Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О484.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Устинов Р. Г. 
Анализ критериев составления грузового плана морского судна-контейнеровоза / Р. Г. Устинов, В. В. Днепровский // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2005. - Вип. 15. - С. 191-194. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Наведено аналіз критеріїв складання раціонального вантажного плану морського судна-контейнеровоза, що прямує лінійним маршрутом з заходом у проміжні порти для розвантажування/вантаження контейнерів. Розглянуто взаємозв'язок цих критеріїв за складання вантажного плану.

Приведен анализ критериев составления рационального грузового плана морского судна-контейнеровоза, следующего линейным маршрутом с заходом в промежуточные порты для разгрузки/погрузки контейнеров. Рассмотрена взаимосвязь этих критериев при составлениигрузового плана.

Criterions analysis of cargo plan drawing up for sea going container vessel proceeding on line with calling intermediate ports for discharging/loading containers is presented. Interconnection of these criterions while making of cargo plan is considered


Ключ. слова: шифтинг, шифтингованные контейнеры, условный критерий, "мешающий" контейнер, шифтинг только на судне, шифтинг с использованием территории порта
Індекс рубрикатора НБУВ: О484.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Боделан І. В. 
Методичні основи управління транспортуванням і складуванням вантажів у логістичних системах (на прикладі Українського Причорномор'я) : Автореф. дис... канд. техн. наук. : 05.22.01 / І. В. Боделан; Одес. нац. мор. ун-т. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Вперше зроблено комплексний аналіз тенденцій розвитку існуючих логістичних систем та їх застосування щодо розподілу вантажопотоків (на прикладі країн Західної Європи). Розроблено логістичну концепцію керування діяльністю порту. Запропоновано нову логістичну інтерпретацію двохетапної транспортної задачі лінійного програмування з неоднорідним вантажем та узагальнено її на стохастичний випадок. На базі цього розроблено нову, більш точну математичну модель логістичного розподільного центру (ЛРЦ). Досліджено аналітичними засобами за допомогою теорії марковських процесів зі знесенням вплив ступеня регулярності руху транспорту на рівень запасу вантажу у різних транспортних логістичних системах (ТЛС). Знайдено узагальнення класичної залежності місткості складу у перевантажувальному пункті від його вантажообміну на випадок непуасонівських потоків навантаженого та порожнього транспорту. Наведено динамічну модель стохастичної оптимізації розподілу вантажопотоків між ЛРЦ і пунктами призначення, яка враховує завоз вантажів на ЛРЦ маршрутними потягами. Зазначено, що подальший розвиток одержали науково-методичні принципи побудови концепції регіональної ТЛС (на прикладі Українського Причорномор'я) на базі принципів логістики та інтермодалізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кириллова О. В. 
Теоретичні основи управління роботою флоту у транспортно-технологічних системах : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / О. В. Кириллова; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса, 2017. - 49 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано теоретичні основи управління роботою флоту в транспортно-технологічній системі (TTC) з метою підвищення ефективності їх функціонування. Розглянуто теорію та практику функціонування TTC. Систематизовано хронологію їх появи та розвитку, уточнено змістові аспекти одержаної періодизації. Проведено порівняльний аналіз історичних аспектів становлення теорії та практики TTC і ЛC. Визначено зміст понять "TTC" і "ЛC". Узагальнено їх основні властивості. Уточнено об'єкти управління в TTC і ЛC. Проаналізовано відомі класифікації TTC. Встановлено їх неоднозначність і суперечливість. Виявлено порушення правил поділу понять під час їх формування. Побудовано багатокритеріальну класифікацію TTC. Розмежовано поняття "мультимодальні", "інтермодальні", "комбіновані" перевезення й обгрунтовано відносини логічного підпорядкування між ними. Встановлено взаємозв'язок між інтермодальними перевезеннями та TTC. Сформовано систему показників комерційно доцільної роботи вантажного судна (флоту). Розроблено положення щодо обгрунтування критичних та оптимальних величин показників роботи судна (флоту). Встановлено діапазони стійкості комерційно доцільної, припустимо збиткової та кризової роботи судна (флоту) за показниками його завантаження, доходу та витрат. Розроблено теоретичні та методичні положення щодо обгрунтування комерційно доцільної кількості вантажів різної номенклатури в композитному завантаженні вантажного судна. Систематизовано динамічні показники комерційно доцільної роботи вантажопасажирського порому. Розроблено теоретичні та методичні положення щодо обгрунтування: маршруту роботи судна під час проектування судноплавної лінії (СЛ); доцільності заходу судна в факультативні порти СЛ; оптимального розподілу контейнерних вантажопотоків між магістральними та фідерними лініями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського