Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=О384.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Галушко В. Г. 
Выбор оптимальных маршрутов перевозок с учетом порожнего пробега автомобиля / В. Г. Галушко // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 1. - С. 87-92. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Описана модель оптимизиции маршрутов, покрывающих звенья транспортной сети максимальными объемами перевозок, с учетом ограничений на порожний пробег автомобиля. При построении модели использована теория графов и методы целочисленного линейного программирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шраменко Н. Ю. 
Вибір оптимальної стратегії обслуговування вантажовласників на розвізних маршрутах / Н. Ю. Шраменко, А. В. Галаган // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 44. - С. 78-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стратегії формування розвізних маршрутів за комплексним критерієм, який враховує інтереси як перевізника, так і вантажовласника. Обрано оптимальну стратегію за умов невизначеності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шептура О. М. 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів при змінному попиті на перевезення : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / О. М. Шептура; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2004. - 18 c. - укp.

Встановлено, що основними чинниками впливу на вартість вантажів, що перевозяться партіями, є відстань їх доставки, пробіг автомобіля між суміжними пунктами завозу на маршруті, його вантажопідйомність та коефіцієнт її запасу, середній обсяг завезення вантажу в один пункт на маршруті та коефіцієнт варіації попиту. На основі розроблених аналітичних моделей перевезень даних вантажів та проведених експериментів визначено закономірності впливу параметрів автомобіля та попиту на сумарні витрати на доставку зазначених вантажів, встановлено оптимальні значення вантажопідйомності автомобіля та коефіцієнта її запасу, що сприяє мінімізації витрат на доставку даних вантажів. Запропоновано методику вибору автомобіля оптимальної вантажопідйомності, що забезпечує зменшення витрат на доставку вантажів з урахуванням втрат від несвоєчасного або неповного виконання замовлення на перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02 + У9(4УКР)373.30-813-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Білоус С. О. 
Удосконалення методів раціональної організації вантажних перевезень : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. О. Білоус; Нац. трансп. ун-т. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Проаналізовано існуючі методи раціональної організації вантажних автомобльних перевезень у транспортних системах з незбалансованим обсягом постачань і замовлень вантажів. Відзначено, що стандартні методи зведення відкритих транспортних задач до закритого типу не завжди ефективні, а за певних випадків їх недоцільно використовувати. Удосконалено різницевий і пропорційний різницевий методи зведення відкритої транспортної задачі до збалансованого виду. Запропоновано методику використання симплексного методу для розв'язання транспортних задач, яка передбачає її зведення до загальної задачі лінійного програмування з метою одержання оптимального плану перевезень. Спроектовано систему підтримки прийняття рішень для раціональної організації вантажних перевезень на транспортних мережах, яка дозволяє користувачеві з'ясувати кращий план перевезень на базі планів, одержаних з використанням чотирьох методів (методу фіктивного вузла, різницевого методу, пропорційного різницевого методу, симплексного методу).


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Помазков М. В. 
Забезпечення ресурсозбереження самоскидів в маршрутах утилізації металургійних шлаків і шламів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / М. В. Помазков; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". - Маріуполь, 2011. - 19 c. - укp.

Розглянуто проблему, пов'язану з необхідністю мінімізації витрат на експлуатацію великовантажних автотранспортних самоскидів, які обслуговують вантажопотоки металургійних шлаків і шламів шляхом рівномірного використання їх ресурсу. Проаналізовано транспортні потоки, вітчизняні та закордонні праці й висвітлені в них рішення щодо проблеми ресурсозбереження роботи рухомого складу. Проведено оцінювання впливу промислового підприємства на ресурсні можливості автосамоскидів. Розглянуто методику перехідних рівнорозподілених ресурсів парку самоскидів, що забезпечують економну технологію утилізації шлаків і шламів. Набула подальшого розвитку теорія оптимізації термінів довговічності самоскидів для призначення їх роботи в критичних, некритичних і перехідних маршрутах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О384.023

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Музильов Д. О. 
Підвищення ефективності доставки специфічних вантажів до торговельної мережі міст з використанням пересувних розподільчих центрів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Д. О. Музильов; Харк. нац. авт.-дор. ун-т. - Х., 2011. - 22 c. - укp.

Розв'язано наукову задачу визначення раціональної комбінації рухомого складу, що здійснює перевезення специфічного вантажу, за вантажністю та необхідною кількістю, а також укладання раціональних маршрутів перевезення та гнучких графіків роботи пересувних розподільних центрів і автомобілів малої вантажності. Розроблені на підставі аналізу рекомендації з питань доставки вантажів через пересувні розподільні центри (ПРЦ) мають практичну цінність і були використані під час прийняття оперативних управлінських рішень на українських і закордонних підприємствах, а саме: ПП "ТРАНС-СЕРВІС" (смт. Васищеве, Харківський район, Харківська область, Україна) і УМП "Водоканал" (м. Піонерськ, Калінінградська область, Російська Федерація).


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Давідіч Ю. О. 
Розробка графіка руху транспортних засобів при організації вантажних перевезень : навч. посіб. / Ю. О. Давідіч; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2010. - 345 c. - Бібліогр.: 283 назв. - укp.

Висвітлено питання розробки графіків руху (ГР) транспортних засобів (ТЗ) для організації вантажних перевезень (ВП). Проаналізовано місце задачі розробки ГР ТЗ у технології ВП, методи раціональної організації ВП і фактори впливу на параметри технологічного процесу ВП. Наведено методику розробки ГР ТЗ на маршрутах ВП. Визначено параметри ГР ТЗ у контексті психофізіологічних особливостей водіїв. Розглянуто питання проектування показників графіків роботи ТЗ на маршруті, математичного й програмного забезпечення розробки ГР ТЗ під час перевезення вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.023я73-1

Шифр НБУВ: ВА739441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Давідіч Ю. О. 
Розробка графіка руху транспортних засобів при організації вантажних перевезень : навч. посіб. для студ. напряму підготов. "Транспортні технології" / Ю. О. Давідіч; МОН України, Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х. : ХНАМГ, 2010. - 345 c. - Бібліогр.: с. 175-200. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок параметрів розкладів руху транспортних засобів (ТЗ) з психофізіологією водіїв. Визначено фактори, що впливають на параметри технологічного процесу перевезення пасажирів. Запропоновано методику розробки рівноінтервального розкладу руху ТЗ на маршруті перевезення пасажирів. Визначено параметри розкладу руху ТЗ з урахуванням психофізіологічних особливостей водіїв. Розроблено показники розкладу руху ТЗ на маршруті. Наведено рекомендації з нормування швидкостей міського пасажирського транспорту, планування параметрів технологічного процесу перевезення пасажирів з урахуванням стану водія. Запропоновано модель розрахунку пасажиропотоків на ділянках маршрутної мережі, алгоритм складання диференційованого розкладу руху ТЗ у період частих коливань пасажиропотоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.023 я73-1

Шифр НБУВ: ВА739441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дудніков О. М. 
Врахування безпеки руху при організації перевезень вантажів на розвізних маршрутах / О. М. Дудніков, В. М. Сокирко, Я. О. Александрова // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 71-78. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації перевезення вантажів на розвізних маршрутах в межах окремої задачі щодо врахування безпеки під час перевезення. Розроблено загальні підходи для вирішення вказаної задачі, запропоновано необхідне уточнення методики проектування розвізних маршрутів у вигляді врахування у ході рішення транспортної задачі показника безпеки руху на окремих ділянках маршруту. Розроблено методику проведення безпосередніх розрахунків з проектування розвізних маршрутів з урахуванням вимог безпеки під час перевезення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кавун С. В. 
Определение рациональных маршрутов движения грузовых автомобилей / С. В. Кавун, А. С. Степанова, А. Г. Зима // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 2. - С. 144-147. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Предложен подход к решению задач развоза груза с учетом имеющихся ограничений. Решение найдено при помощи процедуры рекурсии. Приведены графики зависимости затрат машинного времени на просмотр всех возможных комбинаций маршрутов и зависимости суммарной длины маршрута от грузоподъемности автомобиля, а также таблица основных характеристик теоретических зависимостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.021.8

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калиниченко А. П. 
Повышение эффективности междугородных перевозок грузов за счет выбора рациональных режимов работы водителей / А. П. Калиниченко, А. В. Павленко, В. Н. Нефедов, А. В. Письменный // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 6/4. - С. 52-55. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос рационального использования режимов работы водителей при междугородных перевозках грузов. В качестве целевой функции используются затраты на транспортировку грузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нагорний Є. В. 
Математична формалізація поведінки суб'єктів складської системи в умовах невизначеності / Є. В. Нагорний, Н. Ю. Шраменко // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2008. - Вып. 22. - С. 60-63. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано математичну формалізацію поведінки суб'єктів складської системи за умов невизначеності, що обумовлює раціональне використання складських ресурсів і забезпечує скорочення часу простою автомобілів під навантаженням.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горбачев П. Ф. 
Зонирование территории Российской Федерации при организации перевозок грузов из Украины / П. Ф. Горбачев, Т. В. Немна // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 2/3. - С. 38-43. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Приведены постановка задачи, теоретические основы и результаты моделирования зон транспортного обслуживания на территории России с целью определения наиболее эффективных направлений перевозок грузов автомобильным транспортом между Украиной и Россией. С учетом случайного характера заявок на перевозку сформирована вероятностная модель определения границ транспортных зон.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Прокудін Г. С. 
Теоретичні та прикладні аспекти раціональної організації вантажних перевезень у транспортних системах / Г. С. Прокудін, М. Г. Іщенко, О. І. Цуканов, О. Г. Прокудін // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 63. - С. 117-122. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано новий підхід до раціональної організації вантажних перевезень у транспортних системах, який враховує наявність пропускних спроможностей транспортних комунікацій, одночасне перевезення декількох неоднорідних вантажів, перетворення сітьових моделей подання вантажних перевезень у матричні моделі та інші.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сладковский А. 
Организация перевозок ненормативных грузов на польских автотранспортных предприятиях / А. Сладковский // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 257-262. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрены юридические, экономические и организационные аспекты организации перевозок ненормативных грузов на польских автотранспортных предприятиях. На примере малой автотранспортной фирмы оценены возможности организации указанных перевозок силами сравнительно малых транспортных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ponomariova N. 
Evalution of the single intercity freight transportation waiting time = Оценка времени ожидания разовых заявок на перевозку грузов в междугородном сообщении / N. Ponomariova, A. Makarichev, N. Mospan // Автомоб. трансп.. - 2015. - Вып. 36. - С. 125-131. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Рассмотрены теоретические подходы к определению времени ожидания разовой заявки. Предложенные подходы учитывают вероятность получения перевозчиком разовой заявки на перевозку грузов на маятниковом междугородном маршруте при разном уровне загрузки провозных возможностей автотранспортного предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.022.1 + У9(4УКР)373.31-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Горбачов П. Ф. 
Оцінка ефективності стратегій перевізників з обслуговування разових замовлень на міжміські вантажоперевезення / П. Ф. Горбачов, І. С. Наглюк, О. В. Макарічев, Н. В. Мосьпан // Автомоб. трансп.. - 2015. - Вып. 37. - С. 61-69. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто стратегію поведінки перевізника у процесі обслуговування разових замовлень на перевезення вантажів у міжміському сполученні. Запропоновано підхід до визначення прибутку перевізника за оборотний рейс маятникового міжміського маршруту залежно від наявності або відсутності замовлення в пункті зворотного завантаження та потреби на його очікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.022

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Горяинов А. Н. 
Группы недостатков и симптомы при транспортном обслуживании грузовых потоков / А. Н. Горяинов // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2016. - № 4. - С. 16-23. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Представлены результаты формирования групп недостатков и симптомов в рамках развития теория транспортной диагностики. Предложенные группы построены в логической взаимосвязи с классификацией технико-эксплуатационных показателей работы автотранспорта. Приведены примеры выявления групп недостатков. Показана взаимосвязь групп недостатков и отдельного симптома. Выделены виды связей между недостатками и симптомами - "прямая связь", "функциональная связь", "косвенная связь".


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Nefiodov N. 
Modification of Clark and Wright vehicle routing problem algorythm = Модифікація алгоритму Кларка і Райта маршрутизації перевезень гуртових вантажів / N. Nefiodov // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 40. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Описано спосіб модифікації методу Кларка і Райта, оснований на динамічній трансформації матриці виграшів. Наведено результати порівняння оригінального та модифікованого алгоритмів. Як тестовий приклад використано дані 70 реальних одержувачів гуртових вантажів у центральній частині м. Харків. Результати порівняння показали ефективність запропонованої модифікації алгоритму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Царенкова И. М. 
Развитие системы перевозки грузов по автомобильной дороге на основе принципов логистики / И. М. Царенкова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 5. - С. 19-27. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрено развитие и адаптация теоретико-методических основ совершенствования логистических систем доставки грузов автомобильным транспортом в рамках научного обеспечения процессов формирования транспортно-логистической системы страны. Теория управления функционированием систем требует формализации связей внутри системы. Выполнены качественная и количественная характеристики сущности и установлены закономерности взаимодействия элементов в системе перевозки грузов по автомобильной дороге. Уточнены роль автомобильной дороги в транспортном обеспечении и воздействие транспортно-логистического пространства на саму дорогу в процессе ее функционирования. При исследовании данной темы использован системный подход, методы обобщения и рационального решения проблем, теория массового обслуживания. В работе автомобильная дорога представлена как элемент системы перевозки грузов, что позволит повысить ее экономическую эффективность в постоянно изменяющейся среде транспортно-логистического пространства по выбранному критерию - снижению совокупных издержек по продвижению материального потока. Теоретико-методические основы совершенствования логистических систем доставки грузов автомобильным транспортом состоят в обосновании применения логистики как эффективного элемента управления, позволяющего снижать издержки, связанные с перевозкой грузов. Автомобильная дорога представлена звеном единого интегрального процесса создания и управления материальными потоками. Предлагается формирование элементов дорожной и транспортной составляющих подсистем с их дальнейшим объединением в единую систему перевозки грузов по автомобильным дорогам. Взаимосвязи элементов системы формализуются в виде рассредоточенной двухэтапной системы массового обслуживания. Каждый из элементов системы оценивается собственными характеристиками. Результаты исследований могут использоваться работниками автотранспортных предприятий, служб предприятий, отвечающих за снабжение производства и транспортировку продукции, дорожными организациями для принятия научно обоснованных решений при формировании программы дорожных работ и по обеспечению альтернативных возможностей для рациональной организации перевозок грузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського