Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=У544.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткаченко Л. В. 
Маркетинг услуг : Учеб. пособие. Ч. 1. Теоретические основы разработки плана маркетинга услуг / Л. В. Ткаченко; Днепропетр. акад. упр., бизнеса и права. - Д., 2000. - 102 c. - Библиогр.: с. 101-102 - рус.

Рассмотрены место и роль сферы услуг в маркетинге, дана их классификация и характеристики. Определена специфика маркетинга услуг, проанализирована система маркетинговой информации и представлены методы маркетинговых исследований. Особое внимание уделено таким составляющим маркетинга, как ценообразование, продвижение услуг, бюджет и контроль.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.10,21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осітнянко А. П. 
Планування розвитку міста / А. П. Осітнянко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2001. - 458 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Розглянуто методи аналізу в плануванні міст. Викладено методичні положення прогнозу розвитку міста на підставі аналізу соціально-демографічної, економічної, просторової та природно-техногенної підсистем містобудівної системи. Визначено принципи розробки стратегій управління розвитком міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.1 + У544.102 + У9(4УКР)441.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА609196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Онищук Г. І. 
Світовий досвід ефективності реформування у сфері міського господарства / Г. І. Онищук // Економіка пром-сті. - 2004. - № 2. - С. 8-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Роглянуто досвід розвинених країн Європи та США у розвитку діяльності підприємств сфери міського господарства шляхом роздержавлення та приватизації. Надано порівняльний аналіз ефективності роботи підприємств міського транспорту, водопостачання, санітарної очистки різних форм власності. Визначено шляхи використання досвіду інших країн у реформуванні житлово-комунального господарства України.

Рассмотрен опыт передовых стран Европы и США в развитии деятельности предприятий сферы городского хозяйства путём разгосударствления и приватизации. Представлен сравнительный анализ эффективности работы предприятий городского транспорта, водоснабжения, санитарной очистки разных форм собственности. Определены пути использования опыта других стран в реформировании жилищно-коммунального хозяйства Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.10-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Судакова О. І. 
Управління житлово-комунальним господарством в ринкових умовах / О. І. Судакова, А. К. Судаков, М. В. Аівазашвілі // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2002. - № 7. - С. 45-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості функціонування та реформування житлово-комунального господарства у зарубіжних країнах, запропоновано шляхи подолання труднощів управління житлово-комунальним господарством в Україні.

Рассмотрены особенности функционирования и реформирования жилищно-коммунального хозяйства в зарубежных странах, предложены пути преодоления трудностей управления жилищно-коммунальным хозяйством в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.10-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шалигіна М. Ю. 
Актуальність проблеми використання територій над метрополітеном неглибокого закладання у світі / М. Ю. Шалигіна // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 24. - С. 250-255. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено світовий досвід використання територій над метрополітеном неглибокого закладання та запропоновано конкретні методи для вирішення задачі збільшення ефективності використання цих територій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.10-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Саломатина Л. Н. 
Влияние глобализации на развитие рекреационной сферы / Л. Н. Саломатина, А. В. Байдак // Економіка пром-сті. - 2007. - № 4. - С. 136-146. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Розглянуто глобалізаційні процеси у туристичній сфері, а також питання об'єднання, диверсифікації та інтернаціоналізації. Проаналізовано ці процеси стосовно туристичного бізнесу в Україні. Показано перспективу розвитку туристичного ринку України.

Рассмотрены глобализационные процессы в туристической сфере, а также вопросы объединения, диверсификации и интернационализации. Проанализированы эти процессы применительно к туристическому бизнесу в Украине. Показана перспектива развития туристического рынка Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8 + У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рейман К.  
Вплив туристичної галузі на розвиток суспільно-культурної інтеграції Європи в умовах глобалізації / К. Рейман // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. - 2008. - Вип. 1. - С. 69-78. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8 + У9(4)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Бриггс С.  
Маркетинг в туризме = Tourism marketing : учеб. изд. / С. Бриггс. - Пер. со 2-го англ. изд. - К. : Знання-Прес, 2005. - 358 c. - (Сер. "Европ. маркетинг"). - рус.

Раскрыты особенности организации и функционирования туристической отрасли на современном этапе. Определены основные тенденции и перспективы развития туризма, рассмотрены современные способы налаживания контактов с целевыми рынками. Приведена методика разработки маркетингового плана, охарактеризованы инструменты промоушн, описаны механизмы их реализации и установлены критерии выбора. Проанализирован опыт удачного маркетинга, в частности, Лондонского совета по туризму, агентства "Исторические королевские дворцы", музея "Усадьба Питшангер", а также Совета графства Уилтшир.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)441.358 + У544.135.8-211.1 + Ч518.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бабарицька В. К. 
Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи. Сервісне забезпечення турпродукту : навч. посіб. / В. К. Бабарицька, О. Ю. Малиновська. - 2-ге вид., переробл. та доповн. - К. : Альтерпрес, 2008. - 286 c. - (Б-ка проф. менеджера). - Бібліогр.: с. 222-223. - укp.

Висвітлено понятійно-термінологічні засади туроперейтинга та сервісного забезпечення турпродукту. Розкрито сутність понять "туризм", "турист", "турпослуга", "турпродукт" і класифікаційних підходів у сфері гостинності та туризму. Розглянуто ключові елементи технологій обслуговування, зміст передреалізаційних процесів в даній галузі, функції та схеми діяльності організаторів обслуговування та продавців турпродукту. Висвітлено принципи та методи проектування, просування та стимулювання продажу, управління якістю турпродукту, основи документального оформлення турів.

Освещены понятийно-терминологические основы туроперейтинга и сервисного обеспечения турпродукта. Раскрыта сущность понятий "туризм", "турист", "туруслуга", "турпродукт" и классификационных подходов в сфере гостеприимства и туризма. Рассмотрены ключевые элементы технологий обслуживания, содержание предреализационных процессов в данной сфере, функции и схемы деятельности организаторов обслуживания и продавцов турпродукта. Освещены принципы и методы проектирования, продвижения и стимулирования продажи, управления качеством турпродукта, основы документального оформления туров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-212.1я73 + У9(4УКР)441.358-212.1я73 + Ч518.1к94я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Матюхін В. О. 
Модель стратегії розвитку регіонального туризму / В. О. Матюхін, Я. М. Кашуба, О. В. Кобзєва // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 3. - С. 235-247. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-55 + У9(4УКР)441.358-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Кравченко В. І. 
Основи житлової економіки : навч. посіб. / В. І. Кравченко, К. В. Паливода, В. А. Поляченко; Міжнар. ін-т фінансів, Буд. палата України. - К. : Основа, 2007. - 416 c. - Бібліогр.: с. 414-415. - укp.

Уперше у літературних джерелах України та інших країн СНД викладено засади житлової економіки. Проаналізовано житлові ринки, їх політику та бізнес, визначено взаємозв'язок житлової економіки з макроекономікою, соціальною сферою та житлово-комунальним господарством. Висвітлено питання історичної еволюції форм і видів житла, проблеми житлової реформи та шляхи їх розв'язання, Наведено великий масив статистичного матеріалу з питань житлової політики. Розглянуто житловий фонд як складову частину національного багатства. Розкрито сутність містобудівної політики реконструкції житла.

Впервые в литературных источниках Украины и других стран СНГ изложены основы жилищной экономики. Проанализированы жилищные рынки, их политика и бизнес, определена взаимосвязь жилищной экономики с макроэкономикой, социальной сферой и жилищно-коммунальным хозяйством. Освещены вопросы исторической эволюции форм и видов жилья, проблемы жилищной реформы и пути их решения. Приведен обширный массив статистического материала по вопросам жилищной политики. Рассмотрен жилищный фонд как составная часть национального богатства. Раскрыта сущность градостроительной политики реконструкции жилья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441 я7 + У010.295.327.3 я7 + У544.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осітнянко А. П. 
Планування розвитку міста : Моногр. / А. П. Осітнянко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2005. - 385 c. - Бібліогр.: с. 364-365. - укp.

Висвітлено теоретичні засади дослідження економічної підсистеми містобудівної системи. Наведено методи аналізу й прогнозування економічного розвитку, чисельності й структури населення міста. Розглянуто структурно-логічну модель містобудівної системи, охарактеризовано її природно-техногенну підсистему. Проведено моделювання просторових зв'язків у місті, викладено загальні положення управління його розвитком. Розроблено методику визначення цінності території залежно від системи просторових взаємодій міських землекористувачів. Розкрито сутність оптимізації управління розвитком міста та наведено методи визначення перспективної структури його населення.

Освещены теоретические основы исследования экономической подсистемы градостроительной системы. Приведены методы анализа и прогнозирования экономического развития, численности и структуры населения города. Рассмотрена структурно-логическая модель градостроительной системы, охарактеризована ее природно-техногенная подсистема. Проведено моделирование пространственных связей в городе, изложены общие положения управления его развитием. Разработана методика определения ценности территории в зависимости от системы пространственных взаимодействий городских землепользователей. Раскрыта сущность оптимизации управления развитием города и приведены методы определения перспективной структуры его населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.102 + У9(4УКР)441.02 + Н820.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Любіцева О. О. 
Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) : навч. посіб. / О. О. Любіцева. - 3-тє вид., переробл. та доповн. - К. : Альтерпрес, 2006. - 436 c. - (Б-ка проф. менеджера). - укp.

Розглянуто теорію, методологію та методику дослідження геопросторових аспектів розвитку ринку туристичних послуг. Розкрито механізм його функціонування та територіальної організації на різних ієрархічних рівнях. Основну увагу приділено структурно-типологічним ознакам туристичного ринку, принципам його сегментації, умовам і чинникам формування і територіальної організації індустрії туризму в Україні.

Рассмотрены теория, методология и методика исследования геопространственных аспектов развития рынка туристических услуг. Раскрыты механизм его функционирования и территориальной организации на разных иерархических уровнях. Основное внимание уделено структурно-типологическим признаками туристического рынка, принципам его сегментации, условиям и факторам формирования и территориальной организации индустрии туризма в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(0)я73 + У544.135.8я73 + У9(4УКР)441.358я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Алейникова Г. М. 
Системы технологий: общие положения, технология туристической деятельности : учеб. пособие / Г. М. Алейникова; Донец. ин-т турист. бизнеса. - Донецк, 2006. - 204 c. - рус.

Рассмотрены основные направления и этапы развития технологий в производственной и непроизводственной сферах деятельности. Описаны информационные и инновационные технологии, проведена оценка их влияния на социально-экономические показатели развития общества. Освещены основные технологические процессы организации и управления развитием туристического бизнеса и сферы услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55я73 + У9(4УКР)441.358-55я73 + У580-55я73 + У544.135.8-55я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ібатуллін Ш. І. 
Теоретичні основи капіталізації приміських земель : моногр. / Ш. І. Ібатуллін. - К., 2007. - 120 c. - Бібліогр.: с. 117-119. - укp.

Розглянуто особливості формування методологічних засад капіталізації приміських земель, що грунтуються на положеннях просторової економіки, агломераційних ефектів і умов розвитку приміських зон. Висвітлено світовий досвід вивчення та регулювання міських агломерацій. Запропоновано структурно-логічну модель неоднорідності простору. Наведено результати дослідження територіальної структури приміської зони Києва. Запропоновано модель капіталізації приміських земель.

Рассмотрены особенности формирования методологических основ капитализации пригородных земель, базирующихся на положениях пространственной экономики, агломерационных эффектов и условий развития пригородных зон. Освещен мировой опыт изучения и регулирования городских агломераций. Предложена структурно-логическая модель неоднородности пространства. Приведены результаты исследования территориальной структуры пригородной зоны Киева. Предложена модель капитализации пригородных земель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-2К)441.0-51 + У544.10-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Холловей Дж. К. 
Туристический бизнес = The Business of Tourism / Дж. К. Холловей, Н. Тейлор. - 7-е изд. - К. : Знання, 2007. - 798 c. - рус.

Приведена информация о становлении, функционировании и роли в жизни общества индустрии туризма с древнейших времен до современности. Особое внимание уделено новым туристическим направлениям и видам отдыха, которые могут привлечь людей в эпоху глобализации, проблемам, с которыми сталкивается индустрия туризма, процессам и тенденциям, активизировавшимся после катастроф планетарного масштаба, а также такому важному вопросу для развития современного туризма, как обеспечение стабильного роста количества туристов. Приведены примеры, способствующие лучшему пониманию особенностей функционирования индустрии туризма. Раскрыто значение дизайна в данной сфере. Проанализирована деятельность туроператора. Показана роль государства, турагенств, железной дороги и компьютерных технологий в развитии туризма. Освещены основные положения законодательства о защите туристических направлений. Приведен исторический обзор государственного туристического сектора Британии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-131 я73 + Ч518.14 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Холловей Дж. К. 
Туристический маркетинг / Дж. К. Холловей. - К. : Знання, 2008. - 575 c. - Библиогр.: с. 559-562 - рус.

Изложены основы теории маркетинга и эффективные методики его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путешествий. Раскрыты новые тенденции в сфере организации рекламных кампаний с применением PR-технологий. Описаны стратегии продвижения туристического продукта, способы стимулирования продаж в данной сфере. Уделено внимание вопросам охраны окружающей среды и поиску оптимальных каналов дистрибуции в условиях перманентной нестабильности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-211.1я73

Шифр НБУВ: ВС46148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мельник А. Ф. 
Управління розвитком муніципальних утворень: теорія, методологія, практика : моногр. / А. Ф. Мельник, Г. Л. Монастирський. - Т. : Екон. думка, 2007. - 476 c. - Бібліогр.: с. 445-458. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади управління економічним і соціальним розвитком муніципальних утворень, досліджено інституційну базу управління їх розвитком. Наведено методичні підходи та проведено емпіричну оцінку ресурсного потенціалу муніципальних утворень. Викладено суть і шляхи імплементації в Україні спеціального економічного інструментарію муніципального менеджменту. Висвітлено проблему взаємодії органів управління муніципальними утвореннями з зовнішнім середовищем у процесі реалізації стратегій їх розвитку. Розглянуто локальний маркетинг як інформаційну базу та механізм реалізації управлінських рішень.

Раскрыты теоретико-методологические основы управления экономическим и социальным развитием муниципальных образований, исследована институциональная база управления их развитием. Приведены методические подходы и проведена эмпирическая оценка ресурсного потенциала муниципальных образований. Изложены сущность и пути имплементации в Украине специального экономического инструментария муниципального менеджмента. Освещена проблема взаимодействия органов управления муниципальными образованиями с внешней средой в процессе реализации стратегий их развития. Рассмотрен локальный маркетинг как информационная база и механизм реализации управленческих решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-91 + У9(4УКР)441.31-21 + У544.131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Готельна справа : конспект лекцій: у 2 ч. Ч. 2 / уклад.: Г. Я. Круль; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2008. - 68 c. - Библиогр.: с. 68 - укp.

Висвітлено основні терміни та поняття готельного господарства. Охарактеризовано типи готельних підприємств. Увагу приділено проблемам створення міжнародної системи класифікації готелів, питанням організації надання основних і додаткових готельних послуг, сучасним тенденціям розташування готельних комплексів у структурі міста.

Освещены основные термины и понятия гостиничного хозяйства. Охарактеризованы типы гостиничных предприятий. Уделено внимание проблемам создания международной системы классификации гостиниц, вопросам организации предоставления основных и дополнительных гостиничных услуг, современным тенденциям расположения отельных комплексов в структуре города.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.7 я73-2 + У9(4УКР)441.357 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351464/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Готельне господарство : конспект лекцій. Ч. 1 / уклад.: Г. Я. Круль; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 52 c. - Библиогр.: с. 52 - укp.

Розглянуто основні поняття сфери гостинності. Увагу приділено етапам становлення та розвитку світового готельного господарства. Розкрито сучасні тенденції у галузі готельного бізнесу. Наведено інформацію про найбільші міжнародні готельні ланцюги та їх засновників.

Рассмотрены основные понятия сферы гостеприимства. Уделено внимание этапам становления и развития мирового отельного хозяйства. Раскрыты современные тенденции в сфере гостиничного бизнеса. Дана информация о самых больших международных отельных цепях и их основателях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.7 я73-2 + У9(4УКР)441.357 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351474/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського