Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О342.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 69
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Подригало М. А. 
Устойчивость колесных машин при торможении / М. А. Подригало, В. П. Волков, В. И. Кирчатый. - Х. : Изд-во ХГАДТУ, 1999. - 94 c. - Библиогр.: 67 назв. - рус.

Розглянуто нетрадиційний підхід до оцінки курсової стійкості дво- та тривісних колісних машин під час гальмування. Вперше зроблено оцінку поздовжньої динамічної стійкості під час гальмування машин зі зміщеним до передньої осі центром мас. Наведено методики розрахунку показників курсової та поздовжньої стійкості колісних машин під час гальмування. Запропоновано технічні рішення, які забезпечують підвищення стійкості автомобілів і тракторів під час гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + О342.2-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кухтов В. Г. 
Долговечность деталей шасси колесных тракторов : Моногр. / В. Г. Кухтов; Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2004. - 291 c. - Библиогр.: с. 285-289 - рус.

Раскрыты теоретические аспекты оценки, прогноза и нормирования долговечности деталей шасси колесных тракторов. Предложены методика нормирования износостойкости деталей, а также классификация отказов шасси тракторов по группам сложности. Проанализированы особенности определения динамического эффекта от изменения надежности, а также повышения доремонтного ресурса шасси тракторов данной конструкции. Приведены результаты изучения технического состояния деталей коробки передач, определены эксплуатационные режимы работы тракторов класса 30 кН.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бобошко А. А. 
Нетрадиционные способы маневрирования колесных машин : монография / А. А. Бобошко. - Х. : ХНАДУ, 2006. - 172 c. - Библиогр.: 236 назв. - рус.

Проанализированы свойства маневренности колесных машин (КМ) и способы её повышения. Определены кинематические параметры поворота двухосной машины со всеми управляемыми колесами. Проведены оценки управляемости КМ при повороте динамическим способом, устойчивости их движения и положения при повороте передних и задних колес в одну сторону. Изучено влияние динамического распределения реакций дороги и увода шин на параметры движения КМ при входе в маневр.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01 + О342.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Борис М. М. 
Аналіз плавності руху сортиментовоза на базі колісного трактора / М. М. Борис // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 43. - С. 107-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу параметрів компонування та жорсткості шин на плавність руху тракторного сортиментовоза та виконано їх аналіз.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Абрамов Д. В. 
Вибір та обгрунтування параметрів багатодискових тракторних гальм, що працюють у мастилі : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / Д. В. Абрамов; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Визначено вплив рівня охолоджувального мастила у гальмівному механізмі на величину втрат потужності у трансмісії трактора за розімкнутого стану гальмівних дисків. Виявлено вплив параметрів фрикційних дисків, властивостей мастила й інтенсивності наростання тиску у приводі гальмівного механізму на час його включення. Уточнено вимоги до мастил, що застосовуються у багатодискових гальмівних механізмах з урахуванням їх сумісності з іншими механізмами трансмісії. Визначено вплив зміни вагових параметрів і параметрів потужності колісних тракторів, що входять у модельний ряд, на необхідну зміну геометричних розмірів і число фрикційних пар багатодискових гальмівних механізмів за умови їх максимальної уніфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73 + П072.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сергієнко М. Є. 
Закономірності формування навантажень на колісний трактор при імпульсних збуреннях сейсмоджерела : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / М. Є. Сергієнко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено закономірності формування динамічної навантаженості колісного трактора у процесі дії встановленого на ньому однокамерного імпульсного джерела сейсмічних збурень із системою стабілізації положення випромінювача. Розроблено програмне та експериментальне забезпечення пошуку раціональних конструктивних параметрів і характеристик системи стабілізації. Досліджено проведені на основі комплексної математичної моделі системи колісний трактор - однокамерний генератор сейсмосигналів - опорна поверхня. Наведено результати стендових і природних експериментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-02 + Д443.417

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Самородов Б. В. 
Математичне моделювання та параметричний синтез безступінчастих трансмісій колісних тракторів : автореф. дис... канд. техн. наук / Б. В. Самородов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Удосконалено комплекс математичних моделей складних технічних систем типу двигун внутрішнього згорання - гідрооб'ємно-механічна трансмісія - машинотракторний агрегат (ДВЗ - ГОМТ - МТА), спрямовані на поліпшення техніко-економічних показників МТА шляхом параметричного синтезу безступінчастих ГОМТ. Поставлено та розв'язано задачу параметричного синтезу ГОМТ у предметній області тракторобудування, рішення якої забезпечує оптимальний вектор конструктивних параметрів ГОМТ. Удосконалено методику математичного моделювання основних техніко-економічних показників МТА з беступінчатими ГОМТ, яка дозволяє визначити найбільш раціональні режими роботи МТА в процесі конкретних тягових технологій. Формалізовано такі критерії якості: кінематичний критерій функціональності ГОМТ і критерій середнього інтегрального ККД ГОМТ, на базі яких реалізується параметричний синтез безступінчатих ГОМТ. До наукового обігу введено комплексний критерій ефективності МТА, що враховує продуктивність, погектарну витрату палива, питому частку відмов за гарантійний термін експлуатації основних систем трактора, вартість МТА і витрати на його експлуатацію та ремонт. Удосконалено методи оптимізації прямого пошуку, реалізація яких у процесі параметричного синтезу трансмісій (в області тракторобудування) дозволяє раціонально визначити весь комплекс конструктивних параметрів ГОМТ у складі МТА. Запропоновано інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для розв'язання задачі параметричного синтезу ГОМТ та оцінки основних техніко-економічних показників МТА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.2-01 + П072.1-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кухтов В. Г. 
Методи оцінки довговічності конструкцій шасі колісних тракторів : Автореф. дис... д-ра техн. наук / В. Г. Кухтов; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2006. - 34 c. - укp.

Вперше розроблено метод оцінки довговічності деталей, що втрачають працездатність від втомних ушкоджень, в якому одночасно враховано геометричні особливості конструкцій, міцнісні характеристики матеріалу, умови експлуатації та розсіювання пошкоджуваності. Встановлено закономірності зміни ресурсу деталей шасі колісних тракторів, які втрачають працездатність внаслідок втомних ушкоджень від міцнісних характеристик матеріалів, змін геометрії та режимів навантаження. Систематизовано дані про пошкодження типових деталей в агрегатах шасі нових моделей тракторів класу 30кН, а також про експлуатаційні режими навантаження конструктивних елементів шасі під час виконання сільськогосподарських і транспортних робіт. Вперше одержано та схематизовано характеристики експлуатаційних режимів навантаження гідроприводу рульового керування й конструктивних елементів шарнірно-з'єднаної рами фронтального навантажувача. Удосконалено методику класифікації відмов за групами значимості, уточнено класифікатори відмов шасі колісних тракторів класу 30 кН. Запропоновано методи обробки статистичних даних про разові виміри зносів і побудови статистичних кривих динаміки зношування, оцінки статистичних характеристик ресурсів деталей, які втрачають працездатність від зносу. На підставі досліджень динаміки зношування встановлено залежності між швидкостями зношування типових деталей шасі колісних тракторів класу 30 кН та факторами, що її визначають (навантаження, зазори, натяги).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лесь О. М. 
Прогнозування і забезпечення довговічності ведучих мостів колісних тягачів класу 30 кН : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. М. Лесь; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Сформульовано та вирішено задачу щодо вдосконалення методики оцінювання довговічності деталей у випадку заданої ймовірності безвідмовної роботи залежно до навантаження основних деталей ведучого моста. Проведено експериментальні дослідження навантаженості картера ведучого моста за експлуатаційних умов і розроблено двохпараметричну математичну модель його навантаженя. На підставі математичного моделювання роботи ведучого вала головної передачі з номінальними параметрами визначено закон розподілення навантажень підшипникової опори. Одержано структурні формули надійності головної та кінцевої передачі. Виконано розрахунки основних елементів ведучих мостів на втомну довговічність за запропонованою методикою й алгоритмом. Виявлено причину випадання осей сателітів планетарного редуктора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.28-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бобошко О. А. 
Підвищення маневреності колісних тракторів і самохідних шасі : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О. А. Бобошко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т (ХАДІ). - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Установлено резерви поліпшення показників керованості, повороткості за традиційного (кінематичного) та комбінованого способів керування поворотом. Поліпшено властивості маневреності колісних тракторів і самохідних шасі за рахунок використання комбінованого способу керування поворотом. Розроблено комплекс критеріїв оцінки маневреності колісних машин, проаналізовано потенційні можливості відомих засобів керування. Наведено рекомендації щодо покращання показників маневреності тракторних самохідних шасі та колісних тракторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 + О342.2-014

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА319607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Палагута В. І. 
Удосконалення системи технічного обслуговування гідроприводів сільськогосподарського трактора : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.20.01 / В. І. Палагута; Харк. держ. техн. ун-т сіл. госп-ва. - Х., 1999. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці технології технічного обслуговування за станом гідроприводу рульового керування сільськогосподарського трактора. Обгрунтовано математичні моделі функціонування гідроприводу рульового керування трактора при зміни технічного стану гідроагрегатів, на основі яких доведено, що найбільш інформативним параметром гідропривода рульового керування є динамічне зростання тиску робочої рідини. Розроблено вмонтовані індикатори технічного стану гідроприводу на підставі технології технічного обслуговування за станом. Зроблено висновок: впровадження системи технічного обслуговування за станом гідроприводу рульового керування тракторів типу Т-150К забезпечує зниження трудомісткості на 0,25 люд.-год. за цикл технічного обслуговування та економію робочої рідини на 1,7 кг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.189.2 Т-150К + О342.2-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Назаренко О. О. 
Математичне моделювання динамічних та економічних показників машинно-тракторних агрегатів / О. О. Назаренко // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2011. - Вип. 11, т. 1. - С. 276-281. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Теоретично досліджено показники машинно-тракторного агрегату (МТА) на базі колісного трактора тягового класу 30 кН. Обгрунтовано раціональний спосіб регулювання паливоподачі під час виконання транспортних робіт, основного та поверхневого обробітку грунту, який вперше враховує завантаження МТА та положення важеля керування паливним насосом високого тиску.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дідур В. А. 
Методика імітаційного моделювання процесу керування колісної машини / В. А. Дідур, А. М. Бондар // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2012. - Вип. 12, т. 1. - С. 232-239. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання моделювання "людино-машинної" системи, наведено моделі рульових керувань. Запропоновано методику проведення імітаційного експерименту та визначено оцінні критерії керованості моделі з різними типами та конструкціями рульових керувань. Наведено попередні результати дослідження керованості моделі мобільних машин у режимі прямолінійного руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-014 + О342.2-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бондаренко А. І. 
Просторова математична модель процесу гальмування колісного трактора FENDT 926 VARIO / А. І. Бондаренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 5/4. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлена пространственная математическая модель процесса торможения колесного трактора FENDT 926 VARIO, которая включает описание движения неподрессоренных и подрессоренных масс, модель взаимодействия эластичных колес с опорной поверхностью, позволяющая исследовать влияние разнообразных факторов на процесс торможения трактора.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Головчук А. Ф. 
Результати дорожніх випробувань колісного трактора з універсальним регулятором швидкості / А. Ф. Головчук, Г. О. Лапенко, В. М. Арендаренко, Р. М. Харак // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2011. - Вип. 11, т. 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто результати дорожніх випробувань трактора Т-150К, обладнаного універсальним регулятором з автоматичним переключенням режимів регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Петров Л. Н. 
Транспортний засіб з елементами теорії колісного рушія довантаженого динамічною вагою / Л. Н. Петров, Т. Н. Борисенко // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2011. - № 1. - С. 105-109. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено аналіз накопичення пружної енергії динамічною вагою з наступною передачею цієї енергії у процес кочення колісного рушія транспортного засобу, що забезпечує зниження загальних витрат енергії та високий рівень коефіцієнта корисної дії ходових систем енергетичних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Петров Л. М. 
Розробка мобільного енергетичного засобу з колісною формулою 6 x 6 / Л. М. Петров // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2012. - Вип. 1. - С. 92-98. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто розв'язання задачі передачі енергії додатковому технологічному модулю від енергетичного модуля з подальшим її перетворенням у дотичну силу тяги технологічного процесу. Проведено математичний аналіз і одержано результати для запобігання розвороту скомпонованого агрегату з робочим знаряддям.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Самородов В. Б. 
Динаміка процесу розгону колісного трактора-аналога "Беларус 3022 ДВ" з гідрооб'ємно-механічною трансмісією / В. Б. Самородов, А. І. Бондаренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 6/7. - С. 15-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено комплексну математичну модель процесу розгону, що включає опис двигуна внутрішнього згоряння, гідрооб'ємно-механічної трансмісії (ГОМТ), взаємодію коліс з опорною поверхнею, враховує силу тяги на гаку та буксування. Надана комплексна математична модель розгону трактора-аналога "Беларус 3022 ДВ" з ГОМТ дозволяє дослідити зміни кінематичних, силових та енергетичних параметрів ГОМТ у разі буксування коліс і вплив ГОМТ на процес буксування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Купріянов О. В. 
Розрахунок розмірного ланцюга рами задньої трактора Т-151К з гарантованим значенням придатності замикальної ланки / О. В. Купріянов // Машинобудування. - 2012. - № 9. - С. 120-132. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Досліджено новий для машинобудування підхід підвищення точності замикаючої ланки розмірного ланцюга, заснований на поділі деталей на сорти за критерієм близькості розмірів до оптимального. Підхід перевірено у процесі розрахунку розмірного ланцюга рами задньої трактора Т-151К способами максимум - мінімум та ймовірнісним. Наведено результати розрахунку в порівнянні до традиційної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.61 + П072.1-12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Самородов В. Б. 
Динаміка процесу розгону колісних тракторів серії Fendt 900 Vario / В. Б. Самородов, А. І. Бондаренко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 1/3. - С. 4-11. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено математичну модель двигуна внутрішнього згоряння, гідрооб'ємно-механічної трансмісії. Описано взаємодію коліс з опорною поверхнею. Надано фізичні та математичні моделі процесу розгону колісних тракторів серії Fendt 900 Vario у разі руху переднім і заднім ходом, із причепом, що враховують силу тяги на гаку та буксування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського