Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О563.42$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мухіна М. П. 
Проблеми математичного моделювання електромагнітного впливу блискавки на літак / М. П. Мухіна, В. М. Синєглазов // Електроніка та системи упр. - 2004. - № 1. - С. 76-83. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О563.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мухіна М. П. 
Дослідження електромагнітних полів, що діють на бортове обладнання при розряді блискавки / М. П. Мухіна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 544. - С. 108-114. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано електромагнітні ефекти, що виникають під час розряду блискавки у літак. Запропоновано вдосконалене представлення струму блискавки, що є чинником електромагнітного поля. Спрощено геометрію обшивки літака через введення коефіцієнтів Ляме у вираз для знаходження функції потоку. Досліджуване електромагнітне поле подано через скалярну функцію - функцію потоку. Наведено результати моделювання поля блискавки для деяких випадків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д236.48 + О563.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мухіна М. П. 
Розробка автоматизованої системи управління процесом блискавкозахисту бортового обладнання : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / М. П. Мухіна; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Запропоновано концепцію створення автоматизованої системи керування процесом блискавкозахисту бортового обладнання (БО) з використанням аналітичних моделей електромагнітного впливу блискавки на літак, що грунтується на відомих рівняннях Максвелла. Розроблено алгоритм оптимального планування експерименту, що дозволяє ідентифікувати параметри струму блискавки та оцінити його розподілення за елементами конструкції літального апарата зі складною геометрією. Розв'язано систему рівнянь Максвелла з урахуванням запропонованих і обгрунтованих припущень та спрощень, зокрема, введено функцію потоку, що дає змогу абстрагуватися від геометрії досліджуваних об'єктів; розглянуто еквідистантні поверхні, що дозволяє зменшити порядок рівнянь Максвелла. Запропоновано аналітичний метод моделювання обшивки для задач електромагнітної взаємодії блискавки з літаком, який грунтується на апроксимації складної форми обшивки комплексом поверхонь з заданими коефіцієнтами Ляме, що потім використовуються для визначення функції потоку. Розроблено автоматизовану систему керування процесом блискавкозахисту БО, що дає змогу керувати на етапі проектування шляхом видачі керівних рекомендацій щодо застосування основних методів захисту та генерувати оптимальний план проведення випробувань на етапі сертифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О563.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326806 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського