Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О342.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Ребров О. Ю. 
Вплив ланкової структури гусеничного обводу трактора на навантаження трансмісії і тиск на грунт : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. Ю. Ребров; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2005. - 22 c. - укp.

Уперше створено фізичну модель сільськогосподарського гусеничного тарктора з плугом, складовими якої є двигун, трансмісія, ведуче колесо, гусеничний рушій. Наведена модель враховує ланкову структуру гусеничного ланцюга з відкритим шарніром, деформацію опорної поверхні та дозволяє здійснити раціональне конструктивне виконання гусеничного рушія. Уперше визначено епюру розподілу питомих тисків за довжиною опорної частини гусениці та встановлено взаємозв'язки питомих тисків з типом і конфігурацією ходової системи, натягненням у гілках обводу з урахуванням агрегатування навісними і напівнавісними сільськогосподарськими знаряддями для випадку ланкового гусеничного ланцюга з суцільнолитими траками та відкритими шарнірами. Уперше з урахуванням ланкової структури гусеничного ланцюга визначено характеристики динамічної взаємодії грунту, гусеничного обводу та трансмісії для його різних конфігурацій. Базуючись на комплексному підході, розвинуто фізичну модель роботи машинно-тракторного агрегату - гусеничного трактора сільськогосподарського знаряддя, яка враховує сукупність взаємозв'язків між складовими частинами складної динамічної системи, зовнішнє середовище та дозволяє розкрити механізми формування динамічних навантажень на даний трактор. На підставі даних теоретичних досліджень здійснено вибір доцільного конструктивного виконання гусеничного рушія, яке дозволяє знизити взаємодію трансмісії, гусеничного обводу та грунту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О342.3-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвієнків О. М. 
Збільшення продуктивності відновлення робочих поверхонь опорних катків дуговим наплавленням / О. М. Матвієнків, Л. С. Шлапак, М. В. Грушецький, Л. М. Качан // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2010. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано методику збільшення продуктивності відновлення опорних катків гусеничних тракторів за допомогою методу дугового наплавлення під флюсом за рахунок введення додаткового присаджувального дроту в зварювальну ванну. Введення додаткової присадки також уможливить зменшення трудомісткості та енергетичних затрат за незмінних фізико-механічних властивостей наплавленого шару.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.3-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хворост А. Г. 
Нагруженность элементов силовой передачи гусеничного трактора при поворотах / А. Г. Хворост // Автомоб. трансп.. - 2010. - Вып. 26. - С. 47-52. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Оценены перегрузки силовой передачи гусеничного трактора с тяговой нагрузкой при поворотах, отмечены отрицательные крутящие моменты в элементах силовой передачи отстающего борта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.3-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Анісімов В. Ф. 
Удосконалення гідросистеми ходової частини гусеничних тракторів / В. Ф. Анісімов, М. С. Зегер // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 1. - С. 129-134. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано удосконалену конструкцію гідроамортизатора ходової частини гусеничного трактора Т-150 і схему його роботи. У разі наїзду однією кареткою на перешкоду виникають сильні однобічні коливання. З удосконаленими гідроамортизаторами коливання перерозподіляються на обидві каретки, тобто на обидва боки трактора, що знижує амплітуду коливання трактора в цілому. Надано теоретичні й експериментальні результати досліджень появи резонансу на всьому діапазоні частоти збурювальних сил.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.3-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Волонцевич Д. О. 
Анализ криволинейного движения гусеничных машин с электромеханическими двухпоточными механизмами поворота / Д. О. Волонцевич, Зыонг Ши Хиеп, Е. А. Веретенников // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 3/7. - С. 21-28. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Методами численного моделирования проанализированы возможности установки электропривода в двухпоточные механизмы поворота гусеничных машин. Это позволяет получить плавное управляемое изменение радиуса поворота от свободного до фиксированного с частичной рекуперацией энергии замедления. Выбраны кинематические схемы и параметры электропривода, наиболее рациональные для проведения неглубокой модернизации трансмиссии на примере гусеничного тягача МТЛБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О336.73-04 + О342.3-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Калінін Є. 
Частотний аналіз коливань гусеничних тракторів / Є. Калінін // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 22. - С. 86-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання формування енергетичних спектрів та спектральних щільностей кутових і лінійних коливань або прискорень гусеничного трактора в процесі його експлуатації на цілині. Мета роботи - дослідження впливу двох корельованих випадкових впливів, розташованих в ортогональних площинах, на спектральні щільності зазначених параметрів. Статистично проаналізовано повздовжній та поперечний профілі ділянки дороги, отриманих за результатами нівелювання по сліду лівої та правої гусениць. Встановлено, що криві частотних характеристик від поздовжнього і поперечного профілів дороги до поздовжньо-кутових коливань корпусу гусеничного трактора мають три максимуми, які обумовлені власними частотами повздовжньо-, поперечно-кутових і вертикальних коливань тягача. Значення модульних частотних характеристик як лінійної системи з запізненням змінюються зі зміною швидкості руху і показують сприйнятливість тягача до коливань в широкому діапазоні частот. Виявлено, що енергетичний спектр поздовжньо-кутових коливань трактора має максимальні значення на частотах, обумовлених максимальними значеннями модульної частотної характеристики. Максимуму енергетичного спектра дії на кривій не виявлено, тобто джерелом резонансних коливань тягача служить його система підресорювання. Для розглянутого гусеничного трактора зазначено, що невдало підібрані параметри підвіски - великі значення жорсткості ресор і малі значення опору амортизаторів. Це підтверджено теоретичними і експериментальними дослідженнями. Доведено, що, спектральний (частотний) аналіз коливань підресорених систем є ефективним засобом для перевірки оптимальних параметрів пружних елементів. Окрім того, оскільки статистичні характеристики впливу залежать від профілю дороги і швидкості руху машини і не залежать від конкретної конструкції підресореної системи, то відзначено, що ними слід користуватися у розрахунку підвісок будь-яких машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1 + О342.3-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Калінін Є. 
Математична модель гусеничного трактора з урахуванням зміни гакового навантаження та вертикальних коливань остова / Є. Калінін, І. Колєснік, І. Лебедєва, Т. Балабай // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 24. - С. 49-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета дослідження - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Методи дослідження - формування математичного аналога трактора, максимально наближеного до реального об'єкта. До цього часу аналітичні дослідження роботи трактора в складі агрегата проводилися з припущеннями, що виключають з одночасного розгляду окремі види впливів на трактор, серед яких виділяють перехідні і сталі динамічні процеси, крутильні коливання в приводі і системі автоматичного регулювання двигуна, низькочастотні і високочастотні (вібрації) коливання окремих деталей, періодичні і випадкові процеси, які виникають внаслідок взаємодії трактора і знаряддя з грунтом, а також коливання, які генеруються окремими агрегатами і системами трактора. Таке явище можна пояснити досить складними математичними моделями, розв'язання яких неможливе без використання комп'ютерного забезпечення, тому як вплив приймається, як правило, або тягове навантаження, або грунтові нерівності. Мета роботи - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Першим впливом на систему прийнятий прикладений до умовного вала трактора момент опору знаряддя, який є випадковою функцією часу. Другим впливом на систему прийнята базова координата, яка представляє собою лінію, яка копіює слід попереднього проходу і є випадковою функцією часу. Це означає, що під час руху машини відстежується напрямна. З огляду на дискретний характер керівних впливів оператора і пов'язаний з цим дискретний характер роботи механізму повороту трактора, поворот трактора навколо вертикальної осі описується двома рівняннями, які відповідають двом умовам за курсовим кутом. Поведінка оператора в процесі керування напрямком руху трактора може бути уподібнена функціонуванню ймовірнісної системи із самоорганізацією та самоналаштуванням. В основу математичного опису оператора покладено опис, розроблений у результаті великих експериментальних досліджень дій водія трактора під час оранки. У математичному описі в системі підресорювання приймаються такі припущення: профіль колії під обома гусеницями однаковий; котки описують профіль колії, маючи постійний контакт з гусеницею; остов трактора є жорстким тілом, тому переміщення точок повністю визначають переміщення центра ваги трактора; кут нахилу лінії дії тягового опору під час коливань остова трактора не змінюється; вертикальне навантаження на праву і ліву гусениці однакові. Виводячи рівняння, дійсна схема каретки була замінена еквівалентною і було зроблено припущення, що нерівності профілю дороги впливають безпосередньо на пружні в'язі підвіски. Висновки: встановлено, що співвідношення кутових швидкостей намотування гусениці і розмотування визначає швидкість поступального руху трактора.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-1 + О342.3-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шушляпін С. В. 
Діагностування гідроприводу коробки передач гусеничного трактора з розділенням потоку потужності / С. В. Шушляпін, І. О. Шевченко, О. О. Грущенко, С. М. Кириченко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 303-307. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Запропонований метод контролю працездатності гідроприводів за зміною параметрів перехідного процесу, який дозволяє без демонтажу гідроагрегатів оцінити їх технічний стан.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-3 + О342.3-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Хворост О. Г. 
Оцінка динамічної навантаженості гусеничних машин та шляхи підвищення їх надійності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. Г. Хворост; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2021. - 20 c. - укp.

Висвітлено можливості підвищення надійності гусеничних машин шляхом обмеження пікових навантажень в елементах ходової частини трансмісії трактора при різних режимах руху. Наведено результати теоретичних досліджень з виявлення механізмів утворення нерівномірності навантаження опорних котків ходової частини та динамічних навантажень у трансмісії. Проаналізовано взаємозв'язок між геометричними параметрами ходової частини, середніми навантаженнями на опорних котках і характеристиками їхнього розсіювання. Визначено вплив режимів навантаження, зношування елементів ходової частини та трансмісії на їхні показники надійності. Визначено нерівномірність навантаження опорних котків трактора при асиметричному впливі робочих органів при агрегатуванні. Виконано структурний і параметричний синтез засобів захисту силової передачі трактора від перевантажень. Наведено результати експериментальних досліджень на прикладі трактору Т-150 виробництва ВАТ "ХТЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.3 + П072.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453350 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського