Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О335.526$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Швабюк В. В. Зниження витрати палива і шкідливих викидів легковим автомобілем з бензиновим двигуном в експлуатаційних умовах шляхом оптимізації управління : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. В. Швабюк; Нац. трансп. ун-т. - К., 2004. - 18 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-018 + О354-082 н631
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328525 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Грибініченко М. В. Удосконалення системи опалювання і вентиляції салону автомобілів ЗАЗ : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / М. В. Грибініченко; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2003. - 24 c. - укp.Удосконалено теоретичне рішення для нестаціонарного режиму обігріву салону автомобіля ЗАЗ, в тому числі системою опалення з частковою рециркуляцією повітря, розглянуто тепловий баланс стінок салону замість теплопровідності в суміжному шарі. Установлено механізм дії поступального потоку повітря на режим роботи вентилятора, суть якого полягає в переміщенні робочої точки вентилятора за його характеристикою внаслідок зниження опору мережі. Розвинуто теоретичні засади вибору вентилятора для системи опалення та вентиляції салону автомобіля за середньоексплуатаційним коефіцієнтом корисної дії, максимальне значення якого досягається за умов вибору вентилятора за характеристикою мережі, яка відповідає середньоексплуатаційній швидкості руху автомобіля. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-048.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА326813 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Банніков В. О. Покращення показників маневренності та стійкості руху мікроавтомобіля : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / В. О. Банніков; Нац. трансп. ун-т. - К., 2011. - 22 c. - укp.Розроблено математичну модель мікроавтомобіля, що дозволяє досліджувати вплив компонувальної схеми, конструктивних параметрів і шини на показники його маневреності та стійкості руху. Оцінювання маневреності проведено за величинами мінімального радіуса повороту, максимальними бічними прискореннями, градієнтом недостатньої повороткості. Встановлено, що на підвищення критичної швидкості руху впливає зниження моменту інерції колеса. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384952 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|