Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.121$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Мазаракі А. А. 
Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Л. О. Лігоненко, Н. М. Ушакова; ред.: Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 c. - Бібліогр.: 145 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання функціонування торговельного підприємства за ринкових умов господарювання, зокрема, місце підприємства у системі економічних відносин, організаційно-економічні умови його діяльності, стратегію діяльності, конкурентний статус, стратегічний потенціал і конкурентоспроможність, управління ресурсами, витратами і результатами діяльності підприємства з позиції оптимізації прибутку та ризику. Викладено методику організації фінансового менеджменту торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121 я73 + У9(4УКР)293 73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гамова І. В. 
Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі / І. В. Гамова // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 3. - С. 192-201. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, основні елементи комплексу маркетингу: електронний продукт, ціна, просування, збут, показано відмінність електронного продукту від традиційного продукту, наведено особливості електронного продукту, методи встановлення цін в мережі Інтернет, фактори, які визначають ціну, проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі, досліджено канали збуту в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Grubor A. 
Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products / A. Grubor, N. Milicevic // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 282-293. - Бібліогр.: 292 назв. - англ.

Исследована проблема нехватки товаров как одна из проблем, которые затрагивают всех участников цепочки поставок. Кроме описания и анализа теоретических подходов, касающихся этой проблемы, представлены практические примеры и реакции потребителей. Для исследования использованы 4 различные категории продуктов, которые были классифицированы как гедонистические или утилитарные. Результаты показали, что существует положительная зависимость между отсутствием гедонистической продукции и вероятностью того, что покупатели перейдут в другой магазин. Отсутствие товаров вызывает риски падения продаж и потери клиентов. Результаты этого исследования могут быть использованы предприятиями розничной торговли и производителями для профилактики подобных ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чорна М. В. 
Управління конкурентними перевагами підприємства: вітчизняний та міжнародний досвід : монографія / М. В. Чорна, О. М. Блохіна; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Лідер, 2015. - 192 c. - Бібліогр.: с. 178-192 - укp.

Вивчено розвиток теоретичних положень та розроблено методичні рекомендації для удосконалення управління конкурентними перевагами підприємств. Визначено сутність конкурентних переваг підприємства, обгрунтовано систему оцінювання ефективності управління конкурентними перевагами підприємства, запропоновано комплексну систему управління конкурентними перевагами підприємств, досліджено сучасні вітчизняні та міжнародні особливості управління конкурентними перевагами підприємств та фактори їх формування. Розроблено рекомендації щодо удосконалення організаційної системи управління підприємства для ефективного управління конкурентними перевагами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-13-21 + У9(4УКР)421.21-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мазаракі А. А. 
Мерчандайзинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. - 291 c. - Бібліогр.: с. 240-242 - укp.

Розглянуто проблеми упровадження інструментів мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Висвітлено основні правила, принципи та концепції мерчандайзингу. Приділено увагу формуванню та розподілу потоків покупців у торговій залі магазину, особливостям розроблення планограм магазинів різних типів спеціалізації. Охарактеризовано основні види, концепції та особливості систематизації викладання товарів на різних видах торговельно-технологічного обладнання у торговій залі магазину. Подано інформацію про впровадження візуального мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Обгрунтовано показники-індикатори ефективності мерчандайзингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-21 я73 + У9(4УКР)421.21-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гросул В. А. 
Методичні засади оцінювання сприятливості зовнішнього середовища для адаптації підприємств роздрібної торгівлі / В. А. Гросул, О. А. Круглова, О. Д. Рачкован // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4. - С. 62-74. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Запропоновано науково-методичний підхід до оцінювання чинників зовнішнього середовища з огляду на їх значущість для адаптивного управління на рівні суб'єктів підприємництва в роздрібній торгівлі, який передбачає розрахунок інтегрального показника сприятливості зовнішнього середовища, сформованого за результатами позиціонування зовнішніх чинників за характеристиками стійкості динаміки, напряму та сили впливу на результати діяльності торговельного підприємства. Наведено результати ранжування зовнішніх чинників впливу, зроблено висновок щодо сприятливості зовнішніх умов для розвитку економічних суб'єктів торговельної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21 + У542.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Однолько В. 
Проблема управління витратами торговельних підприємств / В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3. - С. 117-125. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи стратегічного управління торговельним підприємством. Визначено комплекс основних стратегічних підходів та засобів, спрямованих на забезпечення ефективного розвитку підприємств, виходячи із внутрішніх можливостей та зростаючої конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Григоренко Т. М. 
Використання CRM-систем у діяльності франчайзингових роздрібних торговельних мереж / Т. М. Григоренко, Д. В. Кочубей // Бізнес Інформ. - 2017. - № 11. - С. 424-429. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні аспекти використання CRM-систем в управлінні взаємовідносинами у франчайзингових роздрібних торговельних мережах (ФРТМ). Розкрито сутність понять "CRM-стратегія" та "CRM-система", визначено їх відмінності. Визначено основні напрями реалізації CRM-стратегії управління взаємодією франчайзера та франчайзі, а також складові інформаційного забезпечення CRM-систем. Запропоновано методику впровадження CRM-стратегії у діяльність ФРТМ; розроблено модель управління ФРТМ на засадах CRM-системи; визначено основні переваги та недоліки використання CRM-систем у діяльності ФРТМ. Наукова та практична корисність запропонованої моделі управління дозволяє франчайзеру ретельно аналізувати усі бізнес-процеси, приймати управлінські рішення з метою кращого співробітництва та підтримки франчайзі, збільшувати обсяги продажів, підвищувати прибутковість, підтримувати лояльність франчайзі та створювати конкурентні переваги для всієї франчайзингової мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Biesok G. 
Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidence from Polish supermarkets = Задоволеність споживача та імідж підприємств роздрібної торгівлі як чинники лояльності споживача: досвід польських супермаркетів / G. Biesok // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 135-141. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121 + У9(4Укр)421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Farynovych I. 
Factoring management on the basis of formation of optimizing factoring portfolio of trade enterprises = Управління факторингом на основі формування оптимізаційного факторингового портфеля торговельних підприємств / I. Farynovych, Kh. Danylkiv, M. Lapishko, V. Havran, I. Zhyhalo // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 4. - С. 69-78. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21 + У542.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Коптєва Г. М. 
Теорія та методологія забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства : монографія / Г. М. Коптєва; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 255 c. - Бібліогр.: с. 213-243 - укp.

Досліджено теорію та методологію забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі. Удосконалено понятійний апарат економічної безпеки підприємства, а також обгрунтовано критерії та індикатори оцінки економічної безпеки бізнес-процесів підприємств торгівлі. Проаналізовано підходи до формування оцінки рівня зрілості бізнес-процесів підприємства на основі моделювання рівня їх зрілості. Розроблено модель зрілості з урахуванням економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-995 + У542.121-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

П'ятницька Г. Т. 
Життєвий цикл: варіативність наукових підходів до визначення та специфіка в управлінні розвитком підприємств торгівлі / Г. Т. П'ятницька, Є. І. Чудакова, К. С. Кандагура // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 451-460. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Мета роботи - проведення порівняльного аналізу різних наукових підходів щодо визначення етапів життєвого циклу (ЖЦ) підприємств з акцентуванням уваги на специфіці в торгівлі. Для досягнення мети були застосовані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. У результаті систематизації дефініцій поняття "життєвий цикл підприємства" виділено чотири основні наукових підходи до визначення його суті, а саме через: зміни або змінні; закономірності розвитку або події; послідовність стадій; часові характеристики або часовий період. Обгрунтовано, що сутність ЖЦ підприємства доцільно розглядати як сукупність стадій його змін. Результати перехресного порівняння альтернативних моделей ЖЦ підприємств і класичних етапів розвитку живих організмів показали, що всі вони можуть бути зведені до трьох або чотирьох етапів ЖЦ останніх. На основі даних критичного аналізу наявних методів ідентифікації етапів ЖЦ підприємства та власних досліджень ЖЦ діючих підприємств розроблено новий підхід до визначення етапів ЖЦ підприємства, що, на відміну від існуючих, передбачає розрахунок вартості ЖЦ підприємства з урахуванням важливості прогресивних інноваційних змін і завдань, пов'язаних з досягненням цілей сталого розвитку. Змодельовано системи співвідношень між параметрами різних видів витрат на кожному із етапів ЖЦ підприємства. Встановлено, що в торгівлі ЖЦ формується під впливом форматів підприємств торгівлі та покупців. Обгрунтовано висновок, що менеджерам підприємств торгівлі варто постійно нарощувати чисельність активних покупців, а при перших ознаках спаду вдаватися до інновацій. Зроблено висновок, що управління розвитком підприємств є завданням, в якому варто брати до уваги ЖЦ підприємства з урахуванням галузевої специфіки його діяльності, терміну виходу на ринок, розміру, крос-культурних особливостей. Констатовано, що отримані результати можуть бути використані для подальших досліджень етапів ЖЦ підприємств з урахуванням галузевої специфіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського