що деформується, є кількісна оцінка сумарного опору рухові, а відповідно і необхідного тягового зусилля - параметрів і характеристик силового приводу, з одного боку і сил зчеплення шини з поверхнею, як граничної межі реалізації можливості руху та потенційної швидкості у випадку більшого значення відносно коефіцієнта сумарного опору рухові у з іншого боку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.2 + Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Буряк П. Д. 
Табличний метод визначення витрат моторесурсів автомобілів при розробці річного плану експлуатації та ремонту машин військової частини / П. Д. Буряк, І. В. Цебрюк, О. В. Пархомчук, Є. П. Буряк // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2019. - Вип. 4. - С. 25-31. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено термін планування та його мету, розглянуто основні вимоги до річного плану експлуатації та ремонту автомобільної техніки військової частини, згідно з якими вихід машин в ремонт протягом року має бути рівномірним (ступінчастим), надано визначення ступінчастості запасу моторесурсів під якою розуміють різницю між запасом ходу двох машин, що розміщені в відомості одна за іншою в порядку збільшення запасу моторесурсів, визначені варіанти розрахунку витрат моторесурсів на рік, такі як призначення рівними нормативному пробігу якщо забезпечена оптимальна ступінчастість запасу моторесурсів, графічний метод, коли витрати призначаються вільно, виходячи з потреб в моторесурсах, а виконання всіх умов перевіряється за допомогою графіка, графоаналітичний метод, коли витрати моторесурсів визначаються за аналітичними залежностями, а дані для підстановки у формулі беруться з графіка фактичного і оптимального запасу моторесурсів, проаналізовано послідовність застосування графоаналітичного методу розрахунку річного пробігу кожної машини, сутність якого полягає у застосуванні аналітичних формул і графіків оптимального і фактичного ресурсів машин, показано що при його застосуванні під час планування остаточний результат можна отримати лише через декілька років. Запропоновано більш простий табличний метод визначення річних витрат моторесурсів, згідно з яким результати розрахунків за аналітичними формулами заносяться до таблиці, при цьому отриманий результат річного пробігу кожної машини не повинен перевершувати встановлених норм а для машин стройової і транспортної груп експлуатації двох норм. Цей метод забезпечує ступінчастий запас моторесурсів машин кожної групи експлуатації уже на кінець року на який здійснюється планування. Наведено приклад розрахунку витрат моторесурсів на рік для шести машин, за табличним методом, що підтверджує його вірність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Грубель М. Г. 
Методологія оцінки опорної прохідності колісної військової автомобільної техніки / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, О. М. Купріненко // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 4. - С. 22-31. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз відомих досліджень і підходів до оцінки прохідності повноприводних автомобілів в умовах бездоріжжя. За результатами аналізу визначено, що вітчизняні підходи базуються на традиційних з часів СРСР принципах, що за показниками і критеріями оцінки відрізняються від прийнятих у країнах НАТО. Поряд з тим базові принципи теорії руху автомобіля для зазначених підходів є подібними. Суттєві відмінності підходів полягають у використанні різних показників опорно-зчіпних характеристик поверхні руху. Встановлено, що у методиці оцінки прохідності військової автомобільної техніки (ВАТ) із застосуванням модуля деформації грунту відсутня пряма або непряма оцінка прохідності з відомими навантаженнями на осі. Крім того, вона передбачає також визначення ще ряду параметрів опорної поверхні - коефіцієнта зчеплення, кута внутрішнього тертя в грунті та модуля зсуву при утворенні колії, що робить її значно складнішою у порівнянні із методиками, що використовуються у країнах НАТО. У країнах НАТО застосовується методика експериментальної оцінки несної здатності відповідних поверхонь, що грунтується на використанні конусного індексу CI (англ. Cone index). Вона враховує вологість грунту, характеристики поверхні театру бойових дій та дозволяє за допомогою стандартизованого програмного комп'ютерного забезпечення визначати найбільш раціональні маршрути і орієнтовні швидкості руху (витрати часу) на відповідні переміщення ВАТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського