Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Мойсеєва С. Г. 
Менеджмент післядипломної освіти вчителя як чинник формування економіки знань / С. Г. Мойсеєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 152. - С. 173-180. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто процес підвищення кваліфікації вчителів та управління даним процесом з урахуванням основних рис економіки знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р7 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дмитренко Г. 
Сутність і структура економічних знань для підвищення економічної компетентності в системі післядипломної освіти. / Г. Дмитренко, О. Ануфрієва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 51-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості модульної форми засвоєння економічних знань для формування економічної компетентності в системі післядипломної освіти. На підставі аналізу відповідної наукової літератури проведено розбір понятійного апарату. Визначено рушійні сили економіки. Розкрито потреби особистості як головної виробничої сили суспільства. Розглянуто й охарактеризовано тріаду модулів економічних знань. Констатовано, що модульна форма засвоєння даних знань пропонує різну деталізацію змісту кожного модуля для різних категорій слухачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)78 + У.р7(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бредіхін В. М. 
Декілька питань до використання тестової системи при вивченні економічних дисциплін / В. М. Бредіхін, В. І. Вербицька, В. О. Могилко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2005. - 8, № 1/2. - С. 59-60. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що останніми роками дистанційна освіта має суттєве значення в рішенні такої соціально значущої задачі, як задоволення потреб населення в різних освітніх послугах. Особливе місце серед них займає система підвищення кваліфікації керівників і фахівців. Саме цей напрямок освітніх послуг забезпечує динамічну підтримку професійного і інтелектуального потенціалу керівників і фахівців на високому рівні.

Выявлены основные этапы системы дистанционного образования для повышения квалификации работников и руководителей предприятий и организаций, а также место различных видов тестов при решении этого вопроса.

This article is devoted to revealing of the basic stages of system of remote education for improvement of professional skill of workers and heads of the enterprises and the organizations, and as a place of various kinds of tests at the decision of this question.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/екон Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онищенко А. 
Педагогічні умови розвитку професійної компетентності кваліфікованих робітників сфери послуг / А. Онищенко // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 185-196. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Актуальність визначається необхідністю: розвитку професійної компетентності (ПК) кваліфікованих робітників (КР) сфери послуг (СП) протягом усього життя як головної умови успішності Beauty-майстрів на динамічному інноваційному ринку індустрії краси; створення в закладах освіти відповідного освітньо-розвивального середовища для формування у слухачів підприємницької й економічної компетентності, вдосконалення творчих і комунікативних здібностей, розвитку мотивації до професійного вдосконалення, самоосвіти та самонавчання. Мета роботи - визначення та обгрунтування педагогічних умов розвитку ПК КР (косметиків, манікюрників і перукарів-модельєрів) у процесі курсової підготовки в Навчальних центрах підприємств СП. Методи: теоретичні (індукція, дедукція, синтез та узагальнення); емпіричні (дослідження та аналіз педагогічного досвіду); опитувально-діагностичні (анкетування); метод експертного оцінювання (коефіцієнт конкордації Кендалла). Конкретизовано та обгрунтовано педагогічні умови розвитку ПК КР СП. З'ясовано, що розвиток ПК КР СП потребує спеціально створених педагогічних умов для уможливлення позитивної динаміки професійного вдосконалення, набуття інноваційного досвіду та активізації самоосвіти та самонавчання з урахуванням рівня фахової підготовленості до виконання посадових обов'язків в умовах підприємства СП і відповідно до власних потреб і запитів особистості; виокремлено й обгрунтовано ці педагогічні умови (підвищення рівня мотивації до безперервного професійного вдосконалення; розвиток фахових знань і вмінь у Школі Beauty-майстерності; застосування інноваційних технологій навчання; участь у заходах фахового спрямування).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + У.р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Васильєва О. О. 
Мотивація та оцінка професійної діяльності науково-педагогічних працівників / О. О. Васильєва, А. В. Соколов, Л. А. Гіль // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 2. - С. 125-130. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, окреслено пріоритети сучасної освітньої парадигми та вимоги до викладача як активного організатора освітнього процесу, здатного до прогресивного професійного зростання, саморозвитку та самопроектування. Проаналізовано мотиваційно-ціннісні орієнтири до професійного розвитку науково-педагогічних працівників освітніх закладів для цілеспрямованого впливу на результат їх діяльності. Досліджено мотиваційний потенціал, мотиваційний комплекс вибору професії та чинники мотивації професійного розвитку професорсько-викладацького складу економічних та гуманітарних спеціальностей Національного університету "Запорізька політехніка". Обгрунтовано діагностику мотивів та визначення рейтингу чинників, що мотивують професійну діяльність науково-педагогічних працівників, з метою створення у закладі вищої освіти ефективної системи мотивації з можливістю використання індивідуальної мотиваційної траєкторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р7 + С.р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського