Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.323$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ильяшенко С. Н. 
Инновационное развитие рыночных возможностей: проблемы управления / С. Н. Ильяшенко. - Сумы : Мрия-1, 1999. - 222 c. - Библиогр.: 272 назв. - рус.

Викладені теоретичні, методологічні засади управління процесами інноваційного розвитку ринкових можливостей підприємницьких структур і окремих суб'єктів підприємницької (господарської) діяльності в умовах перехідної економіки. Досліджені проблеми регулювання взаємодії зовнішніх і внутрішніх умов розвитку на макро- та мікрорівнях управління, визначені шляхи їх розв'язання. Значної уваги приділено змісту і методам маркетингових досліджень, які спрямовані на пошук варіантів інноваційного розвитку ринкових можливостей господарюючих суб'єктів в конкурентному середовищі та формування цільових ринків для їх реалізації. Розроблена методична та критеріальна база для обгрунтованого вибору варіантів розвитку на базі інновацій в умовах неповної визначеності та ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У010.271.195 + У9(4УКР)0-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грабченко А. И. 
Основы маркетинга высоких технологий : Учеб. пособие для студ. техн., экон. спец. / А. И. Грабченко, П. Г. Перерва, Р. Ф. Смоловик; Ин-т содерж. и методов обучения. - Х., 1999. - 242 c. - Библиогр.: 49 назв. - рус.

Излагаются основные понятия, термины, определения высоких технологий, дается анализ и структура их жизненного цикла, освещается взаимосвязь и взаимозависимость маркетинга и менеджмента. Сделан сравнительный анализ стратегий маркетинга промышленных товаров и стратегий маркетинга высоких технологий, сложности процесса формирования стоимости и цены высоких технологий. Информируется о наличии факторов риска и неопределенности, которые оказывают влияние на формирование комплекса маркетинга и менеджмента и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 я73 + У010.32 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Меркулов Н. Н. 
Научно-технологическая деятельность: инновационный аспект : монография / Н. Н. Меркулов; Одес. нац. ун-т им. И.И.Мечникова. - О. : Астропринт, 2007. - 120 c. - Библиогр.: с. 116-118 - рус.

Раскрыты особенности и структура рынка инноваций как формы реализации интеллектуального продукта. Рассмотрены вопросы разработки и реализации инновационных стратегий. Показан двойственный характер использования продукции научно-технологического назначения. Приведены стратегические инновационные програмы развития науки и технологий, обоснованы возможности стимулирования данного процесса с помощью налогового механизма. Определены риски для инноваций, разработана система показателей эффективности научно-технологической деятельности. Описаны механизмы правовой охраны научного творчества, приведены рекомендации по совершенствованию методологии преподавания фундаментальных дисциплин в университетах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)300-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пономаренко Н. Ш. 
Особливості розвитку інформаційного ринку : Моногр. / Н. Ш. Пономаренко, О. В. Фінагіна; Ін-т екон.-прав. дослідж. НАН України. - Донецьк : Юго-Восток, 2006. - 193 c. - Бібліогр.: с. 182-193. - укp.

Узагальнено теоретичні підходи щодо визначення понять "інформація" та "інформаційний ринок". Висвітлено ключові ознаки та місце інформації в сучасній економіці. Проведено структуризацію і досліджено форми та методи державного регулювання інформаційного ринку. Запропоновано напрями та підходи щодо діагностування інформаційного ринку регіону.

Обобщены теоретические подходы к определению понятий "информация" и "информационный рынок". Освещены ключевые признаки и место информации в современной экономике. Проведена структуризация и исследованы формы и методы государственного регулирования информационного рынка. Предложены направления и подходы к диагностированию информационного рынка региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дорофиенко В. В. 
Рынок новаций : Учеб. пособие для студ. вузов / В. В. Дорофиенко, С. В. Калинович, Я. И. Жеребьев; Донбас. нац. акад. стр-ва и архит. - Макеевка, 2006. - 361 c. - Библиогр.: с. 352-356 - рус.

Приведена терминология рынка новаций (РН) как одного из основных элементов инновационного менеджмента. Рассмотрены структура инновационного продукта, механизм действий и отношения субъектов на рынке инноваций, организационные и экономические вопросы существования данного рынка. Обобщен отечественный и зарубежный опыт трансферта новаций. Проанализированы проблемы развития менеджмента новшеств в Украине, установлены источники финансирования затрат на инновационную продукцию. Приведены основные законы Украины в сфере инновационной деятельности, раскрыты основы маркетингового исследования рынка технологий, методические основы формирования региональной системы информационного обеспечения РН.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 я73 + У9(4УКР)0-55-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гонтарева І. В, 
Управління проектами : навч. посіб. / І. В, Гонтарева; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 348 c. - Бібліогр.: с. 331-334. - укp.

Розглянуто основні етапи життєвого циклу (ЖЦ) процесу управління проектами. Розкрито зміст категорії "проект", описано основні відмінності проекту від поточної діяльності на підприємстві. Показано співвідношення ЖЦ діяльності підприємства, його продукції та проекту. Охарактеризовано системні принципи внесення змін на підприємстві. Висвітлено напрямки пошуку та відбору контрагентів, проаналізовано види торгів і організацію їх проведення. Визначено види договорів на здійснення проектних робіт. Увагу приділено процесам планування, забезпечення та контролю якісних показників проекту, а також методам і інструментам, що підтримують дані процеси.

Рассмотрены основные этапы жизненного цикла (ЖЦ) процесса управления проектами. Раскрыто содержание категории "проект", описаны основные отличия проекта от текущей деятельности на предприятии. Показано соотношение ЖЦ деятельности предприятия, его продукции и проекта. Охарактеризованы системные принципы внесения изменений на предприятии. Освещены направления поиска и отбора контрагентов, проанализированы виды торгов и особенности организации их проведения. Определены типы договоров на осуществление проектных работ. Внимание уделено принципам планирования, обеспечения и контроля качества проекта, а также методам и инструментам, которые поддерживают данные процессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 я73 + У9(4УКР)290-55-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шестакова О. С. 
Еволюція концепцій інноваційної діяльності / О. С. Шестакова // Пробл. науки. - 2007. - № 12. - С. 27-31. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зроблено огляд концепцій інноваційної діяльності, які формувалися під впливом змін об'єктивної реальності та інтересів дослідників. Розглянуто положення технічної, підприємницької, технологічної та економічної концепцій цієї діяльності. Обурунтовано актуальність розробки нової - ринкової її концепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федулова Л. І. 
Особливості розвитку ринку високотехнологічних послуг / Л. І. Федулова, С. В. Чимбай // Пробл. науки. - 2009. - № 4. - С. 8-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено зміст високотехнологічних послуг і викладено світові тенденції розвитку ринку цих послуг. Проаналізовано стан торгівлі України високотехнологічними послугами й обурунтовано причини, що його зумовлюють.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бобко В. В. 
Закономірності розвитку інформаційного ринку в сучасних умовах : автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Бобко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні засади виникнення закономірностей та суперечностей у процесі становлення інформаційно-економічних відносин. Розроблено теоретичні та концептуальні підходи щодо вивчення ринку інформаційних послуг в Україні, а також його подальшого удосконалення. Встановлено закономірності та специфіку ринку інформаційних послуг. Визначено місце та роль інформаційної послуги в системі ринкової економіки та макроекономічній політиці держави. Розкрито зміст економічної категорії "інформація" як особливого виду товару та ресурсу, в якого відсутня адекватна форма доходу. Запропоновано сегментацію ринку інформаційних продуктів та послуг. Досліджено світовий досвід забезпечення потреб в інформаційному продукті за ринкових умов його реалізації. Наведено класифікацію поширених у світовій практиці моделей інформаційних ринків та механізмів їх функціонування. Вперше розроблено модель ціноутворення на продукт інформаційного ринку, а також моделі інтеграції інформаційного ринку в управлінський процес на мікроекономічному рівні. Узагальнено європейський досвід правового регулювання інформаційного ринку й обгрунтовано можливості його використання в Україні. Визначено соціальні чинники виникнення інформаційної нерівності в суспільстві, обгрунтовано шляхи та механізми її подолання. Розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму формування ринку інформаційних послуг в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.242.4 + У010.295.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Меркулов М. М. 
Методологія управління високотехнологічним виробництвом в умовах трансформаційної економіки : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. М. Меркулов; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. - О., 2009. - 35 c. - укp.

Досліджено опис, моделювання, оцінювання, облік, структурування й управління змінами невизначеності та взаємозв'язаними з ними ризиками у процесах інноваційного проектування високотехнологічних систем за умов трансформаційної економіки. Розроблено концепцію та методологію управління ризиком в інноваційних проектах і концепцію "ризик - потенціал". Розглянуто класифікацію методів управління інноваційними ризиками. Розроблено методологічні підходи до формування концепції якісно нової ризико-адаптованої економічної діяльності. З застосуванням гібридного методу обгрунтовано та розроблено метод активного управління інноваційним ризиком, що дозволяє визначати його оптимальний рівень. Розроблено методологічні основи формування та зміни потоку невизначеності у процесі побудови високотехнологічних систем на стадіях життєвого циклу. Обгрунтовано принципи та підходи до визначення та структуризації потоків невизначеності. Розроблено й апробовано методики оцінювання якості управління ресурсним забезпеченням науково-технологічного розвитку, комплексного оцінювання науково-технологічного потенціалу, оцінювання рівня науково-технологічного розвитку виробництва підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4Укр)300-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Щербініна Ю. С. 
Формування інформаційного ринку в перехідній економічній системі : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01 / Ю. С. Щербініна; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано двоїстість ролі інформації як виробничого ресурсу за умов формування інформаційного суспільства. Систематизовано переваги діяльності інформаційних підприємств, які забезпечують сталість їх довгострокової економічної динаміки в перехідній економіці. Доведено, що переважними механізмами структурної організації інформаційного ринку є монополістична та олігополістична конкуренція. Виявлено та розкрито дві головні форми соціально-інформаційної нерівності за сучасних умов - зовнішню та внутрішню. Класифіковано головні особливості становлення даного ринку в перехідній економіці. Визначено основні напрямки та запропоновано першочергові заходи щодо створення належних умов для формування сучасного інформаційного ринку в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)49:Ч23 + Ч234(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чухрай Н. І. 
Маркетинг інновацій : підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 251 c. - Бібліогр.: 35 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти прийняття маркетингових рішень і дифузії маркетингової концепції в інноватиці. Розкрито методи та механізми планування, організації, координації, контролю й управління інноваціями на підприємстві на засадах маркетингу. Увагу приділено використанню маркетингових підходів до інновацій, зокрема, продуктових, технологічних, організаційно-управлінських. Подано інформацію про методи маркетингових досліджень споживчих потреб на ринках інновацій, технології захисту інновацій від конкурентів, життєвий цикл технологій, стратегії та моделі ціноутворення на абсолютно нові товари.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 я73-1 + У010.322 я73-1 + У9(4УКР)0-55-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кірносова М. В. 
Формування ринку організаційно-управлінських інновацій в регіоні : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / М. В. Кірносова; Ін-т пробл. ринку та економіко-еколог. дослідж. НАН України. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні положення та практичні питання щодо вдосконалення процесів формування ринку організаційно-управлінських інновацій в регіоні. Проаналізовано сутність і особливості еволюції теорії категорії "нововведення", "інновація", "організаційно-управлінське нововведення", "організаційно-управлінська інновація", "ринок організаційно-інноваційних інновацій" для умов регіону. Обгрунтовано структуру ринку організаційно-управлінських інновацій з використанням детермінант конкурентних переваг. Розроблено методичні рекомендації до створення мережі Асоціацій консалтингу в регіонах України, з визначенням їх місії, цілей і функцій. Висвітлено кластеризацію регіонів за рівнем середовища, сприйнятливого до організаційно-управлінських інновацій. Запропоновано схему необхідних комунікацій ринку організаційно-управлінських інновацій і сукупність інформаційних індикаторів для аналізу й оцінки ефективності інноваційної діяльності в економіці регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дмитриченко Л. І. 
Ринок венчурного капіталу: методологія дослідження та механізми функціонування : монографія / Л. І. Дмитриченко, К. В. Кутрань; Донец. нац. ун-т. - Донецьк : Схід. видавн. дім, 2013. - 180 c. - Бібліогр.: с. 160-177 - укp.

Досліджено комплекс проблем щодо ринку венчурного капіталу (ВК). Проведено комплексний аналіз ВК як економічної категорії, виявлено та проаналізовано джерела формування ВК. Визначено систему економічних відносин, що виникають за умов накопичення та реалізації ВК. Досліджено генезис, закономірності й основні тенденції розвитку ринку ВК, його місце та функції в загальній структурі фінансового ринку. Обгрунтовано сучасну концепцію функціонування ринку ВК. Дослідженню особливості ринку ВК в Україні, механізми державного регулювання та соціальних ефектів його функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У50-55 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Філіпова К. В. 
Стратегічний аспект інноваційного розвитку організації / К. В. Філіпова // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 1. - С. 91-96. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто еволюцію теорії управління інноваціями у взаємозв'язку з розвитком теорії стратегічного управління (СУ). Обурунтовано актуальність інтеграції СУ та менеджменту інновацій, що дозволить підвищити ефективність розробки та впровадження інновацій підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кутрань К. В. 
Ринок венчурного капіталу: методологія, теорія та особливості функціонування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / К. В. Кутрань; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто венчурний капітал (ВК) як економічну категорію, розкрито його функції та визначено специфіку венчурного фінансування. Досліджено роль і місце ВК у структурі фінансового ринку, проаналізовано генезис і світові тенденції його розвитку. Досліджено механізм функціонування ринку ВК в світовій економіці. Проаналізовано показники динаміки світового ринку ВК, визначено його стан і тенденції розвитку у США, Канаді та Європі. Встановлено особливості та запропоновано концепцію формування та функціонування ринку ВК в Україні. Розроблено механізм державного регулювання венчурної діяльності, визначено його мету та завдання. Обгрунтовано функції, принципи та методи державного регулювання венчурної діяльності. Визначено соціальні ефекти розвитку ВК і запропоновано їх компонентну структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У50-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ясева М. О. 
Формування вартості та ціни інтелектуально-інформаційного товару : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / М. О. Ясева; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - Дніпропетровськ, 2015. - 19 c. - укp.

Визначено теоретико-методичні основи формування вартості та ціни інтелектуально-інформаційного товару (ІІТ). Обгрунтовано, що триєдина субстанція вартості інтелектуального продукту, а також трудова субстанція інформаційного носія притаманні глибинному рівню формування вартості та ціни ІІТ. Встановлено, що ціна ІІТ утворюється на поверхневому рівні вище зазначеного процесу. Виокремлено специфічні детермінанти попиту та пропозиції ІІТ. Доповнено теоретико-методичні положення щодо оцінювання ІІТ. Визначено специфіку основних ринкових моделей ціноутворення ІІТ на основі концепції його життєвого циклу. Обгрунтовано, що регулювання ринку ІІТ має бути спрямоване на досягнення варіативності у розподілі доходів між суб'єктами, які беруть участь у створенні ІІТ; згладжування кон'юнктурних коливань, а також підтримку стабільного рівня цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У010.295.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Клевчік Л. Л. 
Формування ринку економічної інформації в умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / Л. Л. Клевчік; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2015. - 20 c. - укp.

Вдосконалено прагматичні підходи до розуміння сутності інформації, враховуючи особливості її використання в економічній діяльності. Обгрунтовано особливості впливу економічної інформації на соціально-економічні системи різних рівнів. Узагальнено особливості ринку економічної інформації як сегмента інформаційного сектору сучасної економіки. Проаналізовано інституційний розвиток ринку економічної інформації. Розроблено модель впливу економічної інформації на динаміку суспільного виробництва. Розкрито неоднозначність дії глобалізаційних процесів на український ринок економічної інформації в розрізі його основних сегментів: стандартизованої (оперативної) й унікальної інформації. Доведено наявність позитивних макроефектів від зростання інноваційної активності на ринку такої інформації. Удосконалено систему принципів формування інфраструктури ринку економічної інформації за умов глобалізації. Обгрунтовано шляхи інтеграції українського ринку економічної інформації у глобальний ринок факторів виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Варналій З. С. 
Ринок економічної інформації: проблеми формування та перспективи розвитку : монографія / З. С. Варналій, Л. Л. Клевчік. - Чернівці : Технодрук, 2016. - 279 c. - Бібліогр.: с. 253-271 - укp.

Досліджено наукову проблему формування та розвитку ринку економічної інформації. Розкрито сутність інформації, враховуючи особливості впливу економічної інформації на соціально-економічні системи різних рівнів, узагальнено особливості ринку економічної інформації як сегменту інформаційного сектору сучасної економіки. Визначено місце та значення економіки знань у розбудові ринку економічної інформації. Проаналізовано інституційний розвиток ринку економічної інформації в Україні, розроблено модель впливу економічної інформації на динаміку суспільного виробництва, розкрито неоднозначність дії глобалізаційних процесів на український ринок економічної інформації. Визначено проблеми інформаційної безпеки держави в системі формування ринку економічної інформації. Доведено наявність позитивних макроефектів від зростання інноваційної активності на ринку економічної інформації, обгрунтовано шляхи інтеграції українського ринку економічної інформації у глобальний ринок факторів виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Рижикова Н. І. 
Особливості державного регулювання інноваційно-орієнтованого інвестиційного бізнесу в Україні / Н. І. Рижикова // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 202. - С. 73-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - оцінка й обгрунтування чинників, що стримують розвиток інноваційно-орієнтованого інвестиційного бізнесу та обгрунтування заходів державної підтримки розвитку венчурного капіталу. З'ясовано, що у провідних країнах розвиток венчурного бізнесу призводить до спрямування інвестицій у інноваційну сферу. Виявлено основні фактори, що стримують розвиток венчурної індустрії в Україні. Запропоновано здійснення заходів задля забезпечення ефективного використання науково-технологічного й інтелектуального потенціалу України шляхом розвитку венчурного бізнесу й стимулювання виробництва високотехнологічної, конкурентоспроможної та якісної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.323 + У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського