Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=О832$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Карплюк Л. Ф. 
Дослідження режимів розгону тягового електропривода тролейбуса / Л. Ф. Карплюк, О. Ю. Лозинський, В. І. Мороз, Б. Я. Панченко // Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка". Електроенерг. та електромех. системи. - 2000. - № 400. - С. 49-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З використанням розробленої моделі електромеханічної системи тягового електроприводу досліджено процеси пробуксовування під час розгону тролейбуса. Для забезпечення розгону без пробуксовування запропоновано ввести контур регулювання прискорення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карплюк Л. Ф. 
Формування режимів тягового електроприводу тролейбуса : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Л. Ф. Карплюк; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано формування режимів тягового електроприводу тролейбуса з урахуванням властивостей його електромеханічної системи та реальних умов експлуатації. Запропоновано методику вибору параметрів регуляторів за забезпеченням екстремальної траєкторії зміни регульованих параметрів. Синтез параметрів системи керування тягового електроприводу з паралельним увімкненням регуляторів швидкості та моменту, регулятора пробуксовування зі зворотними зв'язками за різницею швидкостей привідного двигуна і механізму, а також прискоренням двигуна здійснено методом мінімізації інтегрального критерію якості з використанням квадратичних інтегральних оцінок. Проведено дослідження процесів у електромеханічній системі приводу тягового механізму тролейбуса методом математичного та фізичного моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заболотний С. А. 
Технологічне забезпечення точності та якості поверхневого шару отворів деталей машин з наплавленням високовуглецевих покриттів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.08 / С. А. Заболотний; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль, 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методику й алгоритми розрахунку температурних полів і напружень, які виникають в деталях складної просторової орієнтації під час наплавлювання покриттів та їх подальшої механічної обробки. Запропоновано рекомендації щодо їх вирівнювання та зменшення похибок, які вони викликають. Розроблено інженерну методику визначення припусків для переходів механічної обробки наплавлених отворів з врахуванням температурних похибок. На підставі цього розроблено технологію наплавлення зношених отворів деталей шасі транспортної техніки з одночасним навуглецьовуванням, легуванням і мінімізацією нерівномірностей температурних полів, внутрішніх напружень і припусків механічної обробки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Курочка В. П. 
Дослідження взаємовпливу стану ізоляції електричного обладнання тролейбуса та системи живлення з ізольованими полюсами на струм витоку / В. П. Курочка, Д. П. Курочка // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано дослідження взаємовпливу стану ізоляції тролейбуса та системи живлення на струм витоку, промодельовано схему заміщення ізоляції тролейбуса та системи живлення з ізольованими полюсами під час контакту людини з корпусом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Литвинский Л. Б. 
Компьютеризованная система диагностики технического состояния троллейбуса / Л. Б. Литвинский, Е. И. Лосина // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2011. - Вип. 4. - С. 151-153. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Разработан программно-аппаратный комплекс, обеспечивающий реализацию диагностики параметров режимов управления тяговых двигателей троллейбуса, проведен анализ и синтез энергосберегающего управления электроприводом с целью снижения затрат электроэнергии на перевозку пассажиров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гутиря С. С. 
Моделювання віброактивності і діагностика ушкоджень колісних редукторів тролейбусів / С. С. Гутиря, Д. М. Борденюк, А. М. Чанчін // Пробл. обчисл. механіки і міцності конструкцій. - 2010. - Вип. 14. - С. 134-140. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості побудови динамічної моделі планетарного колісного редуктора у складі трансмісії тролейбуса, одержано числові розв'язки, надано практичні рекомендації щодо вібродіагностики технічного стану редуктора.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-043.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зубенко Д. Ю. 
Прогнозирование долговечности деталей ПС ЭТ методом акустической эмиссии / Д. Ю. Зубенко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 5/7. - С. 14-16. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Установлено, что долговечность указанных деталей определяется локальным напряжением состояния материала, связанным с параметрами акустической эмиссии (АЭ) при фиксированном напряжении, а также его жесткостью, определяемой особенностями АЭ характеристик.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-043.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гутиря С. С. 
Технічна еволюція світового і вітчизняного тролейбусобудування / С. С. Гутиря, Д. М. Борденюк, А. М. Чанчін // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2011. - Вип. 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано технічну еволюцію тролейбусів виробництва провідних світових і вітчизняних фірм. Виявлені тенденції зміни технічного рівня відображено за допомогою запропонованого безрозмірного критерію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Крутий Л. М. 
Пневматический штангоуловитель / Л. М. Крутий, Н. В. Хворост, Д. Ю. Зубенко // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2011. - Вип. 3. - С. 182-185. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены конструкции механических, электродвигательных и пневматических штангоуловителей и пневматических и электромагнитно-механических успокоителей колебания штанги троллейбуса в горизонтальной плоскости. Предложена комбинированная система уборки штанги с использованием пневмопривода и электромагнитного успокоения колебаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сафонов А. И. 
Развитие приводов тормозных систем троллейбусов / А. И. Сафонов // Автомоб. трансп.. - 2011. - Вып. 29. - С. 129-134. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Проанализированы требования нормативных актов в отношении тормозных систем троллейбусов. Приведены отдельные результаты исследований, рассмотрены современные тенденции развития в данном направлении. Определен круг задач, решение которых нацелено на создание высокоэффективных тормозных систем, повышающих экономичность и безопасность троллейбусов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-048.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Синчук О. Н. 
Исследование основного уравнения движения троллейбуса с учетом зависимости сопротивления движения / О. Н. Синчук, Е. И. Лосина // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 276-277. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы разработки и синтеза систем оптимального управления электроприводом. Внедрение оптимального управления режимами работы троллейбуса способствует снижению потребления электроэнергии. Программное управление режимами движения троллейбуса определяет параметры оптимальных динамических режимов движения и учитывает влияние момента сил сопротивления, зависящего от профиля трассы на маршруте движения троллейбуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Закурдай С. О. 
Удосконалена система технічної експлуатації тролейбусів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / С. О. Закурдай; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Вирішено наукове завдання щодо розробки нормативів експлуатації тролейбусів, що враховують властивості кожної транспортної одиниці, пробіг та експлуатаційне навантаження на маршрутах у ході планування періодичності та обсягів робіт, реалізація яких забезпечує підвищення ефективності роботи підприємств міського електротранспорту. Розроблено комплексний критерій, що враховує добові пробіги, обумовлені режимами роботи тролейбусів, індивідуальні властивості та умови експлуатації на маршрутах, який дозволяє уточнювати строки прибуття на технічне обслуговування кожного тролейбуса. Вдосконалено методи організації системи технічного обслуговування і ремонту тролейбусів на основі комплексного критерію у ході планування черговості для здійснення ремонтно-профілактичних впливів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шавкун В. М. 
Підвищення експлуатаційної надійності тягових електричних двигунів тролейбусів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / В. М. Шавкун; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2014. - 20 c. - укp.

Розв'язано актуальну наукову задачу - підвищення надійності тягових електричних двигунів (ТЕД) шляхом організації їх контролю технічного стану в процесі експлуатації та ремонту. Розглянуто стан експлуатаційної надійності ТЕД тролейбусів. Проаналізовано стан питання надійності вузлів тролейбусів за видами обладнання, особливості роботи та основні напрями підвищення надійності ТЕД. Розроблено структурні схеми елементів ТЕД та запропоновано математичні моделі оцінювання технічного стану їх основних електротехнічних функціональних складових у процесі експлуатації. Досліджено експлуатаційну надійність елементів тягових електродвигунів тролейбусів за величиною їх зносу в процесі експлуатації. Обгрунтовано діагностичні параметри та методи їх контролю. Розроблено технічні вимоги до пристроїв та програмного забезпечення для системи автоматизованого діагностування ТЕД тролейбусів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ткачук В. І. 
Вентильний двигун для електроприводу коліс тролейбуса / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський, В. І. Жук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 785. - С. 77-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано вентильний реактивний двигун з ємнісними накопичувачами енергії для приводу коліс тролейбуса, який за механічною та регулювальними характеристиками може успішно конкурувати з тяговими колекторними двигунами за вищої надійності та меншого об'єму активної частини. В основу проектного розрахунку покладено рекомендації, які базуються на особливостях конструкції та теорії електромагнітного перетворення енергії. Результати досліджень свідчать про можливість використання створеного двигуна в електроприводі коліс тролейбуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зубенко Д. Ю. 
Розробка технологічного процесу відновлення колінчатого валу електрокомпресора ЕКВО-03/8 / Д. Ю. Зубенко, А. В. Коваленко, С. А. Закурдай // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 3/1. - С. 65-72. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто питання відновлення компресора вітчизняного виробництва м. Полтава, який використовується на тролейбусах Українського виробництва марки ПМЗ (Південного машинобудівного заводу м. Дніпропетровськ). Розроблено нові технологічні документи технологічного процесу відновлення основних вузлів компресора, які впливають на надійність та якість роботи агрегату.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мокін Б. І. 
Статистичні моделі несправностей функціональних систем тролейбусів / Б. І. Мокін, С. І. Бурденюк, Н. В. Гурильова // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Здійснено статистичний аналіз стану основних функціональних систем тролейбусів типу ЗиУ-9. Побудовано емпіричні закони розподілу випадкових величин, які характеризують несправності цих систем у Вінниці. Отримано математичні моделі законів розподілу, які є придатними для використання під час розв'язання прикладних задач, що виникають у процесі експлуатації тролейбусів у великих містах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Карплюк Л. Ф. 
Моделювання частотно-керованого асинхронного електропривода тролейбуса / Л. Ф. Карплюк, Б. Я. Панченко, О. М. Нечай, Т. Я. Дзьоба // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 3. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розроблено і досліджено модель електромеханічної системи тягового електропривода тролейбуса. Наведено результати дослідження. Результати можна використати під час розроблення тягових електроприводів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гутиря С. С. 
Навантаженість, точність і віброактивність колісних редукторів / С. С. Гутиря, В. П. Яглінський, А. М. Чанчін // Проблеми обчисл. механіки і міцності конструкцій : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 24. - С. 73-84. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язки параметрів зовнішнього і внутрішнього навантаження, технологічної точності і вібрацій колісних редукторів у складі трансмісії сучасних тролейбусів з урахуванням конструкції провідних мостів і режимів руху. Найбільш ефективним рішенням для обмеження параметричних коливань зубчастих коліс і резонансних явищ у багатопоточних колісних редукторах визнано фазовий зсув збурюючих зусиль у зачепленнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Філіпп Ю. Б. 
Дослідження енергетичних показників тягової підстанції тролейбусів Кривого Рогу / Ю. Б. Філіпп, А. В. Бєлоус // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 42. - С. 114-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначення енергетичних показників тягової підстанції в районі підстанції Ленинская-2, що обслуговує маршрути тролейбусів N 3, 17 наукове обгрунтування і розробка методів розрахунку показників якості електроенергії, що дозволяють підвищити енергоефективність тягових підстанцій міських тролейбусів. Підвищити енергетичну ефективність роботи тягового електроприводу можливо за рахунок використання енергії гальмування великовантажних кар'єрних самоскидів, застосувавши рекуперативне гальмування, як основний спосіб електричного гальмування, визначення енергетичних показників тягової підстанції в районі підстанції Ленинская-2, що обслуговує маршрути тролейбусів N 3, 17 наукове обгрунтування і розробка методів розрахунку показників якості електроенергії, що дозволяють підвищити енергоефективність тягових підстанцій міських тролейбусів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832.71

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Pavlenko T. P. 
Methodology of determining the parameters of traction electric motor failures when operating trolleybuses = Методологія визначення параметрів відмов тягових електричних двигунів під час експлуатації тролейбусів / T. P. Pavlenko, V. M. Shavkun, V. I. Skurikhin, N. P. Lukashova // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 4. - С. 47-59. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Мета роботи - провести дослідження зміни параметрів тягових електричних двигунів (ТЕД) тролейбусів у процесі експлуатації й удосконалення системи керування технічним станом за допомогою використання сучасних методів діагностування. Розв'язання наукової задачі базується на процедурі контролю технічного стану й зміни параметрів тягових електричних двигунів у процесі експлуатації. Для аналізу експлуатаційних факторів застосовано метод математичної статистики й теорії ймовірності. Математичне моделювання і планування експерименту, багатофакторний регресійний аналіз надає оцінку надійності елементів тягових електричних двигунів. Фізико-статистичні методи передбачають дослідження й виявлення закономірностей впливу факторів, які прискорюють знос деталей. Це надає змогу сформувати моделі надійності системи, що враховують вплив експлуатаційних факторів на надійність. У результаті проведених досліджень одержано кількісні характеристики надійності колекторно-щіткового вузла та встановлено, що відмови тягових двигунів складають 20 % від усіх відмов електрообладнання. Проаналізовано умови експлуатації тягових електричних двигунів і визначено закон розподілу відмов, що надає змогу оцінити напрацювання між поступовими відмовами. Одержано математичну модель, яка характеризує роботу об'єкта під час експлуатації. Знайдено узагальнене рівняння інтенсивності відмов елементів тягових електродвигунів. Удосконалено методи оцінки надійності елементної бази тягових електродвигунів, яка дозволяє визначити ресурс ТЕД із урахуванням особливостей кожного тролейбуса. Встановлено інтенсивність зносу колекторів із використанням фізико-статистичних методів. Уперше обгрунтовано вибір фізико-статистичних методів моделювання й розрахунку надійності. Встановлено закономірності зміни параметрів елементів тягових електродвигунів тролейбусів, що надає змогу контролювати процеси їх зношування за умов експлуатації. Створено математичну модель оцінки надійності тягового електричного двигуна, яка базується на системному аналізі ймовірностей відмов підсистем, що підлягають діагностуванню. На основі одержаних результатів дослідження розроблено практичні рекомендації щодо раціонального вибору діагностичних параметрів тягових двигунів. Їх реалізація на підприємствах електротранспорту дозволить підвищити надійність електричних двигунів у цілому до 10 %. Запропоновано використовувати результати роботи в навчальному процесі та в науково-дослідницькій роботі студентів на кафедрі електричного транспорту Харківського національного університету міського господарства ім. О. М. Бекетова. Розроблена методологія визначення параметрів тягових електричних двигунів під час експлуатації тролейбусів дозволяє проводити оцінку надійності будь-якого типу тягового двигуна тролейбуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О832-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського