Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О299.802.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Заверкин А. В. 
Организация работы локомотивовагонного парка промышленных предприятий / А. В. Заверкин, Г. И. Нечаев; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1999. - 74 c. - Библиогр.: 29 назв. - рус.

Розглянуто проблеми розробки методів ефективної експлуатаційної роботи залізничного транспорту промислових підприємств за умов обмежених транспортних ресурсів. Досліджено характеристики експлуатаційної роботи транспортних систем підприємств, їх роботи за умов обмеженого локомотивного та вагонного парків, колійного розвитку станцій та вантажних фронтів. Змодельовано роботу вантажно-розвантажувальних систем підприємств у нестаціонарних режимах, проаналізовано локальні задачі управління роботою вантажно-розвантажувальних систем для розглянутих умов. Продемонстровано результати експериментальних досліджень роботи транспортних систем підприємств за різних режимів, а також проведено техніко-економічні дослідження ефективності їх праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Біхдрікер А. С. 
Магнітометричний метод контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.13 / А. С. Біхдрікер; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано використання магнітометричного методу для контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів, що являє собою запис і зчитування магнітних міток з поверхні шийки залізничної рейки. Набув подальшого розвитку аналіз математичних моделей головок різного типу та геометрії для магнітного запису відбитка на поверхню залізничної рейки, що дозволяє розраховувати раціональні параметри головок для магнітного запису. Вперше одержано емпіричні коефіцієнти, які визначають закономірності зниження амплітуди напруженості поля мітки в залежності від завантаженості промислового транспортного рейкового засобу та числа наїзду його колісних пар, що дозволяє розробити метод магнітометричного контролю завантаженості промислових транспортних рейкових засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.503

Шифр НБУВ: РА402719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Короп Г. В. 
Удосконалення оперативного планування обробки вагонопотоків в транспортних системах підприємств : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / Г. В. Короп; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено питання зниження експлуатаційних витрат залізничного транспорту промислових підприємств цементної галузі за рахунок удосконалення оперативного планування обробки вхідних вагонопотоків. Проаналізовано предметну область, теоретичні та практичні методи планування транспортної роботи, виявлено найбільш впливові фактори на фінансові показники обробки вагонів. Залежності між параметрами технологічної обробки составу та її вартістю формалізовані у вигляді цільової функції задачі та реалізованої методом направленого перебору. Розроблено структуру автоматизованої інформаційно-планувальної системи з елементами підтримки прийняття рішень та реалізовано у вигляді програмного продукту. Приділено увагу маневровій роботі за відсутності сортувальних пристроїв та обмеженості колійних ресурсів. Для рішення питання точного визначення часу та одержання покрокового плану переформування составу на основі методів сортувань, теорії алгоритмів розроблено розверстувальний метод для умов роботи за номінально-достатній та недостатній кількості колій з обмеженою місткістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.802.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Еловой И. А. 
Распределение подвижного состава для отстоя между путями общего и необщего пользования / И. А. Еловой, Е. Н. Потылкин // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 44-56. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Цель работы - разработка подхода к обоснованию выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с позиции распределения вагонов, направляемых в отстой, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Для достижения поставленной цели использованы методы научного анализа и синтеза, теории графов, а также экспериментально-статистические методы составления моделей. Получена зависимость потребной вместимости железнодорожных путей, в которой учитывается доля приватных вагонов в общем парке, поступающих на места необщего пользования. Предложена схема выбора места размещения вагонов для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющегося в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Задача в такой постановке до настоящего времени не решена, что и определяет актуальность и новизну исследования в данном направлении. Полученная формула по определению потребной вместимости железнодорожных путей, в отличие от существующих способов ее расчета, учитывает влияние случайного характера обслуживания перевозочных средств на местах необщего пользования, а также доли приватных вагонов в общем парке. Предложен метод выбора места размещения приватного подвижного состава, используемый для обоснования выбора режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта с учетом имеющего в наличии путевого оснащения и целесообразности его дальнейшего развития. Отличительной особенностью представленного метода является учет интересов грузовладельца, как стороны, в наибольшей степени заинтересованной в эффективной взаимной работе железнодорожного транспорта общего и необщего пользования. На основании результатов исследования могут быть получены рекомендации по выбору режима взаимодействия магистрального и промышленного железнодорожного транспорта в части распределения вагонов, направляемых для отстоя, между железнодорожными путями общего и необщего пользования. Это позволит уменьшить издержки грузовладельцев за счет минимизации экономических и временных потерь и, как следствие, сделать услуги железнодорожного транспорта более привлекательными для клиентуры, что приведет к повышению его конкурентоспособности на рынке транспортных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.331 + О299.802.503.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського