Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О345.274$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Холодов М. П. 
Моделирование динамики торможения трактора с двухосным прицепом без блокирования колес / М. П. Холодов // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2014. - Вип. 148. - С. 286-295. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Получена математическая модель процесса торможения тракторного поезда (в составе колесного трактора и двухосного прицепа) на грани блокирования колес. Определены коэффициенты распределения общей тормозной силы тракторного поезда на переднюю, заднюю ось трактора, переднюю и заднюю ось прицепа; с учетом коэффициента устойчивости.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-2 + О345.274-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поляшенко С. О. 
Стабільність та керованість одновісного прицепу / С. О. Поляшенко, О. В. Єсіпов, К. П. Алєксєєнко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2014. - Вип. 148. - С. 328-335. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто характер коливань одновісного причепа з зазначеними параметрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О345.274-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лімонт А. 
Питома тоннажність тракторних причепів / А. Лімонт, З. Лімонт, В. Ломакін // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 26. - С. 153-161. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета дослідження - пізнання та з'ясування маси і номінальної вантажопідйомності як параметрів, які підлягають визначенню під час проектування тракторних причепів, так і їх вибору для транспортного забезпечення технологічних процесів вирощування і збирання сільськогосподарських культур. Вихідні дані про масу і вантажопідйомність тракторних причепів вибирали з каталогів на сільськогосподарську техніку, рекламної інформації заводів-виробників тракторних причепів та технічних характеристик причепів зарубіжного виробництва. Питому тоннажність тракторних причепів визначали як частку від ділення маси причепа в т на його вантажопідйомність у таких же одиницях. Це безрозмірна величина, яка визначає масу причепа, яка припадає на одиницю вантажопідйомності. Питому тоннажність причепів розглядали як результативну ознаку, а факторіальними ознаками визначені маса і вантажопідйомність причепа. Зібрані та опрацьовані дані оброблялися кореляційно-регресійним аналізом і стандартними комп'ютерними програмами. Результати дослідження представлені таблицею і графіками. Досліджено причепи виробництва підприємств колишнього Радянського Союзу (перша група) і підприємств поза його межами (друга група). Розподіли маси причепів першої і другої груп коливалися відповідно від 0,7 до 6,34 і від 1,2 до 7,1 т, а середні арифметичні значення і середні квадратичні відхилення маси причепів від 2,8 до 3,6 і від 2,1 до 1,6 т. Розмах варіювання номінальної вантажопідйомності причепів першої і другої груп становив відповідно 2 - 13 і 5 - 24 т, а середні арифметичні значення і середні квадратичні відхилення - 6,0 - 3,3 і 13,2 - 6,0 т. В причепах першої групи питома тоннажність коливалася в межах 0,35 - 0,54, а в причепах другої групи - від 0,18 до 0,30 за середніх арифметичних значень і середніх квадратичних відхилень відповідно 0,45 і 0,060 та 0,24 і 0,034. Коефіцієнт кореляції між питомою тоннажністю причепів першої та другої груп з одного боку і їх масою з іншого боку дорівнювали відповідно 0,656 та 0,448, а вантажопідйомністю в тій же послідовності 0,547 та 0,228. Визначені і кореляційні відношення результативних ознак за факторіальними. Висновки: питома тоннажність тракторних причепів зі збільшенням їх маси і вантажопідйомності зростає. За опрацьованими модельними рівняннями і лініями прямолінійної регресії усереднено причепи зарубіжного виробництва порівняно з причепами виробництва підприємствами колишнього Радянського Союзу мають питому тоннажність залежно від маси і вантажопідйомності, яка 1,89 і 1,79 раза менша відповідно. Це слід ураховувати у проектуванні і виробництві тракторних причепів, щоб зменшити їх матеріало- та металомісткості, що сприятиме екологічно безпечному використанню транспортних засобів в аграрному виробництві.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-9 + О345.274

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського